@mams.. wat een leuke shoot zeg!!! en wat had je nog een bescheiden buikje met 20 weken!! leuk om te zien dat je daarna nog flink gegroeit bent..!
mams, super mooi! Echt zo'n mooi subtiel buikje.. Mijn moeder is van mij bijna 35 kilo aangekomen, en echt niet door meer te eten. Die konden ze alleen nog maar rollen, en dan te bedenken dat ik van eind juli ben, midden in een hittegolf.. Was er na de bevalling wel bijna gelijk allemaal vanaf. En 2 maanden later, was ze slanker dan daarvoor... ik snap het niet..
@wen.. mijn moeder was ook zo enorm toen ze zwanger van mij was.. ze was maar 4 kilo in totaal aangekomen maar ik zat erg laag en hield schijnbaar van zwemmen ahahah..ik was 46 cm en 6 pond.. dus niet heel groot.ze kon met 5 maandenhaar veters niet meer strikken of op de bank zitten(kon dan niet meer eruit) helaas had ze daarna altijd nog een dik vel op haar buik en veel striae het verschilt echt zo erg.. kijk eens naar topic buikjes na bevalling.. echt verschillen van dag en nacht ertussen.hoop dat ik zelf dan wel weer strak in me vel kom
Je was maar een kleintje, ik en me zussen allemaal 9 pond. Me vriend ook, vrees het ergste... Toevallig vertelde me moeder hierover van de week, ze was 2 wkn overtijd van mij, en had geen stiem, niks. Tot de laatste week, bij 41 weken begon het giga te scheuren. En ja dan kan je niet meer terug. Dat topic ken ik, heb daar een hele tijd geleden eens naar gekeken, ik sla hem nu maar even over geloof ik. Ergens eind jan, feb durf ik dat misschien weer aan. Of dan om me eigen leed te verzachten... haha
haha idd! ik kijk nu vaak naar de eerste bevallingsfoto's.. ook mooi topic.. zozo flinke kindjes hoor.. hoop dat je dat bespaart blijft..maar sommige vrouwen kakken er met gemak een flinkert uit en scheuren uit bij een kleintje..
mijn moeder was trouwens 13 dagen overtijd en toen werd ze ingeleid.. ben ook een zomerkindje(1 aug).. gelukkig die dag niet te warm .. wel regen en onweer..(hou er nog steeds van)
Skaya, nee toch? Balen! Hoop dat mn ovu testjes je deze ronde geluk brengen!! Mams136, nog van harte gefeliciteerd! Voelen dat je zwanger bent? Ik was er van overtuigd dat het raak was. 6 dagen voor mn nod al getest en een streep! Was moe, emo, gevoelige borsten. Oh Jannie, ik heb ook allemaal kleine puistjes. Heel mn voorhoofd staat vol... En over de bevalling? Groot of klein? Knipje of mega scheur? Ik wil er nog niet over na denken
NOD lijst: 14 juni - Skaya (43 dgn?, 4e ronde, 1e kindje, 22jaar) 17 juni - Mams136 (27 dagen, ronde 3 , 2e kindje, 23 jaar) 21 juni - Uiltje (32? dagen, ronde 3, 1e kindje, 29jaar) - Mira85 (??? dagen, ronde 1, 1e kindje, 26 jaar) 23 juni - Kwiebje (33 dagen, ronde 4, 1e kindje, 31 jaar) 24 juni - Deesjedees(34 dagen, ronde 1 na 2mk, 1e kindje1 25jaar) 28 Juni - Me83 (27 dagen, ronde 3 , 1e kindje, 27 jaar) - Kirsten (gegokt op 37dgn, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) 5 juli - Tina85 (in optimistische bui +/- 41 dgn, 3e ronde na BBZ, 1e kindje, 26 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde VERWARRING/BAAL-lijst: - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) Vlindertjes (4) - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d -Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk Ik heb mn vk bezoek en echo er ff bij gezet
Heb net een ovutestje gedaan ziet ernaar uit dat die puist er niet voor niks zit... Wat denken jullie...toch al mooie aanloop naar een eitje...toch? Bovenste is van gisteren, onderste vandaag ik verwacht wel dat hij iets lichter wordt als ie opgedroogd is...
Tina: Op naar een mooi ei Hier net een digitale CB ovutest gekocht en gedaan. Die geeft aan dat ik niet in mijn twee vruchtbaarste dagen zit, maar willen wel gaan klussen. Dus de vruchtbare dagen zijn uitgesloten, dan blijft alleen het zwanger zijn nog over, dus morgen een zwangerschapstestje of gewoon een giga donkere oeps-test. Als morgen de zwangerschapstest negatief is gaan we gewoon door met ovutesten.
Mams: Gefeliciteerd met je verjaardag en met het stoppen met roken natuurlijk! Wat super goed.,!! Skaya: Ooooo wat balen! Maar je had al wel een vermoeden he., jammer zeg.., Hahaha complimenteuse mannen! Ik lees het al wel.., Hier ook zo een hoor.., Vandaag geshopt: Ooo leuk, lekkere dikke kont erin! (grrrrr en bedankt! Haha, hij bedoeld het lief) Hier ook puisten hoor sinds het stoppen met de pil eigenlijk, toen ik de pil slikt eigenlijk nooit echt puisten gehad, dus baal heel erg, als de ene grote weg is komt er elders weer een andere grote., BAH! Oja en dames.,: Droge huid en puistjes hebben niet zo heel veel met elkaar te maken, (hier ook erg droge huid namelijk), maar als er een kleine combi plaats vind met talg/vet oid dan ga je al...., Dus sorry ik moet jullie blijdschap wegnemen, ook bij jullie kan het nog komen, sorry sorry.., @jannie: Mooie foto's hoor.., ook van je vorige zwangerschappen, heel mooi om te zien! Flinke toeters wel hoor.., @mams., van jouw ook mooie foto's zeg.,! Superrr., @Tina: Wauw! Gaat de goeie kant op meis.., superrr! Boobies..,! Pfff vandaag nieuwe bh gekocht., heb ineens 75E En had een paar maanden terug nog 75D.., ben een beetje in shock., Ik ben 1.52m (jaja ik weet het IK WINNN!! Hahaha) en 60kg (bezig met afvallen hoor!) maar ben niet aangekomen de laatste tijd., ik hoop zo dat het een goed teken is., wat betreft voelen of je zwanger bent? Ben nog nooit zwanger geweest dus zou t niet weten, op dit moment voel ik nog helemaal niks alleen puisten, boobs en dat soort dingetjes.., Vandaag heb ik geshopt., althans ik probeerde het.., Ben Zwolle in geweest en heb daar 2 leggings gescoord en dat was het., het zat me niet mee., verder wel voor iedereen geslaagd, mijn ouders zijn maandag 25jr getrouwd en daar hebben we zondag feest van dus versiering gekocht, vriendin jarig vandaag dus daar ga ik zo heen, en manlief had nog wat dingetjes ook allemaal gelukt.., Toen maar weer het dorp in gegaan hier en daar een BH gescoord (NODIGGG) en 1 tuniekje, dus ach al met al mag ik niet klagen want er is weer flink wat geld uitgegeven, hahaha.., Nou ik ga me zo eens opfrissen en op naar het feestbeest..,
Mira, oohhh om gek van te worden die lijven van ons. Ben heel benieuwd naar je test morgen. Is de ovu test nou nog donkerder morgen, zou ik nog een cb proberen. Zoals je in me album zag was mij ei ook pas bij echt een KNALtest. Misschien is dat bij jou ook wel, en was je een dag te vroeg met de cb. Maar hoop natuurlijk dat de zwtest 2 mooie streepjes geeft!! @Tina, you go girl dat gaat de goeie kant op!!! Lekker klussen meid!!
@Mira: Sorry zo'n giga bericht en jouw vergeten.., Hoe kan dat nou?? Ik duim wel voor je hoor., ben benieuwd naar je test morgen.,!!!
Wen: Ja, om gek van te worden he... Ach, morgen weer een dag met andere testjes en dan zien we het wel Ik hoop natuurlijk ook op een mooie positieve zwangerschapstest maar ik ga nog even niks verwachten en me richten op de ovutesten Kirsten: We kletsen hier ook zoveel dat ik kan begrijpen dat je me even over het hoofd gezien hebt. Doe ik ook wel eens hoor Ik ben ook erg benieuwd naar mijn testen van morgen. We zullen zien en dan post ik hier wel
Mira ik hoop op roze voor jou morgen!! Tina goed nieuws meid vooral doorgaan met testen.. jannie ik ga even in je album kijken. Hier met het verkeerde been uit bed gestapt vanmorgen. Vreselijk sjaggie en de hele dag niet vooruit te branden. Trouwens nog een beetje een rare vraag. Ik heb op mij tepels (vooral links) kleine bultjes. Een aantal witte en ook een grotere huidkleur. Verder geen last van (.)(.). Heb het volgens mij nog nooit gehad. Of ik heb er nooit op gelet. Wat kan dat zijn? Oh trouwens ik zou ook wel mee willen delen in de (.) (.) verdeling. Heb maar een kleine b!
Kwiebje: Ik hoop het ook Zou echt super leuk zijn... Ik heb dat ook de laatste tijd, humeurig, zo erg ben ik nooit. Ik merkte net ook dat mijn oogleden bijna dicht vallen, dus zal het niet al te laat worden vandaag. Ben echt moe, bah... Wat die bultjes kunnen zijn weet ik niet, mss iemand anders.
@mira.. zag dat er op het andere topic vooral cystes werden genoemd? lijkt me niet dat je dan steeds geen knaltest heb en ineens wel.dan zou die toch altijd knal moeten zijn als dat kan?. dus ik gaat voor roze bij jou hoor! zag dat je al weer een lange cyclus heb.. ook raar dan nog zo lang na die eerste lange.. ik blijf in spanning wachten op de uitslag
Nou Kwiebje, hoeveel wil je hebben? Ik heb een H-cup (dus op dot terrein win ik) en wil er wel wat van kwijt hoor, dit is echt niks! Mooie fotos's trouwens, Jannie, ook leuk dat je iets hebt toegevoegd van je eerdere zwangerschappen! Balen Skaya!!! Go Tina, go Tina! *doet een ei-opwek-dansje* Mams, nog gefeliciteerd met je verjaardag en het vier weken niet roken! Hier al de hele dag enorm moe, hoop maar dat dit het volgende teken is haha, maar kan ook door het vele werk zijn...