Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @tina, :D was gewoon beetje jaloers, ik zat alleen thuis!! ;):D

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Tina hahahahah ohh ohhh! Fijn dat jou wereld heeft gebeefd! Even volhouden, dan zorgt dat echt wel voor een mooie liefdesbaby!

Ik heb mn banner maar weer op 42 dagen gezet. Mn ovutesten zijn op en weet t allemaal ff niet meer dus we zien het wel! Binnekort ook mn NOD maar even aanpassen, maar nu nog niet echt een idee wanneer dit zal gaan plaatsvinden ;)
    Iemand een idee waar de lijst is, welke pagina?

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    1
    36
    Nou vooruit...het is je vergeven! :p:D

4. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Meiden ik zit op een roze wolk!

5. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Juultje: lekker blijven zitten!

@Mams: even kort door de bocht: je tandarts heeft een fout gemaakt! Je mag namelijk wel plaatselijke verdoving als je zwanger bent. Ze moeten alleen verdoving geven zonder adrenaline. Had het nagevraagd bij het ziekenhuis en daar vertelde ze dit. Maar waarschijnlijk heeft de tandarts dat niet in huis omdat het duurder is en iets minder goed werkt.
    Maar wel bikkel hoor!

Hier al weer sinds 6 uur wakker. (vrijwillig) Al gesport, de boodschappen zijn binnen en nu druk bezig met poetsen. Magnatron en oven geschuurd. Vaatwasser vanbinnen gedaan en bijgevuld. Nu muren en blad even afnemen en dan de huiskamer opruimen en de rest. Druk bezig dus en het gaat nog best lekker ook.

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Lekker blijven zitten Juultje, das de beste plek die je je kunt wensen.

Dees, leuk cadeautje!

Mams, fijn dat het beter gaat.

Hier niet echt meer kunnen slapen, beetje geluierd.... Straks rondleiding op het dagverblijf en daarna nog ff lekker op de bank liggen denk ik.

7. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Juul,fijn hè! Alles was goed dus?

@minim, we kunnen elkaar een handje geven. lig ook voor pampus op de bank. Zo alleen nog even boodschappen doen, en dan hopen dat die zon hier nog een beetje door gaat komen. Dan kan ik me luie pijnlijke lijf van de bank naar buiten in het zonnetje verschuiven...

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Dees, zeker heel leuk. Ook een hele leuke site, leuke dingen staan ertussen!!

9. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Alles was super. Het enige wat jammer is dat de echofoto niet zo duidelijk is. Vriendlief noemt het live televisie kijken naar frummel...:)

Wat gebruiken jullie voor smeersels op je buik tegen striae? En de vk raadde me aan om me al op te geven voor gym enzo. Twijfel beetje of ik yoga ga doen. Hebben jullie je al opgegeven?

10. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Hierbij mijn niet zo duidelijke tweede echo foto...

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vaddie,

Hij zei dat hij wel verdoving had die kon, maar dat hij daar zelf niet zo'n voorstander van was. Hij zei het zo mooi...
    Quote: In het eerste trimester is alles nog in aanleg dus willen we dan zo min mogelijk in het lichaam stoppen wat er niet hoort.
    Nouja onzekere ik was toen om en heb besloten door te bijten (A)
    En de 2 gaatjes waar absoluut wel verdoving voor nodig is zijn verplaatst naar half september.

12. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @mams, bikkel!:)

@Juul, ik smeerde eerst met BBBB(buik, billen, benen, borsten) van VSM. Maar die vind ik zelf niet zo fijn, smeert niet lekker.
    Heb nu de mama crème uit de zwitsal lijn. Ruikt lekker, en smeert makkelijk en trekt snel in. En daar smeer ik dan me billen, borsten en heupen ook mee in. Voor me benen gewone bodylotion.

Vanuit mij verloskundigepraktijk bieden ze een soort cursus aan voor zwangere. 8 lessen vanaf zo 20 à 25 wkn zwangerschap. Die helpen ontspanning en training, ademhaling, opvang pijnstilling en nog meer van die elende waar ik helemaal niet aan wil denken.
    Maar ga hem toch maar volgen...;):)

13. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ mama, bikkel hoor. pfff bij mijn vorige tandarts verdoofde nooit. Mijn huidige gelukkig wel. Moet er niet meer aan denken gaatje te vullen zonder verdoving.

@ vraagje; misschien een vies vraagje, maar als ik naar de wc moet voor de grote boodschap heb ik van te voren zo'n buikpijn. Kan wel 2 uur duren en als ik dan eenmal kan is het water dun. echt goor. Hoort dit bij het zwanger zijn?

14. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Dees, heb ik ook een hele tijd last van gehad. Nog wel eens. Zo buikpijn, en als ik dan naar de wc was geweest zakte et weer weg. En in het begin ook zeker dunne massa idd.. Had precies hetzelfde! :)

15. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    gelukkig, mijn man schiet dan meteen in de stres als hij mij dan zo ziet. wist niet dat dat zo zeer kon doen.
    Is idd als ik dan naar de wc ben geweest weg.

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Hihi ja vervelend hè. Me vriend had eerder dan mij de link met nr 2 al gelegd.:) Dus als ik dan weer liep te piepen en te ooohhhh en aahhhen door de kamer, riep die; Ga nou maar poepen, dan is het over. Haha ok schat :D

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    lekker onderwerp weer...dat poepen.

Pfff hier nog steeds een zeurderig gevoel in de onderbuik.
    Maargoed, wil er niet gelijk door gaan doemdenken.
    We zien het wel door het weekend heen.
    Als ik maandag nog last heb bel ik de VK op.

18. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    @Deesjedees: hier ook hoor. Mijn darmen schijnen ook nog maar twee standjes te kennen. Te snel en te langzaam. Of ik kan dagen niet of ik moet 3x per dag. Over kleuren en diktes zal ik het maar niet hebben. Maar het is heel normaal. Obstipatie schijnt heel veel voor te komen.

@Mams: op die manier.

Smeren: smeer helemaal niks. Als het heel droog aanvoelt gewone bodylotion. Maar aangezien ik al een flinke zwemband heb is mijn huis ook flink opgerekt. (heb ook al flink wat streepjes)

@cursus: ik weet het nog niet. Vriendinnen raden wel aan of een pufcursus te volgen. Daar zou je echt wat aan hebben tijdens de bevalling. Heb nogal last van plaatsvervangende schaamte dus heb er eigenlijk niet echt zin in. Persoonlijk lijkt zwemmen mij wel wat maar heb daar geen tijd voor want dat is natuurlijk overdag.
    Ga het de volgende keer bij de vk wel vragen wat zij aanraden.

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Poeh zo een cursus, ik zou het ook wel doen. Ookal is het alleen maar voor alle informatie en ervaringen die worden uitgewisseld.

20. juultje

juultje Bekend lid

2 jan 2011
    983
    0
    16
    Ik wil ook wel een cursus doen alleen weet niet of yoga iets voor me is. Ik blijf gewoon ff zoeken. Ik heb nu bio oil gekocht voor mijn buik. Dus vanavond maar eens lekker tutten.

Deel Deze Pagina