Ja dat zou best kunnen ja., maar toch heb ik ergens het idee dat mijn eisprong van de week al is geweest maarja misschien ook niet, mijn lichaam houdt me het afgelopen half jaar wel meer voor de gek., @Jannie: Ja dat is een logische verklaring inderdaad.., Nou ook wel fijn dat je je weer wat beter voelt en wat fitter bent he.., @MiniM: WOW lekker uitgeslapen hoor..,!! Hier ook lekker aangekeutelt., was al wel behoorlijk lang wakker maar heb lekker een spelletje op mijn telefoon gespeeld in bed en naar de regen geluisterd tot manlief ook wakker werd en toen lekker broodjes afgebakken en lekker ontbeten.., heerlijk hoor! Nu is manlief allemaal leuke liedjes aan het draaien en zitten we beiden lekker mee te neurieen en af en toe elkaar ff aankijken, wat kan een mens daarvan genieten he!? Dat moest ik ff kwijt., heerlijk! hihi
Ik heb ook ff vanalles zitten lezen hier op t forum, verschillende topics maar dit slaat alles vind ik... http://www.zwangerschapspagina.nl/alleen-zwanger/277992-ben-niet-alleen-maar-voel-alleen.html Niet echt gezellig, maar ben na het lezen hiervan nog blijer met mn vriend dan ik al was... Ongelofelijk...
Poeh! HEFTIG! En al die ontlasting.,! Gadverdamme.,!! Als je kindje zo lang huilt en wakker ligt dan ga je toch kijken en ruik je toch even aan de luier.., he bah.., En inderdaad dat die vrouwen nog bij zo'n man blijven? Ik snap er niks van!! Tuurlijk moet ik hier ook wel eens boos worden van help me is.., maar dat gebeurd echt maar weinig.., meestal als ik opnoem wat ik nog moet doen komt manlief (niet meteen maar dat weet ik) in beweging en pakt de stofzuiger of doet de vaatwasser of what ever.., Nee ik moet zeggen ik heb het super getroffen!!! Wat sneu voor die dames zeg..,
Ik zal zo dat bericht dan maar eens lezen als jullie er zo van ondersteboven zijn... Hier zal mijn cyclus langer duren dan in mijn banner staat, want als ik 14 dagen na mijn ei ongie word heb ik een cyclus van rond de 42 dagen. Veel langer dan tot nu toe, dus ik duim maar gewoon dat ik niet ongie word! Nog steeds hele vage klachten, maar er komt niks bij, dus denk toch dat het niet raak kan zijn...Wil niet meer wachten haha!
Maar je vorige ronde was 29 dgn dat is niet zo lang en je hebt nooit een cyclus gehad van in de 40 dgn.., Of heb je ovu's gebruikt en op basis daarvan je cyclus berekend??
Vreselijk verhaal, inderdaad!!! Kan me niet voorstellen dat mijn man straks ook zo is, maar goed, wel een angstig idee!
Nou DutchDiva wees daar maar niet bang voor joh., dat gebeurd echt niet zomaar uit het niets hoor.., Als je alles goed leest dan is dat allemaal geleidelijk gebeurd of was hij eigenlijk al zo., Vrouwen verwachten vaak dat als ze zwanger raken of een kind krijgen dat hun man ineens helemaal veranderd in een lieve zorgzame familieman maar als hij dat niet is wordt hij dat ook niet zomaar.., Onze mannen zijn niet zo joh! Tuurlijk worden wij ook wel eens boos en krijgen we straks ook vast wel vervelende situaties, dat voorkom je niet, maar daarom komen we ook van een ander planeet he.., hahaha
@Kirsten: ik had pas op dag 23 en 24 een positieve ovu-test, dus als ik uitga van mijn ei op dag 25 ongeveer, dan kom ik na 14 dagen uit op dag 39. Was iets te snel met mijn berekening van 42 dagen, maar deze cyclus is dan wel echt langer dan normaal. De vorige cyclus heb ik mijn ei gemist, dacht eerst omdat ik te laat was begonnen met testen, maar nu realiseer ik me dat ik misschien geen ei gehad heb toen. Dus we wachten het maar even af (en wachten is zeker op dit gebied mijn grootste hobby...)
Haha nou mijn hobby zal het nooit worden maar een gewoonte wordt he bijna wel.., of soort wekelijkse kost ofzo.., haha Maar hij is inderdaad veel langer dan of je fase van ovu naar ongi (of roze natuurlijk) is bij jou geen 14 dagen.., dat kan natuurlijk ook nog.., Ja we zitten niet zo makkelijk in mekaar., het valt nog niet mee om vrouw te zijn.,
Ook dat topic eens gelezen, idd verschrikkelijk om te lezen. Ik denk ook dat het niet van de ene op de andere dag zo is en dat er dan al eerder iets speelde of speelt wat boven komt. Hier verwacht ik dat dit ook niet zal gebeuren, mijn man wil het inmiddels bijna net zo graag als ik Gisteren bij mijn schoonouders geweest en gegeten (niet gepland) dus veel bij te lezen (en natuurlijk vergeten wat ik wilde reageren op iedereen ) Verder hier nog geen rare dingen die ik voel (ik voel genoeg rare dingen, maar sinds ik met de pil gestopt ben voel ik al dingen die ik 7 a 8 jaar niet gevoeld heb ). We wachten rustig af en gaan rond de 21e eens een testje wagen, als ik dan nog niet ongi ben Na het avondeten een wandeling gemaakt met mijn schoonzus, haar zoontje en mijn petekindje. Onderweg op het onderwerp 'kinderen' uitgekomen en voornamelijk over een auto. We willen beide een nieuwe auto, zij willen een auto waarbij er 3 kinderstoeltjes achterin kunnen staan gezien ons petekindje de 3e is en de vader nu achterin zit geklemd tussen 2 kinderstoeltjes en wij omdat onze auto´s beide niet echt ruim zijn, mijn auto een 3 deurs is en ik het, gezien mijn omvang en de ruimte in mijn auto, ontzettend lastig vind om de kids (nu nog ons neefje en nichtje) met een kinderstoel makkelijk achterin te krijgen. Dus hebben we over auto's gepraat. We zijn er beide nog niet uit. Ik vraag me af of jullie hier ook al over zitten te denken, wat gaan jullie doen met een auto? Tips qua merken/modellen (maar mogen ook flops zijn, dan kunnen we die merken/modellen overslaan ).
Wij hebben anderhalf jaar geleden een peugeot 206 station gekocht waarna iedereen zat: oooo jullie gaan een gezinnetje stichten! Ben je zwanger? bla bla bla., nou nee het was gewoon omdat we het een mooie auto vonden, de ruimte fijn vinden en we aan de toekomst dachten (dit laatste dachten we en zeiden we niet hardop) dus wij hoeven er niet meer over na te denken, hebben hier overigens een lening voor afgesloten, verder nog niet echt tips eerlijk gezegd.,
@Mira: kan je niet echt adviseren. Heb zelf een citroen c3 een 5 deurs. Juist met het idee van gezinsuitbreiding. Hier nog steeds niet vooruit te branden. En flink humeurig en af en toe flink huilerig. (bah) Gelukkig is mijn man erg lief voor me en neemt me werk uit handen.
Vaddie: Wat grappig, mijn man en ik vinden de C3 een mooie auto en zaten onder anderen aan dat model te denken. Zou ik mogen vragen of jij hem, vooral voor de benen achterin en de kofferbak, veel ruimte vind hebben?
@skaya.. jeetje meis wat knap dat je zolang kan wachten.. is dan wel 1 dag na nod toch? of loopt je banner een dag voor? hier gisteravond ineens bloedverlies.. in de nacht niks meer maar vanochtend weer een golf oud bloed... pfff word er moe van.. gister wel me ovu test overgeslagen.. vanavond maar weer verder testen.. ik gaat ook maar eens dat verhaal lezen.. ben wel benieuwd na jullie reacties..
Haai meiden! Skaya: Jee meid, dat je het zo lang kan volhouden! Knap hoor! Kun je voor ons niet alvast een testje wagen...met je ogen dicht? en dan maak je met je ogen dicht maar een foto, en die plaats je hier dan maar met je ogen dicht Dan moeten wij niet zo in spanning zitten @ Mira: Ik heb een 5-deurs bmw en mn mannetje een 3-deurs fiesta. Zijn op zich wel ruime wagens. Tja die 3-deurs zal niet altijd even makkelijk zijn, maar ik denk toch dat de kinderstoel(tjes) bij mij in de auto zouden komen. Weet trouwens niet of ik er 3 op de achterbank zou krijgen Hier:Zow, wat ben ik goedgezind vandaag! Ongi is over! * shaked door de kamer* En dat hebben we gisteravond "gevierd" als jullie begrijpen wat ik bedoel Heb vanmiddag een ovutestje gedaan en rara...een licht 2de streepje Zegt niets natuurlijk, maar ben er toch blij mee. Ga zo met mn manntje een filmpje kijken op de bank. Heerlijk, nog zo een vrije dag. Wel jammer dat het regent...kan ik niet skaten Ach ja, ga maar gewoon gezellie op de bank zitten met manlief. Komende week word het suuuuuperdruk op het werk. Woensdag krijgen we nog een makelaar over de vloer, en donderdag hebben we een gesprek over het potentiele nieuwe huis Bleh, bedenk me opeens dat ik ook nog moet strijken :x Hmmm, eerst maar eens dat filmpje See you girls! Kiss Tina
Tinaaa wat een heerlijke positiviteit weer!!! Heeeel goed voor je vruchtbare bodem!! Hahaha ga zo door!!! Komt er gauw roze voor je, ik voel het! Mira, je haalt echt de vraag uit mn mond. Ik rij op t moment in een VW Polo uit 2000 3-deurs, achterbank plat geklapt en hond in achterbak. Zoek eigenlijk voor mezelf een station op mpv die niet giga groot is maar waar wel een flinke hond en een kind veilig achterin kan! Zit steeds te kijken naar Renault Scenic (mpv) of Renault Megane (station). Helemaal leuk zo een Audi A4 station zijn. Of een Ford C-max, maar die heeft een kleine achterbak volgens mij? Me, nou is het wel klaar hor met die ongi van jou!! Roep m tot de orde! Vaddie geef er even lekker aan toe, gooi het eruit! Hopelijk voel je je des te sneller weer beter!
Skaya: Mss loop ik wel een beetje vooruit op de situatie, maar dacht, ik vraag het gewoon (kan ik nu ook meteen jou helpen ) Wij hebben nu beide een auto, peugeot 206, van mij 3 deurs uit 1999 van mijn man 5 deurs uit 2000. We hebben zelf al zitten kijken en vinden verschillende Ford-modellen en Citroen-modellen wel leuk (Ford: Fusion, C-max, S-max. Citroen: C3, C4, Xsara Picasso). Helaas tellen de financien ook mee, op het moment niet erg veel, dus we hopen dat, zodra ik mijn diploma heb, snel een baan kan vinden. Dan kunnen we daarna mss naar een wat duurdere auto kijken. Vanwege jullie hond is een grote kofferbak altijd wel fijn, zou zo zielig zijn om de hond op te moeten vouwen als die in de auto mee moet! We zijn nu bij mijn moeder en zusje thuis, dus ik kan helaas niet veel reageren op dingen (veel te bang dat ze wat zien ) Tina: Geniet van je dag met je man Lekker filmpje kijken en nog een keer vieren dat je ongi weg is
he meiden, ff snel weer een reactie tussendoor.. betreft auto's. als je gaat googlen kun je zien welke auto's brede achterbanken hebben. ook in autostoeltjes zit verschil, geloof nl dat römer breder is als maxicosi. wij hebben een opel astra station, hier passen iig een stoelverhoger, een maxicosi en een stoelverhoger met rugleuning in.(hier schelen de kinderen straks minimaal 2,5 jaar, dus dat scheelt.) ook tip qua kinderwagen. ga kijken voor een kinderwagen bij een winkel, ga er mee lopen en pas hem in de auto. (je kunt hem daarna alijd via marktplaats kopen) maar dan heb je nooit een miskoop. er zit nl heel veel verschil in!!! hihi, merk dat ik al 2 kindjes heb.. en scheelt dat wij niets meer hoeven te kopen.. maar wilde deze tips wel ff delen!