Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

Ze zijn je verplicht vrij te geven hoor voor bezoekjes aa vk, gyn enz. Ik zou echt hemel en aarde bewegen om te gaan. Doe er bijna een moord voor om eerder te mogen. Dit komt toch niet door je angst hè lieverd??

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    NOD lijst:

6 juni
    - Kylie1986 (+/-25 dagen?, 1e ronde na MA, 1e kindje)
    13 juni
    - Skaya (43 dgn?, 4e ronde, 1e kindje, 22jaar)
    14 juni
    - Essie09 (38 dagen?, 4e ronde, 2e kindje, 28 jaar)
    17 juni
    - Kwiebje (30 dagen, ronde 4, 1e kindje, 31 jaar)
    18 juni
    - Mams136 (27 dagen, ronde 3 , 2e kindje, 23 jaar)
    21 juni
    - Uiltje (32? dagen, ronde 3, 1e kindje, 29jaar)
    28 Juni
    - Me83 (27 dagen, ronde 3 , 1e kindje, 27 jaar)
    - Kirsten (gegokt op 37dgn, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar)
    ?? September
    - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar)

ZWANGERLIJST:

- Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde
    - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde
    - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo
    - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK
    - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK
    - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde.
    - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde
    - Kylie1986: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na MA

VERWARRING/BAAL-lijst:

- Mira85 (ronde 1: vanaf 10 april, 1e kindje, 26 jaar)
    - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar)
    - deesjedees(ronde1 na mk mei2011, 1e kindje, 25jaar)

3. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Zo, net mijn nod toegevoegd.
    Begin allemaal al last van kwaaltjes te krijgen. Mijn borsten zijn heel gevoelig, ben misselijk, moe en moet veel plassen. En ook heb ik van die aders op mijn borsten (wist niet dat dat ook een zwangerschapsverschijnsel is). Het is natuurlijk wel heel vroeg om al van allerlei dingen last te hebben. Misschien denk ik het ook maar. Bij mijn zoontje had ik pas met 6 weken mijn eerste zwangerschapskwaaltjes.

@ Mams: Beterschap met je kleine ventje. Is altijd zo zielig hè als ze ziek zijn. Mijn zoontje heeft afgelopen winter een tijd lang een puffer moeten gebruiken. Hij zat zo vol met slijm dat ie steeds moest overgeven (hij had bronchitis). Zo zielig. Gelukkig heeft ie hem nu niet meer nodig. Die kleintjes pikken een verkoudheid meteen op helaas.

@jannie: Mooi buikje krijg je al. Ben jaloers. Hopelijk is het deze ronde bij mij ook raak.

@Wen29: Was bij mijn zoontje ook zo ontzettend moe. Het is een hele andere vermoeidheid als anders. Je bent gewoon chronisch moe eigenlijk. Bij mij was het gelukkig met 10 weken zo goed als weg. Ik had toen als tip gekregen (van een collega) om multivitaminen voor zwangeren te slikken (gravitamon). Was binnen 2 dagen van die extreme vermoeidheid af. Weet niet zeker of het door de vitaminen kwam of dat het sowieso minder was geworden. Maar multivitaminen kunnen nooit kwaad.

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @essie, ik slik de multivitamine van de etos. De zwanger zijn tabletten. Daar ben ik zaterdag naar overgestapt. Zou ook moeten helpen tegen vermoeidheid. Ik kijk het even weekje aan. Anders ga ik iets anders proberen. Hoor ook goede verhalen over davitomon.
    En op advies van de vk paar glazen roosvicee ferroo per dag drinken.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier gaat het niet geweldig, maar ja we moeten verder.
    Ga me nu maar op het afvallen storten.
    Vanmorgen een uurtje gesport. ff mijn ei kwijt.
    Morgen wegen. ben benieuwd.

Hier nog steeds geen tekenen van een ei. We wachten dus maar weer rustig af.

6. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Essie: Nog welkom trouwens :$

@ Wen: Ooooh dat je dat volhoudt nog een week extra wachten pfff...:p

@ de rest:

Hier alles in orde, moeilijk om op mn werk mn mond te houden :S
    Al volop bezig om de zolder leeg te ruimen, zodat we ruimte kunnen maken in de kinderkamer :D heerlijk... Hoop zo dat de andere dames ook snel mogen volgen!!!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wen, ik heb de testen ontvangen.
    Heb er net meteen 1tje gedaan en er staat een mooie duidelijke 2e streep op dus mijn ei is in aantocht.
    Dan kan ik toch op het wachtbankje en is deze ronde niet verloren :D
    We zullen het zien over 10 dagen!

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ja dames...dit kan dus niet hè...zomaar opeens verkassen!:D
    Ben net terug van mn weekendje :) heerlijk uitgerust :)
    heb snel een beetje bijgelezen maar weet niet meer op wie ik nu wou reageren... :)

Hier in ieder geval nog steeds ongi. Pffff eerst word ik niet ongi, en nu houd het niet op...wat een geklooi met mijn lichaam....maar we blijven positief. Het enige wat niet zo positief is, is de weegschaal. Heb me dit weekend laten gaan...ben benieuwd wat de schade morgenvroeg is ;) maar morgen begin ik weer te shaken.

Ow, ik zie trouwens dat ik van het nodlijstje gedonderd ben... zal me er straks weer even opzetten :)

9. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Tina: Weet jij wanneer fleurop uitgerekend is? Die staat er ook niet meer op !

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wen,m ik zie dat jij ook pas 'laat' je echo hebt...
    Ik had vandaag de vk gebeld of het niet iets eerder mocht maar ze willen echt tot dan wachten... Jammer! KAn zelf al bijna niet meer wachten....

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: nee. En als ik het vraag krijg ik er ook echt wel vrij voor. Maar ik wil nog niet dat ze het weten. En het was ook echt midden op de dag. Aangezien ik 1,5 reistijd heb (enkele reis) kan ik ook niet even tussendoor. Heb ook niet echt een begripvol hoofd van de afdeling dus ze krijgen het pas echt met drie maanden te horen. (2 directe collega's weten het wel)

Nou ziekenhuis viel vies tegen. Zit de komende 15 dagen zonder ondergebit. Heb nu dus onder alleen 5 zilveren dopjes. (op mijn implantaten) Ik baal er zo van. Het ziet er niet uit, praten gaat weer niet lekker en eten word helemaal een flinke opgaaf. Krijg al zo weinig naar binnen..........
    Zou de komende 15 dagen in bed blijven liggen een optie zijn?

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nou, vanmiddag m'n plas opgehouden, weinig gedronken.
    Helaas omo-wit.. Heb voor de zekerheid nog een ovutest gedaan, voor het geval de LH de posi test veroorzaakt heeft, was zo negatief als het maar zijn kan.
    Nu maar wachten tot ik ga vloeien/ongesteld wordt..
    Een vroege miskraam dus waarschijnlijk.

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @vaddie, beterschap meid!!

@minim, ja jammer is dat hè, ik kan echt niet wachten. Tel de dagen af..:)

@stampertje, denk dat je vaddie bedoelde. Ik heb 22 juni savonds onze echo. Als ze nu bellen, me je mag komen. Spring ik gelijk van de bank :p

@mams, fijn dat je ze hebt ontvangen.

Hier weet bijna iedereen al een tijdje dat we zwanger zijn. Hebben het niet zo langnvol kunnen houden :). Het maakt ons ook niks meer uit, iedereen mag het weten. Mocht het toch nog fout gaan. Wil ik er ook over praten.

14. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Daar ben ik weer ;)

Ik had een vraagje, net nieuwe ovutesten binnengekregen (door hemelvaart een beetje vertraagd) en gelijk een gedaan. Hij staat in mijn album, die blauwe met LH erop. Ik sloeg na 5 minuten achterover van het resultaat... Is dit nu positief of komt dat eraan? Gisteren druk geweest en geen tijd gehad om te testen, dus geen vergelijkingsmateriaal. Gisteren al geklust en vanavond weer waarschijnlijk ;)

15. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Kylie, verdomme meis. Wat rot voor jullie weer. Sterkte!

@Mira, is die donkere je contolestreep of je teststreep?

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Kylie: Ik lees nu je berichtje pas, wat ontzettend vervelend. Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn en deze keer alles goed gaat! Knuffel!!!

Wen: Links is de controlestreep (ik denk dat je die de donkere noemt) en rechts is de teststreep.

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Dat gaat het de goede kant op, hij is nog niet knalpositief. Maar morgen of overmorgen dan wel denk ik. Fijn hoor!! Klussen maar...:)

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Wen: Ja, gelukkig. Dan ben ik dus echt niet gek. Al aan mijn man laten zien, zo van 'Kijk nou eens?!?!'. Hij zei ook al 'Klussen vanavond ;)'. Dus we gaan er helemaal voor :D

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mira, ik vind em positief!
    De mijne zijn nooit knaller dan dat!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie, wat vervelend, zonder ondergebit!
    Hoe doe je dat met eten enzo dan??

Ik heb een foto in mijn album gezet van mn ovutest van vandaag.
    Beetje wazig maargoed. Om het album te kunnen zien moeten we wel ff vriendjes worden(A)

Deel Deze Pagina