Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Een daar had ik nog nooit van gehoord.

Uiltje vanavond nog een keer klussen en voor de zekerheid morgen. Dan heb je een heel goede kans. Spannend!!!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hahahaha nou ik ben benieuwd of dat verhaaltje dan op gaat.
    Zo en nu ga ik lekker slapen.

Weltrusten dames!

3. kwiebje

kwiebje Bekend lid

17 feb 2011
    856
    1
    18
    Gelderland
    Ik ga ook maar mijn mandje in. Welterusten

4. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Goedemorgen dames!!

Sorry, gisteren allemaal druk, druk.. Mn mama was op bezoek :)
    Ik moet wel erg lachen om dat verhaaltje over die zaadcellen, want ook hier blijkt; vrouwen zijn het sterkere geslacht hahaha.

Vanavond schoolmusical van de dochter van m'n vriend, dus ben bang voor een vrijwel zw-pagina-loze dag :( zal jullie missen!! :p

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden...
    vanacht 12 uur geslapen.. lag er om 19.00 al in.. oeps...
    zo ff sjoerd naar school brengen en dan ff bijlezen!
    tot straks!

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    ZO! Dat is nog is bijslapen..,! Heeerlijk zeg.., hihi

Hahaha wat lachen van die zaadcellen, dat wist ik niet, klinkt wel weer als girlpower zeg!
    Hier weer naar het werk zo.., heb een heerlijke nacht gehad met mijn ventje tegen me aan, soms kan je daar zo van genieten!

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @kirsten, bof jij even! Die van mij had ik bijna wat aangedaan, wat kan die vent van mij snurken zeg...:x

@jannie, oohh da's lekker! Dan had je het nodig. heerlijk!

Hier vandaag weer aan het werk, dat meer energie krijgen na de 12 weken is nog ver bij mij te zoeken. Heb 2 dagen op me bed gelegen, maar voel me nog steeds of het een vrachtwagen over me heen is gereden.
    Zo maar gewoon ff wat doen, knap ik misschien ook van op!

@stampertje, veel plezier. We zullen je missen vandaag..:p

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, hier weer een berichtje van mij: Ik leef nog :p Ontzettend vermoeid (zit nu met bijna dichte ogen voor de laptop en ben pas net uit bed...) maar gaat goed. Sinds zaterdag ongi, maar is meer licht bloedverlies dan de ongi die ik altijd had. Alvast sorry voor de details, maar steeds is de tampon meer wit dan rood als ik verschoon en kleinere zijn er niet... Ga bijna twijfelen of dit wel ongi is, duurt al wel langer dan 2 dagen en is bloedverlies dus voldoet wel aan de voorschriften, maar zo weinig en amper buikpijn???

Ik mocht vandaag een pagina of 7 a 8 teruglezen, dus ik weet eigenlijk niet meer waarop ik wilde reageren, dus maar zo:
    Alle zwangere vrouwen: Geniet van de zwangeschap, zorg goed voor jezelf, neem lekker rust als je moe bent :D
    Alle vrouwen die rond ei zitten of erna: Lekker klussen, ga ervoor en dan even geduld, dan duim ik dat jullie allemaal op roze kunnen gaan als ik weer tijd heb om hier actief bezig te zijn ;)
    Alle vrouwen die ongi zijn of voor ei zitten: Nog even de ongi door en dan hup hup lekker klussen :D

Nu eerst lekker uitgebreid douchen en dan weer voorbereiden voor stage van morgen. Hopelijk tot snel en anders tot zaterdag of zondag

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ wen, wil je niet ontmoedigen. Mijn schoonzus is op de laatste 2 maanden heel de tijd ziek geweest. Hoop niet voor jou dat dat zo is.
    @ me, wat jammer zeg een nega test. Maar geen bloed geeft moet. En kwaaltjes zegt niks. Hier bijna nergens last van.

@ hier, Vanmorgen nog een test gedaan. Testlijn was donkerder dan controlelijn.
    Gisteren andere bh's gekocht. Andere paste niet meer. Wist niet dat dat zo snel kon gaan.

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @dees, oohh fijn meid! zo'n knalstreep! bij mij gingen de boobs ook heel hard in het begin, is nu weer iets afgenomen. Me buik ook. Maar komt door het weinige eten denk ik.
    Zal straks eens een foto maken.

Als je over de dag 2 a 3 dextro's neem. Is dat teveel of geen probleem?

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    me, balen die onduidelijkheid
    wen, balen dat je ej zo beroerd voelt.. hier gaat het steeds beter!
    mira, rustig aan he meis...
    juultje, hopelijk snel weer wat rust op je werk!

de rest, sorry, ben het alweer kwijt....

zo ff kijken wanneer de herhaling is van babyboom.. kijk normaal op woensdag ook altijd criminal minds :D

ff lekker strijken... not.... loop mega achter en kom maar niet bij.. blijft een rotklus...

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    ja hier straks ook nog babyboom kijken. Gisteren avond criminal minds gekeken
    zal denk ik wel de doos zakdoekjes nodig hebben.

13. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ohhh ik heb babyboom gemist gisteren, maar dan heb ik nog wat van de week als ik niks te doen heb :D ga hem zeker weten terug kijken!

Me je houdt het wel spannend zeg!! Je bent duidelijk overtijd nu dusz het ziet er goed uit hor!! Alleen ff wachten op de test die aanslaat ;)

Zwangere meiden, hoop dat jullie je snel beter voelen. Minder misselijk en met nieuwe energie! Eerste twaalf weken zitten erop dus kan nu toch wel inmiddels!

14. me83

me83 Niet meer actief

nog steeds geen ongi... ga zo naar kruidvat ff testen halen enzo..

@wen idd.. als je zwanger bent geworden van zaad van 2 dagen voor je ei heb je grote kans dat het een meisje is.. dus mams.. ik zeg meisje! time will tell!

iedereen lekker rustig aan doen hoor! chillmodus!!

@dees... ja zou wel blij zijn dat als ik zwanger ben ik nergens last van heb en alles lust! net zoals me moeder dus.. hopelijk komt er bij mij dan geen greenpeace team om me te redden!ahhahaha.. me moeder was met 6 mnd al als een aangespoelde walvis!

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    jongens zouden sneller zwemmen, maar minder sterk zijn..
    meisjes hebben meer tijd nodig, maar leven langer ;)

geen idee of het waar is... zou iig bij ons niet kloppen, want jelle is 4 dagen voor mijn ei verwekt :p

hier het idee dat ik de kleine voel... is zo onrustig rond mijn baarmoeder.. maar zeker weten doe ik het niet...
    dacht het gister ook al.. is met vlagen...

net ff babyboom gekeken... helaas geen voorstukje of het idd goed is gegaan met dat stel wat 20 jaar scheelt.. was wel erg benieuwd...

het andere stel wel ff het verhaal online gekeken, zo sneu!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @jannie, ze zijn zwanger hoor!! :p
    ik heb sinds 2 dagen ook een heel raar gevoel, voelde de laaste week steeds een beetje of ik een bolletje voelde branden. Heel apart maar wel fijn gevoel. En heb nu sinds 2 dagen in de avond, een soort van ja. Kriebel, bubbeltjes, plopjes, las op internet en zo voelt het wel. Alsof je een scheet laat in een badpak, en je voelt zo die bubbels. Heel zachtjes allemaal, maar wel heel centraal van binnen.
    Zou dit humpie al zijn?? Kan toch nog niet zo snel bij mij??

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nou wen en Jannie, naar wat ik gelezen heb is het afgelopen in een miskraam, en is ze tot op vandaag nog terug niet zwanger...
    Wil jullie niet teleurstellen, en weet ook niet of het echt zo is hoor. Maar in de aflevering zeiden ze op het einde toch dat het niet de geplande afloop had...

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    oohh ja, dat is waar ook. Ach gossie, nee toch..

Hoest met onze Tina?? :)

19. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Mijn moeder had ook nergens last van toen ze zwanger was van mij. Dus hopelijk heb ik dat ook.

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Echt eerlijk waar, geniet ervan meis!!! hier sinds een uur weer kotsmisselijk. Zo te voelen ligt het zo weer in de wc...

Deel Deze Pagina