Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

whahahhahaa ik bedoel.. ik ging normaal voor het stoppen elke dag! en nu dus niet..ik eet best veel dus vandaar dat ik steeds pijntjes heb en opgezwollen buik heb

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Heb even in je album gekeken, hij is prachtig! :D ik heb de cb denk ik een kleine week na me nod gedaan, en toen vond ik het nog steeds doodeng. Veel spannender als streepjes turen op 1 of andere manier.

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

2 kiwi's in de ochtend op je nuchtere maag. Dat even volhouden, anders evt ook nog 1 voordat je savonds gaat slapen. Als ik dat doe, is het binnen notime weer op gang bij mij.

Vind je wel echt een topper! Al 7 weken gestopt! Super knap meid!

@stampertje, fijn dat je werkdag zo leuk was. Fijn hoor. En voor jou ook de kiwi's. Werkt echt!

Heb echt een vreetdag hier, heb een maag die alleen maar meer wil vandaag. En het liefs slechte, lekkere dingen. T moppie heeft honger denk ik..:)

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Skaya, of de mannen mee mogen zwemmen weet ik niet maar of ze mee willen weet ik wel:D NEEEEE!

Werken, ik werk nu 4 dagen, 35 uur. Ik wil graag blijven werken omdat ik mn werk kei leuk vind maar ook financieel gezien. Hoeveel uur is nog even kijken. In ieder geval 3 dagen.

Stampertje, wat goed om te horen dat je 1e dag zo goed ging!

Me, 7 weken! Goed bezig! Ga zo door!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: goed zeg, 7 weken gestopt. Dan heb je zeker een wii verdient. Gaaf ding he? Ga je hem om laten bouwen? (zou ik zeker doen, harde schijf vol spellen zetten en je kan alles spelen, we hebben 300 spellen)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihi me, met 7 weken al een wii verdiend???? Ik heb er al 16 opzitten...Wat mag ik dan wel niet uitzoeken????:p

Goed man, 7 weken eraf!!:D

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Heel goed me en mams!!!

Stampertje ik ben blij voor je dat je eerste dag goed is bevallen! En gefeliciteerd met je jubileum van 20 weken.

Verder weet ik het ff niet meer. Ik ben helemaal gesloopt. Vanmorgen toen ik opstond had ik het gevoel alsof ik ziek was. Vannacht slecht geslapen. Ik dacht dat de dag niet voorbij ging, pff. Ik ga zo al onder de wol denk ik.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Net ff mn echofoto bij het grote NUB topic gepost...ik krijg daar te horen dat we weer een kereltje krijgen...
    Nu ben ik echt heel nieuwschierig haahhaah

9. me83

me83 Niet meer actief

jij mag een gloednieuwe kinderwagen uitzoeken:D is ook niet goedkoop:p

10. me83

me83 Niet meer actief

@wen.. kiwi? lekker:D dat ga ik uitproberen.. wil ook lijnzaad toevoegen aan mijn eetgewoonte.. schijnt erg goed te zijn voor een mooie plat buikje en een goede spijsvertering..

normaal ging het altijd heel snel... als ik niet naar de wc kon stak ik een peukie op.. dat hielp altijd. maarja dat heb ik nu niet meer.. dus nu op zoek naar andere en vooral gezonde dingen.

@mams... echt toppie 16 weken al!!! mensen staan erg versteld ervan dat ik gestopt ben.. hadden ze echt niet verwacht.. en ook niet dat ik zo vrolijk zou blijven en absoluut geen anti rook ineens ben. ik kan het gelukkig goed verdragen dat mensen om mij heen roken .

me s.moeder wilt ook wel stoppen.. ik liep al weer jajaaaa smoesje dit smoesje dat.. net als Wen bij mij deed hier... en ze geeft me gelijk.. miss lukt het haar.. ze is alleen al erg op die champix pillen gesteld.. (ze denkt lekker makkelijk te stoppen zo) maar ik zei dat ik wel vind dat ze eht eerst op haarzelf moet proberen.. als ik het kan;)kan zij het helemaal.. je moet maar willen

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahaha we hebben al een kinderwagen ;) Bijna nieuw en goedkoper dan jou wii :p
    Ik ruik een mooie nijntje badset aankomen hahahaahahah
    Oh die is nog goedkoper;) Nou dan doen we er toch nog een buggy bij hahahahaha

12. me83

me83 Niet meer actief

hahahah precies!!! je vind vast wel wat moois voor je kleintje! (zou me verbazen als je niks vind eigenlijk hahahaha)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahaa nee idd:p Zooooveel leuks:D

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    ff mn buik spammen!
    Links nu met 21 weken, rechts 4 weken...

15. me83

me83 Niet meer actief

@minim.. wooowww!!! ziet er mooi uit:D

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow! Mooi:)

17. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
  18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Oh meiden!

Ik heb net voor het eerst het hartje van de baby gevonden met de angelsounds!!
    Geweldig!!
    Ben er even helemaal ondersteboven van :D

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @MiniM: mooi! (en jaloers)

@Mams: leuk dat je hartje hebt gehoord met je angelsound

En ik, ik ben....... ongeveer 30.... maanden gestopt met roken. (nog trots op als ik heb typ)

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ me, Goed goed dat je al 7 weken gestopt bent met roken.

@ minim, mooie buik zeg. Ben er jaloers op. Hier nog niet zo veel te zien. Al heb ik al een buik van mezelf.

@ hier, Vandaag naar de fysio geweest. Daar ook weer niet zo'n gezellig nieuws gehad. Ik heb bekken instabiliteit. Nu rustig aan doen. En heb papieren mee gehad met tips. Volgende keer gaan we oefenen.

Deel Deze Pagina