Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Veel plezier miniM!!

2. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ me, ik heb dat ook hoor dat je je darmen zo hoort. Gisteren avond was niet normaal. Was net een hele verhuizing in mijn buik.

@ buikje, die is nu weer wat minder. nog steeds wel wat boller. Echt raar om te zien. gelukkig heb ik ruime kleding

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :D je moet hem er wel uithalen he kwiebje.. ;):p

hihihi, ooh sorry meid, beetje melig vandaag en heb hier gelijk een beeld bij...:)
    Ik heb geen verstand van temp, nooit gedaan. Volgens mij is Tina hier heel erg in thuis.

dutchdiva, geef toch niks meid. De ene periode heb je veel meer tijd om te reageren dan de andere keer. Geef toch niks.

juul, pas je wel goed opjezelf. Het zo druk hebben is ook niet echt bevoordelijk voor je misselijkheid. Ben wel heel benieuwd naar je foto!

jannie, veel plezier vandaag. Heerlijk lekker winkelen. :)

minim, super leuk. Wij hebben ook altijd in de zoveel tijd een familiedag, of een weekendje weg. Laatste keer hebben ik en me nicht het geregeld. Heel leuk. Veel plezier!

Hier vanmorgen ook even een foto gemaakt. 12 wkn en 4 dgan. helemaaal trots...:)

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    stampertje, vervelend van je werk. Maar lijkt me ook dat je dit toch niet totaan je verlof kunt volhouden. Wat als je straks met een dikke buik loopt.. Dan is het toch veel ste zwaar om mensen te moeten tillen ed?

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stampertje, jij werkt toch ook in de zorg?

@ hier, vind het vandaag wel een spannende dag zeg. Eerste keer ging het vandaag fout. Maar had toen met 5 weken een nega test. Heb met 4 weken en 6 dagen getest en toen was ie knal positief. Hoop dus dat dit kindje een plakkerdje is

6. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Dees volgens mij kan je daar dit keer zeker vanuit gaan.,! Ziet er positief uit toch?? Kop op, het is je gegunt, het komt goed!!

Stampertje., lijkt me inderdaad geweldig dat entertainen, fijn dat je het zo leuk gehad hebt.,

@buikjes.., ziet er goed uit wen.., en voor de rest, ik hoor het veel dat je darmen en andere organen plaats moeten maken, dus die dikke buikies is alleen maar positief., :D

@ Hier.., gister en vandaag wat ongi-pijntjes lijkt het maar deze is vorige week geweest dus heel vreemd, het kan volgens mij nog lang mijn ei niet zijn maar ik weet het ook niet meer., vanmorgen wel geklust, daarna giga pijn gehad in de buurt van mijn blaas :S
    Voor dinsdag een afspraak bij de HA dus ben benieuwd wat hij zegt.., (alleen beetje bang dat ik met mijn benen wijd moet :S maar goed.., zal wel goed komen)

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Hello Girls!

Aaaaaaah, lekker weekend! Straks nog even skaten en vanavond lekker met vrienden uit eten. Lekker weg met de berenboot :) (voor mensen uit de omgeving rotterdam zal dit wel bekend klinken ;) )Heb der helemaal zin in! Weegschaal was ook helemaal happy vanmorgen... Bijna -9 kg! Happy Peppy Me :D Ben benieuwd wat de schade na vanavond is ;)

Me: Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik zie een wazig 2de streepje op de wazige (;)) foto :D Ben benieuwd naar je CB test! Maar weet stiekem al dat ie 'zwanger' gaat aangeven :) Ben blij voor je meid!

Ja dames, das dus weer eentje uit de nod-lijst, en eentje extra in het roze lijstje...gaat hard hier! :D
    Ik heb helaas geen pendel van hanna, straks maar even kijken of ik er eentje kan aanvragen bij haar. Dus wie weet! Ben wel superbenieuwd wie de volgende 'lijstjes-verhuizer' gaat zijn ;)

Kwiebje: Ik heb getempt! Heb ook geprobeerd om je kaartje te bekijken, maar ik kom der dus niet in... hij vraagt telkens naar je inlogcode en wachtwoord. Dus het ligt ofwel aan mij, ofwel heb je iets niet goed gedaan. :D Je kan me altijd een kopie van je kaartje pb'en. Wil je wel verder helpen :) Wat betreft die lage temperatuur... mijn temp zit ook meestal rond de 36. Hij schommelde meestal tussen 35.9 en 36.3 Op het moment temp ik niet meer fanatiek. (mag niet van de gyn vanwege mn pcos ;)) Maar af en toe neem ik 's morgens nog wel eens mijn temp. Ben veeeeeeeeeeels te nieuwsgierig :) Een normaal tempkaartje bestaat uit 2 (of 3) fases. Eerste fase is voor je eisprong. Op het moment van je eisprong daalt je temp een paar tienden om vervolgens de volgende dag fel te stijgen. Op dat moment kom je in de 2de fase van je kaartje terecht. Je temp moet na je eisprong wel hoger blijven dan de temp uit je eerste fase. Fertiltity Friend zal een kruis aangeven op de dag dat je je eisprong hebt (als ie duidelijk is tenminste) Je temp voor de 2de fase moet boven de horizontale rode lijn blijven. (Een dipje is mogelijk bv innestelingsdip, maar over het algemeen moet je curve dus hoger blijven. Bij zwangeren gebeurt het wel eens (lees: gebeurt niet altijd!) dat ze tijdens de 2de fase nog een felle temp-stijging krijgen. Zij gaan dan een 3de fase is. Maar nogmaals, dit gebeurt niet bij alle zwangeren! :) Als je temp na je eisprong dus hoog blijft, wijst dit op een zwangerschap. Gaat je curve op het einde van je LF dalen, dan word je ongesteld. Bij sommigen gaat de temp op de 1ste ongidag fel naar beneden, bij andere een dag voor de 1ste ongidag...elk lichaam is verschillend hé :) Nou, ik hoop dat je wat aan mn uitleg hebt. Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.
    Veel plezier met paaldansen trouwens! :p:D

Jannie: shop till you drop! Have fun! :D

Minim: Veel plezier vandaag! Het weer zit in ieder geval mee :)

Wen: wat een leuke foto weer! Nog even en je past niet meer tussen de muur en het wasbakje :D

All: Ik had weer zoveel bij te lezen...weet het even niet meer... veel plezier dit weekend in ieder geval! Het is lekker weer, dus dat is een meevaller! Zie julie straks of morgen wel weer!

Liefs

Tina

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tinaa wat ga je goed zeg met -9 kg!!! Begin je het al te merken aan je lichaam en kleding?

MiniM en Jannie veel plezier allebei vandaag!

Wen wat leuk om die foto weer te zien! Groeit goed!!!

Uiltje, geen idee, denk dat je ei nog moet komen...misschien krijg je binnekort nog een knaller. Als je geklust hebt de afgelopen dagen heb je sowieso wel kans mocht je ei wel geweest zijn.
    Ohhhhh waar kijk jij die oude babybooms van 2007 terug?? Wil ik ook wel gaan doen!

Kirsten wat raar! Zou wel heeel vroeg zijn voor je ei, maar wat die pijn dan is?! Succes bij de doc...grote kans idd dat je even lekker wijsbeens mag gaan zitten...tja het moet maar dan heh! Even verstand op 0.

Donkere ovutest vandaag!!! Bijna net zo donker als controle streep!!
    MiniM, zijn jou testen!!! Ik zal er goed gebruik van maken! :D Ze doen hun werk prima en heb dus waarschijnlijk mn ei gevonden! Er zat trouwens 1 zw test bij?! Of wist je dat?

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, heel snel aan de klus dan jullie!! Eerst klussen en dan pasbabyboom kijken hoor. Je bent gelijk verslaafd.

ik heb gewoon op google gezocht, babyboom 2007 alf 1
    dan heb je het gelijk.
    Dat gekke stel zit hier ook bij, die dat zag je geloof ik in 1 van de laatste afleveringen van 2011. Die met kinderwagen incl pop boodschappen gingen doen, om aan het idee te wennen van straks een baby hebben. Wat een mafketels zeg, ik deed het bijna in me broek van het lachen.

10. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaaaa die pop, wat is dat joh! Loop je als volwassen stel met een moderne babyborn door de buurt...sta je toch flink voor aap.

Helaas zag mn vriend dat ik aant testen was en kreeg ook de positieve uitslag door dus die gaat weer even lekker dwars liggen nu. Heel pesterig: "Neeee ik heb geen tijd". Dus dat wordt even de trucendoos tevoorschijn halen!! HIJ MOETTT!!

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Gadsie, wat kinderachtig van hem!! Laat je niet kennen hoor, charmes in de strijd. Zodat die je niet kan weerstaan.
    Maar leuk is anders, zou fijn zijn. Als die ook gewoon blij zou worden van zo'n test.

Maar dat stel, ja wat een stel gekken zeg. Die shirt die ze aanhadden ook..hahaha :D
    Er zit nu een stel in de afleveringen van 2007, 2 echt giga nerds op de fiets. (is niet te missen). Die hadden ook van die rare opmerkingen, weet even niet meer wat. Moest ik ook zo om lachen..

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    hhaha moet er nu al om lachen!!! Kga eerst maar even de hond uitlaten, dan iets moois aantrekken en de salade van vanavond maken...klussennnn en dan maar die babybooms kijken!

Strakke planning :cool:

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ff snel, heb niet teruggelezen krijg zo visite.

Vandaag voor het eerst weer rennie gekocht...heb weer onwijze maagzuur dus dat beloofd weer wat voor de komende 34 weken.

14. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    O jeej dat is niet zo fijn.., kan dat gewoon samen met een zwangerschap dan? Hopelijk valt het mee en is het niet de komende 34 weken raak want dat is echt heel vervelend.., succes ermee..,

Hier lekker patat kapsalon gemaakt en gegeten!!! Jummm

15. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Skaya: succes met je vent!

@Mams: ken het probleem. Heb er niet constant last van. Gemerkt dat ik er meer last van heb als ik erg druk ben geweest of loop te stressen.

Gisteren zo iets raars: had ineens jeuk aan mijn tepel. Dus zonder erbij na te denken krabben. Tot Lief ineens vroeg wat ik in ***naam aan het doen was. Toen was het al te laat en lag het open. En het bleef maar jeuken. Voor het slapen maar ingesmeerd met vaseline en iets straks aangetrokken. Toen werd het minder en kon ik slapen.

Nu lekker bankhangen, thee drinken. Zo de hondjes doen en lekker slapen.

16. Uiltje

Uiltje Actief lid

2 apr 2011
    168
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeej je ei! Klus ze! Ik zo ook even een testje doen, ben benieuwd of ie nou al wel of niet geweest is. Klussen hebben we de afgelopen week vrij regelmatig gedaan, dus dat zit wel ok denk ik.
    Babyboom kijk ik via de website van babyboom, en dan bij over babyboom staat onder aan kijk terug naar het eerdere seizoen ofzoiets. Ik ga zo ook weer verder kijken!...en ja er zitten wat rare stellen tussen!

Wow mooie buik wen!

Goed Tina, ga zo door en af en toe zondigen mag!

Deesjedees, de dag goed doorgekomen?

Kirsten raar inderdaad, succes bij de dokter!

Welkom terug Dutch Diva!

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ik ook vaddie, al vanaf het begin. Krap het gewoon open in me slaap. Idd soms bloed het gewoon. Om gek van te worden die jeuk. Iets koels erop werkt bij mij het beste.
    Het is vaak alleen rechts.. ;)

Hoe is het verder met je rug en het slapen. Omdat je in het begin ook dat speciale kussen had gekocht voor in bed. Gaat het nu weer beter?

18. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik stroom weer even in ;)
    Gebruiken jullie wel bio-oil om je borsten/buik in te smeren?? Want dat werkt echt supergoed :)

Ik heb n heerlijk avondje alleen thuis, ook weleens fijn toch? :D

@ dees; jep, in de zorg.. Jij ook?

@ wen: het werk wordt wel aangepast indien nodig. Maar ik kan het heel slecht vinden in mijn team :( dat is t meer..

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden...

gister heerlijk geshopt... doordat we een meevaller van 900 euro hadden iets minder op de centen hoeven letten..
    heb een leuk doorschijnend shirt gekocht bij de primarkt in hoofddorp en wat leuke smalle riempjes voor op mijn jurkjes..
    daarna door naar haarlem.. daar bij de h&m 2 broeken (waren nu maar 15 per stuk) en een korte broek..

bij mama licious een jurk gepast, maar die was te groot, dus heb hem nu kleiner besteld via de otto

Jurk, Mama Licious, 'Kaisa Woven Dress' - OTTO online shop (is voor 2 trouwerijen in sept.)

was daarna wel helemaal afgedraait en een gevoelige buik.. dus lekker vroeg bedje in... nu nog lekker op de bank met badjas.. zo maar ff douchen met de jongste.. de oudste is met papa naar de kerk...

20. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Wen: idd alleen rechts. Iets kouds hielp niet dus Lief ging even googlen en daar gaven ze als tip vaseline + iets wat niet schuurt. Dat hielp gelukkig.
    Pijn in mijn onderrug is gelukkig een stuk minder. Met sporten alle gewone oefeningen weer opgepakt en heb meteen resultaat. En dat voedingskussen gebruik ik nog steeds voor het slapen en slaapt zo lekker. Heb daardoor s'nachts ook minder last van bandenpijn. (draai allebei de benen tegelijk om het kussen vast te kunnen houden)

Vandaag naar de verjaardag van mijn oma. Zo komen eerst nog wat vrienden. Er moeten hele zware spullen naar de vliering. En die willen vast nog mee lunchen.

Deel Deze Pagina