Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Gooooooooooooooooodmorning ladies!

Ik heb vanmorgen nog een DA testje uitgeprobeerd. Op het doosje stond wel dat ie pas te doen is op je NOD. En daar zit ik dus nog 3-4dagen voor... Maaaaaaaar! Ook hier een soeperlicht streepke :D heb twee foto's in mn album staan... Ik begin nu pas te beseffen dat het wel eens raak kon zijn... Gisteren wist ik niet echt wat ik ermee moest... Maar! Het is nog steeds heel vroeg en pril. Dus ik wil wel realistisch blijven en er rekening mee houden dat het mogelijk nog mis gaat.

Vanmiddag race ik even naar het kv voor de 2v5 testjes. Die zijn toch nog het gevoeligst :)

Had mn testje ook in het testtopic gezet. Daar waren ook best goede reacties :)
    Oh, (ik dacht dat het MiniM was...) jij had toch ook van die lichte testje in het begin? Ik wou in je album kijken, maar daar kreeg ik telkens een foutmelding...

2. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vreemd Tina, maar ik had dat in ieder geval ook. Je verhaal klinkt wat mij betreft positief hoor!

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Oow even klagen hoor!!! Mezelf vanmorgen om 7.15 uur nog kunnen tegenhouden om te testen ;) maar het was echt moeilijk!!! Ben nieuwsgierig (zit in mijn karakter, wil alles weten en horen), maar moet dus nu tegen mijn natuur in gaan werken. Ben steeds bang ongi te zijn (dan hoop ik wel heel erg dat ik zwanger ben dus...) heb nog steeds steekjes/krampjes/geen-idee-hoe-ik-het-moet-omschrijven-gevoelens in mijn buik en heb een soort van 'brok' in mijn keel waar ik niet goed van wordt.
    Ik heb vannacht weer niet lekker geslapen en weer vroeg wakker dus. Kon gisterenavond niet in slaap vallen. Dus nog naar beneden geweest en maar even op internet gegaan, natuurlijk niks te beleven, dus weer naar bed. In bed kon ik mijn draai niet vinden (linkerzij gaf steekjes in mijn buik en op mijn rug werd ik niet lekker, soort van misselijk).
    Ik wil mezelf niet gek maken, maar het kan schijnbaar niet anders dan dat ik dat wel doe... Stomme ik!!! Word er een beetje depri van :(
    Zo, klaaguurtje weer gehad :p

Hoe is het verder met de rest van de dames? Iedereen weer druk met vanalles? Nog mensen met klachten van een ongi, eisprong of zwangerschap (Tina ;))? Ik heb even afleiding nodig!!!

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nou ik zie dus dat ik veel te lang heb lopen tikken en er al mensen gereageerd hebben... Goed, vergeet het laatste deel van mijn vorige post ;):p

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    MiniM: heb je een vriendschapsverzoekje gestuurd :) misschien dat ik ze dan wel kan zien...

Mira: zo, jij hebt dus lopen spoken vannacht... meid toch! Nou, hier vanmorgen wel misselijke vlagen hoor. Heb een crackertje op en nu is het beter. Verder af en toe een steekje in mn buik, maar niet zo veel of erg. We houden het spannend ;):D

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Kan het kloppen dat ik geen album bij je kan zien? Mss moet ik daarvoor vriendjes met je zijn??? Want ben natuurlijk wel benieuwd naar je test van vandaag!!!

EDIT: Heb je inmiddels een vriendenverzoek gestuurd. Mss dat ik dan kan gaan turen naar je mooie testen ;)

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Mira...je bent nu mijn vriendje :D

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina, ik wil ook je foto's zien! Dus wil je vriendjes met me worden :D? haha!

Mira, hahha ohhhh ongelofelijk hoe groot die drang kan worden om te testen heh! Het duurt nu echt niet meer zo lang! Probeer bezig te blijven! Gooi nog wat tomaatjes in de oven ofzo :p

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    LOL! Iedereen wil opeens vriendjes met me worden :D:D:D
    Skaya, heb je toegevoegd :)

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Joepie, je bent mijn vriendje :D Ik ga zo snel even kijken!!!

Skaya: Hahaha, de tomaatjes zijn inmiddels op ;) Allemaal al in de oven geweest en nu in de wekpot met een laag olie :D Ik moet zo boodschappen gaan doen, dus dan ben ik even bezig :p En vanmiddag even opruimen en schoonmaken voordat er vanavond bezoek komt! Ben ik al weer bezig ;)

Oow, gisteren had manlief tiramisu gekocht als toetje. Dus hij de helft op en geeft de rest aan mij. Ik eet dat toetje op en opeens denk ik: "O ooooow... Hier zit alcohol in!!! Straks gaat het fout!". Nou ik voelde me schuldig! Niet normaal... Terwijl ik weet dat je zo vroeg nog geen bloedband hebt met de kleine... Rare ik he ;)

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Mira: geen paniek! Zoals je zelf al zegt, je hebt zowiezo nog geen bloedband in het begin :)
    En anders...tja...hebt ie misschien een rooie neus ;) :D

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, die alcohol is zoooooo weinig en voor een groot deel al helemaal vervlogen! Geen zorgen!

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Ik heb eens goed gekeken en volgens mij zie ik (welliswaar op de achtergrond) een licht streepje staan. Nog even wachten dus (Oow, lees dat dan!!! Zelf moeite met wachten en dan tegen een ander zeggen dat ze 'even' moet wachten... Tssss!) en dan komt er vast een mooie 2e streep te staan. Ik blijf duimen meid :D

EDIT: Haha, een rode neus... Dat zou wat zijn! Is al erg genoeg dat als hij op zijn vader lijkt hij waarschijnlijk 2 maanden te vroeg zal komen ;):p En dan ook nog een rode neus... Dat zou helemaal een clowntje zijn!!!

14. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    klinkt goed tina! ik duim voor je!

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    @ Mira, zulke massages ken ik...Helaas;)

@Minim, leuk zeg! Een jongen:D Lekker op de blauwe wolk dus!!

@Vaddie, Ik slaap tegenwoordig ook al met mn voedingskussen.
    Ik heb 'savonds onwijze last van mn onderrug,heupen/bekken en bovenbenen :(
    Fijne voorbode...Nog maar 25,5 week te gaan he;)

@Me, Ongi??? HUH!! Had ik niet aan zien komen.
    Maar meid, je ben nog maar een half jaar bezig he! Dat is harstikke normaal. succes de komende ronde.
    Meid, wie zegt dat je 2 dagen overtijd was? je vorige cyclussen waren 29 en 30 dagen. Had je toen ook positieve testen??
    Niet om je aan te vallen ofzo hoor, maar ik persoonlijk denk dat je er meer van maakt dan het is.Probeer met beide beentjes op de grond te blijven meid.

@tina... TINA!!! Ik zie het!!! Ik zie het!!! Ik zie het!!!
    Heb je er toevallig vandaag nog 1 gewaagd??????
    Oooooh ik hoop het zo voor je meid!
    Edit: Ik ga NU in je album kijken!
    Ik zie een schaduw, en idd die DA testen kun je echt best vanaf NOD gebruiken...Ik had ze ook, en veeeeel lichtere streepjes dan die KV.
    Enneuh..Ik had ook van die superlichte testjes in het begin;)kijk maar in mn album.

@Mira, leuk een fotoshoot! Hoe is het met oor???
    En hoe gaat het met jou, zo 2 dagen voor NOD??

@Skaya, hoe is het met jou??? Goed geklutst deze maand?

@Jannie, goed dat je voet bij stuk hebt gehouden, ik hoop dat ze je verder kunnen helpen nu.

Pffffffffffffffffff wat een boel geklets zeg!!

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tinaaaaaa, ik zie op je laatste test ook weer een heeeeel licht streepje!!! ZIET ER ROZE UIT!!

Mams, wat een verhaal. Hoe gaat het met jou, hoe voel je je?
    Ik heb afgelopen maandag en dinsdag positieve ovutesten gehad en goed geklutst :p voel verder nog niks... :p

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Jammer van die massage he?! Zullen we ze samen op een cursus sturen ;)
    Mijn oor is weer prima. Mijn schoonzus had wel een piep in haar oor, vertelde ze me. Maar goed, daar is ze tenslotte de moeder voor ;)
    Ja, voel me wel goed, ben me denk ik vooral gek aan het maken. Soms heb ik het gevoel/idee dat ik zwanger ben, maar soms ook een ongi-gevoel. Geen pijl op te trekken dus :(

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja wel ok :)

Sochtends en smiddags iig.
    Savonds heb ik echt last van onderrug,heupen/bekken en bovenbenen dus lig vaak rond half 9 toch al in bed.
    Verder voel ik me erg moe, maar geen rare kwaaltjes ofzo.
    Wel begint mn gezicht te veranderen in een mega grindtegel of maandlandschap!
    Ik zit echt gigantisch onder de acne ineens...
    Baal dr flink van maarja, shit happens!

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ooo wat leuk :) iedereen ziet mn lichte streepjes :D Geeft moed meiden!

Ik ga vanmiddag het kruidvat leegkopen :p:D:D:D

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Whaahaaa! Een grindtegel! Die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord! :D
    Zal wel een meid worden dan ;):)

Deel Deze Pagina