Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams: Bedankt voor de tip, ik zal zo eens kijken naar mijn ovutesten vanaf het moment dat ik ze gebruikt heb (alles heb ik bewaard, maar daar waren niet echt knallers bij dacht ik). Verder alles opschrijven wat ik gebruikt heb aan pilletjes en niet via de HA is gegaan (Davitamon mama compleet en nu Puur mama van VSM en die Teunisbloem die ik een tijdje gebruikt heb). Ben echt zo benieuwd wat hij/zij gaat zeggen (hebben een praktijk met een vrouwelijke en een mannelijke dokter, dus geen idee waar ik langs mag komen)

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ mira, goed van je meis. Gelijk een afspraak bij de ha gemaakt. Schrijf indd goed alle data op . Meer kan je niet doen. Suc6 vamiddag. Dikke knuffel!

@ minim, ben zzzzoooooooooooooooo benieuwd :D

@Dees, logisch dat je onzeker bent. Maar we gaan er gewoon vanuit net als bij Jannie dat het bij jullie ook helemaal goed gaat komen.

@Jannie, je heb het maar druk meis. Wel aan jezelf denken hè! :)

En over raar dromen. Het is echt heel erg ik kan sinds in ik zwanger ben alleen nog maar over sex dromen :). Als het waar was wat ik allemaal heb gedroomd de afgelopen weken ben ik de grootste slorie van Dordt hahaha. Heb het al met Siemon van Nick&Siemon gedaan :$ ( nee, ben ECHT geen fan). Al me exen zijn al langs gekomen voor een avondtuurtje. 1 van mijn beste vriendinnen in vrijgezel, en die heeft een scharrel zeg maar. Nou die heb ik ook al te grazen genomen hahaha (nou is dat oom wel een stuk ;)). En vanacht had ja, je zou het bijna niet geloven prins Harry de eer om met mij van bil te gaan in het lege flessenhok van de supermarkt :$ hahahahaha, is toch niet normaal!!

Gelukkig staat manlief nog steeds bovenaan in me dromen! Maar het is toch raar... En hahahahaha durf het bijna niet te zeggen. T' is nog lekker ook hahahahaha:D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Whahahahahaha wen dat ken ik nog goed hahaha van de vorige x!
    Ben nog nooit van mn leven zo geil geweest als tijdens mn vorige zwangerschap hahahahahahaha.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zooo heb net de VK gebeld en heb de 19e juli mn intake :D
    De vk die ik aan de telefoon had is de moeder van een oud klasgenootje van me, en de vk die het begin van mijn bevalling heeft gedaan:) dus dat was weer ff een kippenhok aan de telefoon.
    Erg leuk!!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen en mams: phoe dacht al dat ik de enigste was die van die rare dromen heeft. Al hoe wel er bij geen andere mannen bij komen kijken maar dingen met batterijen. hahahaha Mijn man vond het heel grappig toen ik het vertelde.

Heel de ochtend (onverwacht) overleg gehad en zo weer eentje.

@Mira: fijn dat je al zo snel terecht kan. Hopelijk kan de ha je helpen of verwijst hij/zij je door.

Vandaag ook maar op mijn werk verteld. A.s. donderdag een uitje en heb me afgemeld en nou willen ze weten waarom. Wil er niet om gaan liegen dus maar gewoon verteld. (mijn directe leidinggevende zag het al aangekomen en vind het erg leuk voor mij, mijn hoofd vertel ik het aan het einde van de dag en die zal minder blij zijn)

Hier moe, veel pukkels en weer wat rugpijn. Wel ietsje minder moe als de afgelopen weken dus vanavond weer sporten.

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hhhahahaha nou over mn vibo's droom ik echt niet hoor:O

Manlief is erg veel weg dus die komen regelmatig te voorschijn voordat ik ga slapen.
    En dan komt er een land vol aan lekkere kerels voorbij als ik mn ogen dicht heb:p

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahahaha lekker hoor :p. Siemon en Harry zijn zeker de moeite waard hoor, kom je nog eens inspiratie tekort :D;)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Harry:S

Nee danke...hahahahahaha.
    Siem is te overwegen:p

Ik denk meer in de trend van Shemar Moore,Jared Leto,Jensen Ackles enzo...
    En nog een paar uit mn directe omgeving(manlief minder gelukkig mee hahahahaah)

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hahaha, goeie keus. Heb het helaas niet voor het zeggen in me dromen. Kan we betere verzinnen dan Harry en siemon. Las hier op het forum dat een meisje had gedroomd dat ze sex had met Osama Bin Laden :D

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    muahahahahahahaha Daar ben je ook mooi klaar mee:p

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Mams, Vaddie en Wen: Gaat weer goed hier he?! Nou, dat beloofd nog wat als ik zwanger ben. Ben benieuwd wie dat er dan allemaal in mijn droombed belanden :S

Oow, ik ben nu al zenuwachtig. Moet nog een stukje rijden voor ik bij de HA ben, dus over 40 minuten vertrek ik (is nog de HA waar ik bij mijn ouders bij zat en dat is in een dorp 15 - 20 min rijden). Gatsie, wil helemaal mezelf niet zo voelen, wat erg zeg!!! Ze bijten niet, zijn altijd aardig (voor zo vaak als ik ze zie ;)) en geven goed advies. Waarom voel ik me dan zo? Bang om te horen te krijgen dat ze niks willen doen ofzo?!?!

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: gaat goed komen! Zeker als ze jou een beetje kennen weten ze ook wel dat je niet voor ieder wissewasje naar hun rent. Denk echt dat ze je gewoon serieus nemen.

@Wen en mams: bij mij toch echt batterijen + mijn man natuurlijk. Maar heeft gisteren wel een leuke nieuwe combi opgeleverd. Normaal is vibo ook voor mij alleen. Maar samen is ook leuk spelen. hahahaha (man moet dit ook echt niet lezen, die krijgt een hartverzakking hihi)

Hier al weer moe. Vriendin smst net dat ze niet kan sporten. Geloof niet dat ik alleen ga. Maar drukke week voor de boeg dus proberen op tijd naar bed te gaan.

13. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, ik ben terug van de HA. Het was de vrouwelijke dus dan ben ik al iets meer op mijn gemak dan met de mannelijke van in de 60 ;)
    Begonnen met te zeggen dat ik meerdere vragen had. Na het verhaal en voorbeelden van ovutesten te laten zien en over de CB digitale verteld te hebben vroeg ze of ik ook zwangerschapstesten had gedaan. Ik verteld over de testen en dat ik soms het gevoel heb een schaduwstreepje te zien. Nu mag ik bloed laten prikken op HCG, LH en FSH dacht ik om te kijken of ik zwanger ben en hoe het met de rest van de hormonen zit. Mocht daar uitkomen dat ik niet zwanger ben, mag ik de GYN bellen voor een afspraak. Voor de GYN als een brief meegekregen met mijn verhaal (getyped door de HA).
    Wat betreft mijn vraag over PCOS en afvallen zei ze dat het mogelijk was dat ik dit had, maar dat ze dan vaker ook overbeharing zag en ik dat, op het eerste gezicht, niet heb. Mocht ik een afspraak bij de GYN krijgen dan mag ik dit bij de GYN aangeven als ik op gesprek mocht komen. Het afvallen mocht ik weer proberen, zelfstandig, aangezien een dietiste niet geholpen had en eventueel met ondersteuning van modifast of soortgelijke producten.
    Meteen gevraagd over mijn medicijnen, welke mag ik wel nemen als ik zwanger ben, wat liever niet en wat absoluut niet. Mijn medicijn voor acute benauwdheid mag van de HA wel, dus daarvoor hoef ik dan geen nieuwe te krijgen, de ontstekingsremmer liever niet en nu ook al proberen zo veel als mogelijk te minderen (gebruik die eigenlijk alleen als ik verkouden ben omdat ik dan weet dat ik echt last van mijn astma/bronchitis ga krijgen) en de pillen voor de hooikoorts die ik nu gebruik moet ik ook echt gebruiken als het niet anders kan (wat ik nu ook al doe).

Wat ben ik opgelucht zeg! Binnenkort dus even bloed laten prikken. De dag nadat ik heb laten prikken kan ik de assistente bellen voor de uitslag. Nu mezelf even over die prikfobie heen zetten (stap 2) ;)

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Daar ben ik dan!
    Wat een geweldig gevoel! Ik ben zoooo blij, zo trots, door het dolle!
    We hebben ons kindje gezien!

Hij/ zij is 4,1 cm groot en ben 1 dagje vooruit gezet. Nu dus 10 weken en 5 dagen. En was ook lekker bewegelijk!

Ook hebben we het hartje gezien en gehoord! Geweldig!

Mijn gevoel nu is eigenlijk niet te omschrijven maar ben zo ongelofelijk trots!

Hier vast een foto van ons wonder!

15. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Minim: Wat leuk om te zien. En vooruitgezet ook, lekker hoor. Weer 1 dag dichter bij jullie wondertje :D Mooie foto trouwens!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Minim, wat heerljk meid!!
    En wat een pracht echo:D

Mira, Goed gedaan meid!
    Morgenochtend meteen gaan bloedprikken.
    Het is zo gepiept en stelt echt niks voor!
    Hoe eerder je dat doet, hoe eerder je duidelijkheid hebt!

17. me83

me83 Niet meer actief

@minim.. wow wat duidelijk al he!!! gaaf hoor.

@mira.. wat fijn zeg dat ze je ook gelijk serieus nemen met alles en dat je gelijk geholpen word.. hopelijk snel meer duidelijkheid met de bloedtest!! ps ik kan ook niet tegen naalden! succes !

@hier.. word mijn ovu testje weer wat minder al. dus waarschijnlijk zat of zo ei gehad.. toch geen knaller gehad ook.. dus nu maar wachten.. hoop maar dat ie raak was,,heb alleen woe en vrij geklust.. weekend hadden we een feest thuis dus was het hele weekend te moe en te brak om te klussen.. toch vanavond maar ff een na klusje doen.. je weet maar nooit hahaha.. de ovu testen waren hetzelfde 3 dagen lang.. vrij zat en zon.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: fijn dat je ha zo begrijpend was. En dat prikken stelt echt niks voor. Gewoon zeggen dat je het een beetje eng vind, dan houden ze daar rekening mee.

@MiniM. Mooie echo. Heel duidelijk. Logisch dat jullie zo trots zijn.

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    miniM, mooie echo meis...

mira, fijn dat je zo'n fijn gesprek had en dat er gelijk actie word ondernomen..

hier zo koken en daarna 1 klantje..
    en dan lekker vroeg bedje in..

zal vast nog mensen vergeten zijn... sorry... hoofd als een vergiet... zwangerschapshormonen.. oeps...

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Mira: Wat fijn dat het zo meegevallen is :) Nu nog een klein prikje en dan weet je weer wat meer! Ook goed dat je gelijk heb gevraagd hoe het zit met je medicijngebruik!

MiniM:eek:oooooooooh.... ben er even stil van.... zo mooi hè, een echo... echt al een klein mensje... vind het toch altijd apart dat dat in onze buik kan groeien :) Geniet ervan meid... Ik gun het je van harte....maar ben ook stikjaloers :D

Hier nog geen tekenen van een eventuele ovulatie. Ovutestjes zijn duidelijk negatief en tot nu toe nog geen vruchtbaar slijm gespot.
    Word weer een lange cyclus vrees ik...Ben er niet verdrietig of ongerust over...weet waar het door komt. ;) Maar ik voel me wel een beetje ongeduldig. Ik hoop vurig dat ik toch een eitje mag hebben deze cyclus. Ben tot nu toe 7.5kg afgevallen, dus hoop dat mn cyclus stilletjes weer op gang komt, en mijn volharding beloond word :)

Deel Deze Pagina