nee, dat heeft mijn lichaam zelf opgenomen..(had hij ook verwacht) kleintje was 2,7 cm groot en laag lekker met de armpjes te zwaaien was weer helemaal verliefd!!!
Mira: Ik ken het gevoel. Ik hoop dat je bloedtest je nog meer duidelijkheid geeft. Kirsten: Meid, ik heb met je te doen. Ik herken die nieuwsgierigheids-spanning Pfffew, moet er niet aan denken dat ik over 2 maanden pas naar de gyn mag. Ik probeer er ook helemaal niet aan te denken. (Al moet ik toegeven dat ik heel internet afspeur naar een homeopatisch middeltje tegen pcos ) en probeer me ook heel erg bezig te houden met het afvallen natuurlijk. Nu we met onze huizenjacht bezig zijn, gaat de tijd gelukkig ook wat sneller. Ben ik tenminste ook met andere dingen bezig Maar straks weer een ovutestje uit de kast trekken. Volgens mn banner zou ik vandaag moeten ovuleren... Hmmm....ik weet nu al dat mn test negatief gaat zijn, maar wil me achteraf niet de vraag stellen...zou ie toen wel positief geweest kunnen zijn?... hoe bedoel je...ik maak mezelf gek
je hebt alle reden om jaloers te zijn meis... gun het jullie ook zo... hoop dat jullie snel volgen!! ALLEMAAL!!!
Wauw Jannie!! Wat een mooie echo.,!! Ziet er goed uit.., Lekker op een roze wolk nu zeker? Leuk hoor.,!! Hier ook wel een beetje jaloezie hoor.., hahaha Maar dat is gezond geloof ik..,
Jannie: Heb de foto's zitten kijken: Wat super mooi meid!!! Je hebt vast liggen genieten van die echo. Heel erg gaaf Tina: Ik herken die jaloerse trekjes wel, zou het ook zo graag willen!!! Eerst maar eens het bloedonderzoek afwachten en dan een afspraak bij de GYN maken voor onderzoekjes. Hopelijk snel duidelijkheid!
@Jannie: mooi. Nu weer even flink wat geduld hebben voor een volgende echo. @Tina en Mira: snap wel dat jullie jaloers zijn. Maar onthoud: ook jullie tijd komt! En hoe clichee het ook klinkt: probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Er zijn gelukkig nog heel veel andere mooie dingen in het leven. (is natuurlijk allemaal makkelijker gezegd dan gedaan)
Supergaaaaf Jannie Ik heb 28 juni een echo in Rdam Erasmus. En daarna 15 juli de 12 weken hier in ons stadje Weten jullie wie er goed pendelt op geslacht en wie snel reageert?? Vind dat pendelen toch wel grappig om uit te proberen ps: We gaan naar blz 100
thanks meiden... ben zo gelukkig, neem de misselijkheid en moeheid dan wel voor lief... net ff een buikfoto gemaakt... niet schikken hoor...
WOW! Blij dat je me hebt gewaarschuwd jannie! Jeetje., en dat voor nog geen 10weken.., Nou dat beloofd wat! haha.., Snap dat je helemaal happy bent.., GENIET!!
@ Jannie, super mooie echo. Fijn hoor! En ook al een super mooie buik! @Kirsten, Hier een overzichtje van de echo prijzen bij ons in de buurt. Prijzen - Echopraktijk Drechtsteden Hier, vandaag een dagje weg geweest met me zwagers. Mij moeder maakt naast ons werk ook keramiek beelden. En af en toe ga ik er ook eens een dag naar toe. Lekker dagje crea bea. Met me zwagers dus. Me schoonmoeder wilde graag een beeld van mij en mijn vriend. Dus heb deze vandaag gemaakt met al een bolle zwangere buik erop. Hij is echt super mooi geworden, ben er best beetje trots op. Zal hem morgen wel even showen. Wel raar, ben sinds 2 dagen echt niet te genieten. Terwijl ik al weken uitkijk naar de echo. Ben gewoon even mezelf niet. Heel naar vind ik dat. Ben natuurlijk wel blj, maar er hangt gewoon een donderwolk boven me hoofd. En ik krijg hem niet weg. Is niks voor mij...
@ Jannie, ik zag trouwens onder aan jou echofoto 'vaginaal' staan. Lukte het nog niet op je buik dan?
Wen dankjewel.., weet ik een beetje waar ik op kan rekenen.., want dat wil ik ook wel.,! Wat leuk zo'n beeld.., ben heel benieuwd met je buikje erbij leuk hoor!!!
Wen ik had laatst ook een paar van die baaldagen, maar voldoende rust en een mooie echo laten je je weer helemaal goed voelen! Dus dat komt goed morgen!!! Mijn echo was eerst uitwendig en daarna ook vaginaal. Veel beter en scherper beeld en viel 100% mee hoor! Truste meiden!
@ jannie, mooie echo hoor. En je buik is ook flink gegroeid. @ wen, veel plezier morgen bij de echo. Wel showen he. @ kinderen, Ik heb altijd gezegd dat ik moeder wilde worden. Heb altijd gezegd dat dit rond mijn 30ste zal zijn. Hopelijk komt dit niet uit.En ben ik eerder moeder. Heb ook altijd geroepen dat ik tot mijn 25ste thuis blijf wonen.Ook niet waar gemaakt. Woon samen en ben getrouwd. @ hier, Vind het steeds spannender worden. Heb niet het idee dat ik zwanger ben. Heb nu ook wel zoiets niet te veel mee bezig zijn. Komt hopelijk vanzelf goed. Lust wel sangria van de zomer op vakantie. Hi hi
Knap als je het kan hoor Dees., ik zeg het ook steeds niet teveel mee bezig zijn, maar ondertussen.,! Heb zelfs wel eens gedacht of ik moet stoppen met het Forum, maar vind het zo lekker om er over te kletsen enzo.., dus ja ik zie het wel, ook mensen die er wel mee bezig zijn worden vast zwanger., haha..,
@Jannie & minim, maakt mij niet zo uit hoor. Maar was benieuwd. Sorry hoor meiden, ff zeuren. Ben versleten. Heel de nacht familie mug op bezoek gehad. En alleen maar nachtmerries en rot slapen. Maar vanavond de echo . We hebben hem pas laat na me werk om 18.10. Daarna gaan we samen een hapje eten. Dus hoop dat het daarna nog lukt om iets te laten weten. Anders gelijk de volgende ochtend. @Dees, ik heb ook altijd gedacht en gezegd dat ik rond me 30 zwanger of moeder zou zijn. Nou bij mij is dat gelukt. Jij hoopt iets eerder, komt goed hoor!! En ik vind het heel knap hoe je er mee omgaat, en dat je het een beetje los kunt laten. Lekker sangria indd..
oo wat spannend Wen! De hele dag nog wachten maar daarna wordt het wachten beloond.., ben super benieuwd. Geniet van ja avond er staan mooie en gezellige dingen op het programma..,