Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Nou dan werken we maar eens een middagje wat minder, schrijf het maar lekker van je af hier.

2. me83

me83 Niet meer actief

oh dees ik kom op een goed idee.. kan je niet bijv een soort van ceremonie houden? schrijf een brief voor de kindjes die je verloren hebt..je mannetje natuurlijk ook.. lees het daarna voor mekaar voor en ja.. wat je dan wilt.. verbranden ,begraven,ergens apart bewaren.. laat ballonnen op in de zin dat je ze terug stuurt naar de hemel.. miss heb je er wat aan.. doe het zoals het goed voelt voor jou en je man!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Me, dat is wel een heel goed idee!
    Mooi ook.

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: en misschien eens een afspraak maken met een maatschappelijk werker/ psycholoog. Dan kan (moet) jij je verhaal kwijt en hij/zij en kan ze misschien ideeen aandragen zodat jij beter met je man kan praten. Dat je emotioneel niet lekker bent is niks om je voor te schamen hoor!

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ me, is wel een goed idee. Wil het graag afsluiten. Was nog maar zo kort zwanger. Maar alles in mijn lijf zei dat ik zwanger was.

@ wen, die vlindertuin vind ik wel een goed idee. Ga er eens naar kijken.

Hier staan de sluizen goed open. wist niet dat je zoveel tranen had zeg

6. me83

me83 Niet meer actief

@dees.. geeft toch niks..lekker laten gaan.. is juist goed..

ben al blij dat je wat adviezen van ons een goed idee vind.. hopelijk kan je er dan makkelijker over praten en heb je wat meer afsluiting !

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ben al blij als we je maar een klein beetje kunnen helpen. Vind het ook een heel mooi idee van me.
    Maakt niks uit of je nou kort zwanger was of niet, zwanger is zwanger. Kijk hier eens: www.vliegendelantaarns.nl

wij hebben dit gedaan na het overlijden van me vriend zijn opa. Was prachtig, hadden allemaal een wens op de lataarn geschreven.
    Schrijf er beide iets moois op, en laat ze op een mooie zomeravond gaan straks..

8. me83

me83 Niet meer actief

ohh wen wat mooi.. bij de foto's van de lantaarns al helemaal kippevel als ik er aan denk om er 1 op te moeten laten

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Zou wel in de auto willen springen, om je een knuffel te komen geven. En met een flinke pot thee, even goed met je te kunnen praten.

10. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Meid...die gevoelens zijn helemaal niet raar hoor! Ik herken ze stuk voor stuk. Het enig verschil tussen jou en mij is dat ik over het algemeen een heel gesloten persoontje ben. Manlief merkte aan mij ook dat er iets niet ok was, maar ik wou hem niet vertellen hoe moeilijk ik het soms had...pff je moet eens weten hoe vaak ik heb lopen janken onder de douche...en mijn excuus voor rode ogen...zeep in mn ogen:) Ik weet het, het klinkt misschien heel stom. Maar dat lucht voor mij soms wel op. Mn mannetje heeft heeeeeel vaak gevraagd hoe ik me voelde na mn bbz, en dan reageerde ik ofwel heel positief of wel heeeeeel kattig. Pas op het moment dat ik helemaal brak, had hij door hoe hoog het zat bij mij. Heb nog nooit zo hard gehuild, mezelf zo mentaal voelen breken... Heb het soms nog heel moeilijk hoor...dat verdriet moet echt slijten...en de pijn ook...
    Volgende week zit ik 5 maanden na mn bbz-operatie, en nog steeds denk ik er dagelijks aan terug. En nog steeds doet het pijn. Maar ik laat mezelf toe om die pijn te voelen.
    Jaaa, ik kan hier heel happy en vrolijk en positief klinken, maar heb ook mijn donkere momenten;). EN DAT MAG! Ik merk ook sinds ik mezelf toelaat om af en toe verdrietig te zijn, ik op andere momenten veel positiever kan kijken. En de verdrietige momenten minder en korter worden. Daarom meid...laat jezelf even helemaal gaan bij je mannetje (en hier natuurlijk). Als hij niet weet hoe jij je voelt kan hij ook niet gepast reageren. En anders mijn tip: hup onder de douche en brullen maar!;)

11. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    wel prachtig om te doen. Zal er eens over na gaan denken.
    Ga nu even voor de tv hangen. Even mijn gedachten op iets anders proberen te zetten

12. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hallo meiden!

Hier ben ik dan weer...40 pagina's...pfffff :)

@Mams: heeeeeeeel erg gefeliciteerd!

Leuk om te zien hoor al die mooie echo's, maar ik ben eerlijk en zeg er meteen bij dat ik in de "dat wil ik ook"-modus zit, dus het ook wel moeilijk vind. Ben namelijk weer ongie geworden en vind het moeilijk om de hoop en het geloof in een goede afloop niet te verliezen.

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Ik wil de hele periode ook afsluiten...maar met een mooi sieraad. Ben er nog niet helemaal uit hoe en wat ik wil, maar wil wel iets symbolisch hebben voor mijn vlindertje :)

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    OOhh dat vind ik ook heel mooi Tina, als dat is wat je wilt, komt dat vanzelf op je pad. Dan loop je er opeens tegenaan. Kan je niet naar opzoek gaan.. heel mooi!

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Dames, het word tijd voor een groepsknuffel en een heeeeeeeeeel grote doos Kleenex geloof ik! :)

Wie haakt bij me in?

16. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    ik haak in

17. me83

me83 Niet meer actief

ik ook!!!! knuff!!!!

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ik haak ook in, zat net ook al te huilen toen ik die site van de lantaarns opzocht, en het idee dat Dees zo'n lataarn voor d'r vlindertjes op zou laten. Maar denk zeg maar niks. Maar nu er een groepshug met kleenex is doe ik graag mee.....

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik doe ook mee!

20. me83

me83 Niet meer actief

same here wen!! dit soort dingen gooien je altijd dan weer ff hard op de grond.. ik hoop dat ik het zelf nooit hoef mee te maken... lijkt me verschrikkelijk!

Deel Deze Pagina