Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Me: hier ook geen bloeding gehad bij de innesteling.

Nu lekker aan het bankhangen. Kinderverjaardag was gezellig.

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @me, ik had ook geen innestelingsbloeding. Natuurlijk rommelde me buik wel de ronde dat ik zwanger was. Maar merkte het toch echt meer aan me borsten en urine. En het vreselijke sterke gevoel dat ik gewoon bijna voor 100% zeker wist dat het raak was. Spannend hoor meis,dus dan wil je di of wo gaan testen?

@vaddie, sterkte meid. Vreselijke dingen zijn dit...

3. me83

me83 Niet meer actief

nou soms denk ik ja.. het kan niet anders dan dat ik zwanger ben en soms heb ik helemaal niet het idee. ook omdat ik niet misselijk ben en ook miss door me korte lf dat het langer duurt voor ik wat merk

mijn aders liggen zowiezo hoog dus ik heb altijd een paar blauwe aders op me borst die best wel zichtbaar zijn dus daar durf ik niet vanuit te gaan of het dan wel raak is of niet.. dus ik denk dat ik dinsdag ga testen..

heb hier alweer ff genoeg aan me hoofd met een oude hondje.. tis ondertussen een beetje een wrakje aant worden.. vond vanmiddag ineens een kale plek.. dus morgen ff naar de da. waarschijnlijk een trage schildklier waardoor ze zo futloos en stijfjes is.. mag ze miss wel voortaan meerdere pillen per dag gaan slikken om alles te laten werken.. ben al echt aan het afwegen of het eerlijk is voor haar om zo verder te gaan .ze word echt oud en loopt best vaak mank als ze heb geslapen en ze wilt ook haast niks meer, best zielig. maar ik wil niet dat ze pijn heb.. dat staat echt voorop bij mij.dus beetje dilemma hier ..ff afwachten dus

sorry voor het hele offtopic verhaal.

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Me, ik duim voor je dat je zwanger bent en sterkte met je hondje!

5. me83

me83 Niet meer actief

tnx minim;)

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nou meiden... ik heb even snel over alle blz gescrold, maar heb dus niet alles gelezen. Heb een paar mooie echos voorbij zien komen, oh en mira, wat goed van je ongi! Ben blij voor je meid! :)

Hier een zware kutdag gehad. Zit er even helemaal doorheen :( Tranen in mn ogen... Zit nl zo...
    We hadden een verrassingsfeestje van manliefs oom. Helemaal gezellig en vrolijk aangekomen. Krijg ik daar even rauw op mn dak te horen dat er 3 meiden zwanger zijn! Drie! Van 1 stel wist ik het al, zij waren het ons vorige maand persoonlijk komen vertellen. Maar van de andere twee wist ik dus van niks. Iedereen helemaal heppie de peppie, en ik heb daar echt met de tranen in mn ogen gestaan, trillende lip incl. Ben echt naar buiten gegaan want ik hield het dus niet meer. Voelde me zooo slecht en respectloos behandeld. Heb ook niemand gefeliciteerd met de zwangerschap... Was zo boos en verdrietig en gekwetst... dit heb ik toch niet verdient? Ben altijd blij en meelevend met iedereen, maar dit kwam zo hard aan :( Iedereen kent de 'historie' van mijn bbz en echt niemand hield er rekening mee. Iedereen zag de tranen in mn ogen staan en niemand die zei van 'joh meid, we begrijpen dat je het er moeilijk mee hebt' of iets anders... Nee hiep hoi! 3 zwangeren in de familie... 12 weken, 17 weken en 18 weken... Goh, wat een feest! :( Ben naar buiten gegaan met manlief en heb daar een paar tranen gelaten. Wou binnen geen scene of medelijden ofzo... ik had het zo gehad :( En was nog geen 5 minuten binnen... Na een tijdje toch maar terug naar binnen gegaan...ben ook niet bij de zwangeren gaan zitten en heb ze ook niet meer aangekeken. Ik kon het gewoon niet...het deed zo pijn...:(
    Nou ja, om lang verhaal kort te maken heb ik nog met 2 nichtjes gepraat die zeiden dat ze het begrepen dat ik me erg gekwetst voelde en verder wel een praatje met me hebben gemaakt. Toen het feestje gedaan was kreeg ik van een tante te horen: 'joh het kan nog steeds' bla bla bla en ik citeer: 'anders ga je toch naar het ziekenhuis en dan doen de dokters het hup hup voor je' :$:$:$ Nou ja, bij mij kwam het dus op een verbloemende manier over van: meid, stel je niet aan! Ik had verder zoiets van: mens laat maar! je weet niet waar je het over hebt! En dat terwijl ze zelf ook een BBZ heeft gehad! Ik stond echt perplex! Op dat moment dacht ik ook: licht het nu aan mij? Stel ik mij aan? :(
    Ach ja, kort samengevat...ik zit er even he-le-maal doorheen. De hele wereld kan mij gestolen worden! Krijg toch allemaal lekker de @#*&%$:x (niet jullie hoor meiden!;)) Zo, en nu veeg ik mijn traantjes weg...klaar met snotteren... Terug hoofdje omhoog en verder gaan! Ik kruip nog even lekker tegen mn vent aan en dan val ik lekker in slaap. Zie jullie morgen wel weer!

Sorry van het ego-bericht, maar moest het echt even kwijt...

Trusten!

Tina

7. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    jeetje Tina.. wat K*T!! :( Sterkte..!

Sorry meiden, ga nu ff alles bijlezen, heb nachtdienst!!BAH!! Nog iemand wakker??

8. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ohh meid Tina. Ik krijg de tranen in mijn ogen terwijl ik het lees. Ik kan me heel goed voorstellen dat je kut (sorry) voelt. Vreselijk lijkt me het. Waarschijnlijk is de tante vergeten hoe het ook alweer was. Net of het no big deal is om naar het ziekenhuis te moeten als het niet lukt. Ik kan me ook niet voorstellen dat niemand naar je toegekomen is. Kortom meid je stelt je niet aan en het is volkomen normaal dat je overstuur bent. Kruip maar lekker tegen je mannetje aan. Dan komt het allemaal goed. Knuf

9. me83

me83 Niet meer actief

ach tina wel erg respectloos hoe het gegaan is hoor.. voor hun heel leuk allemaal maar voor jou drie keerzo hard om te horen! ik snap je helemaal meis...tis niet niks allemaal!en je stelt je zeker niet aan!

knuff!!!

hier gewoon niet kunnen slapen vandaar dat ik nog ff kwam kijken hier hahaha..ben zo moe!maar het lukt niet..zo maar weer proberen te slapen.. truste allemaal en werkse stampertje!!

10. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Zooooo dan... ben blij dat t tot nu toe rustig is bij m'n clienten! Zooooo veel last van m'n rug :( iedere trap die ik loop is een pijnscheut waar je u tegen zegt!! Mag nu niet met de lift want je staat hier maar alleen, dus als de lift dan blijft hangen hebben de cleinten geen zuster! En vannacht al iemand van de grond kunnen rapen Gisterennacht ook al, t zelfde vrouwke tis zonde! Hopen dat ze nu in dr bed blijft liggen, want nog meer tillen kan ik nu echt niet hebben!! Nu weer ff genoeg ego-messaging ;)

Nu ga ik reageren op heeeel veel bladzijdes haha:

Dees: Wat supersupersupertof!!!! Ben zo blij voor je..!

Tina: Die van onder de douche huilen vind ik wel n slimme 'oplossing' ;) Wat zijn wij vrouwen toch slim haha.
    Hoop echt dat het bij jou snel roze wordt...Gun t je zo!

Wen: Van 9 tot 21 werken is niet goed joh, snap at je t voor je ouders wil doen (toch?) Maar je moet wel aan jezelf en t kleintje denken!! (Doe ik over t algemeen ook veel te weinig hoor haha) Pretecho als cadeautje is wel tof ja :D Die lamp is echt meeeega-tof.

Kirsten: En? En?

Juultje: Ook wij nemen geen combinatietest, zoiezo is t vrij prijzig en ook bij ons is t even welkom met n handicap.

Me83: Nee, ik had geen bloed bij het innestelen. Sneu voor je hondje :( Sterkte..

Kraamzorg wordt trouwens voor ons DAT.

Hier: Wij hebben gisteren al een babykamertje gekocht :D Hijs echt zooo tof.. en guess what.. Via marktplaats gekocht voor maar 150 euries, helemaal compleet :D Incl. grote hang/leg-kast!!!

Ook heb ik vandaag (via marktplaats) een superleuk nijntje badje gekocht, met geintegreerde thermometer, en van die leuke zwitsal-pompjes die je in n houdertje kan zetten zodat niet elke keer je flesje in t water pleurt ;)

Voor de dames die de luiertas super vonden die ik heb gehad van mijn beste vriendin, je kunt m nog steeds *met korting* bij de babydump kopen! Hij was van 52,50 afgeprijst naar 40 euro..! Mooi toch?

A.s. dinsdag ga ik ons kindje weer zien :D Zoooo leuk!! En neem dit keer mn moeder en schoonmoeder mee, die gaan zooo trots zijn he haha. Ze waren allebei helemaal overvallen dat ik ze mee vroeg hihi. Volgens mij gaat m'n moeder gelijk huilen :p Dr eerste kleinkind.

Zo wat n lang verhaal he? Dat heb je als je n rustige nachtdienst hebt haha.

En jullie zullen misschien wel denken waarom heeft ze nou dinsdag weer n echo?? Dit is omdat J. het dochtertje van m'n vriend een schisis heeft (hazelipje) en daarbij heeft ze aardig wat handicaps.. Ze willen dus in Rdam wat extra controles doen zodat ze van te voren kunnen zeggen of t een kindje is met een schisis, en zodat ze dan kunnen aantonen of t erfelijk is of niet.. :) Dus opzich wel fijn dat dat zo wordt uitgepluist!!! Dan hebben we mooi 2 extra echo's. (a.s. dinsdag een korte echo, en dan ergens nog n 20-weken echo)

Kijk er helemaal naar uit om t kleintje weer te kunnen zien :D
    We noemen hem/haar trouwens bob haha. Hebben jullie ook van die gekke/rare/onlogische benamingen voor je ongeboren kindje?? Vind t wel lachen, iemand dacht vorige keer dat ik me versprak en de naam al zei whahaha.

Oh ! Er gaat weer eens een bel, dan ga ik maar eens lopen, gelukkig gelijkvloers, dus geen akelige trappen ;)

Toedeloe!! En sorry voor de verwaarlozing van het forum whaha.

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Stampertje wat knap dat je nachtdiensten draait. Dat lijkt me zo slopend. Maar aan de andere kant heb je wel de tijd om ZP bij te werken;)

@Me, toen ik net zwnager was sliep ik ook heel slecht dus wie weet was jouw slapeloze nacht van gisteren wel een teken!

@Tina, sterkte. Soms houden mensen helaas geen rekening met anderen als het gaat over hun eigen geluk.

fijne dag allemaal!

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @me: sterkte met de hond.

@Tina: begrijpelijk dat je je $%^&*#$%$ voelt. Die mensen hadden wel een beetje rekening met je kunnen houden. Sterkte.

Hier nog steeds moe. Maar heb echt de hoop dat het wat minder word en ik wat meer energie heb.
    Verder weinig te melden. Morgen bedrijfsuitje. Hopelijk hou ik het de hele dag vol.

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Me, sterkte met je hondjeee!!

Tina, ik begrijp je gevoel ook hor, die mensen kunnen dan alleen maar even daar aan denken en 'vergeten' dan de situatie waar jij in zit. Een kleine hand uitsteken naar jou op dat moment had de situatie al heel anders gemaakt...

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    tina, wat onwijs ego van die meiden... als ze het wisten hadden ze het je gewoon persoonlijk kunnen vertellen!!

stampertje, denk om jezelf he... volgens mij hoef je ook geen nachtdiensten meer te draaien als je zwanger bent!
    (zoek maar eens op rechten zwangerschap)
    en fijn dat ze er extra onderzoeken naar doen meis.. hopelijk is alles goed met de kleine uk!

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    me sterkte met de hond
    vaddie werkse

hier lekker druk weekend gehad, net ff de keuken gedaan en de wc een megabeurt gegeven..
    zo overblijven op school.. lekker warm op het schoolplein...

vanavond huis vol met klantjes (een bevriend gezin)

kijk nu al uit naar de vakantie... 23 juli gaan we lekker weg... mijn broertje woont bij ons in, dus die kan mooi op de katten passen... en ons huis natuurlijk ;)

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tina, verdomme meis, dit verdien jij niet. Snap dat ze blij zijn, maar als ze van jou situatie afweten beetje begrip aub. Dat zijn van die klappen die je niet aan ziet komen, en daarom doen ze extra pijn. Schrijft het hier maar lekker van je af! Hoop dat het vandaag weer beetje beter gaat met je. Dikke knuffel..

@stampertje, ooohhhhhh nachtdiensten. Ga al bijna huilen bij het idee dat ik dat zou moeten doen, :). Hoe hou je dat vol nu meid?
    En leuk jij ook al spulletjes gekocht, zo leuk om dat van elkaar bij te houden.
    Wel spannend de extra echo's, hoop dat het allemaal goed zit voor jullie.

@me, idd wat minim ook zegt. Ik sliep oom zo slecht begin dagen nog niet weten ik ben zwanger naar ik ben zwanger dagen.. Was ik vergeten.. Spannend :)

Hier vandaag weer ff op pad, we hebben een bank gezien. Deze even bestellen, en nieuwe tuintegels bestellen. Ben blut vanavond, hahaha..

@ Jannie, gaat het wel goed meis? Je bent er zo weinig, of heb je het gewoon heel druk? Wel goed op jezelf passen hè....

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hihi, onze berichten kruisden elkaar..

vrijdagavond uiteten en naar de film geweest en ff glannis grace geweest(trad op in e stad)
    zaterdag eerst de stad in, toen dutje en daarna naar mijn zusje, die vierde samen met 2 schoonzusjes hun verjaardag.
    zondag lekker uitgeslapen, daarna kwam mijn dinnetje met vriend, daarna dutje en 's avonds met manlief F1 gekeken(opgenomen, kunnen we rustig kijken zonder kids)
    net ff wat in huis gedaan(zo ff nog snel een was buiten hangen) en straks overblijven op school..

en natuurlijk lekker druk met 2 kids die voelen dat mama een kort lontje heeft en veel moe is....

dus je snapt.. soms schiet internet er een beetje bij in..

18. me83

me83 Niet meer actief

@stampertje.. wat fijn dat je eerdere echos krijgt.. weet je toch waar je aan toe bent..ik dacht niet dat het erfelijk was?hopelijk is alles goed en kan je nog lekker extra naar je frummel kijken:D

hier nog uren wakker gelegen..ben net pas me bed uit hahaha en droomde zo raar.. meestal onthoud ik het wel maar omdat het al laat was stond ik gelijk op en dan ben ik het weer kwijt hahaha

nu ff lekker van het zonnetje genieten. vanavond typ ik wel hoe het ging bij de da met het hondje.. hopelijk is er nog goede kwaliteit van leven mogelijk voor haar..(ookal is ze al oud je wilt ze toch niet missen)

fijne dag iedereen!! of werkse!

19. me83

me83 Niet meer actief

#1299 me83, 27 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2011
    omdat ik net nogal laat moest piesen omdat ik vanacht al was geweest net toch een testje gedaan. was erg nieuwsgierig en wilde het ook ff weten voor ik strax bij de da miss wel creme krijg voor de hond waar ik dan bijv niet aan zou mogen komen of miss schadelijke stoffen in zitten..

er lijkt een heel klein dun streepje op te staan.. ik snap dat het nog erg vroeg is dus dat het ook niks kan zijn maar miss is er hoop. morgen ochtend weer een testje en als die beter is de 2v5.. heb nu dipstick testje van babyboom gebruikt.tis echt een schaduwtje en moest hem echt onder de zaklamp houden wil het duidelijker zijn..

geen bloed geeft moed hopelijk!

to be continued!

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Spannend me! Je kunt proberen een foto te maken en die in het negatief te zetten. Dan zie je kleurverschil vaak beter.

Deel Deze Pagina