@mams.. mijn test is gelijk aan de jouwe van 18 juni.. voor iedereen die wilt weten hoe mijn test er nou uit ziet.. mijn camera is echt te slecht jammer genoeg..
Zie je...ik had het eerder moeten zeggen, dan had je eerder zo'n test gehad Met je mobiel dan??ik heb de foto's ook met mn mobiel gemaakt(a) Iig al voorzichtig gefeliciteerd! Ook goeie pendels voor jou dus!
me, spannend meis... ben benieuwd wat je mannetje zegt.. beeb voelen.. ik voel het ook sinds een paar dagen en nu weet ik het zeker.. beeb geeft mijn baarmoeder af en toe een paar flinke duwtjes zo mooi weer... vaddie, rustig aan meis... verder nog niet helemaal terug gelezen, maar komt zo een klantje, dus weinig tijd..
@me, ooohhhhhh het gaat nu wel heel erg spannend worden bij jou. Gaat de goede kant op. Ben benieuwd naar je test morgen met ochtendurine.
@wen .. echt he.. morgen ochtend echt ff doen.. wil wat leuks verzinnen om lief te verrassen maar ben nu niet echt crea.. jullie ideeen? @mams.. ik heb het geprobeert maar is echt vaag.. ook in negatief zie je meer een lichte vlek.. morgen is manlief vrij dus kan ik op zijn mobiel foto maken en erop zetten.. hij heb goede camera
Me; Ik had toen bij mijn vriendje een slabbetje (zeeman) gekocht met i love daddy er op dat vond hij echt super!! N klein kadootje voor n euro kan zoveel vreugde brengen!!
oh dacht dat ze dat daar niet hadden,.. leuke tip .. ga ik zeker doen! vriendin zag het streepje net ook.. toen ze thuis kwam en ze tegen haar ouders vertelde zei haar vader.. oh dat dacht ik al want maandag toen ze langs kwam zag ze er anders uit als normaal. ze straalde meer.. pff toen moest ik nog me ongi afwachte,,gek he .. soms zien mensen dat gewoon..
volgende week zaterdag komt de hele fam van me vriend bij elkaar om oma's 75 verjaardag te vieren.. miss wel een mooi moment met iedereen bij elkaar voor een extra verrassing.. de fam is erg close met elkaar en nu zijn er al 3 kleinkinderen zwanger dus tis niet raar om te vertellen ofzo.. ze zouden allemaal dolblij zijn.. dus denk dat dat een groots moment gaat worden..
Jeetje wat super me.,!! En je opa is helemaal geweldig toch.,! Er zijn gewoon mensen die het blijkbaar merken ofzo Geweldig.,! Vanuit hier van harte gefeliciteerd., dit kan niet meer missen!!!
Hoop echt dat je t ook kunt vertellen.. hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt Ga je morgenochtend testen? Ik ga slapen, ben erg benieuwd hoe je test er morgen uitziet, dal aan je denken!.. xx good luck.
ja morgen zeker testen! ze worden nu steeds beter zichtbaar dus morgen moet ie zeker duidelijker zijn.. ik hoop dan zaterdag de cb dig te doen met indicatie.. foto's komen morgen uiteraard! ik gaat me hondje uitlaten en languit op de bank effies atwt kijken strax.. iedereen truste voor strax
Ben ook heel benieuwd naar je test van morgen!!! Ik heb trouwens al iets in huis liggen voor mocht het zover zijn.., Ik kwam een aantal maanden geleden een boekje tegen over hoe pappa's met hun baby's kunnen spelen in de eerste maanden en de eerste jaren.., echt een heel schattig boekje., dus die ligt al een poosje verstopt haha
Hallo allemaal, Wat een drukke dag weer.... Mijn moeder had ook nergens last van tijdens haar zwangerschap. Ik moet zeggen dat het met mij echt beter gaat sinds een aantal dagen. Ben alleen nog misselijk als ik te weinig eet en te veel doe. Daar hou ik rekening mee en dan gaat het goed. Voelen? Ik denk niet dat je het al zo vroeg kan voelen. Dat het eerder het groter worden van de baarmoeder is of je darmen ofzo? Me, spannend hoor. Ben benieuwd hoe het morgen is! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Truste meiden
@ wen, Mijn moeder weet het wel. Kon echt mijn mond niet houden. Verder weet niemand het. Ook tegen mijn man niet gezegd dat mijn moeder het weet. Die wil dat absoluut niet en ik moest het echt even kwijt. Daar zijn moeders tenslotte voor. @ stampertje, ik moet om 9 uur een echo in etten leur. En jij? @ vaddie, een mama mail?? Wat voor iets is dat? @ me, wel spannend hoor. Kom morgen zeker even kijken
Me spannend meid. Ben morgen vrij, dus hou het hier goed in de gaten. Het lijkt me heel bijzonder om een kindje in je buik te voelen. Het lijkt me sowieso bijzonder om zwanger te zijn. Ik kan me er nog niet iets bij voorstellen. Hier ongi zo goed als voorbij. Op naar mijn ei!
Je gaat vast snel mee maken hoe het is om zwanger te zijn. En kindje in je buik voelen weet ik ook nog niet. Lijkt me heel appart
Volgens mijn pendels best snel. Hopelijk komen ze uit. Bij Me waarschijnlijk wel! Even een leuke poll: bij wie zijn de pendels uitgekomen?