Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ow ow ow dames... Wat kunnen we onszelf toch gek maken met al onze gedachtes he;)

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    onze vk heeft geen apparaat, dus je krijgt dan een termijnecho bij 12 weken (krijg ik ook, doordat ik niet echt zicht heb op mijn cyclus door de vmk'en en de weinige cylussen ertussen)
    maar wil een extra echo wat vroeger om de onzekerheid weg te nemen...

mijn broertje brengt nu de oudste naar school, kan ik ff douchen en met 3kwartier weg om naar de vk te gaan (zit op kruipafstand van ons huis af tegenover de supermarkt, dus gelijk ff wat boodschapjes doen..)

3. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Jannie: Dat is jammer. Snap dat het heel veel onzekerheid geeft dat je pas zo laat een echo krijgt.
    Hopelijk heb je een makkelijke vk en kan je hem eerder krijgen.

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Succes Jannie!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Voor iedereen die ernaar gevraagd heeft:

Nee, ondanks dat ik geen ondergebit nu heb ben ik gewoon aan het werk. Gelukkig kan ik wel een beetje eten. Heb onderin nog 1 eigen kies en boven natuurlijk gewoon mijn gebit waardoor ik wel kan kauwen. Alleen niet te harde dingen en hele kleine hapjes. Had wel meteen aangegeven dat ik zwanger ben en ze hebben andere verdoving gebruikt.

Hoe het komt? Nou ga er maar eens voor zitten.....

Ik heb nooit gewisseld. Behalve mijn voortanden maar dat zijn (die zitten er nog wel) hele dunne, ronde tanden. Kegeltanden worden die genoemd. Tot 2009 had ik dus al mijn melktanden nog. Die zijn er natuurlijk niet voor gemaakt om er 26 jaar in te blijven zitten dus ze werden erg slecht van kwaliteit. Ook de conditie van kaak werd slechter. Toen is besloten dat ze in oktober 2009 al mijn melktanden zouden trekken, een bottranspantatie zouden doen. Is gebeurd met eigen bot vanuit mijn heup. Ook hebben ze toen in mijn boven en onder kaak 11 implantaten erin gezet. Eigenlijk holle pluggen waarin ze een schroef kunnen draaien.
    Het viel toen allemaal erg tegen en heb uiteindelijk 10 maanden zonder tanden gezeten! En dus ook al die tijd niet goed kunnen eten. Ik heb vanmezelf nu dus nog 2 voortanden en 4 kiezen. In iedere gedeelte van mijn mond eentje. Daardoor was ik gelukkig niet aangewezen op vloeibaar voedsel.

Ze zijn nu bezig met het hele proces af te ronden. Ik heb al die tijd bruggen gehad. Die zitten op mijn implantaten geschroefd. Omdat mijn huidige tanden veel groter zijn dan mijn eigen gebit ooit is geweest moest ik erg wennen in het begin. Ging toen heel hard bijten als ik sliep. Daardoor braken er stukjes af. (was ingecalculeerd) Nu ben ik zo gewend aan mijn nieuwe gebit dat ik niet meer bijt iin mijn slaap. Nu krijg ik mijn porseleinen gebit. Boven van kunsthars en die is gisteren vervangen door een porseleinen exemplaar. De onderkant was al van porselein met een gouden basis. Omdat die gouden basis zo duur is wordt die opnieuw gebruikt. Huidige porselein wordt eraf gehaald en alles wordt opnieuw opgebouwd. Dat wordt gedaan in een tandtechnisch labaratorium.

Maar aangezien ik dat niet wist dat ze de onderkant zouden hergebruiken was ik dus in de veronderstelling dat na het afdrukken maken het weer terug gezet zou worden tot de volgende afspraak over twee weken. Niet dus......

Over twee weken als het goed eindelijk klaar met het hele traject en dan kan ik er zeker 15 jaar tegenaan!

(sorry voor het mega ego bericht)

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Even een update van mij.
    Net nog een keer getest, niets te zien.
    Heb meteen even afd.gyn gebeld.
    Ze denken niet dat het restweefsel is, omdat ik al 3 negatieve testen gehad heb.
    Ik kan er vanuit gaan dat het een vmk is.
    Ik hoef geen onderzoeken of bloedprikken, als ik klachten krijg moet ik weer even bellen.

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he meiden, ben ik weer...
    heb een topgesprek gehad bij de vk en voor dat we gingen praten had ze al een afspraak voor een echo gemaakt :D morgen om 15.50...
    moet over 4 weken terugkomen en dan gaat ze kijken of zij ook een echo kan maken :D ze hebben nl een heel oud apparaat staan, maar ze wil het dan wel proberen :D
    ben zo blij dat ik morgen al mag....

(kylie, heb in miskraam topic gereageerd)

8. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Kylie: sterkte

@Jannie: GAAF. Heel fijn dat je al zo snel terecht kan.

9. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    @ Vaddie: Jeetje wat een verhaal., dat had ik nooit gehoord, wat vervelend zeg.,! Knap hoor dat je gewoon aan het werk gaat, ik had mezelf opgesloten.., Super van je.,! (zie je wel, je hebt zeker wel zelfvertrouwen!!!), Nu maar hopen dat het over 2 weken dan echt klaar is inderdaad.

@Jannie: Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan, ben zo benieuwd naar je echo...,!

@kylie.., Gr*#!^*#, ach je weet wat ik wil zeggen.., BAH! Waarom nou weer? Kop op he.., ben er voor je en het komt echt wel goed..,
    *digiknuff*!

@hier: Vanmorgen om kwart over 6 komt manlief aan mijn bed om te vragen of ik hem naar zijn collega kan brengen want die is ziek en daar staat de bus van het werk, dus ja hoor tuurlijk schat (pffff MOE!) hem weggebracht en natuurlijk mijn nest in weer ingekropen met het idee dat ik toch niet meer kan slapen, nou 10u werd ik wakker! hahaha, heeeerlijk, ff bijtanken, 1 minuut later belt mijn vader: zet de koffie maar klaar, kom ff bakkie doen.., (oei! Net wakker), toen vaders wegging de was opgehangen die ik vanmorgen na het wegbrengen had aangedaan, was dat ook maar weer gedaan, en nu een cracker eten want wilde sporten vanmorgen, dit wordt dus nog NET vanmorgen! hahaha
    En dan valt je vrije dagje behoorlijk in het water en dus nog geen test in huis, ik ga vanmiddag het centrum in maar de kruidvat was aan het verbouwen dus hoop heel erg dat hij open is anders kan ik zaterdag pas testen halen..,
    Nou ik ga gauw sporten..,

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zooo hier al een drukke morgen gehad.
    Kon vanacht niet slapen(erg heet op de slaapkamer)
    Vanmorgen vroeg eruit om de kleine man weg te brengen want mn tante is overleden en die werd vanmorgen gecremeerd.
    Daarna de kleine man weer opgehaald en nu zit ik op mn werk...Al helemaal uitgeblust met nog bijna een hele dag te gaan... Bleeeeeeeeeeh.

11. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @mams: gecondoleerd.
    Ken het probleem van de vermoeidheid.

@Kirsten: tja, andere kunnen er zo maar voor zorgen dat jij een drukke dag hebt. hahahaha

12. me83

me83 Niet meer actief

@kylie.. sterkte meis!!!

@vaddie... jeetje zeg wat een verhaal.. lekker dan zeg al dat gedoe.. ben ik blij dat ik maar 1 melkkiesje nog heb die het nog goed doet voorlopig..

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, wat een rot dag, sterkte meid!

@vaddie, jeetje wat een verhaal. Hoop dat het straks helemaal weer mooi is en je er 15 jaar mee door kan.

@ Jannie, oohh wat fijn! Ben zo benieuwd morgen. Wil wel een foto zien hoor!

@mira, spierpijn?? ;) hahaha

@Kylie, sterkte meis. Vind het zo verevelend voor je.

Alle eispotters, er komen weer spannende tijden aan! Leuk, leuk, leuk...

@ kirsten, dan neem je toch een andere test. Duurt nog lang hoor wachten tot zaterdag :p

Hier voor het eerst een dag van me werk thuis gebleven. Heb de halve nacht met me hoofd uit het bed in een emmer gehangen. En niet geslapen. Ben kapot. Het sloopt me echt het zwanger zijn. Heb er zoveel last van, ben tot niks in staat. En het wordt alleen maar erger de laatse week...:( het is ook zo dubbel, ik wil niet zeuren. Ben zo dankbaar en blij. Maar ik loop echt op me laatste powers. Hoop zo dat het straks met 12 weken opeens weer beter gaat.

14. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Vaddie: Wat een verhaal zeg. Wist niet dat dat kon, niet wisselen. Hopelijk heb je over 2 weken weer een mooi compleet gebit.

@Jannie, super zeg dat je morgen al een echo krijgt!

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kylie, sterkte.

@ wen, pfff dat is niet niks zo zwanger zijn. Lekker bed in en bij slapen.

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Wow Dees, zie dat je al 2,2 kilo bent afgevallen. :D wat goed, super!

Het is indd niet zo heel fijn zoals ik me nu voel. Maar hoou steeds voor ogen dat ik over 3 weken het eerste termijn er al op heb zitten. Dat is het al bijna :)

17. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    dat is ook weer zo. Positief blijven proberen te denken. Meestal word de misselijkheid met 12 weken minder dacht ik

18. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hey meiden,

Ben er ook weer hoor!
    Ik heb alles in ieder geval gelezen, jeetje wat kunnen jullie kwekken! Haha!

Kylie wat rot zeg! Sterkte!

Vaddie: Wat een verhaal! Nou inderdaad knap dat je gewoon gaat werken. Fijn dat je straks er 15 jaar tegenaan kunt.

Wen: Balen dat je je zo beroerd voelt. Lekker ff een dagje bijtanken.

Mams: Gecondoleerd. Sterkte!

Kirsten: Jeetje wat een begin van de dag.

Essie: Welkom!

Zal vast nog wel wat vergeten zijn... Ga weer proberen wat vaker te lezen, anders mis ik zoveel. Heb het ook zo druk gehad. Ook met leuke dingen hoor. Heerlijk nachtje weg geweest naar Sanadome met vriendin.
    Hier nog geen veranderingen...
    Heb wel een brief binnen... Heb 19 Juli afspraak bij de gynaecoloog, pfff dat duurt nog zo lang!
    Bloed uitslag was goed. Schildklier waarden waren netjes. En hormoonwaarden ook goed. Ze zei: Je bent niet in de overgang... Hahahaha!!!

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Nino, we miste je al ;)
    Jeetje 19 juli, wat lang nog. Weet niet of je er iets mee kan. En weet eerlijk gezegd ook niet of dit voor gyn ook op gaat. Maar mijn moeder had pas geleden een dermatoloog nodig. Ook een belachelijke wachtlijst in het ziekenhuis. Toen kreeg ze de tip om zelf een privekliniek te benaderen. Daar ben je gewoon voor verzekerd, kost je niks. Je bent mestaal binnen een week aan de beurt. En super hulp.
    Maar dat was voor een dermatoloog, weet niet voor een gyn. Maar ja vragen kost niks.

20. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Mams: Gecondoleerd., kan me voorstellen dat je je dag er al op hebt zitten.,

Wen: Snap je tegenstrijdige gevoelens., dankbaar en het idee dat je niet mag zeuren maar als je zo moe bent en steeds zo misselijk! Dat is ook niet fijn..,
    Ja tot zaterdag duurt nog wel lang, maar ik weet ook niet of ik wel moet testen., ach ik kijk wel als ik in t centrum ben, misschien heeft de trekpleister ook wel testen voor een mooi prijsje.,

Nu maar is ff douchen, heb net gesport! Weer flink wat calorieen en vet verbrand en lekker mijn spiertjes getraind, nu de rest doen want het is alweer tegen 2en en ik heb nog geen *** gedaan.,

Deel Deze Pagina