@ Wen, idd...Dorpje, ons ken ons en dan krijg je dat. Maar we moeten nog 1 broer van manlief inlichten(die woont hier niet dus dat scheelt), Mijn oom en tante en 1 stel vrienden. De rest is inmiddels op de hoogte gebracht(door ons)
@ wen, is wel een goed idee om er beetje afstand van te doen. Loop heel de ochtend al naar de wc. Maar zit gelukkig alleen maar afscheiding op het papiertje. Heb ook geen krampen. @ mams, dat is echt herkenbaar die tam tam. Ik woon ook in een dorp en ik denk dat het nog geen 2 dagen nodig heeft of het is het hele dorp over.
@Mams: hier is het hetzelfde hoor. Lief had zich 1x versproken (wel gevraagd aan die persoon zijn mond te houden) en meteen kwamen andere vrienden vragen of we zwanger zijn. En hetzelfde als bij jou: toen hebben we het iedereen zelf maar gewoon verteld.
Wen een Dees, hoe goed je zelf wel weet dat het bij iedereen anders is, ga je je toch zorgen zitten maken. Een beetje afstand nemen kan goed helpen! Heb zelf af en toe van die buien dat iedereen maar zwanger wordt en ik dan even bang ben als enige dalijk in de NOD lijst blijf staan...onzin natuurlijk maar het forum voert toch de druk een beetje op. Mams, sjongejonge!! Dat is net als dat spelletje wat je met een groep kinderen doet...iemand vertelt iets en door hoe meer oren en monden het gaat, des te leuker het verhaal wordt!
ik ben ook zo'n onzekere muts. Mijn testen werden ook al vlug donker. Dus ik vind dat dit een mooi gezond plakbeebje blijft. Wel blij als we straks een mooie echo hebben. Ga niet meer in het forum lezen. Word er echt gek van. Hebben de zwangeren dat ook dat je afscheiding de kleur heeft van vruchtbaarslijm is maar niet rekbaar is? En het word steeds meer?
*besteld kilometer flosdraad* wat een gekkigheid zeg! Ik snap echt de relatie tussen mondhygiëne en een zwangerschap niet... Ja, of je moet zo'n slechte mondhygiëne hebben dat manlief er geen zin meer in heeft! LOL
@dees, nou dat was dus bv ook zoiets. Je hoort altijd dat zwangere vrouwen last hebben van meer afscheiding. Ik dus helemaal niet. Nog steeds niet trouwens. Het lijkt zelfs wel minder als normaal. Maar volgens mij is dit bij jou heel normaal hoor.
Hallo! Goed zeg Tina, al 9 kilo! Ga zo door! Wen, fijn dat je minder moe bent. Ik herken het, heerlijk he!
ja fijn he , merk alleen wel dat ik nu meer naar me lichaam moet luisteren. Heb al 3 dagen erg last van bandenpijn en dan voelt me buik keihard. En dat komt steeds einde van de dag, toch maar iets minder, bukken, uitpakken, en druk doen.. Tis ook nooit goed met die zwangere...
Ze verzinnen toch ook steeds wel weer wat nieuws om te 'onderzoeken'. Als je een ontsteking hebt in je lichaam (of je tandvlees) ja dan kan ik begrijpen dat je minder vruchtbaar bent, maar dat we nou allemaal ineens als een malle moeten gaan flossen?? Kom nou!! HAHAHA
Wat raar van die soa Jannie.., maar inderdaad gewoon nog even een keer naar laten kijken! Wat super fijn dat je het hartje hebt gehoord.., Jeetje Mams wat een tam tam joh..,! Poeh he.., maar goed het is niet anders , je kan er niks meer aan doen, maar beetje misselijk hoor! @ Flossen: Whahahaha dat is ook het eerste wat in mij op kwam Tina.., hehe, maar goed het zal wel., toch maar flossen voor de zekerheid @ Hier: Gister een nieuwe hypotheekberekening laten maken en het ziet er gunstig uit voor ons.., dus nu ook nog bezig met eventueel een huisje kopen! Eerst maar even de intentieverklaringen in orde en dan een afspraak maken om te kijken.., spannenddd!!
kirsten meligheid is alsnog ontvangen hoor!!! *stopt het zakje in de koelkast voor als het dringend nodig is* Ben deze maand ook begonnen met tempen. Je moet er even aan denken als je wakker wordt, maar het is verder een kleine moeite. Ik heb de temp in mijn nachtkastje liggen en doe het gewoon oraal. Het tijdstip varieert bij mij een beetje van 5.00 - 7.00 uur. Exact dezelfde tijd gaat mij een beetje ver. Mijn temp is vrij constant, dus no problemo! Tina ik heb de link gevonden en in mijn handtekening geplakt. Wil je kijken of je erin kan? Meiden jullie mogen ook kijken. heb geen geheimen wat dat betreft. Straks weer babyboom!!
Ja ik heb m ook in mijn nachtkastje gelegd (wat? De meligheid? Ja die ook, maar ik bedoel de thermometer! Haha toch weer melig) En doe het rond half 8., maar als ik in t weekend een uurtje langer wil liggen doe ik dat wel hoor.., poeh anders komt t niet goed, haha. Ik doe het ook oraal en heb een schema van de dokter gekregen die ik ook moet meenemen als ik volgende maand terug kom bij hem, hij wil hem zien, dus ik houdt het bij het ouderwetse papiertje, hihi.
het is natuurlijk handig om meligheid altijd tot je beschikking te hebben. Ff tempen en een happie meligheid Da's nog eens de dag goed beginnen, hihi. Schommelt jouw temperatuur erg? Ga even babyboom kijken. Laters
@Deesjedees: afscheiding: yep, hier volop aanwezig. En laat jezelf niet gek maken hoor. Je KAN van zo'n hoop dingen last hebben tijdens de zwangerschap. Werd in het begin ook flink onzeker omdat ik zo weinig klachten dat ik regelmatig mezelf afvroeg of het wel goed ging. Maar probeer te accepteren dat de ene persoon nou eenmaal meer klachten heeft dan de andere.
Ik heb vanmorgen voor het eerst getempt dus geen idee of mijn temp schommelt., dokter zei dat het heel normaal is dat je bijv. van 36.4 naar 36.5 naar 36.3 kan gaan enz enzo., dus dat is niet erg, maar bij een ei en een menstruatie zie je een duidelijk verschil.., Ben benieuwd hoe het bij mij zit indd..,