@ Essie09: In principe is iedere test prima! Als je gewoon 1 of 2 dagen na de NOD test, met ochtendurine, geeft naar mijn idee iedere test dezelfde uitslag! Gewoon die andere van de kruidvat gebruiken, die je hebt liggen.. Is namelijk ook prima. (Is mijn advies)
Bij ons zitten geen tweelingen in de familie maar heb ook al echt een buik. Ik maak me er nog niet zo druk om. JE baarmoeder gaat hoger zitten en zo ook je darmen. alles maakt plaats he... Hier mijn buik bij 7,5 week...
@stampertje: Begreep dat de kruidvat 2v5 al voor nod gebruikt kunnen worden. Tenminste dat die dan vaak al positief aangeven, mocht dat zo zijn. Het duurt nog wel even bij mij, maar zit nu al af te tellen tot het zover is. Zijn bezig voor een tweede. Bij mijn zoontje wist ik niet precies hoe mijn cyclus was en vond het toen makkelijker te wachten. Nu weet ik wanneer mijn eisprong ongeveer is geweest en vind het wachten veel moeilijker. Deze club is toch ook voor als je nog zwanger wilt worden. Dan wil ik graag ook mijn nod toevoegen.
@stampertje: Vergeet ik nog te zeggen. Sommige vrouwen krijgen al vroeg een buikje. Vaak heeft dat, net wat miniM zegt, te maken met je darmen. Je darmen gaan wat langzamer werken, soms heb je ook een opgeblazen gevoel. En je kan altijd even mailen met de vk. Vinden ze echt niet erg of raar.
sommige krijgen idd snel een buikje.. maar dat hoeft niet zo te blijven hoor.. als je al vroeg begint lees ik vaak dat je dan een paar weken minimaal groeit.. nu is het ff ruimte maken daarbinnen.. zegt niks over of het een eenling og tweeling is.. ik zou gewoon wachten ermee en het melden bij je volgende afspraak maar ik denk dat ze zeg.. we zien het wel op de echo.. dus het blijft dan nog effies spannend!!
@uiltje.. spannend meis!! wat goed dat je je ei hebt gevonden... klussen maar en op het bankje wachten @kylie.. erg raar zeg ineens een witte test.. hoop dat je snel weer een goed test hebt.. ik duim voor je!! wij willen knallers zien!
Stampertje: ik zou gewoon bellen of mailen als je snel iets wil weten. Kylie: Wat vreemd?? Morgen maar weer een test doen, misschien vanavond minder drinken dan is je urine meer geconcentreerd. Me: thanx! Wat balen trouwens van je ongi, maar wel fijn dat ie kort was en je er nu weer tegen aan kan! Essie: Welkom! Ik gebruik zelf k2v5. Ik weet dat bijna iedereen hier mee test op dit topic. Kun je nog eens wat meer vertellen over jezelf? Je bent dus al moeder? Hoe snel was je toen zwnager, heb je nu al klachtjes die duiden op zwangerschap? Ben nieuwsgierig Skaya: Wat gek van jou! Hoop dat je goed geklust hebt en dat t nu wel raak is. Succes met de wachtweken! Wen: Het valt niet mee bij jou he, sterkte meid! Mira: nog steeds geen ei te bekennen?
Uiltje: Nog geen ei te bekennen, ovutestjes lijken zelfs lichter te worden en krijg ook wat meer krampjes naast de zin in vette en slechte dingen om te eten. Dus hoop op ongi binnenkort
ladies... helemaal vergeten te zeggen maar wil dit jullie niet onthouden.. ik lees graag het blad ouders van nu.. daar staat een actie in die tot aug dit jaar geldt zolang de voorraad strekt.. dus hier komt ie.. lidmaatschap voor 1.5 jaar.. is 82 euro met gratis.. ja gratis.. een babyfoon met terugspreek functie en ver bereik ook buiten en met camera en slaap liedjes en alles erop.. normaal rond de 150 euro.. duss.. ik ga lekker lid worden(normaal los blad 4.50) kijk ff op de site van ouders van nu als jullie meer info willen of willen aanmelden!! hoop dat jullie wat aan me tip hebben
Essie welkom hier! Ik denk ook dat elke test wel goed is die je gebruikt. Gewoon lekker eerst die gebruiken die je nog hebt liggen. We hebben een NOd lijstje een pagina terug waar je je kan bijvoegen! We kunnen tegelijk testen zie ik aan je banner. Mira, mijn ovutesten worden voor mijn ei altijd eerst lichter...wie weet misschien ongi, maar misschien ook wel je aanloop naar een ei! Uiltje voor jou komt je vruchtbare periode er weer aan. Spannnendd! Hier na een aantal dagen klachtloos te zijn geweest, net flinke steken links onderin mn buik. Zegt nog niks. Probeer nuchter te blijven. Wil deze ronde ook echt pas een dag na NOD gaan testen.
Me, wat toevallig. Mijn abbonement is net verlopen en heb m niet verlengd. Die mensen hebben me een paar dagen lopen stalken met aanbiedingen. (kreeg abbo via werk..tijdschriftcadeau). Die aanbieding die jij nou beschrijft klinkt wel heeel goed zeg! Zo een babyfoon moeten we toch aanschaffen als het goed is. En dan nog zo een luxe ook!!
@me, badankt voor de tips meid! Super. Heb gelijk een abbo genomen. Leuk blad, en helemaal met de babyfoon erbij. Super! @ stampertje, misschien is het wel een tweeling. Zit bij ons ook in de familie. Maar vind je buik niet overdreven hoor. Net zoals bij minim, is die bij mij ook al zeer duidelijk. Pas me broeken ook niet meer. En heb ook al een harde bolle toeter. Maar bij twijfel altijd je vk vragen. En als het zo is, leuk toch?? @Kylie, oohh vervelend meis, wat een onzekerheid weer. Sterkte... Knuf @essie, welkom. En sorry zit heel hard te lachen. De iPad maakt soms automatisch zelf worden, en ik heb dat niet altijd door. Normaal geen probleem maar ik zie dat die van essie, het woord 'saaie' maakt. Mocht ik het een keer vergeten, zeker niks persoonlijk. Maar dan zit ik niet op te letten Hahaha Alle meiden, lekker klussen. En hoop dat de dagen snel gaan, en er weer een paar op roze gaan!! Fijne zondagavond nog voor iedereen! Liefs!!
@Essie: welkom hier. De reden dat de meeste mensen die kruitvat 2voor5 gebruiken is dat het gewoon de goedkoopste testen zijn. @Stampertje: Net als veel mensen vind ik niet dat je veel buik hebt. Je bent natuurlijk nogal slank en dan zie je dat snel. Maar bij twijfel natuurlijk altijd contact opnemen met de vk. Daar zijn ze voor. (helaas zelf erg stevig en ik oog alleen dikker, nog geen buikje te zien)
Ga ik kijken naar de aanbieding staat er dat de babyfoon al niet meer voorradig is. Alleen nog bij de aanbieding van 13 nummers voor 77 eur...maar da vind ik te veel als je er 20 voor 84 eur kan krijgen.
Hahaha, nee wen heeft weer eens niet goed gekeken. En gelijk met die pinpas lopen zwaaien. En de aanbieding van 77 besteld..
@ jannie, welke site kon je ook al weer terug vinden hoe je baarmoedermond moest staan als je vruchtbaar bent? Zit er hier echt even door heen met zwanger worden. Lijkt wel of de 2de miskraam nu pas ga verwerken. En dan dat stomme lichaam van mij. Ei sprong is nog ver te zoeken.
ik had nog niet bestelt maar heb ik dus net gedaan.. idd die ene is uitverkocht.. nu maar die van 77 bestelt.. toch goedkoper dan de losse nummers en een babyfoon apart.. vind het wel een luxe babyfoon ..
Thanks ladies Normaal gesproken heb ik of een platte buik of een kuiltje.. en nu n bolletje dus voelt gewoon gek Ik heb de 15e mijn eerste afspraak, maar ook gelijk de eerste echo dus dan zullen we het wel zien En zeker leuk wen, als t een tweeling zou zijn!! Bedankt voor de reacties, vind jullie lief en thanks voor de uitleg van de abbo