MimiM: gefeliciteerd! Een jongen...Wat leuk! Me: balen van die test zeg... maar het kan nog steeds Jeetje, mn haren staan rechtop bij het verhaal van je vriendin... Goh, wat erg zeg...ben er even helemaal stil van... Zulke dingen zouden echt niet mogen gebeuren... verschrikkelijk...
MiniM gefeliciteeerdddd!!!! Wat leuk een JONGEN!!! Me, getver zeg wat een verhaal! Verschrikkelijk!!!
Minim jaaaaa een jongen!!! Gefeliciteerd meid. Ik had het goed Me wat verschrikkelijk zeg!! Dat zou niemand moeten meemaken.
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten, Skaya, Deesjedees meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje, Deesjedees MiniM jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya meisje:kirsten, vaddie, Wen, Deesjedees Stampertje (blijft een verrassing ) jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen Jannie1980 jongen: vaddie, MiniM, Deesjedees, Nino meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya Kwiebje Jongen: Juultje, Deesjedees, jannie1980, Nino, vaddie, Skaya Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva Deesjedees Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva Meisje: Juultje, jannie1980, Nino, Skaya
tnx all voor jullie meedeleven.. zal het haar vertellen dat er veel mensen met haar meeleven! en denk zelf ook dat ze veel aan dit forum zal hebben.. denk niet dat ze al lid is.. @wat leuker nieuws.. vanmiddag was er een soort markt met loterijen in het tehuis waar me opa zit.. heeft me oma net een gloednieuwe scooter gewonnen twv 2000 euro!!! echt supercool verder nog geen krampjes of bloed gesignaleerd..dus doorgaan met broekeloeren hahahhah.. toevallig zijn me testen op maar omdat ie steeds negatief is denk ik ook pas om maandag avond te testen mocht ik nog geen ongi hebben.. miss komt het wel uit dat ik pas in september posi test.. ff nod lijst zoeken... ben benieuwd wie er na mij hopelijk op roze gaat..
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten, Skaya, Deesjedees meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje, Deesjedees MiniM jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya meisje:kirsten, vaddie, Wen, Deesjedees Stampertje (blijft een verrassing ) jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen Jannie1980 jongen: vaddie, MiniM, Deesjedees, Nino meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya Kwiebje Jongen: Juultje, Deesjedees, jannie1980, Nino, vaddie, Skaya Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva,Me83 Deesjedees Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva Meisje: Juultje, jannie1980, Nino, Skaya,Me83
NOD lijst: 26 augustus -me83 (27 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 1 september - Mira85 (gegokt op 34 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (46dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) 7 september - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) 23 september - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling! - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) @mira en tina... hopelijk gaan we alledrie snel op roze zou zo leuk zijn
@,, de rest natuurlijk ook hoor!!!hahahahaah.. maar als ik posi test heb in sept.. miss tegelijk met tina en mira! door die rotpendels ga je echt denken. zal het zo zijn???
huuh???? ik had vanochtend die test gedaan.. maar zo snel zag ik er niks op dus heb em weggelegd verder.. net vond ik em weer omdat ik ging stoffen onder de tafel.. vind em erg licht voor 2 dagen overtijd en kan een indroger zijn.. maar toch ff foto
hij is wel breed.. maar weet niet of het nog in de tijd was toen het kwam.. ik keek en legde het weg.. dus geen idee na hoelang het streepje kwam of niet..
@Me: sorry ik ook zie ook niks. @MiniM: wat leuk een een zoon. Hier: droog inpakken van de tent is helaas niet gelukt. Morgen dus nog flink wat werk met droog krijgen. (lees, afdrogen) Wasmachine draait en blijft dat voorlopig nog wel doen. Morgen dus nog flink wa werk. Nu even lekker bankzitten, had weer buikpijn dus duidelijk weer te druk geweest. (zucht)
@ vaddie wat leuk zeg dat je e kleine hebt gevoeld. Dit lijkt me zo speciaal @ mini m leuk leuk een jongen. Had jezelf een idee wat het zou worden Ik wilde nog meer type maar ik ben het alweer vergeten. Dingen vergeten. Soms echt lastig. Net wilde ik friet gaan halen maar ik moest eerst nog pinnen. Stond ik bij de friettent ben ik vergeten te pinnen. Stom stom
zoooo net ff creepy.. ging even naar het toilet voor de grote boodschap(sorry) en met afvegen van voren! een hele klodder slijm met kleine soort sliertjes bloed erin.. niet alles rood ofzo.. maar doorzichtig en je zag er bloedsliertjes in..(again.. sorry) weet iemand wat dat is? verder na nog een keer afvegen en net broekeloeren geen ongi of bruinverlies ofzo.. vaaaagg
We zijn weer thuis! Even denken, ik reageer maar op dat wat ik nog weet: Me: Woow, dat is echt heel erg. Wens haar en naar manneke sterkte. Vreselijk als je dat mee moet maken! Laten we snel allemaal op roze gaan Ik ga de 31e testen (woensdag voor de afspraak met de GYN), dus hoop dan wat te zien. Heb zin om te testen op dit moment, maar wil wachten. Even doorbijten en tot woensdag wachten Minim: Ik had al een PB van je gekregen, maar gefeliciteerd meid! Lekker genieten hoor van je kleine man Heb echt nu behoorlijk hoofdpijn en pijn in mijn rug. Hopelijk wil manlief zo even masseren (wil hij eigenlijk nooit), maar hoop dat ik nu genoeg pijn heb dat hij het toch even wil doen... Zo maar naar bed. Ik ben gesloopt en morgen ochtend een fotoshoot met manlief, schoonzus/zwager/kids en andere schoonzus/zwager. Hopelijk voel ik me morgenochtend een stuk beter dan vanmorgen en is mijn schoonzus (die zonder kids) in een goede bui, want die kan nog wel eens gaan vervelen en dat kan ik op dit moment even niet hebben