Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    das het voordeel van niet werken :D kan, als de kinderen het toestaan, lekker mijn bedje in..

helaas ook een nadeel.. financieel is het erg krap, dus kunnen maar 1x per jaar op vakantie.. en dan moeten we geen tegenslagen krijgen anders lukt zelfs dat niet :(
    maar goed, kan wel lekker genieten van mijn kinderen! en dat is het mij wel waard!

2. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: kan me voorstellen dat het voor en nadelen heeft. Helaas is het voor mij geen optie om helemaal niet te werken. Zou ik ook niet willen denk ik. Gelukkig ondertussen wel de vrijheid om te kijken of ik wat minder kan werken. (al hoe wel mijn baas daar helemaaaaal niet blij mee gaat zijn)

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jannie dat is idd wel vervelend.
    Maar het is net wat voor eissen je aan een vakantie stelt.

Wij zijn in mei een midweek naar frankrijk geweest, centerparcs en dat heeft ons alles bij elkaar zo'n 700 euro gekost.

Verder kijken we vaak op bungalows.nl enzo voor midweekjes of weekendjes weg.
    Ik merk dat dat voor Tygho lang genoeg is.
    En meestal hebben ze daar erg mooie aanbiedingen.

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nino: Wat vervelend dat je laptop kapot is en je nu op een langzame moet typen. Ik zou, net als vaddie al zegt, gewoon een nieuwe kopen, kost bijna even veel. Mss eens de aanbiedingen in de gaten houden, dan komt er vast een goede voorbij!

Mams: Ja, ik vind het ook allemaal erg raar. Ik wil nog even wachten met naar de HA (ben ik echt geen fan van) en nog even aankijken met ovutestjes en eventueel een zwangerschapstest tussendoor. Vind het vooral raar dat die CB digitaal niks zegt terwijl de testjes echt donker zijn.

Jannie: Hier ook niet heel erg ruim in het geld hoor. Ook eens per jaar op vakantie, dit jaar niet helaas, en dan ook niet voor veel geld in een huisje. Jaren in de Ardennen naar een huisje gegaan (5 a 6 persoonshuisje van een particulier op een mooi park) voor 450 euro per week. Helaas hebben die mensen het huisje verkocht en de nieuwe eigenaar verhuurd niet meer :( Idd, wat op internet rondkijken en soms op vakantieveilingen een aanbiedingn proberen te bemachtigen.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja het is natuurlijk ook wel een hoge drempel om voor zoiets de HA te bellen.
    Maar als je meerdere keren binnen 1 cyclus een reeks positieve ovutesten hebt dan is dat wel appart...

6. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Klopt, ben ik met je eens. Mocht de test nu weer lichter worden, ik geen :) op de CB digitaal krijgen en dinsdag ook de zwangerschapstest negatief blijven, dan ga ik een afspraak proberen te maken bij de HA.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @nino, klote dingen zijn dat. Vraag goed rond, vaak is er altijd nog wel iemand die zo ding ergens op zolder of in een hoekje heeft staan.

Hier gelukkig weer beetje wakker. Misselijkheid zakte net na een glas cola. Dus heb even heerlijk 2 geroosterde boterhammen kunnen eten, 1 met kaas en tomaat, en 1 met een eitje. Voel me gelijk 100x beter met zo bodem in me lijf! :)

Hier tot nu toe wel beetje van de luxe vakantie, ieder jaar in december proberen we altijd een lange verre reis te maken. Fanatiek wintersport (liefs 2x :)) en nog ergens tussenin een vakantie.
    Ja dat gaat straks niet meer, maar lever het met alle liefde in voor dat kleine humpie in me buik. *(L)*

@mams, ik ga misschien iets heel stoms vragen, sorry maar kan het allemaal niet meer bijhouden. Je ging toch vandaag of morgen testen? Of had je dat nou al gedaan, en was die toen nog wit. Weet het even niet meer...:)

@mira, kijk het even aan joh. Ben in ieder geval weer heel benieuwd wat je ovutest morgen gaat doen. Heb je ze nog genoeg in huis?

8. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Ja idd we gaan maar ff wachten en na de vakantie maar voor een nieuwe kijken.

Mira: Ik zou als ik jou was toch ook ff met je ha overleggen. Je hebt ook zulke lange cyclussen. Ik bewonder wel je geduld hoor!

Vaddie: De 2 weken zijn toch al voorbij... Wanneer krijg je je ondergebit terug?

Jannie: Wij werken beiden en hebben nog geen kinderen, maar kunnen ons ook maar 1 vakantie per jaar veroorloven hoor.
    We gaan zelfs volgende week voor het eerst met z'n tweetjes. Wel een keer met meerdere vrienden geweest en ik een keer met een vriendin.

Ben al ontzettend zenuwachtig. Heb enorme vliegangst! Vorig jaar pilletjes van de huisarts gekregen (oxazepam en propranolol) dat hielp wel wat. Zal ze nu misschien niet krijgen omdat we proberen zwanger te worden...
    Ik heb nu al hartkloppingen als ik denk dat ik volgende week dat vliegtuig in stap! Verschrikkelijk!!!:$

9. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Dipstick ovutesten heb ik nog genoeg, de 6e nieuwe lading binnen gekregen en sindsdien getest iedere dag (en af en toe een extra). Ik wordt steeds meer nieuwsgierig naar die testen, wat ze nu weer gaan doen. Mijn gevoel springt heen en weer van 'Mss ben ik wel zwanger' naar 'Ik ben niet zwanger, mij ei komt eraan'. Mijn hoofd en mijn hart zijn nu even tegen elkaar aan het strijden :(

Nino: Bedankt voor je compliment. Ik heb idd veel geduld als het gaat om bij een HA aankloppen, hou echt niet van die mensen en van het ziekehuis al helemaal niet. Als er niet snel duidelijkheid komt heb ik het ook wel gehad hoor...

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ikook..... Maar ik lig nu net heerlijk in mn bed! Ff bijlezen op de ipad en dan zo zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......:)

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

OOhh heerlijk meid, geniet ervan!!!! *stiekem beetje jaloers*

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wen ik heb morgen mijn NOD en heb gister een test gewaagd die helemaal wit was.
    Zelfde urine ovutest gedaan en die was wel weer heel duidelijk aanwezig...

13. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Wij kunnen hier meestal ook maar 1 hooguit twee keer per jaar op vakantie. We kamperen dus gaan nog wel eens een lang weekend ofzo. Dit jaar is extreem mbt vakantie. Lang weekend duitsland, huwelijksreis naar Kreta en hopelijk komende zomer nog 2 weekje kamperen in belgie.

@Nino: ik vond vliegen ook helemaal niks. Werd er vooral flink ziek van.

@MiniM ben opelijk helemaal jaloers op je. Zucht, ik moet nog werken tot 19.00

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    `ben ik weer... helaas niet kunnen slapen.. was bijna weg, ging de bel voor een pakketje, daardoor de jongste weer wakker... en die wilde niet meer slapen, maar alleen maar ruzie maken met zijn broer...
    dus maar babyboom gekeken en lekker liggen janken ;) lekker die hormonen..

wij gaan 2 weken naar terschelling.. een week vind ik echt te kort en ik heb die vakantie ook echt nodig.. klinkt raar.. maar ff uit de sleur en uit een groot huis wat je moet bijhouden..
    betalen 420 per week, maar daar komt huur fietsen en de overtocht nog bij... dus al met al zijn we ruim 1000 euries kwijt..

ben nu aan het lobby'en bij manleif om volgend jaar naar italiƫ, naar de camping continental lido (moet je maar eens opzoeken).
    via de camping daar kan je redelijk goedkoop een stacaravan huren. en hoeven we geen bootreis of fietshuur te betalen, alleen de benzine in het buitenland (rijden diesel, dus 1x tanken) en een autobahnvignet aan te schaffen...
    maar moet nog ff doorzeuren.. hij ziet dat met een baby niet zitten :(

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: daar geef ik je man niet helemaal ongelijk in hoor. Is een hele lange rit voor een ukje. (en voor de andere kinderen ook)
    Misschien iets huren dichter bij huis?

Pff, net hier eens dat forum wat doorgelezen. FOUT!
    Was al onzeker maar het wordt er niet beter op.
    Las ergens dat als je boven de 100 kg weegt je niet thuis mag bevallen?
    Nou ja, en meer van dat soort dingen. (zal ik jullie niet mee lastig vallen) Zucht, meteen weer buikpijn hier. Morgen echt aangeven bij de vk (intake) want al die stress en buikpijn lijkt me ook neit goed.

16. me83

me83 Niet meer actief

zo weer ff snel 10 pagina's bijgelezen pff hahah

@mira.. zou het dan toch uitkomen dat je 17 juni een smiley krijgt op je ovu test? ik hoop het wel.. of een knaller van een zw test!!

@stampertje.. mooie echo!!!

hier gister nog niet eens een posi ovu test.. gewoon zo licht als altijd maar dan een wat dikkere streep als normaal.. hopelijk strax wel posi.. me lief is jarig vandaag dus zou een leuk kadootje zijn;)

de rest alweer vergeten van iedereen dus kijk strax nog ff terug

17. me83

me83 Niet meer actief

nou me ovu testje is wel donkerder als gisteren gelukkig, maar nu weet ik denk ook waarom het nog niet gelukt is met zwanger worden.. ik ga steeds uit van de banner hier.. en klus dan in de week dan ik me ei heb.. en klus meer vroeg dan laat.. maar schijnbaar heb ik dus een laat ei! lijkt me niet dat me cyclus nu ineens weer langer word dus als je rekent dat je na je ei tussen 10 en 14 dagen ongi zou worden... waar meeste van 14 dg uitgaan zal ik dus op 10 dagen zitten..nja en dan die laatste week klus ik niet zoveel omdat ik dan merk dat ik weer moeier word enzo.. dan heb ik niet zoveel zin.. gezien je die week ervoor ookal zo veel geklust heb doe ik het daarna ff rustiger aan... pff wat een openbaring haahha

18. me83

me83 Niet meer actief

oh probeer een foto te maken maar me camera die ik hier heb en op me tel hebben niet zoveel pixels dus is dan wazig .. jammer maar kan dus hier geen foto opzetten:(

19. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. zat net ff bij je foto's te kijken maar ik denk dat ik wat op je zw test zag... onderaan waar dus normaal dan een 2e streepje hoort te staan zie ik een stipje(en nee het zit niet op me beeldscherm)

miss morgen nog een testje doen?

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Dan heb je hetzelfde als ik... Een korte luteale fase:p

Deel Deze Pagina