Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Oh zag dat jullie (.)(.) opnieuw aan het verdelen zijn? Ik wil wel wat bij. 1.63 kort, veel te zwaar en maar een B. Mag best een C worden. :)

Hier de afgelopen drie nachten 12 uur geslapen, overdag niks bijzonders gedaan en ik ben helemaal gesloopt. Zo frustrerend want met dit lekkere weer wil ik eigenlijk zo veel doen. Nu dus maar snel douchen en naar bed. Morgen weer gewoon 'aan het werk' dus meer tijd om te reageren.

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Dutch diva ook een beetje voor vaddie graag!!!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dank jullie wel meiden. Ik had idd een bescheiden buikje maar heb nog een leuk bolletje gekregen aan het eind:D

Net een ovutest gedaan en daar een streep op gekregen. Terwijl ik normaal na mn ei echt geen strepen meer krijg op mn ovutesten. Vorige maand 1dag voor mn ongi nog harstikke omo-wit.
    Dus ik krijg steeds meer hoop hahahaha.
    Kan nu al niet meer wachten tot vrijdag!

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohhhh spannend!! Er moeten straks toch zeker een paar van jullie op roze gaan. Het liefs gelijk allemaal. Spannende dagen komen eraan!!

5. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    aaaaallllleeeeemmmmmaaaaalllllllll:D jjjjoooeeeeppppiiiieeeeee;)

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    AAAHHHHHH ik heb opeens echt mega trek in ijs! Magnums, cornetto's, ben & jerry! Maak me gek. Maar heb niks in huis...:(
    Ben niet te houden!! Nog geen snoepje in huis om het een beetje te verzachten..
    als manlief thuis was geweest had ik hem naar de pomp gestuurd.
    Of een vers warm kaasbroodje...;)
    Is er ook niet... :(

Verdomme, ga maar slapen zo dan. Is maar beter ook. Tot morgen meiden! Truste.

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmmm, brengt me op een idee... lekker een cracotte met kaas.. echt mijn verslaving op dit moment...

vanmiddag met manlief besloten dat ik morgenavond brood eet.. was na het eten ineens weer zo misselijk.. kijken of het van het vet komt. (aten soep met stokbrood, kruidenboter en een stukje vlees) dan word het nl de komende tijd rijst met groente en gegrilt vlees :( zo saai..

8. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahaha ik wil dat vreugde-ei-opwek-dansje zien!!! Ik kreeg meteen een beeld toen ik het las., hahaha Maar ik dans mee hoor.,
    Gek op dansen en zeker voor ons doel..,

Ja Wen dat schijnt erbij te horen he.., wat vervelend dat je dan niks in huis hebt, ik zou echt naar de pomp lopen denk ik! Als het MOET dan MOET het., haha

Wat vervelend Jannie, kan me voorstellen dat je dan maar eens brood probeerd, maaruhh groente met aardappelen en dan zonder vlees? Gewoon een schepje groente extra? Kan ook een goede vervanging zijn he.., maar wel vervelend dat je zo giga misselijk bent steeds hoor.., bah..,

9. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    welterusten allemaal!! mira mijn duimen draaien ook als ik slaap hoor!!

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Miraaaaaaaaaaaaaaa! En? En? En? Hoe was de test????? :D

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jaaaa.,!! Ik wil het ook weten! Maar je laat ons mooi in spanning zeg.,.!

12. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hier trouwens wat vlekken in mijn gezicht., (baal baal!) Geen idee wat het is maar vind het echt erg., mijn huid en vooral mijn gezicht veranderd zo gigantisch sinds dat ik gestopt ben met de pil en vind het echt niet leuk, had altijd een mooi gaaf gezicht en nu rode vlekken, een soort pigmentvlekjes, puisten, irritaties
    Sorry maar moest ff van me af zeuren!

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Heb net een test gedaan (eerst urine van de dag) maar niks belangrijks op te zien. Moet wel zeggen dat ik mijn bril nog niet op heb ;) Volgens mij niks te zien en wat ik zie ik wishfull thinking (of hoe je het schrijft). Straks weer een ovutestje...

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jammer mira., maarja inderdaad door met de ovu's

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kirsten: Idd, jammer. Baal er wel van hoor! Maar goed, ik zou ook nog 6 dagen voor NOD zitten, dat is natuurlijk wel erg veel. We zien op NOD wel wat er gebeurd en ook de ovutesten zullen wel iets gaan zeggen.

16. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Mira: Hmmm....raar... Maar wat nog niet is, kan nog komen natuurlijk! :D Positive Thinking!:D

17. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tina: Bedankt voor je positieve gedachten, ik wacht wel even af wat de ovutesten zeggen en wat NOD doet.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik heb een foto van de ZW-test van vanmorgen in mijn album gezet. Dan kunnen jullie kijken naar mijn baal-test ;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira jammer zeg! Ook hier een test gedaan vanmorgen.
    Maar helaas ook niks op te zien:(
    Toch maar netjes wachten tot vrijdag(a)

20. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Jammer zeg! Idd, vrijdag even afwachten.

Deel Deze Pagina