Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik denk ook dat ik een slechte set testen heb gehad.

K 2v5 en 1 test liep helemaal door, de urin werd half opgenomen en de andere helft liep zo het testvenster in...
    De 2e test gebeurde dat ook een beetje maar die nam genoeg op voor een dun lijntje.
    Had testen van de DA gehaald, maar die zijn minder gevoelig.
    Zag er wel een klein lijntje op..
    Ik heb er nu nog 1 over en heb even nog wat testen besteld bij sensitest (en een 9maandendagboek(A))
    Die testen zijn ook best wel gevoelig, ik ontvang ze als het goed is dinsdag en dan kan ik woensdag testen...Dan zou het toch al een dikke vette lijn moeten zijn :)

Ik voel idd dat het goed zit.
    Zal mn kwaaltjes ff opnoemen.
    - onwijs moe
    - misselijk
    - bij de kleinste bezigheid breekt het zweet me uit en word ik draaierig.
    -Gevoelige borsten (met regelmatig hard wordende tepels terwijl die ingetrokken zijn en dat normaal dus niet gebeurd)
    -Vreemde eetlust (Heb vanmorgen al een gehaktbal weggewerkt hahaha)
    -meeeeegaaa last van stijve spieren.
    -mn darmen zijn al een week van slag
    -loop de hele dag te hikken/boeren

Lijkt me toch duidelijk he:p

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nee sorry ik pendel niet.
    Ik denk dat ze bedoelde dat het meerendeel van de pendels die ik heb gekregen juist zijn.

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: maar als ik naar de gyn moet word ik zodra ik ontsluiting heb (of eerder, geen idee?) naar het ziekenhuis. Thuis is echt geen optie meer!

Hier weer niet vooruit te branden dus lekker op mijn gemak een beetje rommelen.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    @ Kirsten...Wat ben je toch een bikkel zeg!!!:D

5. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ja is ook zo, rust is het beste medicijn he., nou 3 kwart broodje op, echt superrr, voelt al een stuk beter., ff ontsmetten nu en dan weer lekker oude afleveringen van gtst kijken zo.,
    En me ietsjes laten vertroetelen door vriendjelief (A)! hahaha

@Mams: WOW jij weet inderdaad dat je zwanger bent., hahaha een paar hints is ook wel genoeg hoor lichaam., je hoeft niet meteen alles te krijgen! Hahahaha
    Over 's morgens een gehaktbal eten gesproken.,, JUMMM dat lust ik ook wel eens op de ochtend hoor., geen moeite mee haha

6. me83

me83 Niet meer actief

@vaddie.. ja das waar.. maar int ziekenhuis hebben ze gelukkig wel de nodige medicijnen mocht je een heftige bevalling krijgen(wat ik niet voor je hoop) dus das wel weer een pluspunt!

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: zo zie ik dat nog niet. Ga er vanuit dat ik een gewone bevalling heb en al die dingen dus niet nodig heb. En buiten mijn te hoge gewicht ben ik best gezond dus ze gaan kijken of op de poli onder begeleiding van de vk (in ieder geval iemand die ik ken) een optie is.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Hahahahahahahahaha Normaal gesproken kan ik niet eens een boterham wegkrijgen sochtends dus die gehaktbal is echt uniek:p

Ik weet het idd heel erg zeker, ik wist het al voordat ik ging testen.
    Voelde me vanaf 8DPO al anders...darmen ging protesteren, meer eetlust, vermoeid.

Ik hoop alleen dat het hierbij blijft hahahaha.
    Vorige keer had ik zooooo vreselijke maagzuur! Dramatisch gewoon.
    Was hele dagen melk aan het drinken en gele vla aan het eten(A)

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ooo maagzuur! Dat is zo vervelend.., bah, dat kan ook best zeer doen., hopelijk blijf je daarvan gespaard dit keer.,
    Ja brood lukt mij ook niet smorgens maar een cracker of vette hap.., no problem! Erg he? Haha

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahahahaha vette hap in de ochtend...bleeeeeeeeh

Vorige zwangerschap had ik een paar verslavingen waar manlief helemaal gek van werd.
    -Cracottes met jonge kaas.
    -combicrackers met eiersalade
    -bitterballen (wel een bepaalde soort die ze hier alleen bij een eetcafetje hebben...hij is vaak savonds laat voor mij op pad geweest(A))
    -kroketten

Oh en ik had de hele zwangerschap zin om een haring met uitjes te proberen terwijl ik dat echt ranzig vind hahahaha

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Nou ik moet zeggen dat t nog best meevalt toch., kroketten enzo hoor je wel veel ja.,

Pannekoeken op de ochtend!!! JUMMMM hahaha maar een engels ontbijt kan je me dan weer niet blij mee maken met die worstjes en spek enzo, maar een ei: heerlijk! Pannekoeken: Ben der gek op!!! Fruitsalade., ook giga lekker
    Ach ben altijd al een gek kind geweest hoor., haha

Ik lust bijv. echt geen kroketten en bitterballen, misschien wil ik die dan wel hebben, en vis lust ik ook echt niet dus ben benieuwd.,! Hahaha

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams GEFELICITEERDDD!!!! WAT LEUK!!!!! Ga je er na die gekke testen nog een digitale CB achteraan knallen? Lekker gek blijven eten hor, de komende 9 maanden mag het allemaal toch :p Met mate haha! Leuk leuk weer een zwangere!!!

Kirsten, fijn dat je weer een beetje kan eten! Vervelend he als ze net je kies eruit hebben hakken, zagen en boren?! Bij de vierde was ik het niet kunnen eten zoooo zat dat ik 2 uur na de ingreep al lekker aan de chippies zat! Mond was nog verdoofd dus voelde niks, beet wel af en toe flink op mn tong :p

Vaddie, hoop dat er mogelijkheden voor je zijn om een beetje een tussenweg te vinden tussen een thuisbevalling en in het zh met een gyn. Zal toch wel? Het is jou bevalling, dus je mag best een beetje brutaal zijn vind ik!

Zelf zou ik wel graag in het ziekenhuis willen bevallen eigenlijk. Mijn moeder schrok zich dood toen ik zei dat ik thuis zou willen bevallen, omdat er hier zo lang gewacht wordt met ingrijpen en er nog best wat bevallende moeders overlijden door bloedverlies. Nou is het wel zo dat bij mijn moeder de placenta niet wilde loskomen en ze deze tot 2x toe hebben losgetrokken en ze toen ontzettend is gaan bloeden, wat ze vervolgens haast niet konden stoppen. Voor haar was het maar goed dat ze in het zh was. Ze is bang dat mij hetzelfde overkomt en ik heb haar angst voor dit wel deels overgenomen *en bedankt* :p

MiniM en Wen mooie fotos meiden!!! 10 weken alweer zeg!! Het gaat zo ontzettend hard!!!

Hoe gaat het met de afvallende dames???

Mira, over een maandje naar de huisarts is misschien wel een goed idee. Het is toch raar met die testen. Misschien ben je tegen die tijd wel al ongi geworden of zelfs zwanger...

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha jaaaa pannekoeken en ei :D
    Heb vanmorgen een broodje gebakken ei gehad en een gehaktbal hahahaha.

Normaal vind ik kroketten en bitterballen ook heel lekker maar dan wel met mayo. En toen at ik ze zonder saus.
    Kroketten zelfs gewoon op de hand afhappen hahahahahahaah

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    OOHHH Mams, wat doe je me aan. Het water loopt hier in me mond. Wil nu niks liever dan een wit broodje goulash kroket met mosterd!!!
    AAHHHHHH!!!!!! wil het, wil het, wil het!!!!!!

en er zit hier niks in de buurt, om het even te halen.. AAHHHH!!

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen hahahaha ik heb het ook! Niet zwanger, maar wel ontzettend trek in een bitterbal of kroket!

Uiltje wat jammer dat je ongi geworden bent, wel gek dat er een pauze tussendoor zat?! Weer wat nieuws!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahahahahahaha WEN!!!
    Zwanger ofzo???

Ik zit nu aan de worstenbroodjes...dalijk ff naar de winkel...
    Pangasiusfilet halen voor op de bbq straks.

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    zwanger?? beetje maar hoor.. ;):)

Heb voor zo bruine boterhammen met smeerkaas liggen. Die smaken nu dus echt niet meer he, dat snap je zelf ook wel!! :p

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahaaha nee dat begrijp ik maar al te goed.

Vanavond slinger ik fijn de BBQ weer aan.
    Hamburgertje, worstje, speklapje, visje... stokbroodje kruidenboter..fruitsalade...jjummmm

19. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Voor vanavond houdt ik het op macaroni met veel kaassaus en een beetje gehakt., makkelijk door te slikken, weinig kauwen!
    Hahahahaha tijdens de verdoving lekker aan de chippies., ik heb het geprobeerd maar het ging gewoon niet., ik voelde mijn hechtingen trekken (blijkbaar de verdoving al iets te ver uitgewerkt) Had zo'n zin aan zoute chippies!! Hahaha
    Oo ik kom wel over als een snoepdoos nu, maar kan ook heel gezond eten hoor., ben ook gek op groenten hahaha
    @Wen: Is er niet ergens een snackbar die bezorgt? Ik zou het eens uitzoeken hoor.,:p hehehe

20. me83

me83 Niet meer actief

ik vind juist engels ontbijt wel lekker maar niet alles ervan hoor.. wel toast met witte bonen in tomatensaus .. jammiee!

mijn verslaving is chocolade!! liefst melk met nootjes:D

ik vind augurken en haring echt smerig.. hoop ook niet dat ik het lekker ga vinden als ik zwanger word.. moet er niet aan denken hahah

Deel Deze Pagina