meis, hier ook mega veel afscheiding.... in het begin doodeng, want dan voelde ik wat lopen, gelijk in de stress.. bleek alleen afscheiding..
hier klets ik voornamelijk in dit topic en gaan voor een derde kindje in 2011... andere topics kom ik niet aan toe.. schreef ook mee in 2 jan. topics, maar dat staat ff heel laag... vanaf sept. gaat de jongste 2 ochtenden naar de psz, dus dan meer tijd.. wat dat betreft merk ik gewoon dat het de derde is, je weet al veel, is minder nieuw en bent drukker met de kids.. net terug van oefenen voor de trouwdienst morgen.. morgen eerst om 7.30 bij de bruid zijn voor haar kapsel en moet om 18.00 weer in de kerk zijn om geluid in te stellen de de dwarsfluit warm te spelen... dus ff spullen klaarmaken en bedje in, want moet de oudste voor die tijd nog bij mijn schoonouders afzetten...
Dat kan ik me goed voorstellen.., voor de meesten van ons is het natuurlijk allemaal nieuw en jij kent het meeste al en zal je waarschijnlijk iets minder snel druk maken bij dingetjes.., ach daar kunnen wij ook weer een hoop van leren toch?
jannie jij bent meer doorgewinterd dan de meesten hiero. En ook drukker Kirsten mijn tempis soms dagen hetzelfde en dan af en toe een tiende omhoog en weer omlaag. Handig om te weten dat dit normaal is. Mijn basis is wel laag nml 36.2. Ben heeel koudbloedig, haha. ik ben trouwens benieuwd hoe het bij jou gaat lopen. Weet je of je eerder een eisprong hebt gehad?
hihi, maar blijf hier wel lekker meekletsen hoor... maak me inmiddels minder druk, maar dat was na mijn mk'en wel anders... vind dit gewoon een leuk gezellig cluppie en start altijd hier, dan zak ik door naar dat andere topic en meestal is de tijd dan op of staat er een peuter aandacht te vragen
Ik heb wel het gevoel dat ik eisprongen heb gehad., door steken en dingen dacht ik hem gevoeld te hebben maar nog niet uit temps of testen gebleken, dus vind het wel heel spannend!! Hoop echt dat ik gewoon in orde ben en mijn eitje lekker iedere maand springt.., Dus ja ben ook heel benieuwd! Ik had vanmorgen 36,4 Haha nou fijn om te horen Jannie!! Ik vind het ook super gezellig, het is ook niet alleen van de zw maar ook alles wat je daar omheen meemaakt, echt heel fijn clubbie!!
Ik vind het ook gezellig. Al ben ik niet een regelmatige schrijver, ik lees altijd alles. Ben meer een prater dan een schrijver. Ik werk dan ook met cijfers, haha beetje een nerd. Kirsten als je eerder wat gevoeld dacht te hebben dan komt het vast goed met het je ei! Hier vanaaf een redelijk donkere test, maar geen knaller. Manlief komt vrijdag pas weer thuis, dus ik hoop dat ik op zijn vroegst morgen een knaller heb. Temp is ook nog niet gezakt, dus ik heb nog goede hoop op een te benutten ei.
Yeps, ik kan erin Ziet er voorlopig netjes uit hoor! Mooi constant. Ga zo verder Ik hou het de komende tijd even in het oog. Op het moment dat er gedurende 3 opeenvolgende dagen een tempverschuiving komt, dus drie dagen stijgende lijn, zal ff je eisprong aanduiden met een rood kruis. Sorry dames, heb nog niet alles bijgelezen, doe ik morgen wel. Liefs tina
goede morgen meiden... nog niet bijgelezen... zo de oudste naar pake en beppe brengen(die brengen hem naar school) en daarna naar de bruid(7.30 aanwezig zijn) ben dit niet meer gewent zo vroeg, maar alles stond klaar, dus echt alleen maar eten, drinken, aankleden, haartjes en tandenpoetsen... op de fiets laden en weg... dus ik ben er pas in de loop van de ochtend weer dan lees ik bij en reageer... toedeloe
Jannie.., Succes! MiniM: Gaat er wat spannends gebeuren met je haar?? Of gewoon ff bijwerken..,? Ik zit zelf weer te denken of het een tintje blonder moet voor de zomer, Ben nu een beetje peper een zout met mooie blonde lokken. Kwiebje: Had vanmorgen 36,3 en gister 36,4 dus dat is netjes., Bij jou ook nog geen ei dus., nou ik zeg, laat maar in het weekend komen en dan flink klussen! Of niet? Haha
O leuk! Gewoon weer even fris.., Ik wilde aan de ene kant kort gaan, maar ik twijfel zo! Heb het nu eindelijk lang (tot iets over de schouder). Waar vrouwen al wel niet mee bezig kunnen zijn he! Hahaha
Ik had t altijd lang, toen een bob maar dat pastte niet bij mij, te stijfjes, en toen helemaal kort, nu weer tot op/ net over mn schouder. Gewoon gezellig in laagjes, dan lijkt t nog wat. En sinds ik zwanger ben zit mn haar wel beter moet ik zeggen!
Ik ga zo naar de apenheul en vandaag 12 weekjes, jeeeeeeejh!! ben zo blij dat alles tot nu toe goed is gegaan
@MiniM: zo dan mag jij je gelukkig prijzen! Mijn haar en huid zijn echt een ramp sinds ik zwanger ben. Allebei enorm vet. En veel exceem en pukkels. @Stampertje: Yeah! 12 weken alweer. Je eerste trimester zit er al weer op. Hier niet al te veel te vertellen. De vergeetachtigheid slaat hier echt toe dus neem het me niet kwalijk als ik dingen vergeet ofzo. Lag gisteren al om 9 uur in bed. Paar dagen laat naar bed dus was erg moe. Nu weer een stuk uitgeruster. Mijn energiepeil lijkt voorlopig echt beter. Zo blij daarmee. En heerlijk zomerweer dus wat wil een mens nog meer.
@ vaddie, ja ik denk dat ik het maar gewoon moet accepteren. misschien ben ik wel een van die weinige vrouwen die niet zoveel last heeft van haar zwangerschap. Zou wel lekker zijn aan de ene kant. kwaaltjes garandeerd natuurlijk niet dat het goed blijft gaan. @ temp, bij mij zag je het verschil goed tussen voor mijn ei sprong en erna. Scheelde wel een paar tiende graden. @ haar, nou dat is hier echt een ramp. het wil echt niet zitten. en het is super droog. Heb normaal slag in mijn haar. nou krijg het er nog niet eens goed ingefohnt. ach ja zal ook wel weer goed komen @ hier, vandaag met mijn moeder de stad in. Moet nog wat nieuwe kleren hebben voor de vakantie.
Goedemorgen dames, bedankt voor alle steunbetuigingen Rustiger aan kan ik het de komende dagen niet doen helaas Vandaag weer voorbereiden voor morgen en morgen, gelukkig, maar een halve dag stage die meteen de laatste is (van 10.30 - 15.00 uur en daarna opruimen en afsluiten) en daarna voorbereiden voor zomerkamp met scouting, want daarmee vertrekken we komende zaterdag. Dus dan zal ik vanaf zaterdag tot vrijdag/zaterdag niet hier te vinden zijn. *Schrikt omdat het zo lang lijkt om hier niet te kijken en bij te lezen* Gisteren avond heeft mijn man tijgerbalsem op mijn schouder en nek gesmeerd en net ben ik lekker in de douche gegaan om de pijn van mijn schouder te verzachten. De pijn is al stuk minder dan gisterenavond, maar nog niet helemaal weg Inmiddels mijn stagementor ook gemaild met het verhaal over mijn arm en mijn vermoedens richting RSI of beginnende RSI. Hopelijk hoef ik vrijdag geen les te geven, want ik ben echt kapot... Sorry dat ik niet op iedereen zijn verhalen reageer, maar ik ben echt moe en kan het allemaal even niet meer volgen, zo snel gaan jullie! Maar iedereen krijgt een knuffel (met maar 1 arm) van mij, kies zelf maar een goede reden