ff of topic, hebben jullie die nieuwe reclame gezien van AH? Als opvolging van Hamburgers met korting? Lalalala pasta... Ik vind 'm geniaal
Kirsten het is weer zomer!! Dan zit het geklede plonsen er snel in. Gezellig! Knap van je mannetje dat die de verleiding kon weerstaan. Bikkel. Me 13 juli: goede datum! Je weet ons te vinden als het lastig wordt. Vaddie is de kamer al leeg? Ben hier ook al aan het bedenken wat er allemaal weg moet. Weet je al wat voor een kamertje je wilt? Wen 30 worden vond ik een mijlpaal. Geniet nog even van je twintiger dagen!! Bedenk dat het ook went. Ik ben nu inmiddels 31 en volgens mij de oma van dit cluppie. Tina en uiltje spannend meiden zitten we zo samen op de wachtbank. Gezellig!!
Ja geniaal he!? Hij kwam voorbij en ik zat meteen: Jaaa.., geweldig!! Die vent is toch fantastisch!!! Hahahaha Ja het was echt wel weer te verwachten de geklede plons.., Ik werk ook bij een winkel waar we zwembaden verkopen dus ik vrees dat als er van de zomer 1 gevuld is dat ik ook wel eens nat thuis kom.., ach ik kan het waarderen en heb een waterdicht horloge!
Nee, die nieuwe van de ah heb ik nog niet gezien...zal vanavond eens opletten Hier heb ik gisteren ook erg gelachen met mezelf... We hebben wat spullen bij mn schoonouders gezet (kwestie dat ons appartement voor mogelijke kopers een beetje opgeruimder is ) Dus manlief met zijn auto en ik met de mijne naar mn schoonouders. Alles uitgeladen en weggezet. Loopt manlief naar zijn auto en ik naar de mijne om weer te vertrekken...stap ik toch in aan de passagierskant (van mn eigen wagen)! Terwijl ik dus zelf moest rijden Whaaahaaa! Manlief stond een beetje verderop in de straat geparkeerd en die hoorde mij dus keihard in de lach schieten Stond die echt te kijken van 'wat krijgt zij nou???' Pfew, voelde ik me toch even dom! Maar heb ook wel keihard met mezelf gelachen Ik vraag me nog steeds af waar ik met mijn gedachten zat! Uiltje: ik duim voor je! Nog een weekje wachten.... Wen: Wen29 wordt Wen30! Maar je bent maar zo oud als je je voelt he! Ik ben (nog maar) 26, maar zo voel ik me dus absoluut niet! Moet ook vaak nadenken als mensen me vragen hoe oud ik ben "hmmmmz...hoe oud ben ik nu toch weer???" Tijd gaat ook zo snel... Nou meiden, ik ben ervandoor. Ga lekker met mn mannetje naar Fringe kijken...en daarna...gaat het pret-in-bed-pakket weer open Doei!!!!!!!!!!
Haha Nee., ach ik heb hem verzekerd dus wat dat betreft.., maar heb hem eigenlijk nooit in mijn zak dus dat scheelt weer hihihi..,
@Tina, lekkere actie.. en veel plezier vanavond Hij is leuk de AH reclame. Die man is zo grappig. @uiltje, hoop het zo voor jullie. Ik heb goede hoop!! Morgen lekker vrij, lekker relaxen en me mannetje aanmoedigen die druk in de tuin bezig is.. Slaap lekker meiden!
tina, veel plezier uiltje... ik hoop het voor jullie meis.. wen, leuk zo'n grote verjaardag.. mijn 30ste was in nov.. en toen voor de verandering mijn verjaardag apart van sjoerd geviert(die is eind nov jarig) die reclame... nog niet gezien.. wij zappen reclame altijd weg, of spoelen door (hebben harde schijf, dus starten vaak programma's 15 minuten later, scheelt een hoop reclame kijken ) las iets over huis leger maken ivm kopers. hoop dat de overdrachtsbelasting-verlaging helpt snel te verkopen... geeft zoveel meer rust!!! hmmm, zal vast een hoop meer vergeten zijn, maar zit ondertussen de avondetappe te kijken.. zijn een beetje tourverslaafd hier.... gaat zelfs voor op de F1.. die hebben we nl net zitten kijken...
Hi ladies, check mijn tempkaartje! Volgens mijn heb ik mijn ei gespot. Ik heb alleen de temp van zaterdag te laat genomen, dus die moet je niet serieus nemen. Maar mijn temp stijgt nu in ieder geval al twee dagen!! Ik zal zo eens mijn ovu's ernaast leggen volgens mijn klopt het niet helemaal met mijn temp. Ik heb deze maand goede hoop. We hebben flink kunnen klussen!! Er komt een spannende tijd aan.
spannend kwiebje..... nu nog het wachtbankje.. hopelijk word die beloont met een mooi 2de roze streep!!! hier klaar om naar school te gaan.. daarna ff boodschapjes doen en wat in huis, daarna overblijven... tussen de overblijf en halen blijf ik ff bij mijn broertje... want is ruim 20 min. fietsen.. dus dan ben ik rond 14.00 thuis en zou om 14.45 alweer weg moeten en broerlief woont op 5 min. fietsen van school.. ga proberen het fietsen weer op te pakken en weer wat conditie op te doen.. want die is weer 0,0 fijne dag allemaal en denk tot vanaaf...
Zo dat ziet er goed uit Kwiebje! Blijven tempen he..,. als je temp constant hoog blijft ben je hoogst waarschijnlijk zwanger, gaat je temp omlaag wordt je ongi (dat zijn de ha tegen mij).., mooie goedkope test dacht ik zo.., Ik was zaterdag ook te laat met testen hoor.., wilde zo graag ff uitslapen!! Hihi
Jannie: Verstandig om dan tussendoor even bij je broer te blijven.., Als dat de oplossing is en je dan weer lekker kunt fietsen is dat perfect toch.., zeker met dit weer!!
Jaaaa Kwiebje! Tempkaartje ziet er goed uit! Ik vermoed dat FF morgen een kruis gaat aangeven. En zoals Kirsten zegt, als de temp hoog blijft tot na je nod ben je zwanger Ooooooooh! Duimen duimen duimen! Hier vanmorgen ook getempt Maar... tempdip... Dus jullie voelen hem al aankomen...twijfels twijfels twijfels... 2DPO en dan al een tempdip??? Lijkt me onwaarschijnlijk... maar we houden de moed erin. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen. Voel me vandaag opgeblazen... zal ik ook maar even noteren bij mn FF-notes Spannende dag vandaag...aankoopcontract van onze nieuwbouwwoning moet getekend worden Als alles goed gaat starten ze over 3 mndn met de bouw
Goedemorgen, Kwiebje, je ei! Wat fijn! Klusze! en succes op het wachtbankje... Ik duim voor je. Tina, spannende dag vandaag! Hier is de vakantie begonnen in onze rgio 9ik heb mn vakantie al gehad). Maar dat betekent wel dat er een rustigere periode aanbreekt vooor mij op het werk. Dat is ook wel fijn!
spannend tina!! miniM, lekker ff wat rust op je werk.. hier net weer 10 euro terug verdient... heb de jongste op een andere PSZ gedaan en inschrijfgeld terug gekregen van degene waar ie al ingeschreven stond.. nu de papieren voor eind van de maand nog ff in orde maken.. kan ie de eerste donderdag na de vakantie beginnen!!! ga gauw mijn koelkast boenen.. is nodig aan een schoonmaakbeurt toe...
Kwiebje dat ziet er goed uit meid!!! Spannend!!! Nou hier lekker misselijk Maar of het van de zws komt weet ik niet. Gister een spontane aanval van diaree de hele avond door dus ben nu harstikke leeg. Maar ik ben zo misselijk dat ik niet kan eten....schiet lekker op zo he (A) Nieuwe reclame van de Appie is idd briljant!!!!
Alles weer bijgelezen. Maar ben bijna de helft alweer vergeten. @ skaya, ik heb hier alles wat breekbaar is maar veilig weg gezet. Drilde hier goed @ me, goed voornemen hoor stoppen met roken. @ hier, kon vanmorgen bijna niet uit bed komen. Ow wat was ik moe. Nu nog steeds. Zal er wel bijhoren denk ik. Vind het steeds spannender worden. Vrijdag echo. Zenuwen gieren nu wel door mijn lijf.
@Juul, hoe gaat die vandaag? @kwiebje, fijn dat je mannetje veel thuis was deze maand. En jullie goed hebben kunnen klussen. @Dees, heel herkenbaar. Bijna vrijdag, spannend hoor. @mams, oohh gadsie. Hoopt dat het snel over is. Hier net na weken geen thee gedronken te hebben, net weer eens geprobeerd. Geen suc6, gelijk weer misselijk..