@me, ooohhhhhhhhh wat spannend! Zou de 2v5 gaan halen hoor! Was maar alvast morgenochtend @Jannie, druk, maar wel met gezellige en leuke dingen. Dan is het goed . Was bang dat je weer even erg misselijk was ofzo.. Vandaar..
nu had ik dipstick van babyboom.. hheb er toch 6 dus wilde liever daar 1 van verspillen dan de 2v5.. die heb ik ook in huis.. maar vaak is dat ook turen dus die blijft nog effies op ze plekje liggen.. mijn camera is maar 6.0 mp dus kan k al geen duidelijke foto erop krijgen..en heb ook nog eens geen batterijen is huis.testje is al helemaal in gedroogt dus die ligt in de vuilbak nu.. ik neem vandaag wel batt mee et boodschappen doen.. morgen nieuwe poging en hopelijk is het dan duidelijker zodat ik het miss wel op de foto krijg
@Me: spannend. Hier ondertussen een flinke hoofdpijn. Geen idee waar dat nou weer vandaag komt. Ondertussen maar flink water drinken, hopelijk wordt het minder. En lekker op tijd naar huis.
@vaddie.. komt het niet door de warmte? of airco.. ook zo verschrikkelijk ding.. goed drinken iig!!en rustig aan doen.. ik word altijd verkouden van airco's
Geloof een beetje van allemaal. Net een halve liter water op en het is ietsje minder. Nog een uur en 15 minuten en ik kan lekker naar huis
@ tina, wat klote zeg. Snap wel dat je er helemaal door heen zit. @ hier, Vanmorgen gebelt voor een afspraak te maken. Mag 15 juli een echo laten maken en 20 juli de intake bij de verloskundige. Nou ik ga de dagen dus af zitten strepen. Vanmorgen nog een test gedaan. Was weer positiever dan vrijdag. Gaat de goede kant op. Ow wat ben ik af en toe zo bang dat het fout gaat. Heb totaal geen klachten.
deesjedees altijd fijn, wat extra bevestiging. Ik ga nog 1 test doen, morgen, die van MvM. Het zit wel goed. Ik ben nouwelijks misselijk maar voel me verder wel onwijs zwanger!!!
wil je wat kachtjes van mij deesjedees hier door de warmte verschikkelijk misselijk... schiet dus neit op.. gelukkig brengt mijn broertje sjoerd thuis uit school, hoef ik de auto niet in... morgen maar de hele dag in het zwembad onder de parasol
nou af en toe denk ik wel eens als ik nou wat klachten heb weet ik zeker dat het goed gaat. Nu is dat maar afwachten. voel af en toe iets in mijn buiken. Maar verder niet veel. Aan de ene kant ook wel fijn. Ga heel hard duimen deze week. Als het zondag is ben ik al heel blij
@Deesjedees: maar klachten zijn natuurlijk geen graatmeter of het goed gaat of niet. Ik ben 'alleen maar' extreem vermoeid en heb last van mijn darmen. (en af en toe humeurig) Voel me ook niet echt zwanger en ben het toch echt. (echo al gehad) Deze keer heb je dus gewoon een plakbeeb!
@Me, spannend meid! Ik duim voor je! Hoop dat je morgen al meer ziet! @Vaddie, als ik hoofdpijn heb en toch genoeg drink heb ik het soms ook door te kort aan suiker. Een dextro energie kan dan wonderen doen. @Deesjedees en Mams, lekker testen, dat deed ik ook! HEb er wel 6 gedaan van de kruidvat Elke keer werd ie donkerder. Deed t om de paar dagen. Heerlijk gevoel. Na de test van MvM ben ik er mee gestopt en tot aan de echo hadi k soms nog de drang om te testen. Dat deed ik niet, ik dacht gewoon; vertrouw op je lijf! Komt goed! Misselijkheid, hier is het echt een stuk minder. Soms een beetje misselijk maar as ik dan wat eet is het over. gaat echt geleidelijk aan beter (gelukkig). Ik heb de indruk dat mn vermoeidheid ook iets minder is. Maar dat kan ook komen door mn rustige weekend. Ik ga dd bbq klaar zetten! Tot later
@dees.. zal je vertellen dat mijn moeder bij mij nergens last van had.. geen rare eet gewoonten niet misselijk of wat dan ook.. ze vergat wel eens dat ze zwanger was gewoon.. dus kwaaltjes of niet zegt niks over je zwangerschap.. blijf relaxt en geniet.. dat ik het enige wat je kan doen..stress vermijden zou ik zeggen!
Ja mijn moeder had ook nergens last van. Lees van jullie allerlei klachten. Daarom dat ik beetje ongerust was. Maar ik geniet er zeker van. Heb er een goed gevoel over. al vind ik 15 juli nog wel heel ver weg klinken.
@Dees, bij mij kwamen de klachtjes als misselijk en erg moe ook pas na ong 5 weken. @ vaddie, hier ook mega hoofdpijn. Ga echt kapot vandaag met die hitte. En ik drik altijd rond de 3 ltr water naast me andere drinken. Wel nieuwe bank gekocht en tegels on de tuin opnieuw te bestraten. Heel blij mee!
@Wen: afgelopen 2,5 uur evenveel liters gedronken. En ondertussen wat gegeten. Hoofdpijn is ietsje minder geworden. Lekker bankhangen, douchen, hondjes en lekker naar bed. Ben weer gesloopt en morgen ook een drukke dag.
Wow dames., wat een geklets, had tussendoor steeds wel wat gelezen maar geen tijd gehad om te antwoorden., zo'n giga druk weekend gehad! Ben zaterdag giga ongi geworden na vrijdag al een klein beetje bloeding gehad te hebben dus weer niks.., Vrijdagavond lekker in de armen van mijn vent gelegen en tegen hem gezegd dat ik graag naar de dokter wil als het volgende maand niet raak is, maar hij zei: Van mij mag je ook nu wel gaan, het duurt me te lang.., Hij is zelfs bereid te gaan stoppen met roken als de arts zegt dat dat beter is (ik heb al gezegd dat hij/zij dat 100% zeker gaat zeggen maar hij wil het uit diegene's mond horen) en wil zich ook wel laten nakijken.., werd er gewoon weer emo van! Gewoon dat je vent tegen je zegt dat hij het ECHT wilt en het hem TE lang duurt.., Was in de wolken en teleurgesteld tegelijk.., Vandaag vriendin van ons bevallen van een meisje.., Met een naam die ook op ons lijstje staat, haha hoe bestaat het..., pff en nu ff denken wat ik allemaal gelezen heb (bij voorbaard excuses voor al die mensen die ik vergeet) Me: Wat spannend.,!! Ben heel benieuwd.., En wat sneu van je hondje., snap dat je dat even kwijt moest hoor., BAH Sterkte ermee.., Ja wat een hitte he dames.., pfff niet normaal.., Morgen ben ik lekker vrij, rustig aan doen en nog een beetje bijkleuren, moet ik wel eerst ff zonnebrand halen denk ik want de zonkracht schijnt nogal sterk te worden! uhmmm., ooo wat erg, de rest ben ik kwijt!! SORRYYY Vanaf nu ga ik het weer bijhouden, dat is niks zeg die paar dagen niet reageren hahaha Als ik van de week niet meer ongi ben ga ik de dokter bellen voor een afspraak en kijken wat ze gaan doen (ga natuurlijk aangeven al iets langer bezig te zijn als we in werkelijkheid doen want wil gewoon verder komen! Hihi)
Kirsten, lief dat hij dat zegt. Ik denk alleen wel dat je er rekening mee moet houden dat de dokter nu nog niks doet. Meestal wachten zetot na 1 jaar.... Hoop voor je dat het bij jou niet zo is maar hou het in je achterhoofd om niet teleurgesteld te raken.