@mira.. laat je maar lekker verwennen hoor door je mannetje.. moet hij toch vaker doen als je zwanger bent, anders heb je zo'n pijn aan je voetjes en rug!
Misschien als je hem heel lief aan kijkt dat hij je wel wil masseren. Hier helpt dat wel. Al is dat vaak niet zo moeilijk. Wat erg zeg met 39 weken. Dan ben je bijna aan het einde. Wens ze maar veel sterkte toe
me, wat een verschikkelijk verhaal.. dikke knuf voor iedereen die om haar heen staan en natuurlijk zeker voor haar! je test.. op de eerste foto zie ik een streepje.. volgens mij.. zal zo eens even kijken of ik hem bewerken kan voor je.. miniM, leuk leuk een zoon.. wist het natuurlijk al, maar is veel leuker om van de daken te schreeuwen! hier een leuke dag gehad... hebben leuke workshop sieraden maken gedaan en zelf een hele gave ketting gemaakt.. zal komende week er een foto van maken en ff plaatsen.. daarna lekker uit eten geweest.. de helft vande groep ging toen naar groningen om te stappen, maar dat gingen de 2 zwangere mutsen niet trekken en ook mijn schoonzusje met pheiffer niet.. dus wij naar huis.. had me wel leuk geleken om mee te gaan, maar niet verstandig! nu wachten tot manlief thuis is.. die houd al helemaal niet van stappen, maar moet uit het westen komen, dus zal nog wel ff duren... truste en tot morgen.. oja, vaddie, balen dat je alles nat binnen had meis.. geeft altijd veel extra werk helaas... voor degene die ik vergeten ben.. sorry.. ennuh, tik me maar op de vingers.. krijg je alsnog reactie, maar pas morgen!
@ me: Sorry meid, heb mezelf voorgenomen altijd eerlijk te zijn, en ik zie echt niks, dus zou er niet van uit gaan!! En die sliertjes, tja.. bij mij was dat wel eens n beginnende ongi
Bekijk bijlage 178798 heb hem ff bijgesneden en vergroot.. hopelijk is het goed gegaan... heb dus niets aan kleurinstellingen veranderd..
Me, heel eerlijk, denk ik wel wat te zien. Maar ik weet het niet zeker. Voor in het tuurtopic wel een goeie! Minim, super een zoon!! Hou het kort vandaag, voel me erg beroerd..hopelijk straks beter.
Nou, manlief heeft even wat over mijn rug gewreven (zijn manier van... ) en dat was het... Inmiddels last van mijn rug en trekt door naar mijn linkerschouder, joepie Zo even lekker douchen en de warme straal erop, hopen dat het wat minder wordt...
Goedemorgen, Dees, ik had zelf heel sterk t gevoel dat het een jongen was. Klopt dus! Jannie, ik mag t nog niet van de daken schreeuwen, alleen hier. Verder weten alleen mn moeder en zus het. Maar dat zijn voor mij ook wel de belangrijkste personen om het te weten! Mira, sterkte met je rug. Ik heb aan het einde ook vaak last maar laat vriendlief masseren. Weet je wat goed helpt? Iets van tijgerbalsem erop laten smeren. Als ik dat doe (of ja, laat doen) is het de dag erna een stuk minder! Me, ik zie vergroot helaas ook niks... Mams, beterschap!
Hier weer goed geslapen in mijn eigen bed met voedingskussen. Hier helaas ook nog altijd rugpijn. Vandaag zorgen dat ik morgen kleding aan kan
nou vandaag stond ik op en was ongi.. heb er maar gewoon cyclus 30 van gemaakt.. al zal ik wel naar de ha gaan en zeggen dat het drie keer vmk was? miss dat ik dan doorgestuurd word oid. er stond wel een heeeel licht streepje, dus erwas wel iets meetbaar.. maar of het een zw schap was ?? dan maar ff beetje aandikken bij de ha
Begrijp me niet verkeerd Me, maar Je test telkens voor je nod en hebt dan volgens jou een vmk. Kei erg natuurlijk! Maar kan t niet zo zijn dat je te vroeg test? Verder staat er op de testen dat je t resultaat binnen een bepaalde tijd moet aflezen en daarna niet meer. Dus als de test veel later pas een heel licht streepje geeft wil dat niet zeggen dat je zwanger bent helaas. Bedoel t niet vervelend hoor, maar je wordt telkens teleurgesteld zo...
Me ik had vorige keer maand ook een heel lichte streep op mijn kv test na afleestijd en ook op een testpoint test, terwijl ik niet zwanger was. Ik heb het ook een keer eerder gehad. Dat kunnen indrooglijntjes zijn. Ik heb het in ieder geval zo gezien destijds.
NOD lijst: 26 augustus -me83 (27 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 1 september - Mira85 (gegokt op 34 dagen, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) - Tina85 (46dgn, 5de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) 7 september - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) 23 september - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling! - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. 9 september eerste echo bij vk! Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2) Even mijn afspraak er weer opgezet. Die was eraf gevallen.
Wen Jongen: Wen, mams136, Mira85,me83, DutchDiva, MiniM, jannie1980, Kwiebje, Skaya Meisje: Nino, Juultje, Vaddie, Uiltje, kirsten Juultje Jongen: Juultje, Wen, vaddie,me83 Meisje: Nino, mams136, Mira85, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees Mams136 jongen: Nino, Mira85, Wen,me83, Uiltje, MiniM, kirsten, Skaya, Deesjedees meisje: mams136, Juultje, vaddie, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje vaddie jongen: Wen, Uiltje, DutchDiva, MiniM, kirsten, Skaya meisje: vaddie, Juultje, Mira85, Nino,me83, Mams136, jannie1980, Kwiebje, Deesjedees MiniM jongen: MiniM, Mira85, me83, Juultje, Mams136, DutchDiva, jannie1980, Kwiebje, Skaya meisje:kirsten, vaddie, Wen, Deesjedees Stampertje (blijft een verrassing ) jongen: Stampertje, Mira85, kirsten, vaddie, Juultje, jannie1980, Kwiebje, Skaya, Deesjedees meisje: Mams136, MiniM, DutchDiva, me83 , Wen Jannie1980 jongen: vaddie, MiniM, Deesjedees, Nino meisje: jannie1980,me83, Kwiebje,Juultje, Mira85, DutchDiva, Skaya Kwiebje Jongen: Juultje, Deesjedees, jannie1980, Nino, vaddie, Skaya, Kwiebje Meisje: Mira85, MiniM, DutchDiva,Me83 Deesjedees Jongen: Mira85, MiniM, vaddie, DutchDiva, Kwiebje Meisje: Juultje, jannie1980, Nino, Skaya,Me83 Eindelijk weer op de laptop, dus ik heb ook bedacht wat het zou moeten worden. Doordat mijn pendels allemaal een jongen zeiden, vul ik dat maar in.
deze testen waren van 2 dagen overtijd.. heb nu ook geen vmk neergezet omdat ik erover twijfel.. en me cylcus langer gemaakt. zeg alleen dat ik wel naar de ha ga ermee en miss dan wel zeg dat het er 3 waren om dan meer voor elkaar te krijgen dan.. miss progesteron(voor het goede innestellen tekort) bloedtest en b12 ed.. vandaar
Me ik hoop dat de ha wat voor je kan doen meid! Ik ben benieuwd wat hij ervan zegt. Het is toch wel vreemd.
ja vind ik ook wel.. las ergens dat iemand progesteron kreeg omdat het goed is met innestelen en als je dat tekort hebt het steeds ook eruit komt.. net als met b12.. vraag zowiezo of ik kan latn bloedprikken.. miss is het iets simpels
@ me Je kan het proberen. Houd er rekening mee dat de huisarts je weg stuurt. Zijn vroege miskramen heel erg natuurlijk maar iets waar niet iedere huisarts meteen actie op onderneemt.
ja idd.. ben blij dat ik wel een ha heb die altijd erg de tijd neemt en luisterd naar wat je zegt.. kom er haast nooit.. maar hij heeft me nooit zomaar weggestuurd met iets.. altijd ff bloed prikken(ijzertekort ed) of fysio gehad(tennisarm).. hij heeft me nooit zo weggestuurd.. en las nog meer dingen op het forum zoals schilklier afwijking of diabetes dat dat ook voor problemen kan zorgen als het heerst in je fam.. en dat is bij mij wel zo.. dus wil het iig wel melden. en zie wel wat hij ermee doet.. anders iig een tijdsindicatie van hoelang we het nog zo moeten proberen . sta ik iig in de comp!anders kan ik wel zeggen zolang, maar sturen ze je miss alsnog een keer weg. en ontpillen doe ik nu echt niet meer..ik voel dat er iets niet goed is
Je kan natuurlijk even langs de huisarts gaan. Maar wilde alleen maar zeggen dat het ook een teleurstelling kan zijn. Mijn huisarts deed niet veel toen ik daarnaar toe ging na mijn 2de miskraam. Ik heb toen bloed moeten laten prikken op bloedarmoede en dat was het. Huisarts zei dat dat de natuur is. Dat antwoord is me niet goed bevallen