Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Even ego vanaf BB op werk!
    Net roze bruin slijm gespot en weer krampjes. Tis nog geen ongi, want die begint bij mij altijd met een knalrode waterval en veeeeel kramp...
    Zou het positief zijn? Kvind nu toch wel spannend worden!

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mams, Ik krijg morgen de uitslag. Als ze niet bellen van het ziekenhuis is de uitslag goed. En dan krijgen we van de week een brief. Dus allemaal hard duimen morgen. Hier gaat een kaarsje aan.

@ wen, Mijn placenta ligt aan de bovenkant. Ik weet niet wanneer ik guppie dan ga voelen.

@ jannie, Hopelijk helpen de spuiten snel. Veel succes en plezier vanmiddag bij de echo. Al zelf een idee wat het word?

@ tina, Ja buikkrampen en dan denken dat je moet rennen heb ik hier ook gehad. En ze maakte ook heel veel kabaal. Dat is nu al een heel stuk minder.

@ skaya, ik kan er eigenlijk niks van zeggen. Wanneer wilde je gaan testen?

@ been, nee nog niet aan de vk gemeld. Ik hoef daar pas weer over een paar weken naar toe. Zou ik daar gewoon even voor kunnen bellen.

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: tuurlijk kan je daar even voor bellen. Daar zijn ze voor. (oke, zegt iemand die ook alles opspaart tot de afspraak)

Nou hier net een gesprek gehad met mijn leidinggevende. Dat viel tegen....
    Ze gaf aan niet erg thuis te zijn in de regels en moet het dus bespreken met het hoofd van de afdeling. Maar volgens haar kan ik niet gedeeltelijk ziekmelden omdat het (nog) niet medisch noodzakelijk is. Heb nu maar even een topic geopend bij het uwv team.
    Hebben jullie een idee?

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Kirsten gefeliciteerd met je huis!

Skaya, ik duim nog ff door!

Jannie, hoe was de echo?

Hier ook weer wat nieuws. Na 3 weken geprobeerd te hebben merk ik dat het nog steeds niet super gaat. Vandaag weer overleg gehad met de bedrijfsarts en blijf wel kortere dagen werken (6,75 uur) maar ga nu op woensdag een dag thuis werken. Dan kan ik wel mn uren draaien maar in mn eigen tempo en desnoods in mn bed of joggingbroek of wat dan ook. Dus ben er erg blij mee!

Verder een enorme voetballer in mn buik! Hj schopt er op los!:D

5. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Oeh jannie ben zoooo benieuwd!!

@ skaya: ik hoop het echt voor je meis :)

@ mira; hoe was de uitvaart?

@ miniM: mooi toch? Die dag thuis werken! Lijkt mij heeeeerlijk :D

@ deesje: ik duim voor jullie mee morgen!!

Xxx

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Me: bah, wat een vreselijk verhaal... daar zijn gewoon geen woorden voor...

@Jannie: spannend zeg! Ik hoop dat alles goed is. En dat ze het geslacht hebben kunnen zien natuurlijk!

@Deesjedees: hier draaien de duimen ook voor je morgen!

@Tina en Kwiebje: het blijft leuk om jullie onderschrift te zien! Geniet lekker op jullie roze wolk!!!

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Stampertje: Lief dat je het vraagt :D We moesten er ruim 1 uur voor rijden, dus vroeg vertrokken. De uitvaart was erg mooi. Mooi gesproken door haar zoon, kleinkinderen staken de kaarsen aan, mooie muziek. Erg emotioneel (hoewel ik dat eigenlijk niet ben, ben van nature super, maar dan ook super nuchter), zelfs gehuild. De kleinkinderen van onze tante waren erbij en hebben de hele dienst zitten huilen, dus ik hield het daarom niet droog. Morgen vertrekken ze richting Frankrijk voor de echte begrafenis. Ik heb meteen gehoord dat ik alleen vrijdag hoeft te werken, dus dat scheelt weer in de drukte ;)

Ik ben wel moe hoor! Pfoe!!! Lange, emotionele dag gehad, dus we zullen wel wat vroeger gaan slapen dan normaal. Ook last van mijn buik gehad, behoorlijke steken gehad, echt een ongi-gevoel, voelde me vanmorgen ook echt niet lekker (maar dat kan ook een andere oorzaak hebben). Vertelde het manlief voordat we in de supermarkt waren en hij vroeg meteen met een zielig stemmetje: ":( Ben je dan nu ongesteld geworden dan? :(". Hij wil het ook zo graag :D Vond het echt super lief klinken! Nog geen bloed gezien, dus hopelijk niet ongi (maar zwanger natuurlijk :p)!!!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mira jeetje meidd, heftig dagje! Wel een lieve reactie van je mannetje zeg haha! Maar nog geen mongi, dus das goed!!!

JANNIEE! Hou ons niet langer in spanning, hoe ging je echo?

Dees gewoon bellen hoor als je het zeker wil weten!

Wen, hoe was het zwemmen in een onverwarmd bad? Krijg het al koud bij het idee haha!

Meiden bedankt voor het duimen. Vraag me heel erg af wat het geweest kan zijn. Eind van de ochtend was het een klein beetje roze-achtig en begin middag een beetje bruinig en nu is het weer over. Wel nog steeds krampjes en steken.
    Schiet steeds door mn hoofd dat t misschien de innestelingsbloeding is, maar ik wil mezelf niet WEER in de maling laten nemen door dat gekke lichaam! Worden jullie al gek van me?

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, ben ik weer.... de kleine is weer geslaagt en goed gekeurd...
    en papa had het goed :D

we zitten nu officieel op deROZE wolk!!!!

ga ff snel eten.. jongste ligt al op bed en de oudste word nu ingestopt door zijn papa...
    na de eerste schooldag is ie compleet afgedraait...
    kom na gtst nog wel ff buurten!

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    :D:Djannieee gefeliciteeerddd!!! Eeen dochterrr!! Geweldig!!!:D:D

11. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Jannie gefeliciteerd!

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Jannie gefeliciteerd. Das wel leuk nu een meid na 2 jongens.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: GEFELICITEERD MET JULLIE MEISIE!!! Super leuk hoor meis :D

14. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: leuk! Een meid!

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jannie, kei leuk! Gefeliciteerd!

Stampertje, ja ik ben er echt blij mee een dagje thuis!

16. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ jannie: hihi wat leuk :D je bent dus geen echte jongensmoeder haha. Echt superleuk xx

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie superrrrrrr leuk een meid!!!!! Gefeliciteerd!!!

18. me83

me83 Niet meer actief

@jannie oohh dat word lekker tutten!!! gefeliciteerd!!! gaaf hoor een dochter!

@mira... nog gecondoleerd meis!! fijn dat de dag er mooi was.. geeft toch een mooiere afsluiting zo.

@kirst.. vervelend zeg zo'n kwaal.. miss is je talg productie wat hoger>? niet te heet wassen daar en miss ff naspoelen met koud water.(sluit je porien)of koud washandje.. hopelijk is het snel voorbij!

@skaya.. oeeh roze verlis is vaak een goed teken! maar snap dat je jzelf aan de grond wilt houden.. wel spannend meis!! duim heel hard voor je!!

@alle mama's... wat leuk zeg dat jullie nu steeds meer voelen! zal vast heel bijzonder zijn!! geniet er maar van!(en de papa's natuurlijk ook):D

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Even voor jannie en de andere meiden: nieuwe horrel op hyves weer zoals vorig jaar met t fruit voor de kankerbestrijding mag je deze keer je schoenmaat gevold door 'cm' en een sad smiley in je www zetten...keb t maar gedaan..onzin maar grappig!

Ik lig in bed maar ga zo tog maar een nachtmaandverband pakken want heb weer flink kramp...

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina