Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

@kirsten.. wat heerlijk dat je bent bijgetankt met je vakantie!! :D

@skaya.. jeetje nog maar een paar daagjes!spannend hoor!:D

@minim.. schouderklopje;) fijn dat je feest een knaller was:D

@hier beetje schokkend verhaal van die vriendin met het overleden kindje.. ze heeft een bevalling van 4 dagen gehad en uiteindelijk een spoedkeizersnee dus was heel erg zwaar.. bleek het kindje 56 cm en 4.5 kilo te zijn.. ze had dus zw schapsuiker . en de artsen hadden niet eens goed gemeten dus..want ze kwamen er pas achter toen het kindje er al was.. en het vruchtwater was bruin.. dus waarsch had het kindje erin gepoept.. en daaraan overleden.. dikke fout van het ziekenhuis dus!

als het goed is mag ze vandaag naar huis. het kindje word morgen begraven.. (leek heel erg veel op allebei de ouders,dat was wel mooi)

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me jeetje! Dat is erg!!!! Hoe kom je ooit over zoiets heen?

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nou idd, te bizar voor woorden! Helemaal erg dat het voorkomen had kunnen worden!

4. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hey ladies...

@ Me: Damn.. das erg :O

@ Wen: Hier is t kermis! Ook druk, maar wij wonen niet echt in t stadsgedeelte hoor, dus dat scheelt ;)

@ Mac: Wij wonen op loopafstand van de Mac en de KFC :D En toch gaan we bewust maar max. 1x per maand :) Das dan wel weer netjes he??

@ MiniM & Jannie: Mooi dat de feestjes leuk waren :D

@ Kindje voelen: M'n vriend heeft vorige week zaterdag voor t eerst de kleine gevoeld :D Bij mij voel je t continu van de buitenkant!
    Sorry hoor meiden, heb echt alles bijgelezen maar te lui om alles te beantwoorden...

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Stampertje, wat heerlijk dat je mannetje de kleine ookal kan voelen!!

Hier zijn de krampen weer regelmatig terug! Ongikrampe en steken wisselen elkaar af...zal wel weer een nieuwe ronde aan komen! Idee is erg slecht voor mn humeur!

6. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Skaya heb je altijd al dagen voor je ongi krampen? Het lijkt mij namelijk vroeg.

7. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ skaya, dat aan de race heb ik hier af en toe ook nu ik zwanger ben. Ik dacht 's avonds nog voor mijn nod dat ik ongi zou worden. Nou en je ziet het resultaat. Dus niet me moet op geven. je weet maar nooit.

@ voelen. Hier nog niks te voelen. Is denk ik ook nog wel vroeg. Ben wel heel benieuwd wat je dan voelt.
    Begin nu onder mijn vetrol wel een klein buikje te krijgen. Nog niet zichtbaar voor andere. Maar mijn man en ik zien het.

@ hier vanmorgen toch iets raars gehad. Ik kon bijna niet om mijn rechterbeen leunen. Dat deed zo'n pijn in mijn heup. En na ongeveer een uurtje was het weer weg. Ze vreemd vond ik dat.

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wanneer wil je gaan testen?

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje me; wat een verhaal! Gadver, daar moet je toch niet aan denken! Bah..,hopelijk kunnen ze t op de 1 of andere manier een plekje geven..,

Hier een trekkende buikpijn, denk/hoop mijn ei! En een sterk geurende vagina, kan wel 2x pdag wassen en nog ruik ik m, echt zo goor! Voel me echt vies, als dit met een week niet over is ga ik ff naar de ha voel me echt vies.

Morgen voorlopig koopcontr tekenen voor ons koophuis! Echt zo super spannend.., komen leuke tijden aan., keuken en bakamer uitzoeken! Helemaal leuk.., nou ga nu lekker slapen.., trusten...

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, moet nodig bijlezen...
    vandaag eerst sjoerd naar school brengen (1ste dag) en eerst de jaaropening bijwonen..
    daarna naar de HA voor mijn spuit...
    dan kom ik gezellig meelezen,en vanmiddag de 20 weken echo...

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Spannend Jannie!!

Kirsten wat een vervelend kwaaltje meid. Hopelijk is het een tijdelijke verstoring van je zuurgraad.

Hier bezig om me uit bed te slepen. Ik moest om vier uur al op om mijn mannetje naar zijn werk te brengen. Kon daarna weer moeilijk in slaap komen. Pfff

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Zow, wat een druk weekend!
    Heb net even snel bijgelezen, maar alweer veel vergeten.... Solly!

Me: Jee, wat verschrikkelijk voor je vriendin! :$ Hier in de familie ook iets soortgelijks meegemaakt...ik kan het niet opschrijven, het is zo verschrikkelijk dat het voor sommigen herkenbaar zou zijn. Bye bye anoniemiteit hier ;) Maar wij hebben toen als 'buitenstaanders' thuis in de gang staan janken. Zo erg...

Kirsten: Hé! Daar is ze weer! Fijn dat je leuke vakantie gehad hebt! En een ei in aantocht! Wat een leuk nieuws. Bedankt trouwens voor je felicitaties. :)

Ow, heb vanmorgen de digitale CB gedaan! *glunder glunder*
    Even kijk of ik de foto hieronder ingeplakt krijg :)

Nee lukt niet... nou kijk maar in mn album ;):D daar staat ie wel!
    Ben zo trots!

Edit: toch een linkje naar mn fotootje ;)

Hier verder alles goed. Ben wel erg moe, en mn borsten zijn redelijk gespannen. Maar van de misselijk heb ik eigenlijk weinig tot geen last. Heb wel af en toe opeens heel erg last van mn darmen. Dan lijkt het alsof ik moet rennen naar het wc omdat ik aan de dunne ben. Echt zo het gevoel van o-ow, nu moet ik mij haasten. En dan na een halve minuut is het over. Op het wc komt er ook niets uit. Het zijn gewoon even die krampjes. Niet pijnlijk ofzo, maar wel erg vervelend. Ik weet dat het het snel over is, maar toch zit je met de schrik van 'dadelijk heb ik een vieze broek:)' En heb zo een complex dat ik geen no.2 kan doen op een vreemde wc...:) dus dat word nog wat hier op kantoor... Heeft één van de zwangeren hier ook last van dit gevoel gehad?

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden,

Kom zodalijk ffbijlezen als ik tygho naar de psz heb gebracht, zie al dat er een boel pagina's bij zijn gekomen.

Tot zoooo

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, vandaag uitvaart in NL van onze tante, dus ik ben er tot vanmiddag zeker niet.

Even snel voor ons Tina: Ziet er goed uit meid :D:D:D Lekker van genieten!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira, sterkte meis!

Tina hahahahaha ohhhh ohhhh dalijk moet jij eerst nog even in de luiers voordat de kleine geboren wordt! Mooie testen hor meid, kan je trots op zijn! Je bent mn grote voorbeeld op t moment hahahaha :p

Kwiebje, ja ik heb altijd al wel een aantal dagen voor mn ongi dat ik lichte krampjes voel. Maar deze ronde begon het wel vroeg al moet ik zeggen.

MiniM, wil vrijdag pas testen eigenlijk, maar als mn ongi woensdag uit blijft wordt het misschien al donderdag of al woensdag :p

Jannieee ik ben benieuwd naar de resultaten van je echo!!! En je spuit weer vandaag he!

Kirsten, wat vervelend. Mijn zuurgraad is heel vaak uit balans, als in elke maand, maar heb nooit last van geurtjes en was daar beneden ook niet 2x per dag. Als het blijft toch maar ff langs de ha, hoe eerder t weg is hoe beter toch?

Deesje, dat van je been is denk ik de druk die je groeiende bm op alles (spieren gewrichten enz) uitoefend. Heb t al vaker gelezen hier binnen eht forum. Hoop dat het bij dit uurtje blijft!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zoooooo ff bijlezen met kladblok erbij.

@Skaya, ook hier krampjes rondom NOD, een poosje erna ook nog wel.

@Mira, gecondoleerd

@Minim, fijn dat het vrijgezellenfeest geslaagd was.

@Deesje, heb je al uitslag?

@Wen, dat is een beste sjoelbak? Recordpoging ofzo??hahahah

@Uiltje, zou wel mooi zijn, met zn 3tjes trouwen :) duim voor je!!

@Kirsten leuk je weer te lezen:D

@Me, he bah wat een verhaal :(Vreselijk.

@Tina, Mooie test!!!

Hier een leuk weekend gehad, maar wel zwaar.
    Voel me alsof ik onder een stoomwals gekomen ben:p
    Gister voor het eerst wat plopjes gevoeld:D Zoooo leuk!!!

17. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Meiden, ik ben aan t werk.. Dus ff heeeel kort!

@ jannie: veel plezier en succes vanmiddag.. Ik gok op n meid :D

@ mira: sterkte meid.

@ tina: prachtige test zeg :D

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, wel grappig zo'n grote sjoelbak... zeker leuk voor kids om naar te kijken..

uiltje, neem je tijd meis.. je moet doen wat goed voelt voor jou!
    hoop dat het deze ronde raak is!

skaya, spannend meis.... wanneer ga je testen?

kirsten, welkom terug!

wen, beterschap... hoor veel mensen erover...

kwiebje, fijn dat je je beter voelt... hopelijk blijvend!

me, heftig meis... sterkte!

deesje, zou het ff bij de vk melden!

kirsten, spannend meis.. hoop op je ei.. hoeveelste dag zit je nu?
    en heel veel plezier met de huiszaken!

kwiebje, das vroeg meis..

tina, en nu genieten!!!!
    dat gevoel... ja, maar ik moet dan wel, maar moet wel ontspannen gaan zitten, anders gaat het niet....

mira, sterkte vandaag!

zo.... volgens mij ben ik bij...
    heb de spuit er weer inzitten.. volgens de assistente ga ik het pas goed merken na de 3de spuit... dus we wachten maar weer af hoe het gaat..

en ja, spannend de echo.. ben altijd zo bang dat er iets niet goed zal zijn... en ben ook erg benieuwd hoe de kids reageren als ze het zien... en of we te horen krijgen wat het word.. jongen of meisje..
    mijn schoonmoeder wil het eigenlijk niet weten, maar heb al gezegt... of ze hoort het vandaag van ons... en anders hoort ze het vanzelf in de wandelgangen... zij heeft 3 kinderen en 3x zelf de keus gemaakt.. dit is onze keus.. en gelukkig staat mijn man helemaal achter me...

zo eerst maar ff eten en dan mijn bedje in.. om 14.00 staat mijn dinnetje er.. die gaat de 16e trouwen en moet nog ff de puntjes knippen... daarna gaat zij mee met de echo.. mocht er iets zijn, dan kan zij er met de jongens uit.. en beneden ff wat gaan drinken ofzo...

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik denk zelf ergens ook wel een meid en mijn man is er van overtuigt!!!!! maar deze mama dekt zichzelf altijd in.. gevoel en bescherming lopen een beetje door elkaar heen... ergens dnek ik (wssl uit zelfbscherming) dat het toch een jongetje is... maar we wachten af.. moeten er om 15.15 zijn en daarna gaan we bij mijn schoonouders koffiedrinken... dan eten en de jongens naar bed.. dus zal wssl pas tegen 20.00 zijn dat ik het kom melden.. jullie moeten dus nog ff geduld hebben!

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Jannie, spannend vanmiddag. Hoop dat alles goed is. En ja het geslacht. T'is toch een meid...;):p

@Tina, ik had ook mega last van me darmen in het begin. Nu de laatste 2 weken ook weer. Moet echt rennen soms, en niet stiekem wat valse lucht laten lopen, dan vrees ik ook voor een broek vol:)
    Mooie test meid..:D

@Dees, vervelend van je been zeg. Weet je vk dit al? Anders zou ik gewoon even bellen. Over de baby voelen, weet je toevallig al waar je placenta ligt? Bij mij ligt die tegen me rug aan waardoor ik het wat sneller kon voelen.

@Mira, sterkte vanmiddag meis..

@kwiebje, oohh wat zal jij vanavond lekker en snel slapen na zo opgebroken nacht.

Ik ga zo even lekker zwemmen met manlief. Op de crosstrainer wordt steeds zwaarder. Dus daar ben ik mee gestopt. Wil het niet forseren. Dus we gaan zo maar ff banen trekken. Alleen jammer dat het geen verwarmd water is.
    Oh ja, vanmorgen werd ik rond half 6 wakker, ze was zo druk. En ik voelde constant me buik opbollen van de buitenkant. Heb echt liggen genieten. Handen op me buik, en iedere keer kwam ze even voorbij. Wat geweldig is dat zeg!

Deel Deze Pagina