Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    sjoerd (onze oudste) is gisterochtend met mijn broertje en schoonzusje meegegaan voor voorbereidingen voor hun trouwerij..
    vandaag zou hij bij pake en beppe gaan logeren, maar ze zijn er nog niet... grrr... kan er zo slecht tegen als mensen zich niet aan afspraken houden... dat kind heeft tijd nodig om om te schakelen...

als alles meezit heeft tjeerd morgen nog 2 uur werk en zullen ze eind van de ochtend beginnen aan de terugreis.. weet alleen niet hoelang het rijden is vanuit centrum brugge...(met rookstops).. maar hij is wssl morgen op tijd thuis... heerlijk.. kan ik hem ook plat knuffelen...

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jannie: Oei, ik haal manlief en zoonlief door elkaar :p:D

3. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Oow, daar zeik ik dan van in me broek :D:D:D:D Zie het echt voor me!!!

Tina: Super vervelend idd, de makelaar had idd iets moeten laten weten. Hopelijk gaat het de komende tijd stukken beter. Ennuh, die opmerking over de plinten... Die dingen zijn te vervangen, dus dat moeten ze dan maar lekker doen nadat ze een goede prijs voor jullie huisje hebben betaald ;)

Jannie: Je manneke is bijna terug :D Nog 1 nachtje zonder hem (gewoon weer lekker de laptop naast je, dan blijven wij weer bij je slapen ;)).

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kletskousen!!!

Jannie idd bijna je mannetje weer thuis:)
    De Mijne komt morgenavond laat ook thuis:D
    Dagje eerder dan gepland, zeeeer welkom :p

Ff een foto van de vaste kast met alle spulletjes die we tot dusver hebben(muv de kinderwagen uiteraard hahaha)
    Slechte kwaliteit want met mn mobiel gemaakt.
    Het meeste is spul wat ik van zolder heb gehaald.
    En een paar nieuwe dingetjes.
    Nu kan ik goed zien wat ik nog bij moet halen in de 1e maatjes.
    spuugdoekjes en hydrofiel washandjes heb ik nog meer dan voldoende:p
    Ook al een paar pakken luiers maatje 1. Van de Libero, waren 3 euro per pak dus heb er maar 2 meegenomen.:p

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tinaaa hahahahahhahaha! Sjongejonge! Goed dat je je hebt kunnen inhouden en in die bui niet meteen de makelaar gebeld hebt! Snap dat je woest was/bent!

Mams, ziet er goed uiiiittt!!! Netjess! Goede voorbereiding al!

Ik ga zo naar de MACDONALDSSSS! :D:D:D
    Wat zallik nemen??? Wat nemen jullie altijd :p?

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    chicken sensation :D

zit nu aan de pannenkoeken..

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Oehhhhh jaaa dies lekker!!! Ik kan niet kiezen, ben ook fan van de schandalige bigmac ;)!!

Pannekoeken zijn ook heeeeerlijk!!!

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    pannenkoeken vind ik heerlijk, mits er vanalles door het beslag zit zoals champignons, spekjes, noem maar op.. dit waren van die smakeloze kant en klare... doe er dan kaas en stroop op.. niet mijn favo, maar wel lekker snel klaar..

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hamburger! Die zijn het lekkerst van de mac. hahahaha

Hier had lief hele lekkere mie gemaakt. (is echt een opoffering, hij vind het zelf niet lekker) Boterhammen waren gesmeerd dus helemaal happy. Nu lekker relax op de bank. (zelf konijnen gedaan, zo nog douchen en de hondjes nog een keer) Beetje bijkomen. Morgen nog een dagje werken en dan weekend. (vrijdag sporten, boodschappen, park met hondjes en poetsen dus ook druk) En naar de vk

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    HMM de allerlekkerste hamburgers zijn die die zo van de grilplaat komen. Met aangeroosterde broodjes,mayo curry en gebakken ui (l) hahaha

Ik ben weer lekker mn bedje ingekropen...lekker criminal minds kijken.

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier mijn klantjes weer weg.. jelle was lief gaan slapen en mijn mannetje stuurde een berichtje dat hij een telefoon aan het uitzoeken is.. heb nu een nokia e71 van mijn broertje te leen, maar daar werkt skype niet goed op en androidmarket werkt niet op die telefoon.. waarom weet ik niet :( ondertussen CM kijken :D heerlijk weer een crime avond..

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Zo, ik ben weer terug van het zwangerschaszwemmen.
    Tis was heel bijzonder;) Niet heel intensief hoor, maar toch wel ontspannen in een warm bad. En ik was samen met de zus van een vriendin dus heb wel gelachen. Daarna nog ff wezen bubbelen, dus nu lekker relaxt en mn bedje in!

Truste

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Slaap lekker. ( en ik lig weer te laat in bed)

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    pff, zit er ff doorheen... gister ging het heel goed... nu mis ik hem zoooo erg.... gelukkig komt tie morgen op tijd thuis...

15. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hoi ik heb zojuist een vriendin op de trein naar huis gezet. Die is blijven eten en beppen. Ze woont ver weg, dus ik zie dr heel weinig. Het was gezellig. Ik ben nu alleen wel erg moe. Maar ik kan julli ook niet verwaarlozen( doe ik al een beetje), dus daarom nog even reageren.

Whaaa Tina wat slecht van die makelaar zeg!!! Te hopen dat ie flink op zijn donder krijgt!! En wat kunnen mensen toch miepen over stomme dingen, zoals plintjes!!!! Get a life!

Vaddie luister naar de experts hier!! Maarruh ik weet niet of die crocs zo'n goed idee zijn;)

Mira fijn dat je man uitstekende zwemmers heeft!! Ik hoop voor je dat de testen positief uitpakken. Succes met je cursus( of hoe het het?). Het lijkt me best intensief. Wel heel knap van je dat je het doet.

Mams jij bent goed bezig!! Kan je mijn kasten ook komen opruimen? Ik denk dat dat op een volksverhuizing gaat lijken, whaa!!

Wen ik herken die opvliegendheid!! Ik heb een lastige zaak op mijn werk en gister zat ik echt te trillen van woede! Normaal ben ik niet zo snel boos, maar nu!! Manlief heeft er ook al kennis mee gemaakt.

Hier naast moe en geirrteerdheid alleen groeiende gevoelige borsten. Ik ben nog steeds niet misselijk!!!!! Ben ik zo blij om, maar laat ik het afkloppen, klop klop!

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie ik ben jou helemaal vergeten meid. Nog maar 1 nachtje!! Kan je lekker breeduit liggen in bed!!! En morgen lekker knuffel als hij thuiskomt.

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    whaha.. hebben een bed van 1.60 en komen elkaar 'snachts niet tegen, tenzij we het bewust doen... liggen beide altijd op het randje van het bed.... en de katten er vaak tussen in..

18. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Gooooooodmorning!! :)

Vandaag beginnen op mijn nieuwe werk! Jeeeeejh!! En vandaag 20 weken zwanger! Nog n keer jeeeeejh :)

@ tina: das balen ja :s maar zoals wen al zegt als ze t mooi vinden kijken ze toch door de rotzooi heen..

@ jannie: lijkt me heerlijk om huismoeder te zijn!! Maar financieel is dat bij ons niet haalbaar ;)

@ kwiebje: rottig he, die gevoelige borsten!!

@ vaddie: nee, heb ik gelukkig geen last van, van dikke voeten.. Hoop dat t snel minder wordt bij je!

@ wen: haha dat snap ik dat je dan boos wordt! Kom niet aan mn telefoon en zeker niet zonder t te vragen!!

@ miniM: wat leuk, zw.sch.zwemmen :) waren er veel vrouwen? Ook rond dezelfde uitgerekende datum??

@ skaya: wanneer ga jij eigenlijk testen?

De rest ben ik vergeten.. Sorry!! Xxx

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Stampertje, succes je 1e dag! En alweer 20 weken;)

T zwemmen was wel leuk. We waren met 15 dames, net zwanger tot hoog zwanger. Heb vooral gelachen (ziet er toch niet op 15 dobberende buiken) maar lachen is gezond en goed om te ontspannen.

Werkse vandaag!

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Ik vind het vervelend voor je dat je je manneke zo hebt moeten missen. Had ik ook heel erg last van als manlief dan een weekend weg was met scouting en ik nog geen leiding was. Dan werkt hij de hele week en is hij ook nog het weekend weg (toen woonde ik nog thuis en zagen we elkaar alleen in het weekend, nou dan baal je wel als hij 3 weekenden achter elkaar op kamp was met scouting :() Vanavond is hij er weer meid! Dan kun je weer lekker knuffelen en mag hij je weer in de watten leggen ;)

Stampertje: Veel plezier op je nieuwe werk. Op naar leuke collega's en super gezellige werkdagen!!!

Minim: Haha, zal er vast leuk uitgezien hebben, als die buiken boven water :D Fijn dat het zo ontspannend is.

Deel Deze Pagina