goede morgen meiden, stampertje, mooi buikje... zal er vandaag ook weer 1 van mijn buik maken.. warmte.. bij ons op de kamer is het uit te houden, maar heb dan ook de hele dag de luiken dicht(ijzer), en de ven aan boven het bed..(slaapkamer is helaas wel op het zuiden) sjoerd slaapt op zolder.. daar was het echt te warm.. hij is dan ook meerdere keren wakker geweest en bij ons... misschien dat ik vanacht zijn matras op onze kamer leg... want dan is het nog warmer en is maar voor 1 nacht... zo ff sjoerd naar school brengen en wat in huis doen... en ff de verzekering bellen.. sjoerd heeft het computerbureau gesloopt, maar heb een top verzekering.. kijken wat ze zeggen..
Hi ladies ik lig al voor de tweede dag op bed. Heb echt mega hoofdpijn. Vandaag gelukkig iets minder dan gister. Toen kon ik echt niks. Af en hier bijlezen en dan weer slapen.
Goedemorgen dames Om 13.30 weer een echo Heb er zo'n zin in he Kan niet wachten... Hoeist met jullie? x
Dames, ik ben weer in het land van de levenden (voor 1 dag ). Gisteren eerste stagedag gehad, om 7.15 de deur achter me dicht gedaan en om 22.15 uur weer open gedaan. Wat was het warm, dus ook lesgeven in een veel te warm lokaal, cursisten die slap in de stoelen hangen, na 2 uur geen aandacht meer hebben en naar huis willen... Nog 5 dagen van die dagen te gaan, hoewel er eentje nog langer is omdat ik dan alle lessen over neem en dus pas rond 00.15/00.45 uur thuis ben... Ben nog steeds ongi, maar is echt maar klein beetje. Wel genoeg om het ongi te noemen, maar had veel meer verwacht omdat de cyclus zo lang is! Eigenlijk geen puf om verder nog te typen, dus mss vanmiddag nog en anders tot donderdag!
@ stampertje, we willen natuurlijk straks een foto zien. @ mira, dat is een lange dag geweest zeg. En nog lange dagen in het vooruit zicht. pfff. @ hier, zo wat heeft het hier net hard geregend zeg. nu weer droog, maar zo aan de lucht te zien is dit niet de laatste bui. Hopelijk is het dan wat minder benauwd.
@stampertje, wow meid wat is dat bij jou opeens hars gegaan met je buik! Super leuk, en super mooi! en spannend zo weer een echo, ben benieuwd! @Mira, je heb het er maar druk mee. Suc6 meid! Hier net pas wakker, heb me echt ziek moeten melden vanmorgen. Gisteravond laat zette de hoofdpijn echt giga door, en zo vreselijk misselijk maar niet kunnen spugen. Alleen maar gal wat omhoog komt. Leek wel of me maag scheurden. Nu iets minder hoofdpijn, en misselijkheid is voor nu even weg. Maar wat voel ik me raar, lijkt wel of ik van beton ben, vooral me benen en armen. Lekker rustig aan vandaag, ventilator aan... En veel water drinken. Hier regent het al behoorlijk, met flinke klappen af en toe..
Deesje en Wen: Het zijn inderdaad lange dagen en dat 3x in de week terwijl ik gewend was om hooguit 20 uur in de week met school en stage bezig te zijn. Moet er nu meer dan 50 draaien in 1 week om mijn stage te halen... geen tijd voor andere dingen meer, want reistijd mag ik niet meerekenen in het totaal van 125 uren in 2,5 weken! Stampertje: Helemaal vergeten mooie foto zeg van je buik Leuk!!! Hier nog geen regen, maar hoop dat het wel snel gaat gebeuren, plak aan alle kanten en heb vanmorgen nog onder de douche gestaan (ja, met de kraan open en onder de straal )
dag meiden! Nou, ik zit weer een beetje in mn eigen velletje. Heb me gisteren nog aardig rot gevoeld door het feestje met de "blije" mededelingen. Heb van zondag op maandag nacht geen oog dichtgedaan, met als resultaat een knallende hoofdpijn en dikke oogjes... Heb het nu een beetje langs me neergelegd...of dat probeer ik toch. Het doet nog steeds pijn. En dan is het niet dat ik jaloers ben ofzo, ik gun het iedereen van harte. Vond de manier waarop het gezegd (of niet gezegd) werd, respectloos t.o.v. ons. Maar ach, genoeg daarover Mira: wat een lange dagen zeg! Dat je het volhoudt! Wen: Hoop dat je je snel beter voelt. Stampertje: Wat een mooie buikfoto! succes met de echo! (alweer ) Jannie: ben benieuwd naar je buikje Hier is ongi weer aan het afbouwen. Zit nu vol goede moed te wachten op een eitje deze maand. Ongi was uit zichzelf begonnen, dus dat is een goed teken. Laat dat ei maar komen! Ga dadelijk het nod-lijstje nog maar eens opzoeken Heb 2 pendels voor een posi zwangerschapstest in juli! Zou in principe kunnen, want mn nod is 31 juli. Dus wie weet! (Ik hoop het zo!!!!) Verder is de knoop ivm het nieuwbouwhuisje doorgehakt! We doen het! Ben er superblij mee!
NOD lijst: 28 Juni - Me83 (27 dagen, ronde 3 , 1e kindje, 27 jaar) 15 juli - Skaya (uitgaande van 31dgn, 5e ronde, 1e kindje, 22jaar) 24 juli - Kwiebje (31 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 31 jaar) 31 juli - Tina85 (+/- 39dgn, 4de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk VERWARRING/BAAL-lijst: - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) - Mira85 (ronde 1 na ontpillen, 2 december gestopt met de pil, 1e kindje, 26 jaar) --> 4 augustus naar GYN nav lange cyclussen en lange tijd positieve ovutesten Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11. Uiltje en Kirsten, ik heb jullie uit het lijstje gehaald omdat het niet meer klopte. Vullen jullie jezelf weer in? Jeetje, het nod-lijstje word steeds korter. Zijn er al zoveel verschoven naar het roze lijstje Ik sta te popelen om daar ook naartoe te verhuizen
hier vanochtend nog testje gedaan.. weer een pennestreepje en die liep na tien min uit tot een vlekje.. dus nog niet veel.. maar ja kan met een korte lf dat het nog niet of net genesteld zit dus morgen maar weer testje op nod!ik houd de spanning erin hahah hier heerlijk geslapen!! nu steeds regen en af en toe wat gerommel maar geloof dat het vanavond lekker knallen word op de buienradar te zien! heerlijk! gister avond na de da nog ff terrasje gepakt dus vandaar geen reactie meer.. maar was zo heerlijk buiten daar moest ik het ff van nemen hahah hondje verder alles goed. in goede conditie voor een fossiel ahah bloed laten prikken en nu wachten... was wel weer een dure bedoeling maar tis voor een goed doel!
@ tina, fijn dat je je al een beetje beter voelt. Om heel eerlijk te bekennen heb ik nu ook nog moeite met zwangeren vrouwen. Terwijl ik er zelf ook eentje ben. Vind het moeilijk blijven. Hopelijk dat je pendel voor juli uit gaat komen. Ik ga heel hard voor je duimen
NOD lijst: 28 Juni - Me83 (27 dagen, ronde 3 , 1e kindje, 27 jaar) 15 juli - Skaya (uitgaande van 31dgn, 5e ronde, 1e kindje, 22jaar) 24 juli - Kwiebje (31 dagen, 5e ronde, 1e kindje, 31 jaar) 31 juli - Tina85 (+/- 39dgn, 4de ronde na BBZ, 1ste kindje, 26 jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: 11 januari 2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde 29 mei intake, 20 juni echo (alles goed, hartje kopt mooi), 21 juli 2e afspraak vk - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 21 juni 2e echo ----- 6 juli 2e x VK - Juultje: 29-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 7 juli termijnecho - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Mams136: 24-02-2012 uitgerekend, 2e kindje, 3e ronde - deesjedees; 02-03-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na 2de mk 15 juli echo, 20 juli intake vk VERWARRING/BAAL-lijst: - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) - Mira85 (ronde 1 na ontpillen, 2 december gestopt met de pil, 1e kindje, 26 jaar) --> 4 augustus naar GYN nav lange cyclussen en lange tijd positieve ovutesten Vlindertjes - Tina85: BBZ 30-01 7wkn - Jannie1980 22-2 vmk 4w3d 23-3 vmk 4w3d - Kylie1986, 11-5 MA 12 wkn, vmk 4wk - Deesjedees, apr '11, mei ,11. Even mijn afspraken er bij gezet
Ik zag de NOD-lijst voorbij komen en vroeg me af wat ik nu als NOD heb... Vorige ronde was 76 dagen en die daarvoor 125... Zou ik nu weer 76 aanhouden en ondertussen (na ongi) weer beginnen met ovutesten? Of zal ik vast wat korter rekenen om de positiviteit erin te houden?
Moeilijk hoor Mira... Als ik jouw was zou ik wachten op je eisprong. Zodra je die gevonden hebt, kan je jezelf nog toevoegen aan het nod-lijstje... Ik zou in ieder geval niet te kort rekenen...tenzij je constant in gedachten houd dat het weer lang zou kunnen duren... Anders is het weer zo'n tegenvaller...begrijp je? Hmmm, echt moeilijk hè...maar ik ken het gevoel. Ben nu ook uitgegaan van een gemiddelde van 39 dagen. (Weet dat ik 1 dag bij mn banner moet optellen, omdat ie maar tot 38 dagen gaat ) En voor de rest zie ik wel weer. Ik ga er elke keer maar weer vanuit dat ik eerst mn ei moet vinden. (Dat is al moeilijk genoeg voor mij )
pffff meiden is het bij jullie ook zo warm? Of hebben jullie al onweer gehad?? Hier vanmiddag een lekker watergevecht gehad met de kleine man en de stagaire. (ben nu flink verbrand hahaha) De stagaire was vandaag voor het laatst dus we hebben lekker een ijsje gehaald en lekkere dingen en tussen de middag op het gras achterthuis gepicknickt. Net ff alles opgeruimd en breekbare dingen veilig gezet voor het geval dat het echt noodweer word...Rond 5uur is het hier bingo zeggen de voorspellingen. Vanavond komt de mevrouw van moeders voor moeders...ben heel benieuwd... Heb het de 1e zwangerschap niet gedaan dus weet ook niet echt wat me te wachten staat. Mira, ik zou het gemiddelde nemen van de 2 cycli en daar een banner voor maken. Verder gewoon weer ovutesten gebruiken. Vind je je ei eerder dan kun je het altijd nog aanpassen.
Dames, bedankt weer voor het advies. Het is inderdaad lastig, ik weet niet waar ik aan toe ben. Als het deze cyclus weer korter is en met hetzelfde percentage afneemt kon ik op ongeveer 48 dagen Dat zou een top-verbetering zijn Ik wacht op mijn ei tot ik een banner aan ga maken, want mijn cyclusgemiddelde is 100 en daarvoor kun je geen banner aanmaken Ik ben net klaar met het voorbereiden van de les van morgen. Ik heb echt geen idee hoe ik dat klaar moet krijgen voor de les van volgende week woensdag, dan heb ik niet 1 maar 2 lessen om voor te bereiden en ik ben er nu al zoveel tijd mee kwijt... *Neem een diepe zucht en ziet het even niet meer zitten...*
@ Mira., gemiddelde nemen denk ik.., heb ik ook gedaan.., Je weet het niet zeker maar dan heb je iets om naar uit te kijken toch..,? @ Stampertje! Wauw! Mooooooie buikkk!!! Superrr., En benieuwd naar je echo! @ Me: wat super spannend.., ben benieuwd.., Fijn dat het weer wat beter gaat met je hondje.., @ NOD lijst., ga t nu berekenen en mezelf erin zetten. @ Hier: Vandaag alweer lekker veel gedaan., en dat met die hitte! We hadden net al wat spettertjes hier (op t moment dat ik wilde gaan grasmaaien, dus grasmaaier maar weer weggezet want dat mag niet met regen) en nu is het weer droog.., vaag zeg, ben wel benieuwd want kan me nog niet zoveel voorstellen bij t noodweer. Verder niet echt wat te vertellen, ongi is bijna over, gevoelens enzo is leeg en ik weet het ff allemaal niet meer., dus mijn verstand op 0 gezet en leuke dingen doen..., Maar sowieso wel ff dokter bellen einde van de week....
Ik heb even gekeken naar welke dag mijn NOD zou komen met een cyclusgemiddelde van 100 dagen, dat zou 3 oktober zijn!!! Das nog ver weg zeg...