Was et maar zo dat mn dag erop zat...Ik moet nog werken tot half 6 en om 6 uur komt de dakdekker voor ons nieuwe afdak. Dus ik ben vanavond helemaal uitgeblust vermoed ik.
@Mams: ken het probleem. Zat ook al op de klok te kijken of het al bedtijd is. @Kirsten: daarvoor is het toch je vrije dag? Je hoeft niet altijd wat zinnigs te doen toch? (en sporten en slapen is zeeeer zinnig)
kirsten, kan ik je de hand schudden.. vanochtend naar de vk geweest, toen naar huis, toen terug voor de boodschappen. gegeten en samen met de kleine man mijn bedje in gegaan.. om 14.00 eruit en moet rond 14.45 weer weg naar school.. ondertussen is alleen ons bed opgemaakt, 2 wassen aangezet en zo de eerste draai droog, (dus nog ff gauw bed van de oudste opmaken, die was nat vanacht) vanmiddag lasagna maken en vanavond weg... pffff zo komt huis nooit schoon...
Pff niet normaal af en toe he.,! Ik moet nu eten gaan koken(manlief moet weer sporten vanavond) en ben net terug uit het centrum.., Bij de Trekpleister hadden ze ook de 2 voor 5euro testen.., ziet er precies hetzelfde uit maar dan met trekpleister., handig he dat het 1 holding is, hahaha.., Dus...,: morgenochtend maar is even testen.., Verder gekeken voor nieuwe kleding, maar alleen 1 shirt en 1 legging gescoord., (moet zo nodig nieuwe kleding, voel me net een sloeber, maarja t zat er niet echt bij voor mij). Nou ik ga koken anders ben ik te laat..,!!!
Hier het eten zo ongeveer klaar en vriendjelief nog nergens te bekennen en reageert niet op mijn smsjes.., En ik heb zoooo'n treeekkkkkk!!!!
Wen, geen smiley vandaag maar een veel lichtere test. Mn ei is gesprongen...Ik weet het zeker want ik verrek van de pijn Wat betekend dat mijn cyclus hetzelfde gaat zijn als de vorige en mn NOD op dag 27 is.
Wat super mams.,! Dat is fijn, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.., Ik vrees dat ik straks toch ga testen., ben zo benieuwd, maar heb het idee dat het voor niks is zo 's avonds., maar goed ik probeer t gewoon denk ik.,
NOD lijst: 6 juni - Kylie1986 (+/-25 dagen?, 1e ronde na MA, 1e kindje) 13 juni - Skaya (43 dgn?, 4e ronde, 1e kindje, 22jaar) 17 juni - Kwiebje (30 dagen, ronde 4, 1e kindje, 31 jaar) - Mams136 (27 dagen, ronde 3 , 2e kindje, 23 jaar) 21 juni - Uiltje (32? dagen, ronde 3, 1e kindje, 29jaar) 28 Juni - Me83 (27 dagen, ronde 3 , 1e kindje, 27 jaar) - Kirsten (gegokt op 37dgn, 6e ronde, 1e kindje, 23jaar) ?? September - Leilani ( Mirena foetsie in aug, gegokt op 28 dgn, 1e ronde, 3e bio kindje, 4e kindje voor gezin, 32jaar) ZWANGERLIJST: - Zoetje: ... uitgerekend, 1e kindje, 2e ronde - miniM: ... uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde - Wen29: 12-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 3e ronde 22 juni intake + echo - Jannie1980: 21-01-2012 uitgerekend, 3e kindje, 2e ronde na 2eMK, 30 jaar 7 juni intake VK - Juultje: 30-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde 23 juni intake VK - Stampertje89: 20-01-2012 uitgerekend, 1e kindje, 5e ronde. - Vaddie: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 4e ronde - Kylie1986: ..-..-2012 uitgerekend, 1e kindje, 1e ronde na MA VERWARRING/BAAL-lijst: - Mira85 (ronde 1: vanaf 10 april, 1e kindje, 26 jaar) - Nino (??? 9 januari gestopt met de pil, 1e kindje, 25 jaar) - deesjedees(ronde1 na mk mei2011, 1e kindje, 25jaar) Heb mezelf ff op de 17e gezet. Zit nu op dag 17 van mn cyclus en heb nu buikpijn. Dat betekend dat ik op dag 27 ongesteld moet worden en dat is de 17e hahahaha (Tis wat met die 17 he)
Ja dat klopt maar heb allemaal kwaaltjes en dingen en gister werd hier ook al gezegd dat je soms gewoon ongi kan zijn de eerste maanden enzo en toen werd er ook al gevraagd of ik nog ging testen, zelf denk ik dat in niet zw ben maarja al die kwaaltjes is ook weer raar, en heb vorige periode niet echt getest dus ja.., Voor mijn eigen gemoedsrust maar even een testje ertegen aan gooien.
Hier lekker gecrasht op de bank. Lief is even weg. Buurjongens zijn gitaar aan het spelen op de wii. (eten iedere dinsdag bij ons omdat hun moeder moet werken) @Kirsten: zou ook morgenvroeg testen. Dan is de concentratie het hoogst.
Kirsten spannend!! Meiden ik snap niks meer van mijn cyclus. Ik heb volgens mij mijn ei gehad. Maar kijk eens naar de foto! De bovenste is van gisteravond en de onderste van daarnet. Hij wordt nog steeds donkerder. Zou ik dan een heel laat ei hebben? Zwanger kan niet toch?
Wen was het maar waar. Mijn mannetje is weer de hele week van huis! We hebben expres het weekend onze tijd goed benut Als het mijn ei is, balen
Oohh da's jammer.. maar goed zaad kan een kleine week overleven. Er ligt in ieder geval een legertje klaar. Hier vanaf half 5 vanmiddag weer bijna constant de emmer van binnen bekeken...puffff.. Jannie, wat waren die pilletje ook al weer. Slik jij die nog steeds?
ik slikte Emesafene , maar nu niet meer.. ben niet meer zo misselijk, tenminste, als ik regelmatig eet en drink... dus moet 's ochtends wel gelijk wat eten..