Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Ik ben niet vooruit te branden... Zwaar en moe lijf...
    Ik moet gaan werken ivm 2 belangrijke afspraken... Baal ervan...

Maar toch wel een mijlpaaltje vandaag, 10 weken zwanger (volgens mijn eigen berekening)!

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Joepie! Ik krijg geen schop onder mijn kont van alle Pink Lady's :D Gisteren geklust dus ik ben lief geweest en heb me aan alle regels gehouden :p
    Gelukkig nog wat energie en zin kunnen vinden, was weer behoorlijk moe na een avond lesgeven, maar toch gelukt :D

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: goed hoor meid. Hahahaha. Nu hopen dat er een beebje van komt.

@Kirsten: sterkte met je kies.

Hier natuurlijk nog steeds moe. Gelukkig gisteren nog wel met Lief kunnen praten.
    Zo weer naar mijn werk en dan werken 19.00

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Dat hopen we ook! Straks weer een ovutest en kijken wat die zegt. Ik ben erg benieuwd of hij nog donkerder is dan gisteren, vond het gisteren al zo donker...
    Wat fijn dat je toch nog even met je man hebt kunnen praten, hopelijk heeft het heel wat vervelende gevoelens weg kunnen nemen. Werk ze!!!

Hier vandaag als een gek voor school aan de slag, straks komt een klasgenootje dat in de buurt woont wat boeken terugbrengen die ze geleend heeft en dan kan ik ook aan de slag voor nog een verslag!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden.

Mira, goed gedaan meid:p ben benieuwd wat je ovutest zegt

Vaddie ,hoe ging het gesprek??

Hier ook onwijs moe, maarja de eerste 4 weken niet roken hebben me echt nachtrust gekost. Sliep niet eerder dan 2uur elke nacht.
    Nu schade inhalen ,loop hele dagen te gapen hahahaha.

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Goed dat je al 4 weken gestopt bent, echt super!!! Ik weet via mijn schoonmoeder hoe lastig dit kan zijn. Hopelijk ga je met de tijd wat beter slapen :D

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo zwaar vind..
    De 1e paar dagen had ik het moeilijk maar dat was eigelijk omdat ik gewoon de plekken opzocht waar ik altijd rookte. Werd stuk beter in het nee zeggen.
    Hahahaha.

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    dutchdiva, veel plezier.

vaddie, fijn dat jullie goed hebben kunnen praten meis...

mams, super dat je het volhoud... en hopelijk is dat moe zijn ook nog van iets anders ;)

mira, goed zo meis... al hoop ik dat je ovu's donker blijven en je komend weekend gewoon een knal zwangerschapstest hebt!

hier, lekker in de stress.. last van krampen.. en ga me dan gelijk zorgen maken... 't is geen bandenpijn... dat voelt heel anders... ik hoop dat het gewoon van mijn darmen komt... en geen bloed geeft moed... maar o wat kan ik dan weer stressen...
    gelukkig dinsdag weer een echo....

vandaag me maar weer eens op de was storten en vanmiddag met sjoerd naar zwemles (en doen dan gelijk een bakkie bij schoonouders, die wonen er nl bekant naast..)

vanavond alleen thuis, ga ik vanuit.. de zoon van vrienden van ons hoort of hij geslaagt is, dus daar gaat tjeerd heen...

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mira, goed gedaan meid!!! ;)

@mams, knap hoor! Hier toen ook gestopt met roken, oohhh wat miste ik het de eerste 2 a 3 weken. Nu niet meer, viel me erg mee hoe makkelijk het stoppen eigenlijk ging. Soms heb ik het opeens nog wel eens, dat ik denk.. ooohhh lekker een sigaretje nu. Maar doe het echt niet!!

@minim, ik vier je mijlpaal mee :D

@jannie, het is mij al een paar keer opgevallen dat ik erge krampen krijg vlak voordat ik naar de wc moet, voor nr 2 zeg maar..:)
    Lijkt wel of dat dan doorstraalt naar me onderbuik.
    Maar snap zo goed dat je je gelijk beetje zorgen maakt. Anders bellen he!!

hier, ook echt versleten... ogen vallen bijna dicht, en nergens puf voor. En weer misselijk, ging eindelijk 2 dagen beetje goed. Maar vandaag is het weer raak...:(

Wat ik ook sinds een paar dagen heb, vooral als ik in bed lig. Constant het gevoel van moeten plassen, dan loop ik naar de wc. En dan NIKS, kan gewoon niet plassen dan. Tot 8 x toe gisteravond/nacht.
    Maar zo irritant, dat ik er niet lekker van kan slapen. Heb dan het gevoel dat als ik nu in slaap val ik in me bed plas ofzo hahahah..
    Heb verder geen gevoel van blaasontsteking. Plassen doet ook geen pijn..:(

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Nou donker zijn ze nog steeds, die testen. Ik voel nu ook weer vanalles in mijn buik, maar kan het niet plaatsen :(

De CB digitale zegt nog steeds geen vruchtbare dagen, dus ik begin een beetje boos te worden op dat apparaat (heeft dat apparaat van mij uberhaupt wel oogjes en een lachend mondje???). Foto's van de test van vandaag staan weer in mijn album. Ook een vergelijkingsfoto met die van gisteren (die ik toevallig nog niet ingeplakt had ;)) Ik heb het idee dat de hele test wat lichter is dan die van gisteren (deels al ingedroogd natuurlijk) en dat de teststreep van vandaag ongeveer even donker is al de controlestreep.

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Wat vervelend dat je steeds dat gevoel hebt maar dat het dan voor niks blijkt te zijn. Mss dat de baarmoeder aan het groeien is richting de blaas (ik weet niet hoe vroeg dat allemaal begint te groeien die richting uit) en komt het dus gewoon door de zwangerschap. Behoorlijk vervelend als je daardoor wat nachtrust mist, vooral als je al moe bent!

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mira, hij is wel ietsje lichter. Ik had ook vaak 3 dagen achter elkaar een donkere streep. Maar daarbij wel altijd 1 dag een smiley. Dus dat kan ik ook niet helemaal rijmen bij jou.
    Morgen nog eens een zwtestje proberen misschien? Doe die dan met je ochtendurine, daar zit het meeste in..:)

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wen, als je zwanger bent kan een blaasontsteking heel anders voelen en hoef je geen pijn bij het plassen te hebben. zou ff voor de zekerheid de vk bellen..

mira, ik zou vanavond weinig drinken en morgenochtend nog eens testen met een k2v5 zw.test.. ik denk nl dat je gewoon lekker zwanger bent ;)

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Vervelend he... Ik had het idee dat er vandaag wel een :D zou komen te staan, maar nog steeds niet. Vanavond wat later op de dag wil ik nog een dipstick doen, even kijken of dat verschil maakt, maar die CB digitale maar even laten en mss morgen doen. Wat die zwangerschapstest betreft wil ik die liever nog wat later doen, ben bang voor de teleurstelling...

Vanavond maar weer gewoon klussen denk ik, weer een dextrotje (dan gaan ze tenminste op ;)) en dan aan de slag. Zolang ik donkere testen heb, blijven we klussen. Als we niet klussen zul je zien dat we net het ei missen omdat die laat springt ofzo.

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    heb de vraag net even bij de vk hier voorgelegd. Het kan er dus bij horen. Als ik het niet vertrouw even urine weg laten brengen. Kijk het nog even aan, en anders breng ik me urine even naar de ha.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    super dat je het ff hebt nagevraagt..
    vandaag iets minder moe, dus ff wat in huis gedaan..
    de was is gevouwen, de wasmachine draai, de vaatwasser draait.
    nu ff eten en slapen en daarna beginnen met de strijk.. heb inmiddels weer 2 volle manden staan.. en die krijg ik niet weg vandaag hoor..

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohh jannie, wat heerlijk even je bed in kruipen.. Wil ik ook..:)
    Gewoon even liggen, hoofd op kussen, dekentje over je heen, en even die oogjes dicht... *ooohhhhh ben zooooo moe vandaag!!!:(*

18. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ben ik weer!! Mn laptop was gecrasht, dus kon niks meer! Baalde als een stekker. Fijn ook dat ie stuk is zo vlak voor onze vakantie. Repareren gaat rond de 300 euro kosten.Tja dan kunnen we bijna een nieuwe van kopen. Nu ff oude laptop aangeslingerd, is echt mega langzaam, dus niet alles bij kunnen lezen...Doe mn best Zelfs het typen gaat megalangzaam.. haha moett t inrammen net als een typmachine

19. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: over het stukje over een dutje: ook ik ben helemaal jaloers. De strijk mag je houden, is ook mijn hobby niet.

@Nino: vervelend dat je laptop nu kapot is. 300 euro om hem te laten maken is ook wel erg veel hoor. 100 euro meer en je hebt een nieuwe.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira ik vind het echt heel raar hoor!!

Je zou de HA kunnen bellen of die ideeen heeft hoe het kan.
    Desnoods dat hij een bloedtest doet om te kijken of je zwanger bent???

Deel Deze Pagina