Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Even een berichtje dat ik nog leef!!!

Stage hakt er behoorlijk in, moet erg veel voorbereiden en ben daar op mijn vrije dagen mee bezig. Per dag ongeveer 8 a 9 uur bezig met stage is iets wat ik normaal nooit deed, met als gevolg dat ik al last van mijn rechter schouder begin te krijgen ('s avonds is het echt heel erg) dus vermoeden richting de RSI :( Dat zou in mijn vakgebied echt verschrikkelijk zijn... Dus na deze stage neem ik even afstand van mijn opleiding en ga ik eerst met scouting op kamp in de hoop dat mijn schouder dan wat rust kan krijgen.

Ik kan helaas niet reageren op iedereen, moet zo de auto in richting Utrecht om een hele dag les te geven (10.30 - 15.00 en van 17.30 - 22.00 uur) en dan nog terug naar huis *Moe, moe, moe!!!*

Verder in de ongi voorbij (is de hele tijd erg minimaal geweest, maar wel ongeveer 10 dagen bezig geweest met rood/bruinig bloed (sorry voor de details)). Nu dus op naar niet kunnen klussen vanwege stage en een week weg met scouting. Ik hoop op een laat ei, aangezien ik dus niet kan testen de komende 1,5 weken...

2. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Jeetje Mira..,

Stage of niet.., je moet wel aan jezelf denken he!!
    Probeer rustig aan te doen..., Succes!!

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Haai meiden!

Ook weer even teken van leven van mij.
    Dipje is voorbij... bedankt voor jullie medeleven :) Jullie zijn allemaal zoooooo'n schatten! *geeft iedereen een knuffel* Die oppeppers hebben me goed gedaan :)
    Heb gisteren ovutestjes besteld, en hoop dat er in deze ronde een mooie tussenzit die knalt. Ben ik wel aan toe...laatste eisprong was ruim een half jaar geleden. Afvalrace schommelt momenteel een beetje rond de -9kg. Ik kwam erachter dat ik een aantal broeken die ik niet meer aankon, nu wel weer pas :) dus dat is een goed teken. So afvalrace continues :D

Kwiebje: stuur je kaartje maar door hoor :D Ik zal even voor je spieken;)
    (Dat doe je als volgt: klik op 'sharing' en dan op 'get code'. Bij mij komt er dan onder 'Your Charting Home Page Web Address' een link te staan. Als je die kopieert en plakt in je handtekening of een nieuw bericht, dan kan ik je kaartje inkijken.) Je kan ook gewoon links klikken op je temperatuurkaartje en dan op kopiƫren klikken en dit in een berichtje plakken. Pb of hier in het topic maakt niet uit...is wat je zelf het liefst hebt :)

Mira: Jeetje meis, rustig aan hoor! Ik weet dat stage heel belasten en stressvol kan zijn. Je wil natuurlijk je beste beentje voorzetten. Maar ook aan jezelf denken hoor!

Kirsten: :D:D:D:D whaaaahaaaa, heb jij weer!:D:D:D:D Vind het wel knap dat je gelijk een excuus kon verzinnen voor je moeder. Fijn voor je dat je ha je serieus neemt! Je kan je temperatuur ook invullen op fertility friend. Is gratis (tenzij je een vip wilt worden) en dat programma geeft aan als je een eisprong hebt. Ik vond het superhandig! (Is wel engelstalig) Je kan ook andere symptomen/klachten invullen. Ik mag dan van de gyn niet meer tempen, maar ik gebruik het programma nog steeds om mn ongi en klachtjes in bij te houden. (En af en toe een temperatuurtje :);)) Ja weet het, ben eigenwijs! :D

Ik zag van iemand buikfotos voorbij komen....(aaaaah! weet niet meer van wie! :) mams, was jij het??? ) maar die zagen er dus heel mooi uit! Wat een verschil ook!

meiden, ik moet aan het werk. Ik kijk straks nog wel even mee!

liefs
    Tina

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tina, ben blij dat het weer goed met je gaat!!! :D knuffel terug.

@mams, wow jij gaat hard. mooie buik hoor.

Hier lekker druk sinds een paar dagen , heb ook weer wat energie terug. heerlijk! Ben daarom ook iets minder online, weet niet wat me overkomt na 3 maanden alleen maar geeuwen, moe zijn en uren af tellen zodat ik op de bank kon gaan liggen.
    Ben nog wel steeds misselijk, maar iets meer energie doet me al zo goed. Even goed van genieten voordat het straks weer minder wordt.

En nog iets, ik vergeet echt alles. Maar goed dat me kop vast zit. Net alles gelezen, en weet nu de helft al niet meer. Hier op me werk ook. Loop ergens heen om iets te doen of te pakken, en dan weet ik het niet meer. hahahaha
    Belde net een leverancier, en toen die opnam wist ik niet meer waarvoor ik belde...:)

Volgende 2 weken lekker wat vrije dagen, gaan we de tuin opnieuw aanleggen, betegelen enz.
    Nou de mannen dan, ik zit in het zonnetje dan complimentjes te geven en smeer lekkere broodjes voor ze...:)

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Mira: goed op jezelf passen hoor!

@Tina: op zoek naar je ei!

@Wen: klinkt bekend. Hier neemt de energie ook weer iets toe. En mijn hoofd lijkt wel een gatenkaas. Was gisteren zelfs mijn beesten vergeten eten te geven! Dat is zo niks voor mij.

Gisteren op kraamvisite geweest bij een vriendin. Oh wat heeft ze een heerlijke vent. En maar sabbelen op je vingers. Frustratie als hij zijn duim niet kan vinden. Echt zo'n schatje.

Ben nu wel even moe maar dat is niet vreemd want lig al twee dagen te laat op bed. Over het algemeen is mijn energielevel wel weer wat hoger. En dus een geheugen als een zeef. Vind steeds meer dingen enorm stinken. Eetlust is iets beter geworden maar val (gelukkig) nog steeds af. (-4)

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mams, wat een mooie buik al zeg, groeit hard! Zou me niet verbazen als er idd twee in zitten zoals er meer hier denken! Hoe kan je buurman het weten? Heb je het er niet in de tuin over gehad met je man of terwijl een raam open stond? Sommige buren zijn goeie afluisteraars? Snap dat je baalt!

Zwangere meiden, fijn dat jullie je langzaam aan wat gaan voelen!
    Wen hahahah wat heb je gezegd? Ik bel straks weer als het me weer te binnen schiet?

Mira, leuk om wat van je te horen, neem je rust hor tussendoor!

Tina, goedzo meid!!! We gaan dr gewoon weer voor!

Hier gisteren maar weer geklust. Vind erg raar dat mn ovutesten zolang een streep blijven geven...doe morgen mn laatste test die ik heb liggen en dan hou ik t maar bij regelmatig klussen.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @skaya, ik moest heel hard lachen. En zei, uuhhh sorry hahaha ik weet even niet meer waarvoor ik je moest bellen. Bel je zo wel weer terug..:D Ondertussen is het geregeld hoor.
    Ook gelijk kladblok aan me kont geplakt, schijf nu gelijk alles op.
    Dat ik thuis als een vergiet rondloop prima, maar op de zaak toch wat lastiger. Hoewel me collega's er steeds heel hard om moeten lachen..

8. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ kirsten wat fijn dat de huisarts je meteen serieus neemt.
    Tempen moet je wel iedere ochtend op een vast tijdstip doen. Ik heb het een ronde gedaan en vond het heel fijn. Wist dat ik een eisprong gehad heb.

@ hiero, vanmorgen weer niet misselijk. Raar lijf ook van mij. Verder nog steeds weinig last van overal. Soms twijfel ik wel of het allemaal nog wel goed zit.

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wen hahaha goed opgelost! Zolang iedereen er om kan lachen is er niks aan de hand :p

Dees, snap dat je erg onzeker bent! Maar je hoeft natuurlijk niet elke dag misselijk te zijn. Maar hoop toch dat je snel weer wat bevestigende symptomen krijgt om je gerust te stellen!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    me, duidelijk buikje al hoor... erg herkanbaar... wel raar dat jullie overbuurman dat gaat rondvertellen terwijl hij het niet eens van jullie heeft gehoord...

mira, denk je wel om jezelf meis... je hebt maar 1 lijf he!

tina, ga duimen voor je deze ronde... hoop zo dat er een heel mooi eitje komt..

kirsten (dacht ik) fijn dat de HA je zo serieus heeft genomen.. wel bizar dat je net had gedroomt over je moeder bij de HA

hier, net terug va de vk... hartje gehoord en bloeduitslagen waren binnen... ijzer was aan de lage kant, dus die gaan we over 8 weken prikken.. en er was een valspositive test op een soa, maar na dubbel check was ie wel nagatief.. dus dat was wat raar..
    moet nog ff een afspraak maken voor de week voor we weg gaan, dus dat is best snel alweer...
    maar ff snel bellen..

11. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    @ Dees: Zal vast wel goed zitten joh! Ik werd zelf ook pas misselijk vanaf n week of 6.. Dus kan nog komen ;)
    En ff over de gehandicaptenzorg, was dat in je vroegere woonplaats? T? Daar heb ik namelijk ook gewerkt, maar dan ouderenzorg ;) Werk nu in Rsdaal in een verzorgingshuis.

Hier: Vanavond weer zingen in het brabantse Zevenbergen, bekend voor iemand? :) Voor een herdenkingsdienst.
    Gelukkig weer helemaal beter nu :D Van de week een heeeeel leuk zwangerschapsjurkje van prenatal gekocht :) Echt heel leuk. Hoeist met jullie?

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jannie wat leuk dat je het hartje gehoord hebt! Wat ga je doen om je ijzer op peil te houden? Krijg je daar tabletten voor of kan je dat met je voeding stabiliseren? Wat gek van die soatest...waarom hadden ze die gedaan eigenlijk? Is dat standaard? Sorry voor alle vragen!

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    skaya, die soa test is standaard...
    net als antistoffen voor rode hond
    hiv
    hapatitus

allemaal voor de veiligheid van het kind en natuurlijk moeder en niet te vergeten de verloskundige.

ijzer is net aan goed, dus word in de gaten gehouden..
    is ie met 20 weken niet beter, dan kijg ik dan wssl tabletjes... heb ik ook tijdens de zwangerschap van sjoerd gehad..

moet nu 21 juni weer naar de vk..
    moest met 4 weken weer komen, maar dan ben ik op vakantie..
    zou met 6 weken pas weer kunnen en dat vond ze blijkbaar te lang... dus een keertje extra luisteren net voor de vakantie..
    en tjeerd is dan vrij dus die kan mee :D

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Daar moest ik idd ook allemaal op bloedprikken. Hoor ik volgende week niks, is het goed.

Leuk dat je kleine man volgende keer mee kan om het hartje te horen. :)
    Waar gaan jullie heen op vakantie?

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stampertje, ik heb in vroegere woonplaats t invalswerk gedaan. Werk nu in alphen.
    Heb jij in het bejaardehuis gewerkt?

@ hier, pfff nu helemaal de zenuwe. Klets mee in maart 2012. Zitten 2 meiden die miskraam hebben gehad. Die kletste ook mee in zwanger na een miskraam. Krijg het nu dus spaans benauwd.

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Oohh kan me dat zo voorstellen meid, ik klets ook mee met de jan mama's 2012. Ben daar in het begin ook even uitgestapt omdat daar regelmatig een miskraam voorbij kwam en dat maakte me ook zo onzeker. Helemaal voor jou. Maar jullie humpie zit lekker bij jou, en die blijft daar voorlopig echt nog even zitten hoor.. Veel ste fijn en lekker warm bij jou in je buik.
    Wanneer had je ook alweer je echo??

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ff ego, ga hierna teruglezen.

Ik ben er inmiddels al achter wat er gebeurd is...
    Het is maar hoe vergezocht je het kunt vinden he...

Een vriendin van mij had vermoedens dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn.
    Had het hier met haar moeder over gehad.
    Die moeder ging gezellig bij dr zus op de koffie (mijn overbuurvrouw dus) Hadden een gezellig babbeltje over dr dochter en diens vriendinnen(oa ik dus) en de kindjes.
    En zij liet dus, tegen mn buurvrouw, ontvallen dat haar dochter een vermoeden had dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.
    Betreffende buurman(woont nog bij zn ouders thuis maar is 5 jaar ouder dan ik dus absoluut geen buurjongen hahaha) heeft dit dus opgevangen en ervan begrepen/gemaakt dat ik zwanger ben. En aangezien er over gesproken werd zou ik alwel zeker 12 weken zijn.
    En hij heeft dat dus op die verjaardag hardop aan de groep meegedeeld.

Echt super ver gezocht...En echt lullig... Bah.

Publiekelijk ga ik er nog geen aandacht aan besteden, alleen de mensen inlichten die we willen inlichten(familie en goede vrienden)zodat die het iig van ons horen ipv de plaatselijke roddelpers... en de rest komt dan wel.

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmmm, raar verhaal... iets van de klepel en de bel ;)

mijn man gaat dan trouwens mee hoor.. de kleintjes waren vandaag mee..

we gaan 2 weken naar terschelling en daarna nog een week leuke uitstapjes/klussen in huis

heb de laatste dag vakantie een dagje sauna geboekt met een vriendin.
    de oudste gaat nog logeren bij mijn schoonzus en as. zwager.
    en gaan nog een dagje naar dolfinarium, daar werkt de 2lingzus van mijn vriendin..dus dan is het niet zo duur :D

de oudste is met mijn schoonvader op pad, dus ff snel de kleine in bed leggen en dan zelf ook weer ff plat..

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, :$ ongeloofelijk!!!! Wat een tam tam daar bij jullie. Bizar, hebben mensen moeten wel een heel saai en triest eigen leven hebben om dit allemaal zo de wereld in te gooien.
    Maar jij zit er mooi mee!! Idd de eer aan jezelf houden, en gewoon lekker de mensen die jullie lief zijn zelf het mooie nieuws vertellen.

Ik had het ook een paar keer in het hele begin, vooral hier bij ons in de winkels. Sommige kunnen alleen maar over andere praten.
    Daarom hebben wij het toen ook al heel snel tegen iedereen verteld, om dit verder te voorkomen.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja idd een raar verhaal.
    Vind het ook vergezocht maar het is wel de enige optie die logisch verklaarbaar is.
    Maargoed ga het zelf nog niet publiekelijk bekend maken.
    Ga er ook niet over liegen als mensen het vragen maar geen berichtjes op hyves/FB/twitter ofzo.
    Dat komt wel als we bij de VK geweest zijn en een echo hebben gehad.

Deel Deze Pagina