Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    *mira dikke knuf voor jou... hoop dat je vrijdag geen les hoeft te geven... moet ook wel zeggen dat ik het erg veel vind...
    *stampertje... yehhhhhh, nu op naar een mooi 2e trimester!
    *miniM, hier ook de laatste tijd alleen maar puntjes en soms wat meer lagen erin hoor... kleurtje had ik 1,5 jaar niet gedaan, maar laatst dan weer wel.. nu maar weer bijhouden..

hier weer lekker thuis... mijn schoonouders hebben de jongste ook opgevangen, dus kon lekker doorgaan.... bruidje was echt beeldschoon..
    nu vanavond nog dwarsfluiten.. ga zo met de jongste eten, dan slapen en douchen, haartjes doen en kleding passen voor vanavond(heb een mooi zwart jurkje om in te spelen, maar weet niet of ie nog mooi valt, anders wat anders uitzoeken.. sjoerd ophalen, naar zwemles, eten en dan inspelen, geluid testen en dan de trouwdienst...
    pff, word al moe als ik het lees ;)

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Jannie: Klopt het is ook veel (ik vind het te veel, vooral als je kijkt dat mijn stagementor en collega het afwisselen (hij was er vorige week woensdag, deze week op maandag en volgende week maandagavond en zijn collega vorige week maandag en vrijdag en deze week vrijdagochtend) en ik maar iedere dag aanwezig zijn van 9.30 - 19.30 uur en gisteren zelfs tot 22.30 uur met het afsluiten van het gebouw erbij en daarnaast de PowerPoints voorbereiden), maar het zit zo: Stageverlenging is standaard een percentage van het aantal uren dat je aan stage moet besteden. In mijn geval heb ik dus een stageverlenging van 125 uren. Daar zit alles in aan werk voor stage (voorbereiden, lokaal klaarmaken, lesgeven, observeren, lokaal opruimen, alles uitwerken enz.), maar reistijd mag er niet bij. Om mijn diploma in september te kunnen halen moet ik deze verlenging in de zomer doen en de mogelijkheid was er bij deze stagementor, maar dat was wel 2 weken lesgeven wat je normaal in 12 weken doet. Met als gevolg, iedere dag of hele dag lesgeven/les observeren of voorbereiden voor de volgende lesdag.
    Van iedereen krijg ik complimentjes dat ze vinden dat ik zo goed doorga en dat ik zo wel laat zien dat ik het wil en aan kan, maar ze zien niet hoe moe ik ben als ik thuis kom, hoe chagrijnig ik op mijn man reageer 's avonds en voelen niet de pijn in mijn schouder... Mijn man is gelukkig erg nuchter hieronder en weet ook wel dat ik echt van hem hou en mijn humeur zo slecht is vanwege de lange dagen en het slechte slapen. Afgelopen maandag kwam ik thuis en toen zei hij: Ik ben trots op je lieverd!!! Ik stond er bijna van te janken! Zo lief :D

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Ha lieve meiden,

Eerst wil ik natuurlijk ook even kwijt, dat ik super blij ben met dit culbje. We hebben zoveel aan elkaar, lachen, huilen, ervaringen uitdelen. Of elkaar helpen met tips. Super fijn! Heb er gewoon wat digitale vriendinnetjes bij..:)

@uiltje, hoe is het nu met je ovutestjes? Nog steeds positief?

@mira, nou meid je heb het er maar druk mee, suc6!!

@stampertje, 12 wkn!! super meid, veel plezier in de apenheul.

@jannie, druk dagje meis, maar lekker zo eerst ff je dutje, oohhhh wat lekker....:)

Meiden die aan het temp zijn begonnen, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Ben benieuwd.

Hier is alle energie weer compleet verdwenen, ben versleten.
    Heb ook veel last van me buik, zal de bandenpijn wel zijn.
    Alle nieuwe wintercollectie begint nu binnen te komen. Dus dat is met uitpakken, bukken, bukken, tillen, tillen, draaien en ga zo maar door. Beetje teveel gedaan denk ik.
    Gem. zo 8000 stuks per seizoen per winkel, en alles gaat bij ons gestreken de winkel in, nadat het steeds stuk voor stuk wordt nagekeken op foutjes en kwaliteit.
    Vooral dat strijken..:$
    Al die mooie nieuwe kleding, en ik kan niks meenemen. Hooguit straks een lang vest ofzo, wat van voren open valt ofzo..

4. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @ Vaddie, die vette huid had ik ook. Dat word nu gelukkig beter.

@ Deesjedees, ik zou het maar afkloppen als ik jou was dat je gene kwaaltjes hebt.... Dat ik ook niet tot 6,5 week. Daarna 6 weken goed... Maar nu is het zo goed als over! Ik hoop dat het jou bespaard blijft hoor!

Wen, ik lees enige frustratie over de kleding, maar komt vanzelf weer goed hoor.
    Wel goed naar je lijf luisteren he en niet te veel hooi op je vork nemen!

Ben net terug van de kapper. Ff een broodje eten en dan naar het hoofdkantoor.

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Hier 'hard' aan het werk. Bezig met een saaie klus dus dat werkt niet echt motiverend.

6. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier onverwachts nog 2 meiden opgestoken voor de bruiloft.. nu snel eten en bedje in....

7. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Jannie: truste

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Effe heeeeeeel snel, want collegaatje is me aan het inwerken. Ze gaat binnekort op zwangerschapsverlof en moet dus een megagrote taak gaan overnemen. Maar heb er zin in. Moet alleen het kopje er echt goed bijhoudend :D

Jannie: Slaap ze! En veel plezier vanavond!:)
    Mira: RESPECT!
    Vaddie: Kom op! Even doorzetten... :)
    Wen: Door de knieën zakken hè, anders krijg je last van je rug. En alles strijken voor het de winkel ingaat :$ WOW! Wat word de mode voor komende winter eigenlijk? ;):)
    Deesjedees: have fun with shopping!

Hier: Had vanmorgen nog wat caramelkleurige afscheiding, maar dat is ondertussen veranderd naar wit/kleurloos! :D:D:D:D WHOEHOE! Heb gisteren toevallig mn bestelling van de ladiesnight binnengekregen. Misschien vanavond wat dingetjes van uitproberen :p:D Heb der zin in! Mag ook wel...sta verdorie al ruim 2 weken droog! :);):D Als de aarde beeft vanavond...dan weten jullie waar het aan ligt :D

En nu ben ik weer weg!
    Doei!

Tina

9. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @ tina, whahahahaha ik pies echt bijna in me broek! YOU GO GIRL!!! :D Jou gaan we vanavond niet online zien, hahaha

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ tina, hi hi, nou dan weten we genoeg. Geniet er van zou ik zeggen.

@ wen, das wel veel en allemaal gestreken de winkel in. pfff zou er niet aan moeten denken.

@ minim, ja ik roep nu nog maar heel hard. Ben benieuwd wanneer er kwaaltjes komen.

@ hier, vandaag nog 2 nieuwe shirtjes voor in de zomer gekocht. Wel beetje ruim. wie weet dat ik ga groeien.
    Hier ben ik de dagen aan het aftellen totdat ik een echo heb. zal denk ik volgende week een lange week worden.
    Nu maar eens even boodschappen doen. Hopelijk blijft het droog. ziet er zo dreigend uit.

11. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    De kleding die wij verkopen is wel van een wat hogere prijsklasse. Als mensen veel geld uitgeven, moet het er wel piekfijn uitzien.
    Maar ik weet uit ervaring dat bij alle meiden hier uit de zaak, de strijk thuis voorlopig blijft liggen. :)
    Is het laatste waar je dan zin in heb als je thuis komt..

@ dees, die dagen duren zo lang. Lijkt wel of er geen eind aan komt. Maar wat ga je genieten straks. Het is echt het mooiste wat je ooit in je leven hebt gezien. Ik kon geen woord uitbrengen toen, was er helemaal stil van..

12. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Tina: you go girl! Veel plezier....

13. me83

me83 Niet meer actief

go tina.. go tina!!!

@dees..je gaat gewoon groeien!! niet twijfelen hoor.. je bent nu al een stuk verder als eerst.. nog effies en je kan hem/haar zien!! spannend hoor..

@wen, omg alles strijken pfff.. dat hoefde ik gelukkig nooit te doen toen ik in de winkel stond.. succes! en rustig aan he;)

@stampertje.. gefeliciteerd met je 1e termijn! nu dubbel genieten en lekker groeien!!

hier gister ongi weer over maar vandaag begint het weer..weer bruin en krampen.. hopelijk kan ik deze maand wel gewoon verder klussen voor het echie.. voel me wel nog steeds raar maar zullen nog wel wat hormonen zijn ?

@jannie.. je kan wel merken dat je zwanger bent he.. die foto was van mams en niet van mij:phahahha

@mira.. waarom zit hier geen respect knop? respect voor alles wat je doet!! ook wij zijn allemaal trots op je.. houd vol .. er komt een eind in zicht!

14. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Mira knap hoor!

Tina zet 'm op :cool:.

Ik heb vandaag echo nummer twee gehad. Frummeltje is dubbel zo groot geworden. Zag er goed uit. Hartje klopte goed en armpjes en beentjes waren aan het spartelen. Ook mijn bloeduitslagen helemaal super. Dus ziet er erg goed uit allemaal...
    Nu nog wat rustiger op mijn werk en dan is het super. Gister enorm veel buikpijn en dan denk je toch had ik maar niet zo hard gewerkt en wat als frummeltje niet goed is gegroeid door mij... Gelukkig nu wel gerustgesteld.

15. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ben weer terug van het hoofdkantoor!
    Toch een nuttige middag geweest en ook wel wat dingen voor elkaar gekregen voor mezelf. Dus kan nu met een gerust hart weekend gaan vieren.

Morgen de kinderwagen en kamer gaan kopen met moeders en schoonmoeders.
    Ook hebben we een rondleiding op het kinderdagverlbijf.

En zaterdag met mn zus en petekind naar Plopsaland. Kei leuk, alleen een beetje ver rijden....

16. me83

me83 Niet meer actief

hier ff offtopic.. de bloedtesten van me hondje waren allemaal goed.. moet het plekje op haar rug wel in de gaten houden maar geen reden volgens da om weer terug te komen..

gelukkig dus maar.. ;)

17. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ah Me wat fijn. Je kan je zo'n zorgen maken om dieren...

18. me83

me83 Niet meer actief

@juultje.. echt he.. ze zijn altijd zo hulpeloos.. kostte me weer 123 euro voor niks maar goed.. beter zeker dat alles in orde is..

fijn dat je echo goed is trouwens!! krijgen we daar nog wat van te zien? :D

19. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ahh je kan je echt scheel betalen aan de dierenarts... Weet er helaas alles van :(

Ik zal de echo proberen te fotograferen en te posten maar vind het zelf niet een erg duidelijke. Was een wat oudere mevrouw die niet zo handig was. En een beetje een zweef uhh t**f..

20. me83

me83 Niet meer actief

@juultje.. wahahahha.. zweef tee*.. (hippy vrouwtje met lang ongekamd haar en een lange jurk en allerlei franjes eraan is wat ik dan zie.).. ik ben benieuwd

Deel Deze Pagina