zo, volgens mij iedereen gehad.. hier de boodschappen in huis, nichtjes geknipt, vakantieplannen gemaakt en nu weer rust in huis.. ff genieten van de rust en dan zo mijn bedje in! morgen dagje schateiland en daarna gourmetten bij mijn schoonouders, dus denk zondag pas weer online... fijn weekend iedereen!
Jannie fijn weekend en tot vaderdag. Kirsten je bent een bikkel meid. Zo'n kraamsuite lijkt mij ook wel wat. Ik wil liever niet thuis bevallen namelijk. Ik lig al lekker in mijn bedje. Morgen een dagje naar Amsterdam met mijn schoonmoeder. Gezellig. Hopelijk blijft het een beetje droog. Welterusten allemaal.
Haha, dankjewel., ik kan gewoon niet thuis zitten als ik nog kan lopen.., Veel plezier in A'dam kwiebje! Waar bevallen? Ach ik weet het nog niet., ene keer zeg ik gewoon lekker thuis in mijn eigen omgeving en de andere keer denk ik, doe maar in het ziekenhuis, alles bij de hand en een veilig gevoel.., We zullen zien, ik kijk tegen die tijd wel.., Fijn weekend allemaal.,!!!
Kirsten: Jij ook een fijn weekend! Net weer een ovutest gedaan (vandaag naar scouting en ik kan daar niet gaan testen dus daarom wat eerder op de dag ) zowel dipstick als CB digitaal, beide weer hetzelfde resultaat als de afgelopen testen, dipstick weer positief, CB digitaal geeft geen vruchtbare dag aan. Foto staat weer in het album. Na scouting nog eten bij mijn schoonouders en met schoonzus, zwager er de kids naar de kermis Gezellige avond dus! Tot vanavond!
Kraamhotel is geen optie. Daar is geen medisch personeel aanwezig en wordt dus niet veilig genoeg geacht. Mijn eerste voorkeur gaat inderdaad naar thuis bevallen. Maar zal moeten accepteren dat dat het niet gaat worden. Ik wil niet in het ziekenhuis bevallen omdat ik al dat volk niet aan mijn bed wil! (en nu gaat mijn extreme preutsheid dus echt een probleem worden) Heb dat ook aangegeven bij de vk. Ze gaat navragen het precies zit bij het Wilhelmina kinderziekenhuis. Er is namelijk geen landelijke richtlijn wanneer je echt bij een gyn moet bevallen en wanneer het nog poliklinisch met je vk kan. Hier is echt herfst weer. Veel wind en regelmatig regen. Arme vader, die staat nu in de tuin te klussen. (wat hij natuurlijk wel zichzelf aan doen) Lief is nu even hooi enzo halen voor de konijnen. Als hij weer terug is ga ik naar de markt voor groente en naar de visboer voor een lekkere haring. (op advies van de vk. ) Voor de rest thuis een beetje opruimen en poetsen enzo. En vanavond naar een bedrijfsfeest van Lief.
Mira, ik vrees er dan toch voor... Hier een beetje vreemd, mijn test van gister was een rare vlek op gekomen dus ik denk nou dan doe ik er morgen nog 1 dan heb ik iig een mooie duidelijke test. Maar vandaag zijn ze erg wazig... Maar als ik dan bedenk dat ik gister met mn 1e urine ook erg wazig teste en met de 2e keer plassen wel een roze streep had... Ik weet het niet hahahaa ingewikkeld. De testen zijn wel positief maar niet superduidelijk helaas. Wellicht heeft dat te maken met de korte LF. Ik zit natuurlijk nu nog maar op 11 DPO. Zwanger bn ik sowieso hahaha.. Ben harstikke misselijk hahahaha en bij het minste of geringste breek het zweet me uit Ook heb ik trek in de meest vreemde dingen hahahaha. Dus wat dat betreft zit het wel goed. Ik heb me ook gister meteen aangemeld bij moeders voor moeders. Bij Tygho heb ik dat niet gedaan maar nu wil ik dat toch wel graag doen.
@mira, ok weer een dikke streep . Raar meis, ben weer benieuwd naar morgen. Maar vandaag heb je lekker druk dagje. Geniet ervan. @uiltje, NNEEHHHHH HE!!! Jammer meid! Op naar de volgende ronde. Aan de ene kant ook wel fijn, dat je cyclus gewoon goed blijft lopen dus. En suc6 he met alles, drukke dames hier allemaal op het forum. @kirsten, bikkel!! @minim, mooie buik!!!! Ik maak er zo ook 1, zal hem dan ook gelijk even plaatsen. Ieder voor zich natuurlijk, maar hier wist ik jaren geleden al mocht ik ooit bevallen, is het in het ziekenhuis of in zo'n kraamsuite waar jullie het hier over hebben. Klinkt ook goed, ga ik zo eens het een en ander over opzoeken. Moet er persoonlijk niet aan denken om thuis te bevallen. Me slaapkamer is voor te slapen en om te nou je weet wel.. Niet voor een bloedbad, slagveld, en worsteling om een kind te baren. Hoor veel vrouwen dat bevallen 1 van de mooiste dingen van hun leven was/is . Nou zo ver ben ik geloof ik nog niet. Ik liever in het ziekenhuis, en hopelijk paar uur later weer thuis. Zonder scheurtjes natuurlijk.. En wat een pokkeweer vandaag zeg, zit op me werk. Zal wel geen kip komen vandaag. We zitten net voor de uitverkoop en dat in combi met zulk weer is niet zo best voor ons! Lieve meiden, fijne dag!!
Vaddie, ik kan je beloven, als je bevalling in volle gang is, dat je het een stuk minder erg vind dat al die mensen je tussen de benen kijken. Ik wou vorige keer graag thuis bevallen maar dat kon na het breken van de vliezen niet meer. Tygho had in het vruchtwater gepoept dus ik moest met medische indicatie naar het ziekenhuis. Dit keer wil ik het ook weer thuis proberen...En dan zien we wel hoe het loopt. Wen, mooi buikje al
@vaddie, oohh meid ik vergeet jou helemaal. Ik ben zo blij voor je dat je een goed gesprek met je vk heb gehad. Dat scheelt misschien al de helft voor je. Dat je vertrouwen in haar heb. Jammer indd mocht je niet kunnen bevallen, op de manier wat voor jou het meest prettig is. Maar je heb het nooit in de hand, hoeveel vrouwen moeten uiteindelijk toch nog naar het zk. Dat zijn er best veel. Komt best goed met jou hoor, echt. Heb vertrouwen in jezelf! dikke knuffel!!
@wen... mooie foto !! ik zal ook zeker voor het ziekenhuis kiezen of kliniek..omdat mijn bed niet op klossen kan en omdat ik 3 katten en een hond heb.. dus de haartjes liggen dan toch overal.. niet erg schoon met een bevalling en voor zo'n kleintje maar miss word je wens wel gehoord vaddie.. als je kindje int vruchtwater poept en je kan niet naar het ziekenhuis in bepaalde tijd moet je toch echt thuis bevallen haahahha.. be carefull what you wish for
@wen.. ik hoop het ook ja.. ben benieuwd naar me ovu test strax.. gister leek het iets lichter weer dan eergister maar heb geen knaller gehad.. wel geklust .. gister ook wel beetje buikpijntjes en branderig gevoel in me buik dus dat kan goed van me eitje komen..
Vaddie: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad bij de vk. Goed dat je het meteen hebt aangegeven dat je wat preutsig bent hihi! Wel balen dat je niet thuis kunt bevallen. Ik denk dat ik het tegenover gestelde ben van jou... Heb ook al wel vaker met mn benen wijd tegenover dokters moeten zitten. Daarnaast ga ik ook vaak naar de sauna (bloot) en laat voor mn vakantie mn bikinilijn harsen hahah! Iemand ervaring mee? Minim en Wen: Prachtige buikjes hoor! Me: Klinkt wel belovend bij jou. Ga voor je duimen! Kirsten: Je bent idd een bikkel! Is het een beetje uit te houden op je werk?
Wen leuk hoor je buikje!! Naja, weinig klanten betekent ook dat je het wat rustig aan kan doen toch?! Vaddie, goed dat je het hebt aangegeven inderdaad, kunnen ze er rekening mee houden. Ik wil in tegenstelling tot jou niet thuis bevallen. Doe mij maar gewoon het ziekenhuis, alles bij de hand mocht er iets mis gaan. Hier in het vernieuwde ziekenhuis hebben ze volgensmij ook van die kraamsuites. Me, nou het wachten is aangebroken dan bij jou! Spannnnuuund Mams, gek, maar goed als je het gewoon weet dan zal het wel goed zitten. Je hebt het al eerder meegemaakt! Mams begrijp ik het goed dat jij pendelt? Nino, ik zit tussen Vaddie en jou in: hoef niet zozeer met mijn poes bloot als het niet nodig is haha. Maar is het nodig dan is het zo! Nou, zo even brunchen saampjes en dan moet ik er weer keihard tegenaan. Inderdaad, wel beter voor mijn ei als ik waarschijnlijk deze ronde minder stress heb! Fijne dag!
@nino.. wel eens naar een gemende sauna gegaan.. tis niet mijn ding maar ik kom er wel overheen.. denk niet dat het je veel kan schelen als je aant bevallen bent wie er in je kijkdoos kijkt hahaha harsen nog nooit gedaan. wil het wel eens proberen maar de eerste keer doet best pijn toch? @uiltje.. strax nog ff een ovu testje doen en dan weet ik of dat me ei was of dat ie er bijna aan komt.. nou is klussen toch niet zo erg hoor dus dat doen we dan toch wel nog ff voor de zekerheid
Ben naar huis gestuurd dames, ze hebben me uitgelachen (heb een giga dikke hamsterwang) en toen moest ik ook lachen! En dat deed zeer haha, maar zie er ook echt niet uit en ik kon niet veel doen., voel me best goed hoor., maar toch naar huis gestuurd (niet echt een gezicht voor de winkel natuurlijk als je moet lachen je gezicht blijft hetzelfde en je heel monotoom praat dus ja maandag herkansing) Ben nu de binnenkant van een wit bolletje in giga kleine stukjes aan het plukken en wat filet american erop (kan nu nog) en glijd lekker makkelijk naar binnen.., heeerlijk!! Eindelijk ECHT eten binnen., jummm @ Vaddie: Ik snap je preutsheid hoor., vervelend maar inderdaad heel cliches als je eenmaal moet bevallen maakt het je volgens mij niks meer uit en moet het kind er toch uit., @Wen: Mooie fotooo!!! @Mams: Wat goed dat je je zo zwanger voelt., alleen maar een extra bevestiging toch..,
@mams.. ja nu ik weet dat ik een laat ei heb weet ik ook dat ik niet perse knal test hoef te hebben.. strax nog ff kijken of het weer lichter word of donkerder.
@kirsten.. aaahh arme jij.. gelukkig kan je weer wt lekkers etenen kan je je een beetje voorbereiden op je uitje! beetje rust is goed voor je herstel zeg ik dan!