Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Meiden jeetje het is brullen hier. Deesjedees ik beaam wat iedereen hier zegt: praat erover! Mijn schoonmoeder zegt altijd 'pratende mensen zijn te helpen'. Ik heb het nu wel 1000 keer gehoord en klinkt al een chliche. Maar het is wel waar. Sommige dingen kun je niet alleen en hoef je ook niet alleen te doen. Knuffel meis!

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @juul, hoe was het bij de vk?

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mams gefeliciteerd!!! Buiten de klachtjes voel je je goed?

Meiden sorry even ego. De echo vanochtend was helemaal goed. We hebben het frummeltje zien bewegen en het hartje klopt. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen maar krijg over twee weken een termijn echo. Bloeddruk was goed. De verloskundige was verbaasd over hetgeen wat ze nu al kon zien. Zag er super goed uit. Ik moest heel hard huilen en ook vriendlief had het moeilijk. Maar we zijn super trots.

4. me83

me83 Niet meer actief

wat een goed nieuws juultje!!! en al snel weer je volgende echo!! fijn hoor!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: fijn!

Kom maar op met de doos kleenex!

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @juul, ooh wat fijn! Mooi is het he..Ik lag ook te huilen hoor, en manlief zat ook steeds te slikken met natte oogjes. Heb ze je nog iets kunnen geven voor je misselijkheid?

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames: Vanavond lees ik alles even goed, maar ik haak vast in voor de groepsknuffel en zal een groot pak zakdoejes meenemen!

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik moet nog tot 9 uur werken vanavond, vanaf vanmorgen 9 uur. GA KAPOT. Val om van de slaap.. krijg nu ook hoofdpijn en buikpijn...:(

9. me83

me83 Niet meer actief

@wen.. kan je geen paracetamolletje nemen? of wil je dat niet.. lijkt me niks zo te werken

10. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: en is niet gezond voor de beeb! Wel genoeg pauze nemen.

Hier gelukkig met een uurtje klaar. Eindelijk weekend. Slapen!
    En natuurlijk morgen echo.

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Dit is echt een uitzondering hoor, normaal ga ik gewoon om half 6 naar huis sinds ik zwanger ben. Maar we hebben zieken, vakantie, en nog meer van die elende.
    Dus het is 1 keertje even niet anders.

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik haak ook in de voor de groepsknuffel en lees ook vanavond ff bij.. mijn 3 mannen staan onder de douche, moet er 2 afdrogen...
    manlief vanavond uiteten, dus alleen thuis.. alle tijd om bij te lezen....(vanaf 12 uur vanmiddag)

13. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Succes Wen.

Misselijkheid hoort erbij zei ze. Als ik drie keer of meer spuug per dag kunnen ze wat voorschrijven. Ik spuug 1 a 2 keer. Ook vertelde ze dat ze nu een kloppend hartje gezien heeft de kans op een miskraam 2 procent was. Ik super opgelucht. Dus we hebben mijn schoonouders verteld vandaag. Die waren erg gelukkig. Was heel mooi om te zien. Vriendlief ook super trots verteld. Dus was wel weer emotioneel.

Van het weekend mijn ouders vertellen. Wel spannend om te doen.

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi allemaal, ff snel een berichtje want ik moet zo weer weg (wat een drukke haast dag vandaag)

Mia, ik voel me goed. Ben alleen heel moe en soms nog met vlagen misselijk. Maar de misselijkheid word wel minder naar mijn idee. U de vermoeidheid nog....

Wen, mooie foto's!

Tina, goed bezig met je kilo's en fijn da je cyclus weer op gang komt!

Mams, ja tis mn eerste zwangerschap. Met 5,5 weken paste mn kleren al nie meer...

Sterkte Dees en hier mag je alles schrijven hoor!

Juultje, fijn dat alles goed was!

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mira.,: Top.,! Goed van je dat je gegaan bent., nu wachten op de uitslag.., ben benieuwd.

@ Wen: WAUWWW!!! Kreeg tranen in mijn ogen! Hahaha hoezo emo? Hahahaha

@Juul: inderdaad rot van die misselijkheid zeg.., is echt niet normaal.,! Zou ook ff kijken of er iets aan te doen is..,

@Deesje: Neem de tijd en laat alles eruit komen! Het is niet niks en je moet het wel verwerken meis..,

@Tina: Jeetje 8 kilo!! Super super knap! Houdt vol.., ik moet ook weer aan de bak, maar moet zeggen dat ik nu wel blij ben met dat wat ik kan eten want het is nog steeds bont en blauw en nog wat last van mijn wond.., mayb morgen toch maar ff bellen hoe lang het kan duren??

@Groepsknuffel en kleenex? GRAAAAG Pfff ik weet niet meer wat ik moet voelen., testdrang? Nee denk dat ik ongi wordt en wil mezelf niet teleurstellen.., of ben ik al teleurgesteld? Ja al wel een beetje..,
    Ben echt giga emo en dat mijn kaak nog niet echt wil vlotten helpt ook niet mee., kan het niet van me af eten (doe ik normaal wel dus dit is wel beter voor de lijn) en bah voel me gewoon weer raar.,
    Misselijkheid vanmorgen ging over na het ontbijt en toen ik wat op gang was.,
    Heb geen last van mijn borsten ofzo maar wel nog steeds van mijn darmen, mijn buik rommelt behoorlijk..,

Nou dames., als ik zondag nog niet ongi ben (want het breekt nog niet echt door het is bij dat beetje van vanmorgen gebleven) dan ga ik testen..,
    We zullen zien.,!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kirsten, ben blij dat je me kleine humpie zo mooi en lief vindt!! :)
    Erg he meid dat wachten, en die onzekerheid. Om gek van te worden. Hoop zo dat je op roze mag, ik duim voor je hoor!!

17. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    zo hier weer eindelijk tijd om te reageren. Ik heb gelijk de echo foto's bekeken. Wat mooooi!! Het lijken al echt mensjes. Lieffff.
    Vaddie jij mag morgen? Ga je ook de foto's laten zien?

Dees meid ik volg de raad van de andere meiden en hopelijk voel je je dan snel weer jezelf en heb je het een plekje kunnen geven.

Oh ja ben bijna de groepsknuffel vergeten. Ik doe natuurlijk ook mee! Pass the kleenex please.

Kirsten hopelijk ga je op roze meid!!

Wen ik heb geen boem gehoord hier. Volgens mij heb je het nog vol kunnen houden tot 21.00 uur. Moet je morgen ook weer werken?? Ik hoop het niet voor je.

Juultje wat vervelend dat je iedere dag moet overgeven zeg! Hopelijk gaat het snel voorbij.

Dutch Diva wat jammer dat je ongi bent geworden. Ronde 8 zit je nu in. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt. Dat heb ik al met ronde 5. Maar helaas gaat het niet bij iedereen even snel. Je hebt gelukkig wel een cyclus.

Hier was het vanmorgen heel naar. Ik had zo'n buikpijn dat ik niet kon liggen zitten of lopen, dus dat heb ik afgewisseld. Ik heb al weken last van mijn darmen, maar dit was niet normaal. Op een gegeven moment kon ik niet meer naar de wc en toen was het nog niet over en heb ik een paracetamol genomen. Dat hielp een beetje en toen heb ik een uurtje geslapen. Om 9 uur werd ik wakker en had ik geen krampen meer. Toen ben ik maar gaan werken. Nog wel paracetamol genomen gedurende dag. Ik merk wel tussendoor dat het nog niet helemaal lekker zit. Vandaag is mijn bruinverlies ook rood geworden met slijm, maar niet heel veel. Ik heb vanavond voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan, omdat ik bang was dat het een mk was. De test was gelukkig negatief. Wat het nu is weet ik ook niet. Als ik het morgenochtend weer heb dan bel ik wel naar de ha. Nu ga ik er maar even vanuit dat het extreme ongi krampen waren.

18. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Poeh wat gek kwiebje., ik zou het ook niet weten dan.,
    Gewoon de HA bellen als het morgen nog zo is hoor.., het zekere voor het onzeker toch.,? Daar zijn ze voor.

@Hier: niks geks meer gehad, ook geen bloed meer gezien.,
    Ga zo maar op bed, vriendjelief was opgeroepen voor 1 klus(voordat ik thuis was) maar daarna gingen ze ook weer op weg naar Den Bosch en daarna eindhoven (weer dik anderhalf uur rijden van ons af..,:S) Dus is wééér in de nacht thuis.., Arme vent, hij zal wel kapot zijn.,!
    Morgen heeft hij 's avonds wedstrijd dus ik denk dat wij ons zaterdag maar is even opnieuw aan elkaar voorstellen hahaha
    Nou ga lekker mijn bed in.., Moet morgen ook weer gewoon werken.,

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

gister niet meer bijgelezen.. was kapot, dus lekker vroeg bedje in..
    zo ff naar school en dan ff lekker op de bank bijlezen...

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Vraagje: Ik heb nu weer 1 drup heel ligt bruin achtig verloren is het vanaf dan dag 1 van je cyclus of vanaf wanneer je echt vloeit?? (heb dit nog niet eerder zo gehad).

Deel Deze Pagina