Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Vandaag een brief van het ziekenhuis gehad. De uitslag van de vlokkentest is goed. Ben helemaal gelukkig.
    Geslacht is nu ook bekent. We krijgen een jongetje.

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    fijn deesjedees!! wat een geruststelling weer!

en gefeliciteerd met een zoon...
    had je zelf een vermoeden???

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wat fijn deesje. Wat zullen jullie je opgelucht voelen. Super nieuws!!!

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jannie, Ja ik dacht zelf dat het een jongetje is.

Nu lekker zo meteen uit eten. We hebben nu iets te vieren.

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goed nieuws Dees! En leuk een jongen!

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Super fijn dat alles goed is. En gefeliciteerd met jullie kleine man :D

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @dees, oohh meid wat fijn! Nu heerlijk genieten meid van jullie mooie knul!! Ben zo blij voor je!

@jannie, JEAH een meid!! :) En wat fijn dat alles goed was!

@minim, vanmorgen afspraak gemaat voor de 3d echo, wij ook 5 okt toevallig. Om 19:00, kijk er zo naar uit!

Hier echt mega drukke dagen gehad. Gister middag ging echt alles fout. Mijn schoonvader heeft sinds een paar jaar een bepaalde vorm van alzheimer. Echt heel erg, en zielig. Maar hij is zo vreselijk eigenwijs, en kan zo vreselijk doordrammen. Zal jullie alles besparen. Maar merk dat ik er nu minder goed mee om kan gaan. Vind het heel erg. Maar ik trek het nu soms niet. Hij kan me soms echt woest maken.
    Nou dus gister compleet gezeik om iets wat was gebeurd. En toen ging ook nog eens op diezelfde middag, de droger en de afwasmachine kapot....:x . Heb op die dag ook nog eens een schoonmaakster die ik nog steeds iederen keer uitmoet leggen hoe de stofzuiger werkt, en wat je met een stofdoek moet doen.
    En die striea op me buik , worden met de dag zichtbaarder. Dus heb gister een potje compleet over de rooie hysterisch zitten janken, toen ging het weer goed..:)

Vandaag werken, maar alle verbinding lag eruit. Geen internet niks, dus kon niet eerder reageren.

@skaya, hoe is het met je krampen?

Dames sorry voor me klaagmuur. Maar het lucht wel op!:D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee mijn man zit doordeweeks in de kost. Momenteel zit hij in Italie.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat fijn dat alles goed is!!
    Kruip lekker op jullie blauwe wolk!!

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: wat een opluchting. Groot gelijk dat je dat gaat vieren.

11. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Deesje, dat moet idd gevierd worden!!! Eetsmakelijk vanavond en gefeliciteerd met jullie gezonde zoon!

Wen, ohhhh meid klaag maar ff een end weg hor! Snap dat het je af en toe even te veel is! Wel leuk dat de 3d echo gepland staat! Iets om lekker naar uit te kijken weer!

Mams, wordt wel pittig dalijk ook als de kleine er is of heb je andere hulp voor doordeweeks?

Tina, LEUK!!! Schrijf je daarin wat je allemaal voelt enz?
    Eerste echo al, hoe snel gaat dat!

Ben de rest ff kwijt?!

Hier vandaag weer een KLEINNNNN KLEIN beetje bruinverlies vandaag en minder krampjes en steekjes dan gisteren...krijg beetje hoop, maar voel verder niks bijzonders eigenlijk dus als ik ongi wordt vannacht ofzo dan sta ik er ook niet van te kijken.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Skaya, word idd pittig maar als het een beetje meezit is hij dan wel wat vaker bij huis(minder vaak hele weken aan 1 stuk weg, maar af en toe een nachtje)
    Maar de 1e 2 maand gaat hij sowieso niet ver weg...paar uurtjes van huis hooguit.

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Deesjedees; gefeliciteerd met dit fantastische nieuws! Wat zullen jullie blij zijn! En vanaf nu dan ook alleen maar genieten he, van jullie wondertje.

Wen; Effe lekker klagen hier hoor! Wat een tegenslag allemaal... Maar...zo te lezen mag je weer gaan shoppen :D Oh sorrym das geen toffe opmerking van mij... klote dat al die apparaten ermee ophouden...en dan ook nog een hulp die niet weet hoe de dingen werken... Even lekker janken kan zo opluchten he :)

Skaya; Ooooh het word spannend bij jou...ga je morgen testen? Ik duim superhard voor je meid dat je twee mooie streepjes mag hebben!

Owkeej...jullie raden me dus die gendermaker af...ik zie nog wel wat ik ermee doe. Moet zowiezo nog even wachten.
    Ow, dagboek was er nog niet...morgen dan maar :) heb ik weer iets om naar uit te kijken...

Ga nu lekker tv kijken. Heb net mn borsten en buik ingesmeerd met zwitsal mama creme...ooooh wat ruik ik lekker nu :D
    Manlief vind trouwens dat mn borsten al gegroeid zijn...jeetje gaat nog wat worden. Ik heb van mezelf al zo grote tieten... ben eens benieuwd hoeveel groter ze nog kunnen worden...

14. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wen knuffel!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina hahahaha je ruikt vast heerlijk!!! Kan niet wachten tot ik kan gaan smeren!

Als ik morgen per ongeluk langs de kruidvat loop en ze hebben wel testen dan sta ik misschien niet voor mezelf in...maar ga mn best doen!

16. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ tina: heb je die huistest al gedaan? Met de urine en zout? En welke cupmaat heb je nu dan? Ik had E en zit nu op G :( kan er helemaaaaaaaal niet om lachen of blij mee zijn!! Ik kan geen enkele fatsoenlijke bh vinden, alleen maar lelijke ouderlijke bloemetjesbh's.. Verdorie :( heb r nu een besteld bij de livera, hopen dat ie mooi past en lekker zit..

@ dees: wat mooi :D ben heeeeeel blij voor je!

@ mams: oeh das zwaar idd.. Sorry dan begreep ik je verkeerd!!

Gtst is leuuuuuuuk :D ben blij dat t weer begonnen is hahaha.
    @ wen: snap t heel goed dat dat alles bij elkaar veel frustratie geeft :)

17. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Soowwwww wat een oneerlijke verdeling als het over tieten gaat! Hier een cuppie B en soms met een beetje geluk een C..

Stampertje, je bent wel flink gegroeid al zeg! wordt wat als je borstvoeding ga geven!

18. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ skaya: ja i know.. Ach ja, komt vast wel goed :D
    Ik ben nog maar 2kg aangekomen, vraag me af wat er dan zoveel weegt haha, die tietuuuuuuh of dat buikje :)

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Stampertje: Super vervelend idd om goede bh te vinden in die maat. Zelf heb ik D/E cup met een grote omvangsmaat, dus voor mij is het vinden van een goede bh ook niet te doen. Mocht ik zwanger raken en mijn borsten gaan groeien, dan ben ik benieuwd waar ik mijn bh's kan kopen...

Deel Deze Pagina