Zo zo, jij zet hoog in @ mams, vervelend. Vertrouw op je lijf. En als je het echt niet vertrouw morgenochtend gelijk even je vk bellen.
@Mams: succes! @Stampertje: jaaaaaa, 12 weken! Gefeliciteerd! @Juultje: fijn van je goede echo! @Tina: hahahahahaha! Ik ga je hopelijk helpen schudden als manlief zo thuis komt, want ik had vandaag een positieve ovu-test en gisteren wel geklust maar toch...
zeker wel 6.4 hoor komen net hier een paar wolken voorbij waar je u tegen zegt.. camera natuurlijk leeg dus met me tel een paar foto's gemaakt.. plaats er morgen wel ff 1 als de kwaliteit niet te erg is.. maar ik hoorde het 2 straten verderop al hozen terwijl het bij mij droog was.. onder het pikzwarte was de lucht helemaal rood.. echt vet ahahah.. nou ik gaat een warme choco maken en duik na atwt me bed in met me twilight boek @mams.. maak je geen zorgen.. gewoon je vk morgen even bellen als je last blijft houden. alles is aant verschuiven natuurlijk..hopelijk gaat het snel over! truste voor strax iedereen! en morgen weekendhopelijk goed weer
go dutchdiva.. wat een hoop klussers... tina,kwiebje,kirsten geloof ik ook en jij ook nog... nou ik gok een 8.7 nu hoor!
Mams hopelijk is het de verplaatsing van je darmen! Anders morgen even vk bellen. Ik denk 7.8 en met alle andere klussers een 9. Ohhhj manlief komt eraan! Ik lig al klaar hahaaaaa.
Hahahaha wat een klussers inderdaad! En dat bericht van Tina.., Hahahaha En dan die opmerking van Wen: Hahahha Nou Tina, alles uit de kast (uhh doos) gehaald!? En..., hoe is het met de fundering? Hahaha Hier nog niet geklust., dit weekend gaat dat zeker wel gebeuren!! Komt helemaal goed Hihi.., Gisteravond natuurlijk even naar mijn schoonouders gegaan met kylie en een dikke bos bloemen gegeven! Dat is het minste wat je kan doen als dank, ben nog steeds overdonderd en vind het zooo lief!! (snap niet dat mensen dat voor mij willen doen.., onzeker heet dat..,)
Kirsten je hebt echt lieve schoonouders Zo hier heb ik de zaadjes binnen. Alleen mijn ei is nog niet direct in zicht. Mijn temp blijft contstant en mijn ovutest van gisteravond lijkt wel lichter dan die van eergisteren. In ieder geval nog geen knaller. Ook nog geen vruchtbaar slijm. Ik wacht dus nog maar af.
Ja ben ook echt dolblij met ze.., Kwiebje: Volgens de doc kon je beter uitgaan van je temp als van de ovu', temp was ouderwets maar wel betrouwbaar zei hij tegen mij.
Kirsten die ovutesten geven idd altijd onzekerheid, totdat je een echte knaller hebt. Maar soms heb je niet eens een echte knaller. En dan maar gokken wanneer je ei ongeveer is. Hoe is jouw temp?
Morgen dames, Ik laat t goede ff weg... Ben gebroken... Hier tegenover was een winkelcentrum, dat is gesloopt en komt nieuwbouw. Al maanden zijn daar bouwvakkers bezig in een grote bouwput. Dathoor je dus wel, maar tis te hebben. Gister was t toppunt! Tot vannacht 01 uur sowieso was t een herrie! Niet normaal! Later misschien ookwel, maar ben uiteindelijk toch in slaap gevallen gelukkig... En vanmorgen om 7 uur gingen ze weer vrolijk verder... Normaal lig ik echt om uiterlijk 23 uur te slapen, meestal al eerder, maar nu dus niet... En toen ook nog 4x tussendoor wakker geweest... Zo! Ff lekker geklaagd! Ik ga zo nog eenpoging doen om een uurtje te tukken, mn wallen hangen bijna op de grond Tot later!
Kwiebje klussen kan sowieso geen kwaad Minim probeer nog lekker een uurtje te pakken. Hier ook niet zo'n goede morgen. Ik heb vrij vandaag maar uitslapen ho maar. Terwijl de laatste tijd ik echt met moeite opsta! Whaa...-)
Nou een hoop klussers geweest gisteren avond. Daar moet toch wel iemand op roze gaan. @ hier, vandaag alweer 6 weken. begin beetje hoop te krijgen dat het misschien wel goed blijft gaan. Zelf wel een goed gevoel, maar dek mezelf beetje in voor de klap. Gisteren kadootje besteld voor mijn ouders en schoonouders. Willen volgende week zaterdag gaan vertellen dat ik zwanger ben als de echo goed is. Dit heb ik besteld Een hart om nooit te vergeten "Jullie worden OPA & OMA" | Opa / Oma Manden / Pakketten en losse artikelen | LiefWondertje Echt schattig tis net binnen gekomen
Tina hahahah leef je nog, of beter gezegd heeft je man het overleefd? MiniM zou er ook helemaal gestoord van worden, maar waarom mogen ze in godsnaam zo lang doorgaan met herriemaken? Wij mogen dat ook niet!!! Stuur ff een boze brief naar je gemeente, meestal maakt het niet veel uit maar heb je het toch geprobeerd! Kirsten wat lief van je schoonouders!!!! Enjoy! Me en wen, oeeeh Twilight!! Ik heb ze allemaal al gelezen helaas! Ga misschien binnekort de films maar weers downloaden en kijken! Kan niet wachten tot November, jen ke de nieuwe trailer al gezien? Dees het gaat helemaal goed komen bij jou! Je ben je eigen tijdsgrenzen nu voorbij! Wat een leuk dingetje heb je besteld zeg! Zal m in me achterhoofd houden! Mams hoe gaat het nu met jou? Hier nog geen knallende ovutest...vruchtbaar slijm is ook weg. Hou mn lichaam in de gaten en blijf nog ffies klussen! We zien het wel.
goeiemorgen meiden. Hier gaat het wel ok. Geen steken meer, wel een zeurderig gevoel maargoed... HEt kan ook spanning geweest zijn. Moest vanmorgen naar de tandarts voor 2 gaatjes en was bang dat ik niet verdoofd zou mogen worden. Terechte angst bleek het. Heb dus zonder verdoving laten doen *voeltzicheenbikkel* Moest er eigelijk volgende week nog 2 maar die zijn verzet naar september. Iig vandaag 7 weken nog 1,5 week totdat we naar de VK mogen Ik hoop zo dat het goed mag blijven gaan! Dames jullie hebben wel jullie best gedaan met klussen want ik kon niet slapen van alle gedreun, ik denk echt wel 7,6 hoor!
oooohh.... Wat denken jullie wel niet van mij... Jeetje... de schaal van richter zelfs Nou, zal jullie allemaal uit de spanning halen Pretpakket is wel degelijk opgegaan! En dat was me lekker! Mijn wereld heeft in ieder geval gebeefd Deesjedees: oooooh wat een leuk kadootje! Kirsten: Jij geluksvogel! Een weekje vakantie kado! Heerlijk! Mams: hoe is het nu? Heb je de VK al gebeld? Echt doen hoor! Al is het maar voor je eigen rust. Minim: *helpt wallen dragen* Hup lekker snurken jij! (Als ze vannacht weer zo lang gaan werken, zou ik echt de politie bellen. Ze mogen helemaal niet zo laat herrie maken. Het is geen garantie dat de politie echt langskomt, maar je kan er in ieder geval melding van maken...) Is toch niet normaal??? Stilleggen die handel! Zo'n bouw mag niet ten koste van je gezondheid gaan... Kwiebje: ha! Nog een mede-aardbeving-veroorzaker! En nu nog een ei! Hoop dat je testen weer donkerder worden. Wen: nja nja...zit jij 's avonds aan mijn bed-avontuurtjes te denken??? En nu, hup hup weer aan het werk! Lekker weekend vanavond!