Whahaha wat lees ik nou allemaal? Wat denken jullie aan maffe dingen zeg.,! Misschien krijg ik dat ook wel., maar kan t me nu nog niet voorstellen, hahaha @MiniM: WAUW Wat een mooie echo!! Superrrr Kan me voorstellen dat je helemaal hoteldebotel bent., Geniet ervan meis.., @Mira: Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad en serieus genomen bent.., Hopelijk heb je gauw wat duidelijkheid. @Hier: Vandaag een zware dag gehad op t werk, het viel me niet mee., zit normaal gesproken de hele dag achter de kassa en dat was geen pretje nu. Net heb ik gegeten en nu gaat het wel goed.., (moet gewoon niet teveel kletsen) Vriendjelief heeft WEER een storing dus weer laat thuis.., Verder heb ik steeds slijmverlies, maar geen stroperig slijm ofzo maar meer stukjes ofzo, elke keer als ik naar het toillet ga zit er iets mijn ondergoed (sorry voor de details), het is heel erg wit en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet., Als ik een cyclus heb van 37 dagen kan ik dinsdag testen., maar het is steeds zo onregelmatig dus ik ga van het weekend een testje doen als ik nog niet ongi ben en anders wacht ik tot woensdag., hopelijk wordt ik niet ongi deze maand en ben ik eindelijk ook op roze!!!
Wooow MiniM wat n groot kindje al ineens he Vergelijk t dan met die van ons hoor Dan is die van jou 2,5 cm groter haha. @ Dromenland: Ik had vannacht gedroomd dat iemand m'n polsen doorsneed en vervolgens de boel in de fik stak :S Minder sensueel/erotisch!!!! @ Hier: pffff... wordt zoooo moe van mezelf, vooral van die hormonen. gisteren 2x op 1 dag ruzie met m'n vriend Puur omdat ik niks kan hebben en alles n druppel in de emmer is.. echt vermoeiend hoor!!
@minim, geweldig!! Wat mooi, ik zit ook helemaal te glunderen. Ben blij voor je, super! Nog 2 dagen, puffff. Kan niet wachten. @Mira, fijn dat ze je serieus hebben genomen. Spannende tijdens meis! Knuf!! @Tina, you go girl 7,5 kilo! Super!!
OEPS! T een en ander vergeten.... @ Mira: Goed dat je naar de HA bent gegaan! Ik ben best benieuwd hoe t afloopt.. ik hoop goed.. Knuffel!!! @ Mams: Je testfoto bekeken, nu istie wel duidelijker ja!
Wel he stampertje!! Rot zeg van die nare dromen Pfff ik heb nu al nesteldrang hahahaha Bevind mij nu op de toekomstige babykamer(nu nog computerkamer) Er stonden nog allemaal dozen enzo en die heb ik allemaal naar de zolder gebonjourd en ben nu flink aan de poets. Heb ook al bedacht hoe het moet dan straks met de pc(op onze slaapkamer in een dichte kast) en heb al bekeken welke meubels we dan moeten halen en dat de tv verplaatst moet worden naar een plek waar nog geen stopcontact is en hoe we dat dan moeten gaan verleggen hahahahaha Ik draaf al helemaal door
Klink inderdaad als serieuse nesteldrang.,! Mijn ouders vroegen laatst waarom ik de kleinste kamer als salonnetje gebruik en niet de grotere kamer, we zijn voorlopig toch nog maar met zijn tweetjes en bla bla., ik dacht ooooo hoe ga ik dit nou doen? Ik wil eigenlijk die kamer al inrichten en ben nog niet eens zwanger! (of misschien wel...,,) Hahahaha Heb gewoon gezegd dat alles daar al stond en dat ik het wel prima vind zo..,
hahahahaha ja zie je daar maar eens uit te redden Mijn moeder zit ook al boordevol vragen, en ik wil het haar dolgraag vertellen. Maar manlief vind dat zijn moeder het dan ook moet weten maarja die is op vakantie totdat we 12 weken zijn en om ze nou te bellen vind ik ook zo onpersoonlijk. Maar ik kan het echt niet zolang voor mn moeder verzwijgen:O Hoe los ik dat nou op??
Je moeder vertellen wanneer je het niet meer voor je kan houden en dan tegen haar zeggen dat ze tot 12 weken echt helemaal niks mag zeggen of laten merken ook niet aan je man omdat hij wilt dat ze t tegelijk weten maar jij het niet meer voor je kon houden (misschien ietsjepietsje gemeen maar soms kan je niet anders). Mijn vriend heeft liever dat helemaal niemand het weet tot 12weken ook mijn beste vriendin niet en ook mijn schoonzus (zijn zus) niet maarja Kylie zit hier ook op dus dat kan gewoon niet anders en Kylie weet dat ze tot wij t vertellen niks moet zeggen.,
tina, super al zoveel kwijt! dromen... hier wel veel dromen maar zeker niet erotisch.. meestal puur practische dromen.. mams, heerlijk dat fantaseren over hoe alles moet komen te staan.. hier logeert mijn broertje nog tot 23 sept. op de aanstaande babykamer, dus gaan daarna die kamer pas aanpakken.. maar wil eigenlijk voor die tijd de hal en onze slaapkamer ook gedaan hebben(incl. nieuwe meubels) betreft vertellen, snap dat je niet nog 8 weken wilt wachten.. kan je haar niets sturen? bvb een leuke videoboodschap ofzo?? je zou dan bvb met 8 weken een echo laten maken en die opsturen??
Hmmm ja dat is natuurlijk ook nog een idee. Maar ik vind het zo lullig overkomen, zo van: eigelijk had ik het je nog niet willen vertellen maar omdat ik het anders ook nog niet aan mn eigen moeder had mogen vertellen...Bij deze! Snapje???
Ik zou echt me mond niet kunnen houden tot 12 weken. Hier wisten ze het dezelfde dag al. Natuurlijk vertel je het ze liever persoonlijk. Maar als ik moest kiezen, tot 12 weken me mond houden of even bellen. Zounik ze gewoon even bellen. Is toch veel ste leuk om voor je te houden.
Ja maar dat hoeft natuurlijk niemand te weten dat je het je schoonmoeder nog niet had willen vertellen., ik zou er gewoon nog even over nadenken tot de eerste echo of met je man kletsen wanneer hij het het liefst wilt vertellen en dat jij het waarschijnlijk niet tot 12weken voor je moeder kan verbergen.., Daar komen jullie vast wel uit..,
mn moeder loopt nu al te vissen. Ik ben gestopt met roken, ik bob alle komende feestjes en nog meer van dat soort dingen. Dus verbergen kan ik het echt niet lang meer hoor:O
Haha nee dan lukt het niet.., Ik heb nooit gerookt en qua bobben ach dat doe ik al wel heel vaak en ik heb snel en vaak blaasontsteking dus dat kan ik ook zeggen hahaha Maar lastig is het wel..,
Dat is het zeker. En ik wil het haar ook zo graag vertellen maar durf het gewoon niet...want dalijk word manlief boos.
Daarom is het verstandig als je even een gesprek aanknoopt met je man dat je het idee hebt dat je het niet tot week 12 verborgen kan houden voor je moeder., dat je nog niks verteld hebt omdat je hem niet wilt passeren maar dat je graag een oplossing wilt bedenken met hem..., hij begrijpt het vast wel., het is je moeder.,! Hoe is het eigenlijk gegaan bij de eerste zwangerschap?
Bij de eerste zwangerschap hebben we het beide ouders verteld rond 6 weken. Maar nu zit schoonmoeder dus tot augustus in de sleurhut in scandinavie.... En ik wil het niet over de telefoon vertellen...
Nee want ze werken met internetcafe's dus skypen is sowieso geen optie...een videoboodschap misschien wel maar dan weet ik nog niet of de pc die ze gebruiken de boodschap kan openen??
@Tina: 7,5 kilo al kwijt! Jeetje zeg wat veel al in zo'n korte tijd. Knap hoor. @Mams: zal toch moeten kiezen. Man omkletsen en het gewoon lekker je moeder vertellen. En schoonmoeder toch via foon? Hier even met de laptop op schoot. Hele drukke dag gehad. Morgen weer een drukke dag. Eerst om 9 uur in het ziekenhuis zijn. Krijg ik fijn mijn ondertanden weer terug. Daarna meteen door naar mijn werk en werken tot 19.00.