Logeerkamer/ babykamer: Logeerkamer wordt idd babykamer. Gisteren niks meer aan gedaan. LIef was naar de sauna dus had niet echt motivatie om dingen de vliering om te slepen in mijn eentje. haha Uiteindelijk lekker series gekeken, konijnenren weer verbouwt want het stond niet naar mijn zin. @Dees: hier hetzelfde probleem. Erg goed geslapen maar wist mijn bed niet uit te komen. Het lag gewoon te lekker. Deze week op mijn werk druk met voorbereidingen voor de verbouwing die a.s. vrijdag begin. Ik voel me eigenlijk best goed. Extreme vermoeidheid lijkt echt over. (ben nog wel iets vermoeider dan normaal) Darmen doen ook weer wat ze horen te doen. Maar moet wel letten op wat ik eet/ drink. Wel positiebroeken aan het aanschaffen via mp. Merk echt dat ik dikker aan het worden ben. Grappige is wel dat ik veel complimenten krijg over dat ik er zo goed uit zie. Ben bijna 7 kilo kwijt. En mijn zwemband wordt steeds kleiner. En doordag ik die 7 kilo kwijt ben en omdat mijn buikje nu echt een beetje begint te groeien. (word strakgetrokken, hahahaha)
Ik vind het ook erg spannend!! Tempen is ideaal. Het kost niks en je kan de temp ook tijdens je lf in de gaten houden! *knoopt lood aan haar schoenen om met beide benen op de grond te blijven* Tina zou het een innesteling kunnen zijn of is dat te vroeg? Jannie wat een gefiets. Logisch dat je bij je broer langs gaat. Mams er heerst wel een virusje. Maar er heerst ook een roze golf, dus tja wat het is??
Nou, ik denk het niet...is het nog veeeeeel te vroeg voor... zou ten vroegste woensdag/donderdag zijn. Dus ik vrees dat ik geen eisprong heb gehad, maar dat mn pcos met mn hormonen aan de loop is geweest... dus we wachten af
@ tina, hoe lang moesten jullie het nou nog zelf proberen totdat ze je verder gingen helpen. @ vaddie, goed hoor 7 kilo eraf. Val je nu ook nog af? Ik ben nog wel gezond aan het eten, hier gaat er bijna niks meer af. Maar wil voorlopig nog niet aankomen. @ hier, ga me eens proberen van de stoel af te trekken. Moet de keuken nog schoonmaken. Totaal geen zin in.
@ Deesjedees: normaal tot eind augustus. Maar ik probeer om half augustus al een afspraak te krijgen (gebruik ik het excuus dat ik daarna op vakantie ga ) Dus dat is nog een maandje ongeveer. @ Vaddie: gaat goed met de kilootjes! Maar niet teveel meer afvallen hè! Je hoort langzaam bij te komen Afvallen is niet goed voor de beeb! Hier vandaag weer strijdlustig begonnen met modifast. Was afgelopen weekend niet gelukt (verjaardag en shoarma+ijsjes-trek). Dus vandaag weer vol goede moed, op naar de -10kg! Moet haalbaar zijn toch? (als ik niet zwanger ben tenminste)
@Dees: ja val nog steeds af. Heb nog steeds heel weinig eetlust. Nu wel weer mijn energie terug dus weer volop aan het sporten. Mijn man vond het in het begin helemaal niks dat ik zo weinig eet. Maar volgens de vk pakt de baby toch wel wat hij nodig heeft en geeft je lichaam het wel aan als je iets tekort komt.
@Tina: tuurlijk is dat haalbaar. Zorg er alleen goed voor dat je ook gezond eet. Anders kom je weer aan zodra je normaal gaat eten. Aankomen/ afvallen: waarom moet je aankomen? Volgens mijn vk is alles wat je de eerste 3/ 4 maanden komt gewoon eten. Baby + rest weegt bijna nog niks. Pas na 5/ 6 maanden gaat de baby echt zorgen voor toegevoegd gewicht.
Klopt Vaddie. Ik val nu ooknog steeds af. En tuurlijk is het beter om goed te eten maar baby pakt eerst. Was ik zaterdag ook zo bezorgd om. Ik kon echt niets binnen houden. Nu gaat het met die zetpillen wel beter maar moet ze voorlopig blijven gebruiken omdat ik zonder nog steeds veel overgeef.
Nja...je moet natuurlijk geen kiloooooo's aankomen in het begin maar blijven afvallen is ook niet aan te raden denk ik... in het begin word de hele baby gevormd. Later groeit hij/zij alleen maar. Lijkt me dat je in het begin dus niets tekort mag komen... Of zie ik dat verkeerd?
Ow en wat betreft dat "gezonde" eten... Eerst nog een paar kilootjes eraf en dan zet ik modifast een tijdje aan de kant om te zien hoe de weegschaal reageert. Ik moet nog minstens 5 kg kwijt om een bmi te hebben van 32... en dat is echt de max in het ziekenhuis om in aanmerking te komen voor clomid Dus het is voor het goede doel. (als het dan nog nodig is)
Ik val ook nog steeds af. Gaat niet erg hard. Heb echt geen fut om lang te sporten. Ben echt afgebrand na een half uurtje. dietiste zei ook dat ik nu niet veel aan moest komen. Dat dat pas over een paar maandjes komt. Bij mij heeft de baby genoeg te eten. Ik denk nu maar als er nu niks aan komt hoeft het er na de bevalling ook niet af.
nou tina dan heb je toch een goeie stok achter de deur. Je weet nu waar je voor afvalt. Iedere keer als je snaai trek heb moet je hieraan denken. Dat heeft mij geholpen. Al is er bij mij niet veel afgegaan omdat ik toen zwanger raakte. Maar als ik nu snaai trek heb dan zeg ik tegen mezelf is niet goed voor de baby. Wel erg motiverend hoor.
Ja, dat is ook zo. Af en toe mag ik eens helemaal los gaan. Maar voor de rest...alles voor een beebje nou ja...eerst een ei natuurlijk
ben weer thuis... wel helemaal afgedraait.. dus tv voor de jongste aan en de oudste is buiten de tuin spelen.. straks nog ff mijn 3 mannen knippen, eten koken en de jongens douchen en naar bed en dan is het over hier... over gewicht... ben ook nog steeds veel te zwaar.. nu 0,5 kilo aangekomen, dus nog te overzien... (beeb is nu ruim 20 gram, exl. baarmoeder end...) bij de jongens at ik me helemaal vol en nog viel ik af... kwestie van hormonen.. bij de oudste 4 kilo aangekomen en bij de jongste niets.. hoop nu op max 12 kilo.. maar er moeten nog minimaal 12 kilo's af, dus als ik nu minimaal aankom, scheelt me dat weer lijnen.. aan hormonen beginnen we niet meer.. manlief mag straks maatregelen nemen
hier ga ik ook meer fietsen van de week zodra ik gestopt ben.. wil niet onnodig ineens aankomen dus dan maar lopen of fietsen.. is gezond ook.. @uiltje spannend meis!! @kwiebje oeeehhh klussen als een gek.. ah reclame... geniaal!!! hier rond ei gevoelige tepels.. dus hier niet te missen.. ovu zijn bijna overbodig.. merkte wel laatst toen het raak was dat me buik ineens erg dik was.. echt opgeblazen darmen denk ik.. me broeken zaten al niet lekker en ik droeg wijde truitjes want dacht dat iedereen het kon zien.. dus testen word ook haast overbodig zo.. nu ik weet hoe het voelde is het de volgende keer niet te missen denk ik zo..
@Wen, fijn dat jij die thee ff hebt gestest. Dan laat ik m nog ff staan Was echt een theeleut maar werd er zo misselijk van dat ik al een week of 8 geen thee meer heb gehad. @Vaddie, knap dat je de puf hebt om te sporten. Ik kan me er echt nog niet toe zetten. Af en toe een rondje lopen en dat was het voor nu... @Juultje, fijn dat het wat beter gaat! @afvallen, ongelofelijk dat jullie allemaal afvallen tijdens je zwangerschap. Ik kon met 5,5 week mn kleren al niet meer aan en ben wel iets aangekomen. Dat is nu al een paar weken gelijk maar afvallen doe ik niet hoor... @Jannie, met 15 weken 2 tot 4,5 kilo dan zit ik nog heel netjes nu met bijna 1 weken!
Poeh wat een geklets over afvallen.., hier ook al een jaar bezig met wel / niet / wel / niet, het zijn gewoon periodes waarin het me gewoon echt niet lukt en andere periodes totaal geen moeite., ach ik doe mijn best maar wil wel kunnen genieten.., Mijn BMI is rond de 26.., Verder giga pijn aan mijn rug vandaag!! Komt denk ik door de zwembadactie van gister., hopelijk gauw over.,
@minim, laat idd nog maar even staan je thee, was geen succes. Ik was ook echt een mega theeleut. En toen eigenlijk door jou kwam ik erachter, dat het bij mij ook steeds niet goed viel. Vorige week zondag had ik een hightea met vriendinnen, zit je dan aan de Spa rood, en de cola @vaddie, idd echt respect dat je nog kan sporten. Daar ben ik echt te moe voor. @afvallen, in het begin viel ik ook iets af, maar sinds een week of 2 dat ik weer trek heb en lekker kan eten. Komt het er snel aan heb ik het idee. Maar liever een paar kilo erbij nu en me fitter en beter voelen omdat ik gewoon goed kan eten. Dan die eerste weken, dat ik zo flauw en misselijk was. En aan de dextros zat omdat ik gewoon te weinig suikers binnenkreeg omdat ik slecht at.