Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pffff ff op adem komen :D

Heb de hele week een stagaire in huis (morgen laatste dag)
    Ze helpt me met het huishouden en met Tygho dus dat is wel lekker, maar het is wel heftig om ineens iemand om je heen te hebben de hele dag.
    Nu is ze weer naar huis en ben ik aan de slag gegaan met de kledingkast...mijn god wat een puinzooi!
    Maaaaar het is zoooooo onwijs warm hierboven(A) Ff zitten en forum kijken dus:p

2. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ Kirsten, balen van je ongi meis. Snap dat je het zat ben, en je geduld soms een beetje opraakt. Ben het ook eens met minim dat je waarschijnlijk te horen krijgt dat jullie nog geen jaar bezig zijn. Zou er zelf ook niet over liegen met hoelang jullie al bezig zijn. Stel nou dat er gelijk maatregelen worden getrokken, wil je dat nu al. Als het op de natuurlijke manier kan is toch fijner dan als er ziekenhuizen e.d aan te pas moeten komen. Super dat het er is, voor degene die echt niet zonder kunnen. Maar altijd liever zonder toch?, heb je een voorgevoel dat er iets niet goed zit?

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, hahahahaha met dit weer je kledingkast opruimen :$ hahaha heb je een zonnensteek opgelopen vandaag ;)
    Meid het is bloedheet, en over 2 dagen 10 graden koeler. Ik zou het ff uitstellen..:)

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten, ik snap dat je het beu bent. zo als de andere ook zeggen. Je hebt wel eens kans dat de huisarts je nog niet door stuurt omdat je nog geen jaar bezig bent.

@ mams, pfff daar zou ik nou niet aan moeten denken. tis echt veelste warm. Ben aan het werk, maar doe niet zo veel. Veelste warm voor.

@ hier, ik denk dat ik vrijdag weer een test doe. Dan ben ik 5 weken zwanger. Daar is het de vorige keer fout gegaan. Ben toen dag later gaan vloeien. Vind het zo spannend.

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    hier misschien een gekke vraag.
    Weet er iemand of die test van cb met hoeveel weken je zwanger bent de tekst blijft staan?
    ik heb een andere test van cb die je 3 keer kan gebruiken en daar is de tekst na 1 uur weg.
    Lijkt me wel leuk om zo'n test te doen en die dan te bewaren.
    Lijntje van de kruidvat word lelijk namelijk

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik heb toen nog zo'n cb test gedaan die het aantal weken aangeeft. Die bleef 24 uur staan!

7. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dankjulliewel dames voor het waarschuwen maar ik heb inderdaad het idee dat er misschien wel ergens iets niet goed zit.., en ik wil dit graag laten nakijken.., vriendin van me gaf me groot gelijk en ik wil gewoon is kijken of het allemaal wel goed zit..,
    Maar bedankt voor de waarschuwingen..,

Jeetje mams.., dat is geen klusje voor nu joh!! Pfff, paar dagen geduld en het is weer veel koeler..,

Dees: Ik snap dat je nog een test wilt doen tegen die tijd., gewoon doen voor je gemoedsrust.,!!

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Bij mij was de tekst op de cb ook binnen 24 uur weg.

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ben al halverwege(A) hahaha

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ik ben een broek kwijt die ik net 2maand heb(110euro)en ik moet en zal em vinden en dragen voordat ik em niet meer pas.

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Hahahahaha succes met zoeken!

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

Hahahahaha aha, oohh geweldig! Suc6 meid!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    IK HEB EM!!!! :D
    2uur werk gehad en een opgeruimde kast :D

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik pies echt in me broek, als je hem nu al niet meer past. :pGaat sneller hè bij een tweede.... :)

15. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Heeey dames!!!

Ik heb de nachtdiensten overleefd :) Was wel zwaar hoor.. Na 12 weken mag je nachtdiensten weigeren, dus dat ga ik zeker doen!

Die valgevaarlijke client waar ik t over had was daarna nog n keer gevallen :S 3x gevallen in 2 nachten tijd!!!!! Vreselijk of zo'n mensje helemaal overeind te helpen.. eigenlijk niet verantwoord...! Dom dom dom...

Hoeist met jullie?

Mams: Als je thuis niks meer te doen hebt kom je maar bij mij je nesteldrang overgeven haha. Daar leer ik vast genoeg van ;)

xx en n dikke knuffel voor jullie allemaal :)

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hahaha ja dat zou wat zijn!
    Ik pastte mn kleren met 5,5 week al niet meer

17. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    En hier nog n buikfoto!! BBQ+10 wekenoude beeb = deze foto :D

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ik pas em nog wel...nu nog wel! Dus ik wil ff dattie zn geld waarmaakt voordattie niet meer past! Heb em 5x aangehad ofzo...zonde van een broek van ruim 100 euro.

Hahaha stampertje, ik heb net tijdens het douchen ook de badkamer een beurt gegeven(a) nesteldrang???klein beetje maar... hopelijk heeft manlief het als ik dik ben hahahahahah

Wow! Mooie buik al zeg! Jullie hebben het vast ook al verteld???

19. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hm zie nu dat ik overgeven heb getypt, laten we er overbrengen van maken haha.
    Ja bij ons weet nu iedereen t !! Heerlijk is dat.. Morgen gaan mijn moeder en mn schoonmoeder mee naar de intake+echo!! Heb er zo'n zin in.. Ga nu slapen dan vliegt de tijd vast voorbij ;) is wat moeilijk in slaap komen door dag-nacht-ritme van de afgelopen dagen!! Maar komt goed.. Aan kleine baby bob denken dan komt t goed :D

20. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    pfff wat was het toch warm vanacht zeg.
    Niet echt geweldig geslapen.

Deel Deze Pagina