Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Deesje: Fijn dat je jezelf ook echt zwanger voelt, een goed gevoel moet dat zijn :D

Ook weer mooie kamertjes voorbij zien komen. Hopelijk zelf snel ook op zoek naar een kamertje ;)

Hier goed nieuws, net thuis van een lange dag scouting, vergadering en housewarming en ontdekt wat ik gisteren middag al dacht. Ongi is gekomen :D:D:D Helemaal blij. De afgelopen ronde dus 76 dagen, gelukkig 49 minder dan de vorige :D Nu lekker slapen en morgen weer bijlezen en veel voor school en stage doen!

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    das toch wel fijn dat het nou al minder lang is dan de vorige keer. Gaat hopelijk de goede kant op.

3. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Fijn mira! Gek hè hoe blij je kunt zijn met menstruatie.

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Wij hebben gister mijn ouders verteld. En de reactie is zo mooi en emotioneel dat ik nu nog nageniet. Ons Frummeltje zal in een gespreid bedje komen wat familie betreft. Dat is zo mooi om te realiseren.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Heb foto van de test in mijn album gezet.
    Ik denk dat ik vrijdag nog eens test. Ben benieuwd of die dan nog donkerder word.

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen
    Duidelijk test Deesjedees! En heerlijk he als je die banner kan veranderen!

Mira, ongi? Fijn meis! Toch al een stuk korter dan vorige keer! Volgende ronde weer minimaal de helft korter! Of eigenlijk helemaal niet meer ongi :D

Juultje, geweldig he als de reacties zo leuk zijn! Dat is hier ook zo! Heerlijk!

Hier alles oke. Misselijkheid neemt echtaf. Das ook heerlijk!

7. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Deesjedees de test ziet er goed uit!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Skaya, hoe is het eigenlijk met jou? Brengen de testjes geluk deze ronde?

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Mira, fijn zeg je ongi zoveel korter!

@minim, leuk om te zien wat jullie hebben uitgezocht. Heerlijk hè :)

@ Dees, fijn dat je je zo zwanger voet. Denk echt dat je eigen gevoel in deze vaak goed zit. Geniet er lekker van! En ben benieuwd wat de vk maandag zegt.

@ Juul, wat moet dat heerlijk zijn geweest om het te vertellen. Vond het al knap dat je zolang je mond kon houden, hier wisten ze het gelijk. Eigenlijk bijna iedereen heel snel..:)

Ik geniet er ook zo van, als ik zie hoe gek iedereen om me heen er al mee is. Zus vierde gister haar verjaardag, en de echo foto ging bij iedereen langs. Iedereen verliefd. Ben zo trots..:)

10. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Dees het zijn goede knallers. Fijn voor je meis!

Minim leuke kamer. Ik zag alleen bij de beide links dezelfde kamertjes. Kan dat of ligt het aan mij.

Mira gelukkig is je ongi gekomen. Nu op naar een nog kortere cyclus. Gaat volgens mij helemaal goed komen!

Juultje wat fijn dat je ouders zo'n fijne reactie hadden. bij het idee al begin ik hier ook te snotteren, hihi.

Mams jij hebt dus ook een fijne avond gehad!!

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: fijn dat deze ronde al weer zoveel korter is.

Gisterenavond gehoord dat een kennis van ons is overleden. Ze lag al in het ziekenhuis, had een aangeboren hartafwijking maar het leek juist beter te zijn. Ze was pas 32. Heel dubbel gevoel dus.
    We hadden namelijk een feestje van mijn vriendinnetje en zij is ten huwelijk gevraagd door haar vriend.

vandaag de rommel opruimen van het feestje (LIef was de dj dus mijn huiskamer staat vol met zooi) en straks weer een kinderverjaardag.

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Vaddie: Gecondoleerd, sterkte!!!

Dames: Ik ben er ook erg blij mee. Waar veel andere dames het verschrikkelijk vinden als ze ongi worden, was ik er eigenlijk wel blij mee. Zou leuker zijn als mij ei nog moest komen en ik zwanger zou raken, maar dit is ook wel lekker ;)
    Meteen besef ik me ook dat mijn pendels voor juni ook niet meer uit zullen komen... Jammer, want dat waren er toch wel 4! Op naar juli (waar ik er ook weer 2 voor heb ;))

13. me83

me83 Niet meer actief

@dees!!! wooooooohooooo meis!!! wat gaaf!!! ik duim voor een plakkert!!!!drie keer is scheepsrecht hoor!!!gefeliciteerd!!

@mira.. wat fijn!toch een ongi!!op naar een nieuw ei en hopelijk een korter cyclus of roze!!

@vaddie.. gecondoleerd!! zo jong nog! leven is niet eerlijk!!en mooie echo trouwens!! geniet er van!

@uiltje.. heb ik ook een korte lf fase! heb er ook een topicje op gestart als je daar wil meepraten..

@hier..warmig weer. heerlijk! wel veel zweten.. gewoon plekken in me shirt en heb ik normaal echt nooit.. hopelijk is het goed nieuws!nog 3 dagen!!!!

14. me83

me83 Niet meer actief

zoo veel dames al richting de 12 weken ook!!! hou vol voor een plakkert!!! en hopelijk allemaal minder moe en kwaaltjes zodat het genieten echt kan beginnen met buik!:D

15. me83

me83 Niet meer actief

vraagje.. hebben de zwangere dames allemaal een bloedingkje gehad bij het nestelen of hoeft dat niet perse? heb wel steeds het idee dat ik ongi moet worden(alsof er een vloedje uitkomt)maar is steeds niks.. gewoon doorzichtig met wittige draadjes en brokjes(sorry voor de details(A) soms gerommel in me buik en best wel hongerig en ong 4 dagen na ei een beetje branderige steekjes linksonder bij me lies zeg maar.. maar geen bruinverlies oid.. hopelijk is het wat want voelde afgelopen keer ook zoveel maar was toen niet raak(miss ook wel was wel 2 dagen langer ongi dan normaal en meer pijn voor me ongi)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    #1276 Skaya, 26 jun 2011
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
    Meiden, ben volgens mij 4 dagen niet geweest en moet ontzettend veel pagina's terug lezen. Ga ik nu ook niet redden helaas! Maar wil toch even snel reageren.

Me, nog 3 dagen wat spannend! Je klachten klinken hoopvol! Ben benieuwd! Kan je niet helpen met wel of geen innestelingsbloeding, maar volgens mij hebben maar weinig zwangeren hier dat gehad?! Wanneer wil je testen?

Mira, eindelijk een ongi!!!! EINDELIJK!! hallelujaaa!!

Vaddie, gecondeleerd meid!! Heel veel sterkte! Op zo een moment wordt weer even duidelijk hoe kwetsbaar we eigenlijk zijn. Heb de afgelopen 2 maanden ook 2 begrafenissen gehad en dat hakt er wel in! Ga zo wel even terugzoeken voor je echo!

Wen ik ga ook even terugzoeken naar jou echo!!

Dees gefeliciteerd!!! Dit is een plakkerd hoor!!!!

Hier nog niet ebgonnen met ovutesten, had op dag 11 ook nog licht bruin verlies en zit nu nog in mn droge dagen. Dus wil even wachten tot er weer wat meer slijm komt voor ik de ovutesten van MiniM ga verspillen. Mn ei kan rond dag 18 komen maar misschien moet ik wel weer wachten tot dag 30 ergens...zouden veel ovutesten zijn :$

17. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Me ik heb geen innestelingbloeding gehad. Dus het hoeft niet maar kan wel. Spannend hoor nog drie dagen.

Vaddie sterkte.

18. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Me spannend meid! Ga je het drie dagen volhouden???? Wat zegt je gevoel?

19. me83

me83 Niet meer actief

@kwiebje.. ja wil soms al testen als ik eraan denk maar vaak vergeet ik het een beetje zeg maar. dacht toen ik online kwam .. hmm zal nog 5 dagen zijn maar was al 3 dagen hahaha tijd gaat veel sneller ineens..

ik wil nu wel testen maar ben bang dat het nog niet zoveel zin heeft met een korte lf . maar aan de andere kant.. als het nu al genesteld zit zou ik best licht posi kunnen testen, maar ik probeer nog wel te wachten tot 1 dag voor nod

20. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Heel goed dat je wacht. Dan weet je beter waar je aan toe bent als je hebt getest. Een vroege witte test betekent namelijk ook niks. Wat zegt je gevoel over of je zwanger bent?

Deel Deze Pagina