Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie, jaaa klinkt het goed?? Ik hoop het zo! Ik heb zo het idee dat de rode duivels gewoon zullen komen!
    Wat vervelend dat die spuit nu al uitgewerkt is! Wel gelijk even zeggen dat je het zo goed kan voelen wanneer je weer terug bij af bent! Misschien kan je dan wel 2x per week?
    Veel plezierrrr vandaag!

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, ik had ook gewoon ongiachtige krampjes toen ik zwanger was. daarvoor en ook echt nog een tijdje na de test. Heb nog steeds wel eens van die krampen in me buik. Zou je daar niet te veel op vast pinnen hoor meid, krampen zijn er altijd wel een beetje wat de uitslag ook is. Ik zag het goed aan mijn borsten, en me urine. Hoe is het daar mee bij jou?

@dees, snap dat de zenuwen nu beginnen te komen, maar ik heb er een heel goed gevoel over hoor meid. Hier ook aan het werk..:(

@minim & jannie, veel plezier meiden!!

@dutchdiva, snap heel goed dat het dubbel is. Maar precies zoals je zelf ook zegt, stel dat er wat is kan je het maar beter weten. En dan gericht stappen gaan ondernemen. Maar misschien ook wel helemaal niks he, een vriendin van mij ook. Ook naar de ha en zkh, ja niks aan de hand. Duurde gewoon even iets langer als normaal.

Gister klein drama hier hoor...;):p Big tasty uit het assoritment..:x... en geen leuke laarzen kunnen vinden...:x

hahahha, nee hoor komt nog wel goed. Hoewel die big tasty was ik goed zuur van...;)

Hier zo kansloos vandaag, hebben zo'n vreselijk braderie voor de winkel. En jawel meiden, hier komt de knaller. Wij hebben vandaag op het plein de grootste sjoelbak van europa staan. 45 meter.. hahahahhahaha... wat een afgang....:)

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: gezellig. Lekker sjoelen. hahahahaha. (waar sjoelen ze in vredesnaam mee? ronde stoeptegels? hihi)

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hahahaha, nou het zijn schijven van denk ik een goede 40 cm doorsnee. Er moet geen ruzie uitbreken, zo ding naar je kop krijgen is niet echt heel prettig. :p

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ff ego. Me moppie plopt er zo heerlijk op los. Voel het nu ook aan de buitenkant soms. Heerlijk!!!! :D

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen, wat een drama van die big tasty!!! Wat heb je dan op? Toch niet die vieze 1955 burger heh?
    Wat heerlijk dat je kleine meid zo levendig is! Kan je precies voelen wanneer ze wakker is en wanneer ze slaapt.

Dat stelt me weer een beetje gerust! Twee dagen geleden had ik wat steken in mn borsten en leken ze zwaarder, maar nu weer niet eigenlijk. Urine merk ik niks aan..
    Ben wel aan de race hahaha *sorry sorry* en heb niks geks gegeten gisteren.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    kleine aanvulling op de grootste sjoelbak van europa, deze wordt ook nog eens gepresenteerd door de grootste LUL van europa. Er verdwijnt straks echt nog zo'n sjoelsteen ergens waar de zon niet schijnt...

@skaya, was zo van slag...:p Hoe durven ze!! Kon niet kiezen tussen een bigmac en een macchicken. Dus heb halfje halfje gedaan met me zus..:)

8. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi dames, mezelf weer even op de lijst gezet. Weet niet of de datum klopt want heb geen ovu's gebruikt. Ben deze ronde een keer gaan tempen, maar dat geeft mij nog niet veel duidelijkheid. We hebben afgesproken gewoon om de dag/ om de twee dagen te klussen. Ik hoop zo dat het raak is want dan kunnen we nog met zijn drietjes trouwen! Lijkt me echt heel romantisch ;)

Ik ben ook een beetje geïrriteerd aan het raken zoals Skaya volgens mij laatst zei. Ik weet dat we nog maar een half jaar bezig zijn, maar toch ben ik elke keer weer erg teleurgesteld. Stiekem ga je ook nadenken waarom het niet meteen raak is. Als ik dit typ voel ik me heel dubbel, aan de ene kant vind ik dat ik (nog) niet moet zeuren maar aan de andere kant...Ik wil zo graag!!

Maar goed, zoals jullie hebben gemerkt zit ik nu weinig op het forum. Ik lees alleen af en toe even snel door de vele pagina's heen. Ik heb het inderdaad druk met het een en ander, maar merk ook dat het me helpt de maand sneller door te komen als ik niet steeds met zwanger worden bezig ben hier. Ik ben er sowieso al elke dag mee bezig! Pfff soms om moe van te worden...

Maar ondanks bovenstaand geklaag gaat het goed met me hoor!

Leuk dat je de kleine zo goed voelt Wen ...en jeeetje toch een meid! Ik had gelijk :p

Skaya jij bent volgensmij de eerste die moet gaan testen, spannend weer!

All: Volgensmij zitten jullie in een Mac vibe; De Big Tasty weg? Waaat! Die neem ik altijd (of natuurlijk een vreselijk lekkere quaterpounder!). Lag gisteravond te zappen in bed en toen kwam er een mcflurrie m&m voorbij....daar had ik zin in...nu ook weer met dit weertje!!

Geniet van de dag vandaag dames!

NOD lijst:

7 september
    - Skaya (laaaange cyclus, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)
    8 september
    - Mira85 (een weekje erbij gegokt, 3e ronde, 1e kindje, 26 jaar)
    12 september
    - Uiltje (gegokt op 30 dagen, 6e ronde, 1ste kindje, 29 jaar)

23 september
    - DutchDiva (gegokt op 33 dagen, 10e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    28 september
    - Me83 (28 dagen, 6e ronde, 1e kindje, 28 jaar)
    ?? September
    - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar)

ZWANGERLIJST:
    - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK
    - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. 24 aug. 19weken-echo & Geslachtsbepaling!
    - Vaddie: 05-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 2 augustus gyn
    - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde
    - deesjedees; 28-02-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15/7/2011 echo met kloppend hartje, 18 juli intake vk
    - Kwiebje: 29-04-2012 uitgerekend(volgens de calculator), 1e kindje, 7e ronde.
    - Tina85: 11-05-2012 uitgerekend (volgens calculator) 1ste kindje,5e ronde na BBZ 13/09 1ste (vroege) echo

Vlindertjes
    - Tina85: BBZ 30-01 7wkn
    - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d
    - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk
    - Deesjedees, apr '11, mei ,11
    - Me83, juli '11 (x2)[/QUOTE]

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen hahahahahaha maak van die lul zn gebit maar gauw een sjoelbak dan!!
    Oehhh halfje halfje is ideaaal!!! Ik kan ook nooit kiezen, maar kan nooit een halfje halfje partner vinden!

Uiltje, jaaa dat was ik die ook door zn geduld heen zit! Dalijk zijn de meiden hier bevallen en ben ik nog leuk ongesteld aan het wezen elke keer! En je dubbele gevoel heb ik ook. Aan de ene kant vraag ik me af waarom er geen bevruchting is...weet wanneer mn ei is en klus toch echt goed...dus daar licht het niet aan! Waarom lukt het dan niet? Terwijl de andere kant je leest dat je per ronde 25% kans hebt op succes en we idd nog niet zo lang bezig zijn...maarja WE WILLEN IDD ZOOOOO GRAAAGGG!!!

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya en uiltje ik herken jullie gevoel. Ik was er ook zo klaar mee. Ik heb ook echt gewacht tot NOD met testen. Ik wilde geen witte test meer zien. Op NOD 's morgens dacht ik, ik doe even een test en dan kunnen we weer verder. Ik had ook geen klachten enzo. Maar jullie zien, het kan goed komen!! Ik had me toch een knaller van een test. Houd moed meiden!!

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Wauw! Tina zwangerrr!!! Van harte gefeliciteerd.,

Hier weer terug van vakantie en wat is het lekker weer nu! Vakantie was minder weer maar geen regen dus dat scheelt, niks te doen in het hotel maar met all incl en rummikub hebben we ons savonds kostelijk vermaakt! Hihihi., lekker aan de alcohol geweest en genoten van de kleine dingen in het leven.., komt vast allemaal goed!
    Vriendin van ons en een goede kennis van mij zijn allebei zwanger, hoorde ik toen we vanmiddag terugkwamen van vakantie.., Vriendin van ons van de derde, 1e schot raak en die andere van de 2e ook vrij snel.., ach het komt vast goed., misschien heeft de vakantie ons goed gedaan als ik me goed herriner heb ik eind deze week mijn ei maar ik weet het niet zo goed., iig wel geklust deze week en vnaaf of morgen ook maar weer :D hihi..,

Verder nog nieuws hier?? Heb niet echt bij gelezen.., Sorry

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: ben nu heel benieuwd welke lul. Dries Roelvink?

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Hahaha, mss wel ;) Begin er ook wel benieuwd naar te worden!

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @uiltje, ik vind het geen zeuren hoor. Je wilt iets graag, dus iedere maand weer ongi is een maand te veel. Ben heel benieuwd naar je temp kaartje over een tijdje. Suc6 inieder geval met alle voorbereidingen meid!

@Kirsten, leuk even wat van je te lezen. Fijn dat de vakantie zo lekker was. Ik vind het knap dat je het even een beetje naast je neer kunt leggen.

@vaddie, hahahahaha nee het was geen Dries. Gewoon 1 of andere simpele ziel die weinig nuttigs te doen had blijkbaar. En dus maar even bij ons op dat plein kwam schreeuwen.

Hier keelpijn, oorpijn en nonstop een zakdoek aan me neus geplakt. Hoop niet dat het doorzet.

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Beterschap, ik hoop ook voor je dat het niet door gaat zetten!

Vandaag naar mijn moeder en zussie. Zusje is morgen jarig, maar moet dan de hele dag naar school en 's avonds muziekles, dus viert het vandaag. Manlief is net uit de douche, dus ik denk dat we zo zullen vertrekken. We blijven daar eten, dus ik ben vanavond pas weer hier te vinden.

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Wen o ohhh!!! Dat had ik ook. Je wordt er vreselijk lam en moe van. Hopelijk zet het niet door.

Kirsten wat fijn om weer van je te horen!!

Mira fijne dag en tot vanaaf of morgen.

Hier voel ik me gelukkig een stuk beter. Ik ben er blij. Want ik was even bang dat het zo de komende maanden zou gaan blijven.

17. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: beterschap.

Hier geen drukke planning. Misschien straks even sporten en verder wat rommelen in huis.

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    @ wen, volgens mij heerst het! Ik ben ook al een week aan de keelpijn, snot en kriebelhoest! Hoor zoveel mensen erover! De herfst is zich aan het aandienen dus dan krijg je dat. Beterschap iig, veel vitamientjes, water drinken en rust nemen!

Kwiebje, fijn dat je je nu wat beter voelt!!!

Kirsten, klinkt als een heerlijke vakantie! Helemaal tot rust gekomen en klaar voor je ei! Zet m op meid!

Hier is het rustig in krampjesland, alleen mn darmen voel ik regelmatig.

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hallo!
    Ik heb nog niks terug gelezen, dat moet dan nl van 1,5 dag he.
    Maar gisteren een mega geslaagd vrijgezellenfeest gehad! Iedereen vond het leuk! Dus schouderklopje voor mezelf;)

Ik was wel helemaal op toen het afgelopen was maar t was de moeite waard en je beste vriendinnetje trouwt maar 1x toch?

Ga er zo naar toe om natuurlijk alles ff na te bespreken en foto's te kijken, dus tot straks!

En fijne zondag allemaal!

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    MiniM dat is idd wel een schouderklopje waard! Fijn dat het zo geslaagd was!

Deel Deze Pagina