Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Oooo wat balen zeg!! Maar gister wel tof dus.., Ik ben ook zo gek van Anouk., zo'n stoer wijf., Maar inderdaad dat rochelen is wel wat asociaal ja.,
    Hoe gaat het verder met je?

@hier: Manlief heeft oproepdienst deze week (vr-vr) en ja hoor hij is al vanaf half 6 weg en belde net dat hij bij de rotonde bij huis was maar dat ze hem helemaal rond moesten nemen, op naar breda! (dik anderhalf uur rijden!) Dus dat wordt een latertje vannacht., arme jongen! Verder gaat het wel hier, vanavond goed kunnen eten, maar nu wat meer pijn (veel gepraat vandaag :S)
    Vanavond het huis van mijn ouders helemaal versierd terwijl ze uit eten waren, leuk om te doen is dat., mijn schoonmoeder had me geholpen omdat mijn vriend dus weg was. Ze belden meteen toen ze terug waren, ze vonden het heel leuk! Morgen is het feest, dus ga maar op tijd pitten dan ben ik er morgen helemaal bij!!

2. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Verder gaat t wel goed met me hoor :) Met jou ook?? Lief dat je de boel versierd had!!

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik zag met 7 weken al een hartje en heb het toen ook al gehoord...
    veel plezier maandag..

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen meiden, wat hebben jullie een hoop gekletst..
    heb niet alles onthouden, maar wilde(zie boven) wel ff reageren op de hartactie

hier een slopende dag achter de rug..
    eerst tassen ingepakt, toen door naar de groothandel voor verf en een schaar, gelijk door naar schoonouders, daar geluncht, door naar schateiland en achter de kids aan lopen, door naar schoonouders, pannenkoeken voor de kids gebakken, kids onder de douche en in bed, toen zijn wij gaan gourmetten en na de koffie naar huis en mijn bed in.

helaas was die dag teveel voor mijn lijf, dus vanacht amper geslapen door de buikkrampen.. heb de wc wel 20x gezien.. nu vooral spierpijn en hoofdpijn.
    manlief is naar de kerk gegaan en ik ben thuis met de kids... normaal gaan we altijd met z'n allen...

oja, las nog iets over concert van guus, was mijn schoonzusje ook geweest.. die was zeiknat van de bier toen ze thuis kwam, maar was wel erg mooi geweest.

en concert by sea, balen dat tie niet doorging.. zwager was ook vrijdagavond geweest... had erg genoten begreep ik...

ik ga weer op de bank liggen...
    tot vanmiddag denk

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden.

Iedereen lekker vaderdag aan het vieren???

Manlief is hier alweer vertrokken. Zn cadeautjes gehad en nu in de bus naar frankrijk voor zn werk.

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen dames,

Mijn arme mannetje! Vannacht om half 3 kwam hij thuis van zijn oproep.., Dus die laat ik nog maar even liggen.
    Maar inderdaad vaderdus, dus rond een uurtje of 11 willen we toch echt naar zijn vader toe en dan vanmiddag het feest van mijn ouders!
    Mijn Wang is wat geslonken maar je ziet het nog wel., ik schiet niet meer spontaan in de lach als ik in de spiegel, dat had ik gister wel! Hahaha Ben alleen wat laat met mijn pijnstillers dus ja voel het nu wel even, maar het gaat prima:D

Ja Jannie dat zal inderdaad wat te veel van het goede zijn geweest! Rust lekker uit vandaag., Je man is er straks weer en dan kan hij de kids even bezighouden en jij lekker rustig aan doen toch..,

Jeetje Mams, wat doet je man voor werk als ik vragen mag? Die is veel naar het buitenland.., Heftig nu je weer in verwachting bent? Of ben je er al aan gewend?

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het valt wel mee hoor, hij is elke week weg.
    Hij is buitendienstmonteur en bouwt mestdrogers en luchtwassers op locatie.

Pfff ik word helemaal gek van mezelf.
    Gister een da test gedaan ,dun lijntje maar zichtbaar. Vanmorgen weer 1 en nu echt heeeel minimaal...(maar wel een lijn) ik heb helaas geen kv testen meer liggen dus kan niet nog een andere doen. Morgen maar weer ff nieuwe halen en dan hopen dat er wat meer zichtbaar is. Aaargh de onzekerheid!
    Nou zit ik nu ook nog maar op 12DPO...maar toch, ben zo bang dat het mis zal gaan als de testen minder duidelijk worden.
    Wat zijn jullie ervaringen met da huismerk testen??

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik heb alleen maar met k2v5 getest en met de jongens met CB.
    zou alleen testen van hetzelfde merk vergelijken..
    en deze vraag kun je het beste vragen n het testtopic...

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Ik ben helaas nog nooit een positieve test in handen gehad dus kan je niet helpen..,
    Vroeger was ik altijd voor CB digitaal., omdat ik duidelijkheid wilde maarja als je eenmaal echt bezig bent met zwanger worden en je wilt wat vaker testen is dat onbetaalbaar en nu heb ik ook wel vertrouwen in de kv2v5 en had eerst ook dipsticks van sensitest maarja alles negatief tot nu toe dus kan je niet helpen..,
    Ik denk dat je over twee dagen nog een keer moet testen meis, maar houdt hoop!

Ooo oke.., Nou hij is lekker de weekenden thuis toch? Dat is fijn..,

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wij gaan straks de vaderdagkadootjes doen..
    verder geen plannen.. bijkomen van gister, want ben morgen ook weer de hele dag op pad...

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hi is idd de weekenden lekker thuis gelukkig.

Ik weet dat ik niet van verschillende merken moet vergelijken maar ik heb ook nog van de kv van 2 dagen terug dus kan ik kijken of die dan donkerder is geworden.
    Maar dat doe ik dan morgen wel.

12. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Jannie rustig aan meid!!

Hebben jullie allemaal een vaderdag cadeau gehaald? Hier gisteren een misverstand tussen mijn mannetje en ik. We hadden dus geen cadeau! Alleen de supermarkt was nog open, dus daar maar douchegel en een Groningse worst gehaald. Dat vindt hij lekker, maar verder een beetje een suf cadeau. Drank drinkt hij niet.

Hier gisteren tussen de buien door Amsterdam verkend. Was leuk. 'S avonds nog bij mijn zus en gezin koffie gedronken op de camping. Daar hebben ze hun caravan staan. Wat een slecht weer zeg. Beetje balen voor ze.

Hier sinds gisteren licht bruin verlies. Inmiddels weet ik dat het betekent dat mijn ongi er over een dag of drie aankomt. Ronde 5 komt er dus aan. Balen , maar was te verwachten. We konden namelijk niet klussen rond ei, omdat mijn mannetje er niet was. Hopelijk is hij er komend ei wel.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Net gerustgesteld door mannetje (via de sms)
    Ik heb 6 positieve testen liggen...Ze zijn heel licht maar het is ook nog heel vroeg.
    KV,DA en predictor.. als 3 verschillende merken testen zeggen dat ik zwanger ben dan is dat zo..
    Snap ook niet waarom ik twijfel, de symptomen zijn zo duidelijk aanwezig..
    Loop mezelf gewoon gek te maken

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jammer Kwiebje...Hopelijk volgende ronde wel gelegenheid om te klussen

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik ben weerontwaakt na een avondje Guus Meeuwis. Was erg euk geweest! Helaas we in poncho wat het regende... Regen en bier;)

Nu behoorlijk gaar, lig nog lekker in bed. Zo nog maar ff mn ogen dicht.

Toen we gister thus kwamen het 'vaderdag'cadeautje gegeven, een kaartje en een fiep met papa is the best!
    Morgenvroeg hopelijk ons echte cadeau, de echo!

@mams, ik zou over 2 dagen pas weer testen. Hcg verdubbelt om de dag dus dan zou je test donkerder moeten zijn.

16. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Mams je lief heeft gelijk. Drie verschillende testen zeggen positief, dus lijkt mij ook duidelijk. Als je morgen of overmorgen weer test , dan zal de streep weer duidelijker zijn.

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Minim morgen echo! Leuk en natuurlijk ook spannend.

Ben wel een beetje jaloers hoor, hihi.

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Vind het ook leuk, maar ook heel spannend!
    Ga er vanuit dat ales oke is, maar ben toch nog een beetje onzeker.
    Als ik het hartje heb gezien en gehoord en alles er goed uit ziet ben ik pas gerustgesteld denk ik

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Morgen kan ik dan weer een kv test proberen..die heb ik gister en eergister gedaan.
    DA testen haal ik niet meer want dan blijf ik aan het turen..
    Ik probeer het op de foto te krijgen maar ze zijn zo ontzettend wazig, als dan de foto ook nog eens wazig is, dan is het helemaal niet meer te zien.
    Hoe zetten jullie de testen op de foto????

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    miniM wat is een fiep??

Deel Deze Pagina