pfff daar hoop ik idd niet op dat ik daar last van ga krijgen. Maar ja we zijn nog maar heeeel kort zwanger. Begint wel een beetje te beseffen dat het waarschijnlijk toch echt zo is. Ik denk dat ik pas blij ben als ik 15 juli een mooie echo heb.
Ik vind het nog steeds wel eens onwerkelijk, dan denk ik. HHUUHH Ik ben zwanger. En zit een kindje in me, zo raar. Maar kan zo goed snappen dat je meer rust heb straks na de eerste echo. Weten jullie ouders het al?
Alles goe met Tina! Tina heb het druk Afgelopen week besloten dat we het nieuwbouwhuisje gaan kopen! Whoehoe! Laat die babies maar komen! Over een goed jaar is het huisje klaar en dan hebben we een hele mooie ruime kamer voor een ukkie Nu dat "huisje in mijn lichaam" nog op orde krijgen en dan staat niets ons nog in de weg Afvalrace staat momenteel even stil. Ik heb afgelopen weekend gezondigd en dan kom je natuurlijk een beetje bij maar geen paniek, ben alweer bezig om het terug af te vallen. Zit momenteel dus op -8kg. Vandaag mn laatste skate-les, dus daar zal ik ook nog aardig wat calorietjes verbranden. Maar heb er zin in! Het is sssssssupermooi weer! Vandaag CD 9, nog steeds ongi, maar begint over te gaan op bruin, dus zal niet lang meer duren. *staat alvast op de uitkijk voor een ei* Vanavond alvast ovutestjes bestellen...zag gisteren dat ze bijna op waren...en dat kan natuurlijk niet hè En nu ga ik weer aan het werk. Nog een uurtje en dan mag ik naar huis! En heb nog één en ander dat weggewerkt moet worden. Morgen ben ik in de namiddag vrij...gesprek bij de bank voor hypotheek
Leuk van het huis!! Iets leuks om naar uit te kijken. Niet zo streng joh voor jezelf met die kilo's. Je doet het super, al 8 kilo eraf. Is juist goed om af en toe klein beetje te zondigen. Anders zit het er straks zo weer aan! Volgend jaar zit jij, zwanger of net bevallen in een prachtig nieuw huis, helemaal te genieten.
Tina wat gaaf een nieuwbouwhuis!! Spannend hoor!! Pff hier flink last van mn rug Vandaag een beetje teveel gedaan ik korte tijd denkik. Ben naar het dorp/markt geweest met een peuter aan de hand, auto van binnen schoongemaakt, auto met de hand gewassen, de ramen gewassen, ben met de was bezig geweest.. en nu AUAUAUAUAUWA!
@tina: leuk, een nieuw huis in het vooruitzicht. @mams: wel goed op jezelf passen he?! Ben hier helemaal gesloopt. Nog een uurtje werken en ik mag lekker naar huis. Morgen vrij maar dan poetsdag thuis dus wel druk. (al hoe wel het waarschijnlijk vrijwillig verplicht rustig gaat)
Ik pas wel goed op mezelf, voel me alleen zo goed(op pijnlijke (.)(.) na) Dat ik soms even vergeet dat ik zwanger ben. En daar kom ik dan op deze manier achter hahahaah Vaddie, morgen alweer 10 weekjes he!! Jeetje wat gaat het hard! Hier morgen 6 weken..Dan zou het hartje moeten kloppen Gekke gedachte!
pff kan mij niet hard genoeg gaan. hahahahaha. Geduld is echt niet mijn sterkste punt. Kan nu vooral niet wachten tot mijn zwangerschap zichtbaar word.
@tina.. jeetje meis wat leuk!!! heerlijk zeg een nieuw huis!! en ook nog op de 8 kilo afvallen.. goed hoor meis!!! dat komt helemaal goed met jou hoor!!!! hier testjes gehaald en lekker geluncht en bij vriendin langsgeweest dus ben net pas weer thuis haaha.. vanavond toch maar weer ff testje doen.. nu net zo veel thee op dus toch maar effies wachten.. nog steeds geen ongi en ook geen ongi krampen.. wel ander soort krampies af en toe..
Haaay ladies Ik voel ook af en toe van die 'borreltjes/plopjes' maar of dat nou bob is?? Dunnow.... Denk niet dat dat bij mij al kan? Dees: Ik heb ook een echo op 15 juli (12 weken) Hoe laat moet je?
@stampertje.. lees wel vaker at dat de baby is.. sommige voelen het eerder dan andere .. volgens mij is 'bob'aant snorkelen
hahaha ja wie weet Of hij/zij slaat me Dat ik teveel doe (zoals oude mensjes optillen, veel werken enz )
haha je weet maar nooit.. las trouwens over die plopjes in de ouders van nu.. sommige hebben dit al met 6 a7 weken.. ligt er denk ik ook aan hoe alles ligt.. placenta voor of achter..
Meid waarom vanavond alweer?? Je hebt vanochtend nog getest. Zo word het wel een hele dure hobbie hoor..en voor je eigen gemoedsrust is het ook niet goed. Bedoel dit niet als aanval hoor maar stel dat je zwanger bent, zo pril krijg je echt savonds geen duidelijkere test als sochtends meid.
ik heb gistermiddag voor het laatst getest, en ben gewoon benieuwd of er een streep op komt of niet.. mij maken die testen qua geld niet uit.. een kind krijgen is ook niet bepaald goedkoop toch
Ik zou het persoonlijk ook eerder s' ochtends doen.. Dat zowiezo!! Dan is t beter, met ochtendurine..
@stampertje.. ja das waar al lees is best vaak dat er meiden zijn die een betere streep hebben met hun 2e urine... maar als het genoeg geconcentreerd is ook in de avond zou ik dan wel meer hcg kunnen hebben.. heb er geen verstand van allemaal maar ik houd niet van onduidelijkheid en ik wil graag zaterdag me moeder dan wel verrassen mocht ik zwanger zijn
@ Tina: Gefeliciteeerd.,!! Wat superrr Wij hebben ook een nieuwbouwhuis gekregen (huur), 2,5jaar geleden zijn we hier komen wonen was echt supergaaf om alles vanaf de eerste bouwsteen te zien! Veel plezier met alles.., ALLES naar je eigen zinn! @ Me: Nog steeds spannend.., ben benieuwd wat de volgende test uitwijst. @Wen: Hahaha dat snurken herken ik, maar vannacht ging het goed., hahaha
toch net maar een testje gedaan.. ben echt te nieuwsgierig ..nog steeds best licht roze maar duidelijker al gister en ipv penstreep een dikke streep.. dus als het goed is gaan me hcg wel omhoog nu.. hopelijk snel een echte duidelijke .. eerder wil ik het echt niet geloven.. strax komt me beste vriendin me test nog even onder de loep nemen hahah.. als zei ziet wat ik ook zie dan hoop ik morgenochtend de ander te doen en manlief blij te maken..(die gelooft ook alleen ze ogen) de kat van vriendin ging toen ik er was heel erg mauwen en op schoot zitten.. dat doet ie normaal haast nooit.. hmmm
Eindelijk thuis! Lief heeft bergen energie en wilde nog gaan winkelen. Echt niet! Gezegd dat ik na het eten (dat over een half uurtje arriveert) een kopje thee drink en ga slapen. Anders heeft hij niks aan me komend weekend. @baby voelen: volgens mij kan dat vanaf 10/ 11 weken. Dan kan de baby echt actief bewegen en wordt de placenta en navelstreng gevormd waardoor 'echt verbonden' bent. Dit volgens de mama mail die ik iedere week krijg. Het enige wat hier plopt zijn mijn darmen. Ben vandaag al de hele dag aan het opboeren. Zo smerig, nu nog je ontbijt proeven.