misschien dat je ovu test nu je hcg meet hopefull thinking!!! en anders zou ik het ook neit weten.. misschien ff in testtopic neerzetten? leg dan ff al je ovu's uit en waar je volgens jou in je cyclus zou zitten.. daar zitten de experts!
ff checken of ik het nog snap, je dacht dus dat 6 juni je ei was. Aan de hand van die ovutest? Ja, heel eerlijk is die voor mij niet positief. Toen ik teste met ovutestjes, was zo streep negatief voor mij. Maar die van vandaag zijn wel positief. Streep moet toch net zo donker of donkerder zijn als de controle streep? Nou je weet wat je kan gaan doen vanavond... Of je bent zwanger..
Jannie: Haha, ja dat zou idd mooi zijn, HCG meten Ik heb mijn ovutesten nu al een tijdje geplakt in een notitieblokje waarin ik ook bijzonderheden bij hou (humeur, gevoel in onderbuik, misselijkheid, welke pillen en capsules ik genomen heb enz) dus ik kan ze niet meer daar vanaf halen zonder het papier te scheuren :-S Ik zal daar mijn vraag eens neerzetten, met alleen deze testen en de test van 6 juni en dan kijken wat ze denken. Bedankt voor je kijk hierop
Wen: Idd, het verhaal zoals je die herhaalt klopt. Dacht 6 juni (daarvan staat de foto er ook op) en die was naar mijn mening even donker, zoals ik ze hier gezien heb. Je mening waardeer ik, bedankt daarvoor De komende dagen voor de zekerheid maar klussen dus
ben hier helemaal trots op mezelf.. ben de laatste tijd zo moe.. en als ik te veel in huis doe word ik kotsmisselijk, dus loop een beetje achter in huis.. heb nu al gezogen, bed afgehaald en de was staan doen.. en is nog niet eens middag.. scheelt dat ik niet naar school hoef, die energie kan ik deze week ook in huis stoppen.. krijg ik hopelijk de boel weer een beetje aan kant.. ben echt een poetsmuts, maar nu vind ik het gewoon vies in huis
mira, daarom had ik naast de streepjestuur testjes. Ook altijd de digitale van cb in huis. Als ik dan zo'n twijfelgeval had gooide ik er zo test tegenaan. En dan wist ik het zeker. Ze zijn niet goedkoop. Maar wel super handig. Ik gebruikte er dan ook maar 1 of max 2 per maand, naast de dipsticks. Om zulk soort twijfels bij mezelf weg te halen. Moet ook eerlijk zeggen, dat ik de laatste keer de iets duurdere had van Sensitest. En die waren wel duidelijker. Misschien een tip voor als deze op zijn. Heb niet van alle maanden nog een foto, maar wel van de laatste. kan je even voor jezelf vergelijken wat ze bij mij deden als ik in me eisprong zat. Zal ze even in me album zetten, maar spannend hoor meid. Waar hang je nu weer uit he.... OOhhh die lijven van ons.
Jannie: *Geeft een schouderklopje en een knuffel* Super fijn meid dat het vandaag zo goed gaat Lekker doorgaan en op tijd weer even aan jezelf denken
Wen: Ja, mss moet ik dat ook maar eens doen, een andere extra test voor twijfelgevallen. Dan heb je toch een second opinion Ik zal zo eens bij je album kijken, bedankt! Heb nu mijn foto's neergelegd bij de dames van het tuurtopic, dus hoop dat ze iets kunnen bedenken
*is heeeelllll tros op je, vind hier typen achter de computer al vermoeiend, en heeft zaterdag tot maandag bijna alleen maar geslapen* respect!!!!
OOhhh shit Skaya, ben aan het terug lezen.. Je bent ongi... Jammer meid! Hopelijk is het de volgende ronde raak voor jullie. Ben ook benieuwd hoe het met Juultje is in zonnig Italie??
skaya balen meis... hopelijk de volgende ronde! wil roze zien!!!! hier nog steeds druk, maar moest nu nog een rooster maken.. ben coördinator van de creche bij ons in de kerk, samen met 3 andere meiden. er worden 3 roosters gemaakt(ik maak er dan 1 van) en 2 daarvan moeten vanaf juli samen worden gevoegd.. gelijk alle mensen die erop staan in mijn mail bestand gezet.. man wat een werk... maar het is klaar... de volgende x ben ik dan een stuk sneller klaar!
Mira, ik denk dat dat misschien wel eens zou kunnen betekenen dat je zwanger bent!! Wanneer had je je ei??? Mijn luteale fase is nl ook geen 14 dagen, maar 10(A) Wen ik heb jou testen ook bekeken maar ben ik nou zo kippig, ik vind die van 21.4 veel donkerder dan die van 23.4... En eerlijk waar ik heb ze ook nog nooit zoooo donker gehad hoor!
*smijt calorie-arme-over-de-datum-zijnde-slagroomtaart in de vuilbak* Jammer joh, skaya...had het zo gehoopt... die vervloekte rode duivels toch...:x
Mams: Ik had 6 juni een positive test en mijn gevoel zegt eisprong 7 of 8 juni (ook gezien de lichter wordende testen). Het zou leuk zijn als ik zwanger blijk, maar ik ga er niet van uit, dan valt het altijd mee
Mira: gooi er eens een zwangerschapstest tegenaan! Ik had na 4 dagen knalpositieve ovutesten ook een posi zwangerschapstest vast. Je ovutesten kunnen wijzen op een zwangerschap...zo niet, dan zou het een eisprong kunnen betekenen, en is je ei dus niet vorige week gesprongen (hoewel de test toen ook al aardig donker was) Ben zo benieuwd meid! ik duim voor je!
ja op 21 april was wel de knaller, daar was geen twijfel over mogelijk. Ze zijn toen tot 23 april ongeveer zo donker gebleven, dag erna zo goed als niks. Heb denk ik veel HL in me lijf.. Was ook raak die ronde...
Hier vandaag trouwens een puist op mn gezicht! heb ik normaal geen last van! heb nogal een droge huid... Straks nog een ovutestje wagen Heb er weer zin in!
het kan wel hoor mira, ik had rond 29 april toen een zo goed als pos ovutest, en 4 dagen later een pos zw test....
OOhhh jeeee, ik was tot nu toe met jou geloof ik de enige puistvrije hier.. Ook droge huid. Straks ga ik ook nog...kan bijna niet meer achterblijven...