@kwiebje.. volgens mij zit je meer richting een innesteling dan een ongi hoor.. en ze nemen die dagen vaak als voorbeeld maar kan toch ook iets eerder.. als het zaad er al op lag te wachten kan het best iets eerder zijn toch? @hier geen bruinverlies meer gelukkig ,maar me ovu testjes blijven bijna wit dus nog niks boeiends aan de gang hier. verder lekker luieren vandaag en beetje rommelen in huis ik heb geen problemen met uitslapen dus hoop dat het zo blijft als ik zwanger word.. daarom slapen baby's ook veel he.. zodat ook de moeders even een hazenslaapje kunnen doen tussendoor.. hoe meer je dat kan doen de meer je kan genieten van je kindje toch
Ik gebruik ovutesten. Ik had afgelopen weekend mijn ei verwacht. Vrijdags werd hij donkerder, maar ik kon zaterdag en zondag niet testen. Zondagavond nog wel kunnen testen en toen was hij heel licht. Ik dacht dus dat ik mijn positieve test had gemist. Toen ben ik toch door blijven testen en was hij maandag zo goed als weg. dinsdag en woendag was hij donker. En donderdag weer weg. Rara wanneer was mijn ei. Ik dacht donderdag.
ja denk dan ook donderdag.. doe je nu nog steeds ovu testen? miss dat je die morgen kan proberen om een vroege zw schap te vinden? miss dat de eerste bijna posi een groeispurtje van je ei was met rijpen? wen heeft toch ook zoiets gehad? 2 keer posi? of was dat van de zw schap?
Heb trouwens vrijdag al de beeld babyfoon binnen gekregen. Super mooi. Heb alleen het blad nog niet binnen..
Me je hebt nog wat testjes te gaan. Spot ze! Wen zo'n beeld babyfoon is superhandig. Dan kan je zien wat er gebeurt en hoef je niet iedere keer te gaan kijken. Ik ken iemand die dat had. Meiden hier een ovutestje gedaan, zie foto. In het echt is hij ietsje donkerder. Ben ik mezelf nou aan het gekmaken?
Ik had heel vaak zo'n lichte streep. Sommige meiden hebben gewoon standaard wat hg in hun urine. Denk heel eerlijk dat dit niks is. Maar test voor de zekerheid de komende dagen op hetzelfde tijdstip nog een keer. Lastig hè ons lijf...
@Kwiebje: al mijn ovu testen zagen er zo uit. Op mijn positieve dagen was de controle streep bijna net zo of net zo donker als de test streep. Dus helaas geloof ik niet dat dit wat zegt.
Ik heb nu sinds begin een aantal dagen deze tests. Had eerst anderen en daar stond ook altijd een lichte streep, maar die kan ik dus niet vergelijken met deze. De controle streep is van deze testen ook lichter dan die van babyboom.
Kwiebje ik heb altijd eigenlijk wel zo een streepje op mn ovutesten staan. Alleen voor mn piek word hij even wit. Geen idee wat je bloeding kan zijn...innesteling lijkt meest logisch..misschien ei eerder gehad of heb je hem echt gespot met je testen? MiniM balen dat het lang slapen voor jou nu al ophoud. Misschien is het tijdelijk en kan je straks nog even genieten. Op dat gebied ben ik blij dat we met zn tweeen zijn...(als het kindje er is dan) dan kan je toch om de beurten 'ochtenddienst' houden. Zal wel goede oordoppen moeten aanschaffen als je dan alsnog wel door wil slapen. Hier nog niet echt testdrang hor..soms een vlaag, maar was in Ouwehands dierenpark vandaag. Regelmatig lichte krampjes en op terugweg in de auto schoot er, al zittend, ineens iets in mn onderrug...auuuu auuuuu! Nu vooral moe! Testen jullie even voor me meiden...mooi roze graag
Alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. Nog even geduld meid! @skaya, ja dag!! Het is heel slecht om zwangere vrouwen of bijna zwangere vrouwen in spanning te laten.. Kom op, wanneer wil je gaan testen. We weten allemaal dat je allang een dag in gedachten hebt..
Hahaha je wordt gewoon tot testen gedwongen! Het is toch wat.., Maar....,., ik moet heel eerlijk zeggen: IK BEN RAZEND BENIEUWD., dus ik vind het niet erg van de week wat van je te horen., en het liefste roze natuurlijk!! Hier is de tuin weer aan kant en de pizza besteld., heerlijke dag met een nog heerlijker uitzicht PIZZAAAA Hahaha Ook is hier een ENORM libido aanwezig., gister 2x geklust en vandaag alweer zin.., pff hij zal wel moe van me worden, hahaha en ik weet dat het niet heel bevordelijk is voor het herstel van de zaadjes maar ik kan me gewoon niet weerhouden, hahaha Wat erg zeg..,
Oohh meiden ik zit echt te janken op de bank van het lachen, er is hier een topic over wat zwangere allemaal voor rare en gênante dromen hebben. Was op zoek omdat ik ook zo vaak raar droom nu ik zwanger ben. 1 van mijn dromen staat er nu ook bij. Weet niet hoe ik de link moet kopiereen, maar kijk even bij mijn berichten dan zie je hem gelijk. Echt zo grappig, vooral die van die eekhoorn...
Kirsten, wauw wat een libido zeg! Komt wel op een goed moment, dus maak er lekker gebruik van! Alles is dan in topconditie ahahah. Wen ik ben benieuwd naar je droom, ga hem zo even proberen te zoeken vanaf mn BB maar is nogal drama. Woensdag duurt nog wel even, maar morgen is zo voorbij en dinsdag hele dag werken dus ook zo voorbij! En dan hopen dat ik woensdag nog niet ongi ben!! Weer ook steeds een rare bittere smaak achterop mn tong, hartige dingen smaken niet en heb uberhaupt weinig eetlust. Zoiets had ik 2 weken gelede ook met mn ei. Mafff allemaal.
Skaya succes deze dagen! Wen, ik ga ff kijken op dat forum, kijken of ik nog ideeen op kan doen! Truste allemaal
Goedemorgen, Vandaag een record, tot 8.50 uur geslapen! Dat is echt uitslapen voor mij na alle vroege ochtenden! Nu lig ik nog lekker in bed een beetje te surfen op de ipad. Relaxt! Alleen mn been, die zijn weer net als van de week van beton... Vanmiddag naar de film (jaja, de middagfilm want s avonds val ik vast en zeker in slaap haha) en daarna een hapje eten bij de Italiaan. Fijne dag allemaal
goede morgen dames! miniM, fijne dag meis... skaya, respect... ik kon nooit zolang wachten hoor... wen, leuk, ga zo ff lezen... er moet ook een topic zijn over genante momenten tijdens de bevalling.. heb echt liggen janken van het lachen... kirsten, lekker zo'n libido..(hebben veel meiden rond hun ei, ook onbewust... hulpje van moeder natuur ) de rest zo nog ff bijlezen.. afgelopen weekend lekker genoten van mijn gezinnetje en weinig op de laptop gezeten (al stond ie wel aan) vandaag is manlief nog 1 dag vrij en sjoerd de hele week nog.. komend weekend ook weer lekker druk... heb gewoon te weinig weekenden in een jaar... hier gelukkig steeds wat fitter.. misselijkheid kan ik weer wegeten(we vermoeden dat de misselijkheid zo extreem was door de beginnende 2-lingzwangerschap, en toen dat misging ook de misselijkheid afnam) ook krijg ik weer wat meer energie... en dat is erg fijn! ga ff verder lezen en dan douchen en plannen maken voor vandaag..