Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Respect hoor Mira! Zo in je eentje gaan!
    Maarja, als het niet anders gaat... dan is het eenmaal zo...

Hoop en duim in ieder geval voor goed nieuws!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Ik zal idd wel moeten :( Maar anders had ik het ook wel alleen durven doen. Mocht er iets ergs zijn, kan ik manlief altijd bellen, die werkt met een oortje in zodat hij kan bellen en werken tegelijk (want als hij zijn gereedschap neer moet leggen, is bellen niet toegestaan en zo wel :D)

Er is een super kleine kans dat hij morgen wel mee kan. Vorige week hebben ze daar ook overgewerkt (tot 3 uur 's nachts...), maar diegene mochten de volgende dag thuis blijven omdat ze zo lang gewerkt hadden. Mss dat hij, als hij lang genoeg overwerkt, een halve of hele dag vrij kan regelen. Dan kan hij uitslapen, met mij mee naar de GYN! Ik ga er vanuit dat ik alleen zal moeten gaan.

3. me83

me83 Niet meer actief

@tina.. JAAAAAAAAHHHHHHH gefeliciteerd!!!:D:D:D:D
    supergaaf!!! en supermooie beloning op al die kilo's die je eraf hebt!!

@mira. duim zo hard voor je meis!!!

@wen.. is icepacks iets tegen de jeuk?? anders miss iets simpels als yoghurt op je gezicht smeren.. ook goed tegen pukkels hoorde ik laatst..

4. me83

me83 Niet meer actief

NOD lijst:

7 september
    - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)
    8 september
    - Mira85 (een weekje erbij gegokt, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    23 september
    - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    28 september
    - Me83 (28 dagen, 6e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    ?? September
    - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar)

ZWANGERLIJST:
    - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK
    - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling!
    - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn
    - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde
    - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk
    - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde.
    - Tina85: 11-05-2012 uitgerekend (volgens calculator) 1ste kindje,5e ronde na BBZ

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    (A)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie mijn man zit in de montage.
    Hij bouwt mestdrogers en luchtwassers en verhelpt storingen, beide op locatie.
    Helaas zijn ze door de binnenlandse projecten heen waardoor hij dus nu wereldwijd gaat.

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wat kunnen jullie beppen zeg..
    heb ff heerlijk op bed gelegen.. kwam er alleen achter dat manlief de sleutel van mijn broertje heeft meegenomen en zou hun katten eten geven.. lekker slim.. die sleutel zat niet voor niets aan mijn bos..
    zo maar ff jelle verder aankleden en dan naar de mac...
    na het eten beneden ff aan kant maken.. vanaaf 2 klantjes (een uurtje werk.. zit ik iig niet de hele avond alleen..
    neem mijn crime programma's op... kan ik de reclames doorspoelen en als ik dan bij ben verder kijken in mijn bedje...

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vind het knap hoor.. dat je het kan...
    bij tjeerd op het bedrijf hebben ze een nieuwe tak opgezet.. ze doen nu van swichcom (oid) wifi aansluiten..
    voornamelijk hotels.. en belgië doen ze er ook bij... hij zit nu in brugge en komt donderdag terug.. en vrijdag moet ie voor 1 dag naar oostende (en dat is alleen een klus opnemen, dus daar zal ie binnenkort dan ook wel weer een paar dagen heen moeten)

gelukkig kon ie met zijn collega meerijden en heb ik daardoor de auto...

hmmmmm, klantjes bellen net af... dus toch alleen vanavond...
    dan mag jelle lekker opblijven :D maakt de avond weer korter :D

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohh wat is dat toch met mij en de Mac sinds ik zwanger ben. Lees ik dat Jannie naar de Mac gaat, wil gelijk alleen nog maar dat!!!!
    heb het ook met reclames ervan op tv. Ik krijg er gewoon geen genoeg van nu. Water loopt in me mond..

Zwanger???....;);)

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi!
    Vandaag het goede voornemen gehad om eerder naar huis te gaan maar wederom niet gelukt. Maandag een vervolg afspraak met de bedrijfsarts, toch maar weer even in de groep gooien...

@Tina, laat die modifast inderdaad maar staan. Geniet nog maar van alles wat smaakt, wie weet is dat binnenkort over;)

@Stampertje, hoe was je laatste dag? Maar bovenal, hoe is het nu met je? Nu je daar helemaal klaar bent?

@Nino, wat lekker een weekje naar Spanje! Geniet ervan! ik ben jaloers!

@Jannie, klinkt als een prima relax avondje! Vooral doen!

@Mira, spannend hoor, morgen de uitslag. Ik ben benieuwd. Hopelijk is alles goed en mag je deze ronde ook op roze.

@Wen, ach meis toch... Wat balen van die jeuk en vlekken. Is er helemaal niks voor? Heeft de vk ook geen tips ofzo? Voor eczeem schijnt olijfolie ook te helpen.... Baadt t niet dan schaadt t niet.;)
    Hebben we mn neefje vroeger ook een keer mee ingesmeerd, dus ik zou zeggen, probeer t eens.
    Maar gefeliciteerd met je 21 weken! Ikke morgen ook!:) En ook aangemeld voor de cursus. Start in oktober.

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ miniM en andere belangstellenden: ja, ben eindelijk klaar daar!! Pfff.. Heb die ene meest vervelende collega nog ff flink de waarheid gezegd net voordat ik wegging whaha.
    Morgen ben ik vrij en donderdag begin ik op mn nieuwe werkplek!! :D

@ beeb: ik koop heel bewust nog nix voor de beeb! Je krijgt zoooooveel ;)
    Ik heb nu een angelsound te leen, echt zooo gaaf om de hartslag van t kleintje te kunnen luisteren :D ook hoor je de bewegingen, dus dan voel en hoor je de schop whaha.

@ wen: balen meis :( klinkt erg vervelend.. Maar alles voor t kind he? :p

@ jannie: hopen dat de avond snel gaat dan ;)

@ mira: veel succes morgen!!

@ me: hoeist bij jou? Nog getest??

Morgen weer controle bij de verloskundige :)

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    stampertje, groot gelijk dat je haar nog ff de waarheid hebt gezegt! geniet morgen van je vrije dagje en veel plezier bij de VK.. op naar een leuke werkplek met leuke collega's!

hmmm, je krijgt zo veel... bij ons kwam de visite heel langzaam op gang.. dus de eerste week heb ik mijn schoonmoeder en schoonzusje op pas gestuurd voor kleding..
    (sjoerd was ietwat groot, dus de maatjes 50 paste hij niet eens)

kwam net bij de mac.. was ie dicht.. alleen de drive was open.. dus thuis maar gegeten.. jelle zit aan de laatste patatjes... en ik nog aan mijn colaatje :D
    zo ff de kleine man op bed en dan ff mijn tvprogramma opstellen voor vanavond :D

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ohhhh meiden hou alsjeblieft op over de MMMMac zeg! Heb het nou gelijk voor morgen op de agenda gezet! Jullie schuld hoor :p

TINAAAAAA MEIDDDD GEFELICITEEERDDD!!! NU IS TIE ECHT ECHT ECHT TE ZIEN DIE STREEEP!!!!
    Ohhhh ik ben stiekem stronttttt jaloers!!

Wen, wat klote zeg van je gezicht! Heb je al komkommertjes geprobeerd? Of creme van vogel, creme bioforce of calendulan?

Stampertje, hoe reageerde je collega toen je ff tegen dr uitvloog? Mooi dat je dat hoofdstuk lekker kan afsluiten!

Mira, succes morgen, ben benieuwdd!!

14. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ skaya: ze deed eerst alsof ze t allemaal wel begreep maar uiteindelijk sloot ze af met: ik kan hier nix mee, en ga er dus geen actie op ondernemen :s dus heb 1 van de 2 doelen behaald..

Doel 1: me opgelucht voelen na de confrontatie. Check!
    Doel 2:haar laten nadenken en hopen dat ze het misselijke gedrag aan gaat passen! Niet geslaagd..

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hi ik kom alleen even vertellen dat ik ga slapen. Ik ben hartstikke moe!! Ik lig al heel de week op tijd op bed. Dat is toch echt een symptoom. Ik kan er niet meer omheen. Naast me groeiende borsten!!!! Daar ben ik erg content mee! Ik val bijna om, dus welterusten. Knuffellll

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stampertje, wat een muts zeg! Naja, jij bent het iig kwijt laten we maar zeggen!

Kwiebje, slaap lekker! Gewoon maar toegeven aan je moeheid en proberen wat extra uurtjes slaap te pakken!

Ik ga ook tukken! Slaapze allemaal (pink) ladies!

17. me83

me83 Niet meer actief

@stampertje.. jaa toch nog even gedaan.. en merk dat ik iets nieuws heb.. ik pies standaard streepjes na dat de tijd verstreken is.. ook handig om te weten ahahaha..;) had ik nooit maar nu ineens wel..

lees overal steeds dat de testjes op zijn of uitverkocht.. is er een babyboom aan de hand in nl? of gaan ze uit het assortiment ofzo?..

hier me ongi al haast voorbij..wel een pukkelprobleem erbij nu.. pffff.. zoals mams zegt.. een grindtegel.. leuk !;):(

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Volgens mij idd een babyboom, tja de zomer was niet zo warm he:p
    Als het plakseks moet worden haak ik ook af dus wellicht deze zomer heel veel mensen aan de klus hahahaha

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen... de eerste nacht alleen overleeft... sliep rond 23.00 en werd om 5.50 wakker van jelle... tussendoor wel een paar keer wakker geweest, maar sinds ik zwanger ben weiger ik dan op de wekker te kijken, waardoor ik nu sneller weer inslaap..

me, fijn dat je nu iig weet dat jij streepjes maakt buiten de tijd :D dan kan je daar rekening mee houden en weet je dat jij ze dus echt niet weg kan leggen :D

me, wij hebben een heerlijke ven boven ons bed hangen en luiken voor de ramen. in de warme periodes zijn die overdag dicht en gaan die 's avonds open met de ven lekker aan.. daardoor een redelijk koele avond..(begin april was zo warm)

vandaag geen plannen.. alleen ff kadootje halen voor jelle.. die heeft gister voor het eerst een ienimini poepje op de wc gedaan.. nog geen plasje, maar het begin is er...
    vanavond nog 3 klantjes, maar die zijn er op tijd, dus ook op tijd klaar...

nu wachten tot what's app het weer doet..kan ik weer met tjeerd sms'en.. skype wil niet lukken.. zit mega vertraging op mijn telefoon...

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hihi weer testje gewaagd :D
    Check my album :D
    Ga nu douchen en dan naar het werk.
    Moet hollen!
    Zie jullie later!

Handkus!