Dees dat is niet prettig ik wist niet dat je dat zo vroeg al echt kon hebben. Ik had het gegoogled en daar stond pas vanaf de 20e week ongeveer.. Dan moet ik het ook maar eens gaan aankaarten bij de vk.
Ik dacht dus ook dat dat niet zo vroeg kon. Blijkbaar dus wel. Ik heb laag in mijn rug pijn en dat straalt naar de linkerkant uit over mijn bil en mijn been. Volgens fysio raakt mijn bekken een zenuw waar ik pijn van krijg in mijn been. Nu een lijst mee gekregen met tips hoe ik er mee om kan gaan. Je zou het dus ook eens kunnen vragen van de fysio
@Balen Deesjedees. Goed op jezelf. (en jij ook mams) Goedemorgen. Hier een drukke dag thuis. Vanmiddag om 14.30 bij de vk zijn. (wat me meteen 3 uur kost vanwege het reizen) Tot die tijd poetsen enzo.
Deesjedees wat vervelend. Vaddie jij moet een eind reizen voor de vk. Succes met je programma vandaag. Hoevaak moeten jullie eigenlijk naar de vk? Ik om de 5 weken.
Dees dat klinkt als wat ik voel..alleen heb ik het rechts. Toch maar eens navragen. Vaddie 3uur reizen om naar de vk te gaan??? Woon je op een eilandje op zee ofzo?? Juultje hier elke 4 weken. Zo maar eens opstaan ,kleine man moet half 9 naar school. Wel fijn dat mn kerel nu naast me ligt. Jannie, tjeerd ook veilig thuis gekomen??
Dees, balen zeggen van je BI... Rustg aan doen! Vaddie, ik ben ook wel benieuwd waar je woont want die reistijden zijn gigntisch... Juultje, hier ook om de 4 weken, woensdag weer een afspraak.daarna om de 3 weken, dan 2 en dan om de week. Zometeen even naar ons nieuwe huis, eea opmten voor de vloeren gordijnen enz. En daarna de laatste voorbereidingen treffen voor het vrijgezellenfeest van morgen!
Deesje dat is balen meid! Is er wel wat aan te doen, zodat het weggaat? Of blijft dat? Mams niet te hopen dat jij het hebt!! Vaddie jee dat is ver weg! Kan je niet dichterbij? De vk zit hier op nog geen 100 meter van mijn huis. Ideaal! Hier gisteravond met manlief gesproken. Hij wilt het hele huis gaan aanpakken voordat de kleine er is. Ik was gisteravond zo moe en dan ook nog de gedachte aan het hele huis op zijn kop!! Pfff dat zag ik niet zitten hoor!! Hij teleurgesteld natuurlijk. Ja daaag rustig aan allemaal.
goede morgen dames... zo nog ff bijlezen.. gister niet meer aan toe gekomen.. tjeerd is gister om 14.30 thuis gekomen.. vanochtend zat tie om 9.15 alweer in belgië.. deze keer in oostende, maar hij komt vanavond wel weer thuis.. hebben gister heerlijk van elkaar en van de kids genoten... hij had voor de jongens een kadootje meegenomen, die vielen in goede aarde... en voor mij word tie vandaag bezorgt.. krijg een nieuwe telefoon .. hij vond dat ik ook wel eens wat verdiende.. (heb net een nieuwe fluit, maar goed...) hoop dat tie snel komt, want moet ook nog boodschapjes doen voor het eten.. de andere boodschappen doet tjeerd vanavond of morgen vroeg... gelukkig is de appie hier tot 22.00 open... want hij weet niet hoe laat hij klaar is...
ff denk... zag een mooi buikje voorbij komen.. leuk om dat verschil zo te zien he... BI, oei, dan ben je er vroeg bij... hopelijk krijg je er niet teveel last van! (mijn moeder heeft ervoor in een speciale kliniek in rotterdam gelopen, inmiddels 20 jaar terug geloof ik.. maar heeft bij haar lang geduurd...) tip voor alle meiden... ga na je bevalling (ong. 6 weken) naar een cranio sagraal (geloof dat je het zo schrijft) therapeut.. die zet alles weer netjes op zijn plek.. je hebt rond je bekken het toch heel zwaar gehad.. vk.. ik ga elke 4 weken en ik kan het aan kruipen bijna.. vaddie, jij loopt bij de VK in het ziekenhuis toch? balen dat je er ruim een uur voor moet reizen meis.. zit het niet in de buurt van je werk? je mag onderzoeken onder werktijd doen nl.. dat geeft jou op je vrije dag meer rust! verder ben ik het ff kwijt sorry...
Ik heb ook even bijgelezen (gisteravond naar de kapper, dus geen tijd om te lezen ). Toen meteen gehoord dat de foto's van de fotoshoot klaar waren en we een mailtje erover hadden met de link naar 'Mijn album'. Ze zijn super gaaf geworden Voor de nieuwsgierigen, er staan er 4 van in mijn album hier Volgende week zal ik hier veel minder zijn. Tante van manlief is overleden en gaat in Frankrijk begraven worden (heeft ze jarenlang gewoond en haar man is daar al begraven). Schoonouders gaan met onze neef mee dus schoonzus heeft geen oppas voor de kids als ze beide moeten werken. Dus ik ga oppassen volgende week. Maandag is er een herdenkingsdienst in NL, daar ga ik mee naartoe en dinsdag is schoonzus nog vrij, maar daarna moet ze weer werken. Dus ik ben het tweede deel van de week druk met 2 schoolgaande kinderen en een baby van 3,5 maand oud Volgens mij ben ik gesloopt eind volgende week... Maar ach, kan ik alvast oefenen
Hé, meiden! Mira: Mooie foto's! Leuk truitje had je aan Gecondoleerd met het overlijden van manliefs tante. Je zal het druk krijgen volgende week! Maar is goede oefening Deesjedees:Jeetje! Nu al BI! Das vroeg! Hoop dat de fysio er iets aan kan doen. Ik weet er niet zoveel over. Maar kan dit nog weggaan tijdens de zwangerschap? Hier: Vanmorgen geen CB ditigaal gedaan. Manlief wil dat ik wacht tot maandag. Dus dit weekend even niet testen Oh! Heb trouwens een afspraak voor een 1ste vroege echo. 13 september ben ik aan de beurt! Zal dan ongeveer 5w5d zijn. Ben benieuwd of we dan al een hartje kunnen waarnemen Ga strakst even het lijstje aanvullen! Nu snel aan het werk! Heb het suuuuuperdruk! Moest vanmorgen ook nog naar de tandarts, dus moet even wat inhalen
Tina, heb je die CB digi al gedaan??? MiniM wat een prachtige buik zeg!!! Wees er maar trots op! Jannie, hij is wel druk zeg met al dat gereis! Hoe houd hij het vol zeg! Wat krijg je voor een telefoon? Wel handig idd dat je je beroeps als kapster gewoon door kan blijven beoefenen tussendoor. Dus heleeeeemaaal werkloos ben je eigenlijk niet. Leuk hoor! Me, goedzo meidd!!! Goed bezig! En lekker met de wii gaan spelen! Wij hebben er ook 1 en ook zelf omgebouwd (programmaatje op downloaden en klaar) en dan kan je voor noppes alle spellen downloaden en erop zetten! Ben fan van wii-party, erg leuk Dees, meisss wat ontzettend balen zeg!! Wen hoe is het met je gezicht? Hier rustig, nog geen testdrang en voel weinig. Heb t idee dat mn borsten misschien ietsiepietsie voller zijn en de 'grindtegel' is aanwezig op mn kin, fijn hoor!
Tina: Thanks! Heel goedkoop truitje hoor met gewoon bolero overover Ja, fotoshoot was erg leuk. Op die 3 (b)engeltjes mag ik dus komende week gaan oppassen. De oudste zit in groep 3 dus die is op woensdag ook op school en de middelste zit in groep 1, dus die is woensdag thuis maar donderdag en vrijdag wel weg en de jongste... die is natuurlijk gewoon thuis maar gaat een leuke tijd met tante Gragra beleven Ik ben echt benieuwd naar de digitale test meid. Zal vast een mooie zwanger en een weekbepaling op komen staan Dees: BI, dat is heel erg vervelend. Hopelijk kun je er met de oefeningen de meeste klachten weg krijgen en houden! Minim: Mooie foto van je buik. Groot verschil al he Lekker van genieten Skaya: Die grindtegel op mijn kaaklijn heb ik ook, maar is van de PCOS (een van de symptomen ). Ik word er niet goed van... Kan scrubben tot ik een ons weeg en nog gaat het niet weg Dus die mannelijke hormonen (die daar de oorzaak van zijn) zullen vast wel uit het bloedonderzoek omhoog komen!
NOD lijst: 7 september - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) 8 september - Mira85 (een weekje erbij gegokt, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar) 23 september - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar) 28 september - Me83 (28 dagen, 6e ronde, 1e kindje, 28 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling! - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde. - Tina85: 11-05-2012 uitgerekend (volgens calculator) 1ste kindje,5e ronde na BBZ 13/09 1ste (vroege) echo Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11 - Me83, juli '11 (x2)
Heeey meiden! Wat een geweldig mooi lijstje zo he? Er komen er al zoveel in t roze gebied Zo cool!! Nu die paar dames nog @ Tina: Denk dat t hartje nog te vroeg is hoor.. Volgens mij zie je dat vanaf 7 weken ofzo?? @ Mira; Nice picu's! @ Dees: Balen joh Die B-I.... Ik heb t ook aan mn bekken dus weet hoe je je voelt. kun je wel gewoon werken enz? Of mag je dat nu niet? @ Nieuwe werk: Meiden het is zooooooo leuk!!! En ook heel vrij allemaal.. Wil ik pannekoeken bakken met de mensen? Je gaat je gang maar! Heb ik zin om de mensen *en stiekem mezelf* wat chippies te geven? Je doet maar hahaha. Echt heel leuk. Gisteren zat ik met 2 clienten in die huiskamer, de rest allemaal aan t rusten op de kamer of naar de activiteiten toe.. Hoe relaxed is dat?? Vanavond weer avonddienst.. van 14.30 tot 22.00.. en weet je wat?? Ik heb er echt gewoon zin in hahaha. Das erg lang geleden moet ik zeggen @ juul: Eerst was t 1x per 5 weken, nu 1x per 4 weken.. Sorry als ik peepz vergeet
meiden, zal niet veel aanwezig zijn vandaag... barstende koppijn.. en wil met pcm maar niet weggaan... krijg een htc wildfire s trouwens.. kan ik makkelijker op internet via mijn tel. laptop krijgt nl steeds meer kuren... mira, gecondoleerd en sterkte komende week met 3 kids... je zal wssl afgedraait zijn daarna.. gelukkig groei je zelf met je kindje mee.. ga ff eten met de jongens en mijn bedje in... hopelijk straks geen tjebbe meer (tjebbe is een heeeel klein kaboutertje met een enorm grote hamer, die op dit moment mijn kop mollesteerd)
@ Mams: Die angelsound heb ik dus ook.. En heb deze week echt al 4x geluisterd ofzo... Nu blijkt *nagevraagd bij verloskundigenpraktijk* dat je dit maar 1 x per week 'mag' doen! De precieze reden weet ik niet, ik heb dus ook al flink gezondigd omdat ik dat niet wist :S Dus denk waarschuw jou ook ff
Elke verloskundige spreekt er anders over. Die van mij vind het een leuk ding, en aangezien hij alleen geluidsgolven oppikt is het niet gevaarlijk. Maar ik ga ook niet elke dag liggen luisteren. Gister 2x omdat ik het manlief ook wou laten horen... Maar bedankt voor de waarschuwing.
uuhhh ff denken.. ik ga dingen vergeten weet ik nu al. Maar ik doe me best... @dees, toen ik ongeveer net zo ver zwanger was als jij nu. Had ik ook die klachten, werd toen ook gesproken over bi. Maar na een paar weken was ik er weer vanaf. Hoop dat bij jou & mams ook het geval mag zijn. @kwiebje, moe.. hahaha welkom in de wereld van de zwangere vrouwen... Iemand zei tegen mij toen ik net zwanger was. Je bent nu moe en met een beetje pech blijf je dat nu de komende 20 jaar met kinderen... @me, super goed meis!! Ben blij dat ik je net dat kleine zetje heb kunnen geven. En dat jij dat nu ook weer doorspeelt naar je schoonmoeder.. Ik nu al 7 maanden gestopt. Wat zal ik daar eens voor uit gaan zoeken... Maar super knap van je meid!!!! @tina, volgens mij al gezegd maar ik was op 1 of andere manier ook als de dood voor die digitale testen. Maar komt goed hoor, je testen worden me de dag donkerder. Maandag knalt deze gelijk van het scherem. Nu aftellen tot 13 sept... @jannie, lekker binnen blijven dan, niet die felle zon opzoeken. Hopelijk zakt het zo een beetje. knuf.. @mira, ik zag je foto's op hyves. Leuk hoor. Maar ook veel sterkte de komende week meis.. dikke knuffel.. @juul, hoe is het met jou?? @uiltje, volgens mij ben je megadruk met je bruiloft die eraan zit te komen. Ben benieuwd naar je jurk straks. en suc6 met alles. @skaya, gezicht gaat iets beter nu. Smeer nu paar keer per dag met VSM en dat houdt het wat rustiger. Maar weg krijg ik het echt niet helaas. Vanavond komt me zusje eten, en ja hoor.... ze neemt McDonalds mee!!!! Maak een zwangere vrouw even blij zeg.. hahahaha...