Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sterkte Deesjedees. Het is ook zeker niet zomaar iets, dus neem de tijd om het te verwerken. Je lijf reageert ook op stress, dus doe rustig aan... en dat ei, dat komt wel weer!

2. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Hoi iedereen

Ik heb jullie gevolgd en gevonden!

Ik ben een weekendje weg geweest naar Maastricht. Was heerlijk. Super weer gehad! Ben weer helemaal ontspannen.

Nu even bijlezen

3. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat is dat eigenlijk voor blad? Gaat dat alleen over het papa en mama zijn of is het ook leuk als je zwanger wil worden of zwanger bent?

Iemand nog andere tips voor een leuk tijdschrift als je zwanger wil worden?

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Jaaaaaa, Kylie, gefeliciteerd!!!

Zo ik ben ook meeverhuisd, maar kan nu nog niet bijlezen, moet aan de klus hihi, had vandaag een knaltest...nu mannetje nog zo ver krijgen!

5. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Film al een keer gezien, maar net weer even me traanbuizen compleet leeggejankt bij er komt een vrouw bij de dokter.. Pppuufffff

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    ja dat is zo'n zielige film.
    ik heb hem op genomen. ga morgen kijken met een doos zakdoekjes

7. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    deesjedees het is heel begrijpelijk dat de gebeurtenis naar boven komt. Even slikken en weer doorgaan is meestal van korte duur. Je moet er meestal toch doorheen helaas. Dan mag je ook die gevoelens hebben hoor. Zo niet dan toch.

Kylie gefeliciteerd meid. Morgen hopelijk weer een duidelijke test!

Ik heb de film niet gezien, omdat ik weet dat hij zo zielig is. Dat kan ik niet hebben hoor, hihi.

Uiltje is heb geen idee. Hopelijk kan iemand anders je meer vertellen. Ik ben daar nog helemaal niet mee bezig.

Dutchdiva heb net ook mijn mannetje aangespoord en die had er helemaal geen problemen mee, haha. Bij mij is het een gok dit keer. ik heb vrijdagavond voor het laatst een ovutest gedaan en die was licht. Zaterdag en vandaag weggeweest en geen test gedaan. Zojuist eentje gedaan en die was echt heeeeeel licht en dus negatief. Heb dus waarschijnlijk gisteren of eerder vandaag een positieve test missgelopen. Wel had ik volgens mij vanmorgen vruchtbaar slijm. Rara wanneer is mijn ei? Ik heb vanavond, donderdag en vrijdag klust. Is dat genoeg?

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meis.. dikke knuf voor jou... was er vanmiddag en vanavond niet.. ga morgen ff beter bijlezen.

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    dank je wel.
    Hopelijk kan ik jou snel volgen met een mooi plak beebje.
    Vind het alleen zo rot dat mijn cyclus waarschijnlijk weer zo lang gaat duren.

10. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Uiltje: Ik ben al moeder ja. Mijn zoontje is 2 jaar. Was toen redelijk snel zwanger. De 3e ronde was het al raak. Ben te vroeg bevallen, namelijk met 31 wk en 4 dgn. En was eigenlijk ook nog helemaal niet klaar met het zwanger zijn. Vond het helemaal geweldig om zwanger te zijn. Nu had ik toch wel een beetje gehoopt weer snel zwanger te zijn. Zit nu in ronde 4 en ben dus eigenlijk nog niet heel lang bezig. Hopelijk is het deze ronde raak. Heb al wel wat klachten, die zwangerschapsklachten zouden kunnen zijn. Snel moe, veel hoofdpijn, gevoelige borsten. Maar ja het kan zijn dat ik het me allemaal inbeeld.

@Skaya: Zal morgen even kijken hoe ik mijn nod erbij zet. Leuk dat we dezelfde dag mogen testen.

@Wen29: Hahaha, ik zal het onthouden.

@allemaal: Gezellig dat ik hier nu mee kan kletsen met jullie. Zal morgen eens kijken hoe ik mijn nod toe moet voegen. Ga nu lekker naar bed, morgen weer werken.

11. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Essie ik heb je nog geen welkom geheten hier, dus WELKOM!!

12. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Vandaag weer voor t eerst werken na onze vakantie...
    Moet mn motivatie alleen nog ff vinden...

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    essie, welkom.
    miniM, s6 met werken
    deesjedees, hoop dat je snel mag volgen meis..

hier een rustige start van de ochtend.. mijn boertje logeert hier en heeft de oudste een slinger naar school gegeven.
    hoef dus pas rond 11.25 weg om over te blijven op school en dan rond 16.00 weer thuis.(doe daarna altijd ergens een bakkie, scheelt weer een stuk fietsen of tijd met de bus)

nog 1 dagje en dan mag ik eindelijk naar de vk...
    zal zo ook nog ff een foto maken van mijn buik en weer in mijn album zetten..

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Zo dames.,! tsjonge wat een geklets.,
    Ik dacht op onze vorige topic, nou die hebben weinig gekletst dat scheelt een hoop lezen, maar nee hoor, we waren ineens over en toen waren er nog 8 pagina's te lezen..,
    Aangezien ik zo moet werken heb ik snel gelezen en niet alles onthouden maar ik doe een poging!

Essie: WELKOM!! Gezellig dat je ook komt meekletsen..,
    Kylie: Ik hoop het zoooo voor jullie maar dat weet je, denk aan je !
    Zwangeren: Wat een mooie buikkies zeg.,!! Ooooo ik wil ook!!

@Hier: Een heeerlijk weekend gehad gehad.,! Was super genieten met de kids, 2 dagen 30 graden gehad en gister een klein spatje regen., kortom: Hééééééérlijk!!
    Gister was ik mijn bikini aan het uittrekken in de 'badkamer' voor de spiegel en ik zag 2 dikke blauwe aders lopen over mijn borsten., en moet weer veel vaker plassen..,
    Ik hoop zo dat dit een teken is dat het eindelijk gelukt is maar heb volgens mij mijn ei nog niet gehad, ach ik weet het ook allemaal niet meer.., ik klus gewoon voor mijn leven en we zien het wel..,

Nou dames, ik ga hollen! Ben laat..,

Doeggiieee

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden.
    Nou de week is weer begonnen en manlief is weer vertrokken.
    Mijn ei heb ik geloof ik nog niet gehad dus we hebben gister nog ff geklust , op de valreep dus. Zaterdag hadden we een feestje, beide aardig gepimpeld en manlief speelt dan niks meer klaar zeg maar.
    Ondanks dat ik pendels heb voor deze maand geloof ik daar niet zo in.
    Maargoed je weet het natuurlijk nooit. 1x kan genoeg zijn.

Vandaag de kleine man thuis gehouden van de psz. Hij heeft erg gevoelige luchtwegen en als hij begint met hoesten dan is het einde zoek. Hij is onwijs benauwd, rochelt continu en hoest zich suf. De arme boef.

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kirsten, was idd ideaal weer voor zo een weekendje.
    Zou je eisprong een heel stuk eerder geweest kunnen zijn? Zou wel heel stuk korter worden dan je cyclus, zou mooi zijn!
    Ik merk wel ook sinds dat ik gestopt ben met de pil dat mn borsten wat meer schommelen tijdens mn cyclus.

Mams beterschap voor je zoontje. Het regent hier volop, misschien dat dat wat van de benauwdheid af haalt?

Kyliee??? Al weer getest?

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
  18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Mooie foto weer!

Mams: Beterschap voor je zoontje. Altijd vervelend als ze daar zoveel last van hebben!

Ik ga zo op weg naar Utrecht, een lesje geven voor stage en dan weer naar huis en eenmaal thuis dingen uitwerken en nog een aantal belangrijke mails versturen. Pfff, hier zo warm binnen en dan ook nog de zon na wat regen, zal lekker plakkerig blijven denk ik :(
    Tot vanavond, dan ben ik er weer :D

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ha ladies,

Hier net wakker, lekker even klokje rond geslapen. Van 11 tot 11:)
    Straks komt de kapper, heerlijk. Maar hoop dat me kleur goed gaat uitpakken. Dat schijnt nog wel eens lastig te zijn als je zwanger bent. We gaan het zien..

@Dees, hoop dat het vandaag weer beetje beter met je gaat. Het is ook niet niks meid. Jullie kindje komt echt hoor!! Knuf..

Volgens mij duurt het nog een dag of 10 vooraf de eerste testers weer aan de beurt zijn oohh wat duurt dat lang hè...

@tina & Nino, alles goed? Al tijdje niet gezien op het forum..

Had het hier gister op een feestje met een vriendin over zwanger zijn. En zij vraagt hoe voel je je? Dus je vertelt alles, zegt ze uuhhh ja, dus je heb eigenlijk al bijna 5 weken 24 uur perdag een hele grove heb teveel gezopen kater. Hahahaha aha ja indd zoiets, misselijk, spugen, maag van slag, slap zijn, moe, en alleen maar willen liggen en weingig kunnen
    hebben. Mis alleen de hoofdpijn gelukkig :)

@ mams, beterschap met je kleine man.

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Net ruim een uur bezig geweest om mijn afspraak voor de echo te verzetten. Die heb ik nu op vrijdag 24 juni. Een weekje later.

Op mijn werk ook gigi druk en ik moet zo al weer weg om naar het ziekenhuis te gaan. De een na laatste afspraak voor mijn gebit.

@Mams: die pendels zeggen helemaal niks. Had er twee voor juli en de test(en) geven nu toch al echt positief aan. Sterkte met de kleine.

Werk ze iedereen. Misschien vanmiddag en anders morgen (als ik weer op mijn werk ben) verder tijd om bij te lezen.

Deel Deze Pagina