Pink Ladys

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door , 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje meiden, zie de zwangeren weer om me oren vliegen super zeg!

Hier eindelijk een beetje rust met ons mannetje.
    Allerlei onderzoeken gehad met meneertje, slikfoto, ph-meting, bloed enz enz.
    Na 8 maanden klooien met meneertje hebben we de bevesteging dat hij reflux heefft, koemelkallergie, pinda en ei allergie!

De koemelk hadden wij zelf al een vermoeden van, maar door onze vorige zkh van de baan gewezen wij werden voor gek verklaard, maar zie nu in het andere zkh bevestigd het toch maar mooi net zoals zijn reflux.

Moeder gevoelens zijn niet gek!

Er komen nog wat zkh bezoeken maar eindelijk kunnen we nu rust vinden, en Quinn is ook rustiger in zijn lijfje sinds hij op een heel streng kma vrij dieet staat! nu de rest nog maar dat horen we donderdag van de dieetiste.

Jeetje heel verhaal nog hihi

Joma wat is jou kleine meid snel met alles zeg! Super om te lezen en te zien, kan ze Quinn niet het een en ander leren :)
    Hij tijgert alleen nog maar, ach maakt me ook niet uit, zijn tijd komt wel :D

Hoe is het met Derona schiet bij jou ook allemaal al op he meis?

4. Niet meer actief

Ikke, fijn dat je nu een bevestiging hebt. Dat daar zoveel aan vooraf moet gaan he...

Mooie foto's Joma!

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @linda: dat verschil van 2 dagen klopt inderdaad... ik heb het maar gehouden op de termijn van de echo dus nu op 4 mei uitgerekend.

@ikke: wat fijn dat je nu bevestiging hebt. Waardoor merkte je de allergieen? Onze dochter heeft eczeem en ik denk zelf ook aan koemelk maar volgens de huisarts kon dat niet getest worden behalve door haar 2 weken geen melkprodukten te geven en daarna wel en te kijken...

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @ikke fijn dat je nu zeker weet wat hij heeft dan weet je tenminste wat er aan te doen is en kan je er rekening mee houden en dan voelt je mannetje zich ook weer beterder!
    en ja gaat hard met de kids , en Gwen die kruipt echt als een tierelier zo snel .. dus heb mijn handen er vol aan maar wel leuk!

en hoe is het met de rest?

7. Niet meer actief

Hier gaat alles goed! Stef heeft het kruipen ook ontdekt, zo schattig!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja lief is dat om te zien he :D
    en wat ben je dan trots als ouder :D:D

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    De koemelkallergie merkte wij door de klachten idd wat hij had.
    Toen 4 weken geen koemelk gegeven en daarna weer wel, na 1 dag was het al brullen enz
    Dus weer terug gegaan op een koemelkvrij gebeuren
    Het ziekenhuis in rotterdam heeft wel een bloedtest gedaan en daaruit zijn de andere allergien naar boven gekomen

10. @ikke.. jeetje zeg.. maar wle fijn dat jullie nu bevestiging hebben dat hij die allergieen heeft! Kan je er tenminste wat aan doen he!

Hier gaat alles goed.. Jesse is alweer bijna 1 jaar! Wat is het hard gegaan de afgelopen maanden! Echt bizar!

Hij loopt nu de hele huiskamer (en buiten) door achter zijn 'babyrollator' ... helemaal stoer om te zien!

Hij is vorige week weer helemaal goedgekeurd bij het CB. En is 76 cm lang en weegt precies 10 kilo! grappig he!

11. [​IMG][/img]

12. [​IMG]

13. [​IMG]

14. [​IMG]

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Ikke pff eindelijk weet je nu hoe en wat,het heeft ff geduurd ofniet dan

@xenas81 ooowh wat een moppie

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ooo wat is JEsse blond geworden! Wat leuk! En wat kan hij al veel!

Hier alles goed. Mijn Jesse gaat nu zelf staan, kruipt ook in het rond en lult me de oren van de kop kan er alleen niks van maken haha

17. @berna.. haha ja he hij is echt mega blond!
    Grappig om te weten dat hij idd bij de bevalling zwart haar had!

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jesse wordt ook steeds blonder maar het is nog beetje rossig nu

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wat een geweldige foto,s Xenas! lekker moppie hoor!

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He meiden,

Heb hier echt al een tijd niet gekeken zeg, was het helemaal vergeten.
    @Linda: gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk zeg!
    @Brigitte: jij hier ook nog ff gefeli. Anders denken ze nog dat ik jou helemaal niet feliciteer :)
    @Joma: wat een gaaf filmpje zeg. Dat doet dat meisje van jou s ff geweldig
    @Ikke: wat fijn zeg dat er nu duidelijkheid is en dat beter gaat met je mannetje.
    @Xenas: wat een mooi blond koppie zeg. Idd erg veranderd dan zeg van zwart naar dit.
    @Derona: hoe is het met jou?
    Meer heb ik ff niet onthouden.
    Hier gaat alles prima. Na 2 behandelingen bij de osteopaat gaat het al een heel stuk beter met ons meisje. ze is vrolijker, tevredener en huilt een stuk minder. ook slaapt ze nu eindelijk regelmatig overdag ook. Ik en mijn huishouden varen daar wel bij :)
    Verder is het genieten hoor. tis een heerlijk dametje met een prachtige lach die ze aan iedereen laat zien. Als ik haar uit bed kom halen is dat het eerste wat ik te zien krijg, echt zo leuk.
    Morgen eens kijken bij het cb hoeveel ze gegroeid is. Tis een lange slanke dame.

Deel Deze Pagina