Pink Ladies

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Wen29, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje89

stampertje89 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Hey meiden!!

Ik ben straks (om 00.00) jarig :D Heb m'n cadeautje net gehad van m'n vriend.. echt zooooooooooo onwijs lief :D Een pandora-hangertje van n tutje, goud... Supermooi.. En duur :S Haha, zei eerst breng t maar terug haha.

Het zit zo.. mijn beste vriendin is n paar jaar geleden overleden aan kanker.. Ik heb toen n jaar na haar overlijden voor mijn verjaardag een erfstukje gehad, via haar vader. Dit is een gouden kettinkje met hoop,geloof en liefde.. Die heb ik sinds die dag aan, en het is nooit meer uitgeweest.. Nu dacht m'n vriend, als ik nou iets koop wat daar goed bij kan houdt ze het altijd aan :D

Zooo lief en goed over nagedacht :) Vind m zo lief! Foto volgt snel.. xx

2. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Ben zo trots als n pauw! :)

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Stampertje, mooi hoor! En alvast gefeliciteerd!

Hier ook helemaal blij, kinderwagen en kamer zijn besteld!

@werken, ikga 3 dagen werken en 1 ochtend thuis.

Nu snel slapen, morgen naar Plopsaland met mn neefjes en zus

4. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ stampertje, gefeliciteerd met je verjaardag. hoe jong word je?

@ werken, daar zijn we nog niet overuit. Mijn man werkt nu 5 dagen in de week en ik 32 uur. Bij mij is het verschillend omdat ik onregelmatig werk. Mijn man gaat een dag minder werken of ik ga minder uur werken. Dat weten we nog niet precies.

@ hier, vanavond toch last van mijn linker heup. Loopt door aan de achterkant van mijn been tot mijn knie. echt een rot gevoel zeg.
    Hier ook aan linkerkant halverwegen mijn buik wat gekke steekjes. Niet supper pijnlijk. Wat zou dat nou weer kunnen zijn. Op internet staatdat het bandenpijn is. Maar dat kan nou toch nog niet?

5. stampertje89

7 feb 2011
    1.035
    0
    0
    Goedemorgen :)

@dees; ja toch kan dat wel hoor, aangezien je baarmoeder zich toch gaat oprekken.. Kan volgens mij dus al heel vroeg in de zw.schap zijn!

Ik ben nu 22 jr!! Jonge mama he! Denk de jongste hier opt forum of niet??

@ werk; ik werk nu 32 uur, maar dat wordt 20 of 24 uur..! Zal financieel wel even wennen zijn maar wil m'n kleintje gewoon veel zien!! Het zal dan 2,5 dag naar de opvang gaan denk ik, ligt er aan.. Mijn moeder wil om de week n vaste dag oppassen dus de ene week heb ik meer opvang nodig dan de andere ;)

@babyboom: roken jullie eigenlijk? Ik kan niet snappen dat er mensen doorroken tijdens de zwangerschap.. :s

6. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ roken, nooit gerookt en nu ik zwanger ben denk zou ik het helemaal niet willen.
    Ben wat dat betrefd heel voorzichtig. Let goed op wat ik eet en drink.

@ stampertje, ontbijt op bed gehad?
    Ja jonge moeder. ik ben 25 jaar.En als alles goed blijft gaat ben ik 26 als ik moeder word.

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, nog even een kort berichtje van mij.

Gisteren laatste stagedag gehad, van de 3 cursisten die gisteren toets gingen maken allemaal geslaagd (max 40 punten en dan 32,5 / 33,0 en 35,5 punten gehaald :D) dus ik weer helemaal blij. De rest toetst maandag avond, maar dan zijn we al op scoutingkamp.

Vandaag vertrekken we: om 9 uur op de blokhut om de aanhanger in te laden (waar ik dus niet bij kan helpen met mijn overbelastte arm) en dan op weg. Morgen komen de kids. Heb er niet zoveel zin in, mede vanwege mijn arm, maar ook door 1 medeleiding die ontzettend dominant bezig is (en dat ben ik zelf ook, dus heb me al een jaar ingehouden tegenover haar...), maar nu met de vermoeidheid van afgelopen stage kan ik alles iets minder makkelijk verdragen.

Dus lieve dames... TOT VOLGENDE WEEK ZATERDAG *zwaait naar iedereen en gooit iedereen een kushandje toe*

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @stampertje, GEFELICITEERD!!! :D:D En wat een prachtig hangertje!

Volgens mij ben jij net niet de jongste, dat is denk ik Skaya.
    Ik heb vroeger wel gerookt, met met de pil de sigaretten de deur uit gedaan, en geen 1 meer aangeraakt. Heel stiekem mis ik het soms nog wel eens, maar doe het echt niet.
    Ben nu 29 maar volgende week zaterdag 30!! (puff oud he..;))

@mira, Wat heb je het druk zeg, hopelijk heb je een leuke week nu met het kamp!! Dikke knuf terug.

9. me83

me83 Niet meer actief

stampertje.. gefeliciteerd!!! mooie ketting !!

@skaya.. nee geen effecten..was nog duidelijker geweest als ik een goede camera had.. deze was ff met tel gemaakt die is 4.5 mp ofzo.. dus heel weinig..

@wen.. ik had het al gevraagd hier op het forum maar ze zei kan geen kwaad en kan gelijk weer zwanger worden.. vandaag is het weg.. komt meer als ik bezig ben..

ben zeker benieuwdnaarde film van morgenrood..(breaking dawn) tis in het boek al zo spannend..kan het echt niet wegleggen..

10. me83

me83 Niet meer actief

hier eigenlijk alleen maar mensen die doorroken.. ik rook nog wel maar heel weinig.. vind het erg moeilijk.. maar laatst toen ik zwanger was vond ik het heel vies gelijk al.. dus was toen gestopt.. maar door dat hele gedoe ben ik daarna weer een paar peukies aant roken. wil ook echt stoppen .. maar echt moeilijk.. rookte al sinds me 14e .. dus al bijna 14 jaar.hoop dat het snel weer raak is zodat ik weer stop.. hopelijk met een plakbeeb kom ik er dan snel vanaf..wil na een zwangerschap ook niet meer roken want daar hebi ik dan toch geen tijd voor om buiten te staan en het is duur..

11. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Van harte gefeliciteerd stampertje! En wat een super mooie hanger zeg.., Volgens mij ben je inderdaad de jongste, maar heerlijk toch! Lekker actieve en jonge moeder..,
    Ik ben 23 wordt in okt. 24 hopelijk op mijn 24e mijn kindje in mijn armen., maar dat is afwachten..,

Gister weer temp van 36.4 en vanmorgen 36.7 (ook 2 u later gemeten, wilde zo graag ff uitslapen! Hihi)
    Gister ineens drang gehad om cake te bakken, dus maar gedaan en hij is overheerlijk!! Hihihi
    Vanmorgen lekker en goed geklust., dus die zaadjes zijn weer binnen!!Hahaha

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    stampertje, gefeliciteerd..
    ik was 25 toen ik zwanger was van sjoerd(en net 26 toen hij werd geboren) nu ben ik 30.. maar is dan ook al ons 3de kindje...

ik was een gelegenheids roker, maar sinds we zwanger willen worden helemaal gestopt.
    wel lust ik graag een wijntje.. dat dronk ik alleen nog tussen mijn ongi en mijn ei... en nu helemaal niet meer.. net als mijn file die ik moet laten staan :(

helaas door dat drukke dage compleet van slag... ben weer verschikkelijk moe en misselijk :( en moet zo nog 1,5 uur in de auto naar een verjaardag... heb eigenlijk helemaal geen zin :( wil het liefst mijn bedje in en er pas weer uit als de kleine zich aankondigt..:$

13. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0

Lieve schat, je moet gewoon stoppen!! Bij mij was het precies hetzelfde als bij jou. Ik rookte ook al bijna 15 jaar. En om mij heen rookt ook bijna iedereen. Me vriend ook. Zoals jij het nu schrijf was ik ook steeds aan het praten, maar we weten allebei dat het gewoon uitstellen van het moment is.
    Echt het is niet makkelijk, maar het valt mee echt. Vooral nu je heb zo mooi doel voor ogen. De eerste 2 weken werd ik echt gek van mezelf. Huis is nog nooit zo schoon en opgeruimt geweest. Iedere keer als ik trek kreeg sprong ik op om iets te doen, of ik liep weg uit de situatie. Moet je echt doen anders ga je voor gaas. En opeens is het over, echt! Kan me nu bijna niet meer voorstellen met een sigaret. En ik ging echt over lijken als ik ze bv niet bij me had.
    Natuulijk mis ik het ook nog wel eens, maar ik denk het, en 2 sec later is dat gevoel ook weer weg. Ik negeer het.
    Echt als ik het kan, kan jij het ook.
    Ik ben nu al een half jaar gestopt, en zo trots op me zelf. Wil er ook echt nooit meer aanbeginnen. Kom op meis, ik steun je!!! :)

14. me83

me83 Niet meer actief

tnx wen.. mijn vriend rookt ook nog steeds.. vind het dan moeilijk om te zien.. maar het moet ik weet het.. ik ga zeker een nieuwe poging doen..mijn oma en moeder rookte tijdens zw schap en dat is niet wat ik wil..nicht van me vriend is zwanger en rookt als een ketter.. vind het vreselijk dat ze dat doet..wil ook absoluut niet met een peuk achter de kinderwagen lopen.. lijkt me geen gezicht..

15. kirsten87

kirsten87 Fanatiek lid

19 dec 2010
    1.927
    0
    36
    Nederland
    Knap hoor wen!
    Ik rook niet en heb nooit gerookt, vriendjelief wel en heb gevraagd of hij wilt stoppen, hij probeert het maar het lukt niet echt, hij rookt niet veel maar wel als we bij vrienden zijn die roken, baal er af en toe van maarja kan hem niet dwingen, hij moet er zelf achter staan.
    Een wijntje mis ik wel ja en drink ik ook tijdens mijn ongi en soms voor mij ei maar liever niet, maar vind het zo lekker of een heerlijke Jillz!!! Jummm maarja alles voor een hummeltje!

16. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Wij hebben gelijk afgesproken omdat mijn vriend ook niet wilde stoppen, hij thuis niet meer in de buurt van mij rookt. Om mij te helpen. Dat werkt goed, en daardoor rookt hij nu ook wel minder.
    Mijn moeder en schoonmoeder hebben ook gewoon gerookt tijdens de zwangerschap. Maar toen waren alle gevaren ook nog niet zo aan het licht, en nu wel.
    Ik vind het zelf ook echt walgelijk als ik zwangere zie roken, ziet er niet uit. En het is gewoon slecht voor de placenta.
    Denk ook dat het beter is voor je lijf om er nu mee te stoppen, dan als je straks zwanger bent. Je lichaam geeft toch een reactie na het stoppen, en je kan dat maar beter gehad hebben als je nog niet zwanger bent. Dan kan je lekker schoon, en zonder frustaties naar een sigaret je zwangerschap in meid!! Helemaal omdat we bewust voor een zwangerschap kiezen.
    Ik weet zeker dat het je gaat lukken om te stoppen, en echt ik had ook 1000 redenen om het uit te stellen, en die klonken zo logisch en normaal. Maar het is onzin, het is gewoon uitstellen en nog eens uitstellen van het moment. En stiekem weet je dat ook.
    Zet hem op meid, en hou me op de hoogte!!!:)

17. me83

me83 Niet meer actief

doe ik zeker wen.. ik ga een datum prikken! en vanaf dan is het over..

@alcohol ..ben zowiezo geen drinker dus dat is makkelijk voor mij .. ik neem normaal echt 1 keer per 2 maanden eens een wijntje als ik niet kan slapen.. dus dat is geen probleem..

vanavond feestje van oma.. moet ik dus weer kijken naar drie zwangere waarvan er 1 dus als een ketter rookt..klinkt miss gek en stom als ik het zo ff zeg maar soms hoop ik bij haar dat het misgaat.. niet voor het kindje offcourse maar voor haar.. ze werd zwanger omdat haar zus zwanger werd en ze aandacht wilde.. relatie met vriend is helemaal niet goed en ze verhuist steeds van vriend terug naar huis en andersom.. en gaat nog steeds elk weekend uit..rokend en waarschijnlijk ook drinkend.. erg is dat.. maar we kunnen er niks aan doen.. das nog erger want er zijn zoveel mensen die gelijk met haar wilde ruilen qua zwanger zijn.. ik heb voor haar zus een luiertaart gemaakt en voor haar moet ik ook nog steeds wat doen.. ze is nu zes maanden zwanger.. maar ik gun haar het kado gewoon niet..maar is wel raar als ik het niet doe dus voor haar maak ik een mandje met douchespulletjes en kleine dingetjes erin voor de baby..

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    #1878 Skaya, 9 jul 2011
    Laatst bewerkt: 9 jul 2011
    Stampertje je ben de jongste volgens mij!! Ik wordt volgende maand 23 :D:D Lekker jong toch!! We schelen niet veel dan. WEL VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Wat een mooie ketting! Heeft hij goed uitgekozen!

Wen, jaaa ik had het een paar maanden terug al met de bevalling in De Gelukkige Huisvrouw...was echt misselijk van die scene! In Twilight kan je nog zeggen dat het een vampierebaby is, wij krijgen een 'normale' bevalling.

Me, ja begrijp wel wat je bedoelt met dat je hoopt dat het misgaat. Lijkt heeeeel gemeen, maar er zijn dan sommige mensen die er alles aan doen om het goed te laten gaan en dan gaat het FOUT. Terwijl er ook mensen zijn die niks laten en een gezond kind ter wereld brengen...tis gewoon niet eerlijk.

Ik rook niet, en mijn vriend ook niet. Zijn allebei wel sportmensen. Vriend heeft ook opleiding personal trainer gedaan en zijn daarom allebei wel van het gezond leven. Af en toe een wijntje is het enige. En snoepe en snacke met mate :D:D

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @me, goed zo meid! Laat het ons weten, dan kunnen we je helpen als je wilt!!!

20. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    ALS je wil stoppen met roken dan zie je vaak wel dat het lukt als mensen zwanger willen worden of zijn. Goeie stok achter de deur denk ik. Is voor mij wel het geval geweest met die eeuwige energieblikjes! Ook superslecht natuurlijk.

Ben door eerste seizoen van babyboom heen. Ga binnekort aan seizoen 2 beginnen.

Deel Deze Pagina